Op de Duitse applestore kan je momenteel je bestellingen niet inzien...zou er beweging zijn?😇
Maakt niet uit via welke je het probeert ze liggen er allemaal uitboefje79 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:44:
Op de Duitse applestore kan je momenteel je bestellingen niet inzien...zou er beweging zijn?😇
You and I have memories longer than the road ahead
Elke zondag is er maintenance in de Apple Store.
nog steeds geen beweging, wat duurt wachten lang
Wanneer heb je m besteld?Andre_FR2010 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:11:
nog steeds geen beweging, wat duurt wachten lang
Hier staat de verwachte leverdatum ook nog steeds op juli hoor, verwacht ook niet dat er voor het eind van de maand uberhaupt beweging in komt
Exact. Daarom vroeg ik het ook wanneer die besteld is. Ik heb m 28 april besteld. Verwachting levering: juni. Dus logisch dat er nog geen beweging in zit.Narcotical schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:21:
Hier staat de verwachte leverdatum ook nog steeds op juli hoor, verwacht ook niet dat er voor het eind van de maand uberhaupt beweging in komt
Al is het maar dat we een timeframe krijgen ipv van alleen 'juni'. Ik heb op 29 april de 42mm SS Milanese besteld
"Juni" is ook een timeframe heh
. Maar ik begrijp je punt, x-x weken geeft je toch een geruster gevoel
Hier bestel datum op 13 april en levering ook in Juni (Apple Watch Sport 42mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band)
Status nog op Processing Items...
voorlopig weinig bewegingpaulzurrr schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:50:
Hier bestel datum op 13 april en levering ook in Juni (Apple Watch Sport 42mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band)
*snip*
[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 12-05-2015 13:29 . Reden: troll ]
Zelfde type, 10 april om 09:12 besteld. Staat ook nog op processing items met levering tussen 12 en 26 mei. Mijn Duitse postadres gaat vanaf vrijdag 3 weken met vakantie... Zal je net zienpaulzurrr schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:50:
Ja man
Hier hetzelfde, ook een Space Gray Sport.
Bestellung wird bearbeitet Versand in: 4-6 Wochen
Lieferung: 12 Mai, 2015 - 26 Mai, 2015 mit Expressversand
Was er vanuit gegaan dat ze 12 mei lig iets zouden kunnen roepen over de levering.
Bestellung wird bearbeitet Versand in: 4-6 Wochen
Lieferung: 12 Mai, 2015 - 26 Mai, 2015 mit Expressversand
Was er vanuit gegaan dat ze 12 mei lig iets zouden kunnen roepen over de levering.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
hier nog steeds levering in Juni (besteld 30 april) 42mm SS milanese. ik hoop toch dat het sneller geleverd kan worden...
Hier ook nog altijd geen beweging, 10 april besteld, 09:17 bevestigingsmail gekregen. Sport SG 42MM. Levering tussen 12 en 26 mei, processing items.....
Volgens mij gaat dit scenario nog op ook.. Er is net een reservering van €449 euro gedaan op mn creditcard en deze mensen vertrekken vrijdag vroeg voor 3 weken naar de VS...BierPul schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:43:
[...]
Zelfde type, 10 april om 09:12 besteld. Staat ook nog op processing items met levering tussen 12 en 26 mei. Mijn Duitse postadres gaat vanaf vrijdag 3 weken met vakantie... Zal je net zien
Hopen dat ie nog morgen geleverd wordt maar vrees t ergste
Ja man
Vandaag CreditCard reservering is morgen verstuurd en Vrijdag geleverd.BierPul schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:15:
[...]
Volgens mij gaat dit scenario nog op ook.. Er is net een reservering van €449 euro gedaan op mn creditcard en deze mensen vertrekken vrijdag vroeg voor 3 weken naar de VS...
Hopen dat ie nog morgen geleverd wordt maar vrees t ergste
Let er wel even op dat het pakketje met DHL komt in Duitsland en dat DHL het maar een x aantal werkdagen in het Depot laat liggen. Als ze vrijdag 3 weken weg gaan dan is de kans dus behoorlijk groot dat je Watch al weer terug gestuurd is op het moment dat ze van vakantie terug komen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Morgen ook Hemelvaart in Duitsland.
Haters everywhere but I don’t really care
Fingers crossed, ze vertrekken vrijdag om 13:00uDonstil schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:40:
[...]
Vandaag CreditCard reservering is morgen verstuurd en Vrijdag geleverd.
Let er wel even op dat het pakketje met DHL komt in Duitsland en dat DHL het maar een x aantal werkdagen in het Depot laat liggen. Als ze vrijdag 3 weken weg gaan dan is de kans dus behoorlijk groot dat je Watch al weer terug gestuurd is op het moment dat ze van vakantie terug komen.
Anders is het waarschijnlijk dikke pech, maar er zijn ergere dingen haha
Ja man
Handige site voor het monitoren van de verzending van de Apple watch: http://ordertracker.me
Ik heb die van mij ook binnen, een 38mm stalen versie. 12 april besteld en 7 mei geleverd in Duitsland, eerder dan ze hadden aangegeven (13-26 mei was de voorspelling).
Nu goed en wel een dag om gehad en nog steeds blij mee. De taptic feedback is erg geslaagd, als een stroomschokje zonder het vervelende effect van stroom zeg maar.
Het nut ervan is moeilijk te verantwoorden aangezien het niks echt extra's kan wat mijn iPhone ook niet al kan. Dat gezegd hebbende vind ik het gewoon fijn om mijn meldingen even snel op mijn pols te zien.
Het bellen met het horloge is een ontzettend leuke gimmick (voor het Knightrider gevoel) die ook nog eens werkt ook. Erg vermakelijk, maar soms wat akward om te gebruiken.
Siri werkt helaas nog niet (engels wel natuurlijk) en dat naar verwachting een mooie toevoeging zijn omdat je het gelijk met 'hey siri' kunt activeren. Dit werkt bij de iPhone alleen als ie aan het stroom hangt.
Wat een beetje storend is, is het feit dat het scherm standaard uit is en pas bij een echt duidelijke polsbeweging de tijd laat zien waarbij het soms net iets te lang duurt. Van een normaal horloge lees je simpelweg de tijd gemakkelijker af.
Nu goed en wel een dag om gehad en nog steeds blij mee. De taptic feedback is erg geslaagd, als een stroomschokje zonder het vervelende effect van stroom zeg maar.
Het nut ervan is moeilijk te verantwoorden aangezien het niks echt extra's kan wat mijn iPhone ook niet al kan. Dat gezegd hebbende vind ik het gewoon fijn om mijn meldingen even snel op mijn pols te zien.
Het bellen met het horloge is een ontzettend leuke gimmick (voor het Knightrider gevoel) die ook nog eens werkt ook. Erg vermakelijk, maar soms wat akward om te gebruiken.
Siri werkt helaas nog niet (engels wel natuurlijk) en dat naar verwachting een mooie toevoeging zijn omdat je het gelijk met 'hey siri' kunt activeren. Dit werkt bij de iPhone alleen als ie aan het stroom hangt.
Wat een beetje storend is, is het feit dat het scherm standaard uit is en pas bij een echt duidelijke polsbeweging de tijd laat zien waarbij het soms net iets te lang duurt. Van een normaal horloge lees je simpelweg de tijd gemakkelijker af.
[ Voor 19% gewijzigd door -A3AAN- op 13-05-2015 22:31 ]
Ppsstt > [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2-A3AAN- schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:27:
Ik heb die van mij ook binnen, een 38mm stalen versie. 12 april besteld en 7 mei geleverd in Duitsland, eerder dan ze hadden aangegeven (13-26 mei was de voorspelling).
Zojuist levering bevestigd (UPS) voor 18 mei... Ga nog contact met ze zoeken maar denk dat het een gevalletje terugsturen wordtBierPul schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:56:
[...]
Fingers crossed, ze vertrekken vrijdag om 13:00u![]()
Anders is het waarschijnlijk dikke pech, maar er zijn ergere dingen haha
Ja man
Het wachten begint toch echt vervelend te worden. Zeker omdat ik op pre-order dag zelf besteld heb.
Mijn Apple Watch 42mm Stainless Steel met black sport band moet tussen 12-26 Mei geleverd worden. De Apple Watch Sport 42mm Space Gray tussen 27 Mei - 9 Juni. Kom op!!!! Slechtste release ooit als je het mij vraagt. Zeker als Apple fan die nieuwe spullen op de release dag wil hebben
Mijn Apple Watch 42mm Stainless Steel met black sport band moet tussen 12-26 Mei geleverd worden. De Apple Watch Sport 42mm Space Gray tussen 27 Mei - 9 Juni. Kom op!!!! Slechtste release ooit als je het mij vraagt. Zeker als Apple fan die nieuwe spullen op de release dag wil hebben
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Denken jullie dat er ondertussen een kleine voorraad is in Oberhausen?
De Watch wordt voorlopig niet verkocht in-store...Captain Planet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:20:
Er is helaas geen voorraad in de Apple Stores.Captain Planet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:20:
Wachten is ook zo moeilijk soms

Niet als hij al om je pols zit
(Ik ben opzoek naar een SS om mijn Sport te vervangen)
Ik weet nog wel iemand met een spacegrey sport die er vanaf wil.Donstil schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:31:
[...]
Niet als hij al om je pols zit![]()
(Ik ben opzoek naar een SS om mijn Sport te vervangen)
Ik wil wel een 38 spacegrey/zwart sport hebben, mocht iemand die nog hebben hou ik me aanbevolen.
Advertentie komt zo hier op tweakers. Username is GAEvakYDBigg Balls schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:53:
welke maat?
[ Voor 7% gewijzigd door B2 op 14-05-2015 20:26 ]
Het is alsof Apple me gehoord heeft, mijn Apple Watch besteld op 1 Mei met originele verzenddatum July is zojuist versprongen naar "Preparing for shipment" en geld is van mijn creditkaart af.
Verzendatum staat alleen nog steeds op July
Mijn ervaring met apple is dat ze geld afhalen wanneer ze echt daadwerkelijk shippen, dus denk dat je volgend week een blije eigenaar bentCaptain Planet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:47:
Het is alsof Apple me gehoord heeft, mijn Apple Watch besteld op 1 Mei met originele verzenddatum July is zojuist versprongen naar "Preparing for shipment" en geld is van mijn creditkaart af.
Welke heb je besteld? En via Duitsland?Captain Planet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:47:
Iemand ervaring met UPS (standaard) in Duitsland?
Mijn track & trace is zojuist geactiveerd, status is Ready for UPS.
Zou deze morgen nog geleverd kunnen worden?
Ja man
De Apple watch sport met witte band via FrankrijkAndre_FR2010 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:56:
[...]
Welke heb je besteld? En via Duitsland?
De verzenddatum verspringt ook niet.Captain Planet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:47:
Dat blijft gelijk tot de status veranderd naar Shipped.
Net zoals er bij sommige al weken 4-6 weken staat terwijl de eerste 4 al om zijn.
De aflever datum die UPS aangeeft klopt meestal wel.BierPul schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:01:
Iemand ervaring met UPS (standaard) in Duitsland?
Wat zeggen ze? (Het is daar ook hemelvaart)
Als de verzenddatum niet verspringt, waar zien jullie dan dat er toch beweging is?
UPS nog niksDonstil schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:30:
[...]
De verzenddatum verspringt ook niet.
Dat blijft gelijk tot de status veranderd naar Shipped.
Net zoals er bij sommige al weken 4-6 weken staat terwijl de eerste 4 al om zijn.
[...]
De aflever datum die UPS aangeeft klopt meestal wel.
Wat zeggen ze? (Het is daar ook hemelvaart)
Ga morgen UPS bellen om te kijken of ik adres om kan zetten. Die kans schat ik echter laag in. Afleveradres is immers een andere naam + adres dan die van mij

Ja man
De Apple watch zal aanstaande maandag afgeleverd worden bij mijn vriend in Parijs. Daarna even kijken hoe we de horloge hier krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Captain Planet op 15-05-2015 16:55 ]
Bestellung wirte bearbeitet...
Verzenddatum nog wel juli...
Is dat nou een statuswijziging?
Of krijg ik waanbeelden?
Besteld op 5/5/15, 42mm sport alu (zowel blauw, als wit bandje in aparte orders)
Verzenddatum nog wel juli...
Is dat nou een statuswijziging?
Of krijg ik waanbeelden?
Besteld op 5/5/15, 42mm sport alu (zowel blauw, als wit bandje in aparte orders)
De blauwe is sneller leverbaar, dus dat zou goed kunnen
Het staat ook bij de witte, maar ik twijfel of dit nou een andere status is dan er vanaf dag 1 al stond...niet goed op gelet...
In engels staat er "processing items", maar cc is ook nog niet afgeschreven...
In engels staat er "processing items", maar cc is ook nog niet afgeschreven...
En wat staat er in de Nederlandse store? Artikelen worden verwerkt...
Uuuh ja, wil je Franse versie ook weten? 😜
De tekst begrijp ik wel, weet alleen niet of dit er al vanaf bestellen staat of dat het een volgende stap in het proces is...
De tekst begrijp ik wel, weet alleen niet of dit er al vanaf bestellen staat of dat het een volgende stap in het proces is...
Dat staat er sinds bestellen alboefje79 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:37:
Uuuh ja, wil je Franse versie ook weten? 😜
Ja sorry ik was onvolledig. Je zal nog een tijdje geduld moeten hebben

Ineens was er een verandering bij UPS! Zojuist is ie afgeleverdBierPul schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:43:
[...]
UPS nog niks, maar neem aan dat de datum die Apple aangeeft van UPS afkomstig is.
Ga morgen UPS bellen om te kijken of ik adres om kan zetten. Die kans schat ik echter laag in. Afleveradres is immers een andere naam + adres dan die van mij
Ja man
Maar ze waren er maar tot 13:00 toch?BierPul schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:14:
[...]
Ineens was er een verandering bij UPS! Zojuist is ie afgeleverd
Of heb je hem ergens anders laten droppen?
Deze mensen waren zo tof om pas morgen ochtend te gaan rijden (ze vliegen s'avonds naar San Fransisco vanaf Schiphol en zouden nog ff vrienden gaan bezoeken in NL maar is nu ingekort)Donstil schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:15:
[...]
Maar ze waren er maar tot 13:00 toch?
Of heb je hem ergens anders laten droppen?

Ja man
Op 7 mei 's avonds bij de Duitse Apple Store een Apple watch, 38mm staal, zwarte sportband, besteld. 15 mei om 13.00 uur afgeleverd bij vrienden in Duitsland. Apple gaf aan dat de verwachte leverdatum 19 mei zou zijn. DHL gaf de juiste datum aan. Gehele traject van Praag tot Keulen werd nauwgezet door DHL op de website gezet. Morgen ophalen.
Vorige week vrijdag afgeleverd bij collega in Engeland, en maandag is deze op kantoor in Nederland.
Dus nog 2 nachtjes slapen (was vorige week op vakantie, dus opsturen was duur en scheelde maar 1 dagje eerder ofzo)
Door kleine polsjes niet gegaan voor de 42 (had eerst een 42mm sg in bestelling) maar een SS 38mm met leren klassiek bandje. Deze gaat vanaf maandag mijn pebble (1st gen) vervangen.
Kan bijna niet wachten
Dus nog 2 nachtjes slapen (was vorige week op vakantie, dus opsturen was duur en scheelde maar 1 dagje eerder ofzo)
Door kleine polsjes niet gegaan voor de 42 (had eerst een 42mm sg in bestelling) maar een SS 38mm met leren klassiek bandje. Deze gaat vanaf maandag mijn pebble (1st gen) vervangen.
Kan bijna niet wachten
krijg mijne als het goed is ook begin volgende week 
Voor 42mm gegaan.
Voor 42mm gegaan.
42mm SS besteld op 30/4, helaas nog steeds levertijd 'juni':(henkna schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:09:
Iemand die rond 26-04 een watch besteld heeft en al een specifiekere levertijd dan 'juni' heeft?
Is al een paar keer besproken.
Er komt geen specifiekere datum, de volgende stap in jullie leverings proces is "klaar gemaakt voor verzending"
Dit gebeurd c.a 1 werkdag nadat je CreditCard beslast wordt.
Er komt geen specifiekere datum, de volgende stap in jullie leverings proces is "klaar gemaakt voor verzending"
Dit gebeurd c.a 1 werkdag nadat je CreditCard beslast wordt.
Op Mac rumors forum staan echter legio 'wachtenden' die wel een meer specifieke leverings window hebben.
Klopt, mijn space gray (besteld op 28.4) stond eerst ook op juni. Daarna veranderde dat naar 29.5 - 11.6 en afgelopen donderdag veranderde hij naar Verzending wordt voorbereid en afgelopen vrijdag is hij verstuurd.henkna schreef op zondag 17 mei 2015 @ 08:07:
Op Mac rumors forum staan echter legio 'wachtenden' die wel een meer specifieke leverings window hebben.
Dat moet bijna een 38mm SG zijn? Volgens mij zijn de 42'ers pas op 10 april 9:2x ofzo met beginnen uitleveren.Chntl321 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:20:
[...]
Klopt, mijn spacegray (besteld op 28.4) stond eerst ook op juni. Daarna veranderde dat naar 29.5 - 11.6 en afgelopen donderdag veranderde hij naar Verzending wordt voorbereid en afgelopen vrijdag is hij verstuurd.
Mijn watch is dus onderweg. Hij is eergisteren via Nederland in Keulen beland waar gisterenochtend verstuurd is naar Parijs en als het maandag aan moet komen.
Nou hopen dat mijn vriend deze week tijd heeft om het pakketje te sturen, als het hem lukt heb ik voor het einde van deze week mijn watch in bezit.
Is dus wel redelijk vlot gegaan in de avond van 1 mei besteld en 18 mei word het geleverd(info UPS), met originele leverdatum van juli
Nou hopen dat mijn vriend deze week tijd heeft om het pakketje te sturen, als het hem lukt heb ik voor het einde van deze week mijn watch in bezit.
Is dus wel redelijk vlot gegaan in de avond van 1 mei besteld en 18 mei word het geleverd(info UPS), met originele leverdatum van juli
[ Voor 6% gewijzigd door Captain Planet op 17-05-2015 11:23 ]
38 of 42?
Benieuwd of de 42 ondertussen ook sneller gaan.
Benieuwd of de 42 ondertussen ook sneller gaan.
Ik had de 42 sport met witte sport band
Ik heb een 42 MM SG besteld maar nog steeds de status verzending wordt voorbereid. Order bevestigings mail op XX:17 ontvangen. Wordt geleverd tussen 12-26 mei... Mijn creditcard is ook nog niet belast. Hoop toch echt dat er morgen beweging in komt!
Dus 42mm sport uit Duitsland op 1/5 besteld wordt nu geleverd?
Dan hoop ik dat mijn bestelling van 5/5 ook in zicht komt...
42mm SS met witte sportband schijnt ook snel geleverd te worden blijkt uit reacties op MacRumors in de afgelopen 2 dagen.
Hoe weet je dat? De Space Grey?boefje79 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:47:
Oeh dan hoop ik dat de status van mijn space grey 42mm ook snel verandert (besteld op 2/5)Captain Planet schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:23:
Ik had de 42 sport met witte sport band
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Ik heb hem uit Frankrijk gehaald, die gaan via het ups hub in Keulenboefje79 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:47:
He, he zojuist de status veranderd in:
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 5-6 weken
Geleverd: 22 Jun, 2015 - 29 Jun, 2015 door Expressversand in ieder geval enige beweging
Geleverd: 22 Jun, 2015 - 29 Jun, 2015 door Expressversand in ieder geval enige beweging
Ik heb hetzelfde tijdslot, bestelling geplaatst op 29 april alleen wordt mijn Watch afgeleverd met StandardversandAndre_FR2010 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:27:
He, he zojuist de status veranderd in:
42mm Space Gray, Black Sports Band
[ Voor 4% gewijzigd door FrameWork. op 18-05-2015 14:13 . Reden: Model toegevoegd ]
Vandaag is mijn status van de order iets specifieker geworden (28 april besteld):FrameWork. schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:05:
[...]
Ik heb hetzelfde tijdslot, bestelling geplaatst op 29 april alleen wordt mijn Watch afgeleverd met Standardversand
42mm Space Gray, Black Sports Band
Bestellung wird bearbeitet
Versand in: 5-6 Wochen
Lieferung: 22 Jun, 2015 - 29 Jun, 2015 mit Expressversand
Apple Watch Sport, 42 mm Aluminiumgehäuse, Space Gray, mit Sportarmband, Black
[ Voor 50% gewijzigd door awdehaan op 18-05-2015 14:20 ]
Hier nog steeds een verandering, 42mm SG Sport nog steeds levering in juli 
Edit: voor mn beurt gesproken. Levering tussen 25 juni en 9 juli. Besteld op 2 mei
Edit: voor mn beurt gesproken. Levering tussen 25 juni en 9 juli. Besteld op 2 mei
[ Voor 38% gewijzigd door Narcotical op 18-05-2015 14:59 ]
Mannen kunnen jullie mij uitleggen hoe ik hem moet bestellen? Ik zit elke vrijdag in Duitsland en heb een Duitse vriend waar ik hem kan laten bezorgen.
Maar moet ik dan op de Duitse apple site inloggen en gewoon helemaal betalen (met mijn Nederlandse apple id) maar dan als aflever adres zijn adres opgeven??
Maar moet ik dan op de Duitse apple site inloggen en gewoon helemaal betalen (met mijn Nederlandse apple id) maar dan als aflever adres zijn adres opgeven??
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Klopt.
En mijn Apple Watch is zojuist afgeleverd bij mijn vriend in Parijs. Als het goed is begint hij morgen aan het 2e deel van zijn reis naar mij toe. Grappige sidenote, de spullen zijn via Waalwijk verstuurd
Thanks
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Mijne door de douane, komt nu hopelijk mórgen, eindelijk
42mm sport alu, besteld op 5/5 via Duitsland...
Levering aangepast naar 25 juni - 9 juli
Concreter dus, maar wel erg ver weg nog...
Hier het zelfde voor de Space Grey 42mm. Ook via Duitsland!boefje79 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:39:
42mm sport alu, besteld op 5/5 via Duitsland...
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Met Expresslieferung kan je tegen meerprijs de bezorgtijd bepalen.
http://store.apple.com/de/help/shipping_deliveryGeplante Zustellung mit Expresslieferung
Sofern verfügbar besteht die Möglichkeit, für jeden Artikel einer Bestellung eine geplante Zustellung auszuwählen. Nachstehend finden sich ausführliche Informationen zu diesen Optionen und den damit verbundenen Kosten:
Expresslieferung - €10
Zustellung 1 bis 3 Tage nach Versand
Zustellung vor 12:00 Uhr - €14
Zustellung 1 bis 3 Tage nach Versand vor 12:00 Uhr
Zustellung vor 9:30 Uhr - €20
Zustellung 1 bis 3 Tage nach Versand vor 9:30 Uhr
Zustellung am Abend - €20
Zustellung 1 bis 3 Tage nach Versand zwischen 17:00 Uhr und 21:00 Uhr
Mijn 38mm SS Classic black buckle is vandaag aangekomen bij Huifkar. 3 mei besteld dus al met al nog redelijk vlot gegaan. Hoop hem woensdag in huis te hebben!
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Even iets ter afleiding 😊
Op Alixpress komen de bandjes nu wel los. Meerdere kleuren kunststof en heel veel adapters met allerhande standaard bandjes.
Wat mij opvalt, is dat die adapters er zijn in zwart en stainless steel. Ik zie geen versie van alu die past bij de sport.
Hebben jullie die al ergens gezien?
Op Alixpress komen de bandjes nu wel los. Meerdere kleuren kunststof en heel veel adapters met allerhande standaard bandjes.
Wat mij opvalt, is dat die adapters er zijn in zwart en stainless steel. Ik zie geen versie van alu die past bij de sport.
Hebben jullie die al ergens gezien?
Zie ook leather loops op Aliexpress inderdaad 
Alleen zijn die dr maar in 1 maat en er staat niet bij hoe groot ze zijn
Ik zag ze ook staan idd. Zagen er op het plaatje goed uit maar kon niet echt zien of het niet gewoon de Apple plaatjes waren.matthijst schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:06:
Zie ook leather loops op Aliexpress inderdaad
Vond ze nog wel een tikkie prijzig voor "Chinees spul". €45,-
Deze heeft echte foto's onderaan staan (desktop pagina):Donstil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:49:
[...]
Ik zag ze ook staan idd. Zagen er op het plaatje goed uit maar kon niet echt zien of het niet gewoon de Apple plaatjes waren.
Vond ze nog wel een tikkie prijzig voor "Chinees spul". €45,-
http://www.aliexpress.com...r-iwatch/32348532295.html
Vind alleen die aansluitingen er niet echt mooi afgewerkt uitzien.
Koop je een band voor 45 euro sloop je je horloge ermee
Je zal toch niet zo snel met leer staal slopen?
Zowel in 38 als 42 te bestellen.
Ik denk dat ik wel een gokje ga wagen...
Niet het leer, maar dat vage contactpunt met die magneetjes... Dat ziet er nogal lomp afgewerkt uitboefje79 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:04:
Je zal toch niet zo snel met leer staal slopen?
Apple Watch is zojuist afgeleverd bij Mailboxes Etc. in parijs. En als het goed is komt hij morgen dan bij mij binnen. Was net een actie gaande 30% korting op verzending.
Grappige is wel hij heeft geen track code meegekregen, die word vandaag per sms gestuurd naar hem. Is dit een normale gang van zaken bij UPS vroegen we ons af
Grappige is wel hij heeft geen track code meegekregen, die word vandaag per sms gestuurd naar hem. Is dit een normale gang van zaken bij UPS vroegen we ons af
Probeer jij dat eens, dan weet ik het daarna ookmatthijst schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:22:
[...]
Niet het leer, maar dat vage contactpunt met die magneetjes... Dat ziet er nogal lomp afgewerkt uit

Is de jouwe al binnen trouwens?
/me Donstil hoopt op vakantie nog steeds ergens een RVS model te scoren. Anders komt er een LeatherLoop op de Sport
Heb 'm net binnenDonstil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:31:
[...]
Probeer jij dat eens, dan weet ik het daarna ook![]()
Is de jouwe al binnen trouwens?
/me Donstil hoopt op vakantie nog steeds ergens een RVS model te scoren. Anders komt er een LeatherLoop op de Sport

707 euro kostte ie me uiteindelijk, vanuit Japan
Verwacht je binnenkort geen naslag voor invoerrechten, inklaringskosten en BTW?matthijst schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:14:
[...]
Heb 'm net binnen![]()
707 euro kostte ie me uiteindelijk, vanuit Japan