Bedoel je een afhaalpunt of een Apple Store? Voor ophalen in Apple Store zijn veel modellen mogelijk al uitverkocht.Rdamphonic schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:48:
Ik dacht, laat ik eens proberen om een watch in duitsland af te halen (met 4g) maar Apple's site geeft constant aan dat dat geen optie is. Kies ik de verkeerde modellen of wordt dat pas een optie na de 13e?
Apple store... damn. Iedereen zit natuurlijk in oberhausen te kijken.MelvinW schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:55:
[...]
Bedoel je een afhaalpunt of een Apple Store? Voor ophalen in Apple Store zijn veel modellen mogelijk al uitverkocht.
Als het model dat je op ogen hebt nog wel geleverd kan worden op 20 september, dan kun je ook gewoon een afhaalpunt kiezen. Dit zijn vaak supermarkten, tabakzaken etc. Zoek er 1 die het dichtste bij je in de buurt zit en dan kan je 'm daar ook gewoon afhalen met je paspoort/id-kaart.Rdamphonic schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:52:
[...]
Apple store... damn. Iedereen zit natuurlijk in oberhausen te kijken.
top idee. ik ga kijken.MelvinW schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:54:
[...]
Als het model dat je op ogen hebt nog wel geleverd kan worden op 20 september, dan kun je ook gewoon een afhaalpunt kiezen. Dit zijn vaak supermarkten, tabakzaken etc. Zoek er 1 die het dichtste bij je in de buurt zit en dan kan je 'm daar ook gewoon afhalen met je paspoort/id-kaart.
Je moet de app gebruiken, via de website klopt er niks van.Rdamphonic schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:48:
Ik dacht, laat ik eens proberen om een watch in duitsland af te halen (met 4g) maar Apple's site geeft constant aan dat dat geen optie is. Kies ik de verkeerde modellen of wordt dat pas een optie na de 13e?
It's All In The "Mix"
Aah mijn order is nog niet veranderd maar mijn Creditcard wel belast inmiddels.
Die komt er dus redelijk rap ook aan
Die komt er dus redelijk rap ook aan
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan aan mij liggen, maar ik zie nog geen S5 titanium, ceramic of RVS...
“The greatest teacher, failure is”
In Nederland niet nee. Worden hier niet geleverd.ralphilosophy schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:53:
Kan aan mij liggen, maar ik zie nog geen S5 titanium, ceramic of RVS...
Op de site van Apple staat dat ze verzenden tussen 23 en 25 september...
Beetje raar als je het ding op 20 september uitbrengt..
Als je gisteren iets na 1400 uur besteld had dan heb je m de 20e binnen. Eerste batch is nu uitverkocht vandaar de langere levertijd.webgangster schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:04:
Op de site van Apple staat dat ze verzenden tussen 23 en 25 september...
We hebben het over de Apple Watch, dan was je gister al te laat. Dinsdag kon je hem al preorderen, ophalen in de store heeft vrij lang op 20 september gestaan. Thuisbezorging stond bijna direct al op 23-25 september.ZiSE schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:24:
[...]
Als je gisteren iets na 1400 uur besteld had dan heb je m de 20e binnen. Eerste batch is nu uitverkocht vandaar de langere levertijd.
Sorry ik zit te snurken! Dinsdag al inderdaad voor de watch.Rub147 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:35:
[...]
We hebben het over de Apple Watch, dan was je gister al te laat. Dinsdag kon je hem al preorderen, ophalen in de store heeft vrij lang op 20 september gestaan. Thuisbezorging stond bijna direct al op 23-25 september.
Houdt Apple zich eigenlijk aan de indicatie van 23-25 september als het product al eerder verzendklaar is? Maw, is er toch een kans dat de bestelling op 20 september aankomt? Inmiddels staat mijn bestelling ook op "verzending wordt voorbereid" namelijk.
Mijne ook...hoop ook op de 20e....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Lastig te zeggen. Vorig jaar was er een grote run op de watches door het nieuwe design, toen was het na de release tot zo ongeveer eind oktober lastig om aan een Series 4 te komen. Nu lijkt de hype (logisch) een stuk minder groot. Dus misschien dacht Apple weer een stortvloed aan bestellingen te krijgen, maar valt het nu mee en gaat alles zelfs wat sneller de deur uit.Sovereign schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:22:
Houdt Apple zich eigenlijk aan de indicatie van 23-25 september als het product al eerder verzendklaar is? Maw, is er toch een kans dat de bestelling op 20 september aankomt? Inmiddels staat mijn bestelling ook op "verzending wordt voorbereid" namelijk.
youtube.com/@hisrep
Het komt voor zover ik weet niet, tot zelden voor dat Apple verzend na de laatste datum. Doorgaans juist eerder.Sovereign schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:22:
Als je watch nu staat op “verzending wordt voorbereid” dan heb je grote kans dat je in de eerste batch zit.
Dat zou mooi zijn voor het weekend!Donstil schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:30:
[...]
Het komt voor zover ik weet niet, tot zelden voor dat Apple verzend na de laatste datum. Doorgaans juist eerder.
Als je watch nu staat op “verzending wordt voorbereid” dan heb je grote kans dat je in de eerste batch zit.
Bij mij staat hij ook op “verzending wordt voorbereid” terwijl de leverdatum 23-25 september is. Maar, niet te vroeg juichen

Jammer dat je niet een ophaalpunt kunt kiezen bij Apple? Toch vaak UPS waar die dingen mee komen? Is dat nog aan te passen? Moet werken de 20e....
Apple gebruikt UPS en DHL. Met DHL OnDemand of UPS MyChoice kun je het naar een afhaalpunt laten sturen. Even wachten tot je een trackingsnummer hebt en dan kun je de mogelijkheden zien.pdavie2311 schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:13:
Jammer dat je niet een ophaalpunt kunt kiezen bij Apple? Toch vaak UPS waar die dingen mee komen? Is dat nog aan te passen? Moet werken de 20e....
Hoe groot is de kans eigenlijk dat de Apple Stores vanaf medio oktober een aardige winkelvoorraad hebben? De watch en bandje worden in de laatste bestelstap pas gebundeld. Als je begin november in een impulsieve bui een Store binnen loopt, kan je nog met een uitvoering naar wens de winkel uitlopen? Ik zie de levertijd van sommige combi’s al uitlopen tot half november.
De mijne ga ik denk ik maar via de webshop bestellen... s5 titanium zou wel de voorkeur hebben maar is het prijs verschil de moeite waard? Huidige s3 heeft het ook al bijna 2 jaar zonder krassen overleeft...
...
Top!!MelvinW schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:41:
[...]
Apple gebruikt UPS en DHL. Met DHL OnDemand of UPS MyChoice kun je het naar een afhaalpunt laten sturen. Even wachten tot je een trackingsnummer hebt en dan kun je de mogelijkheden zien.
Ben benieuwd naar je ervaring met de S5 Titanium! (Want die overweeg ik zelf ook).koentjuh1987 schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:24:
De mijne ga ik denk ik maar via de webshop bestellen... s5 titanium zou wel de voorkeur hebben maar is het prijs verschil de moeite waard? Huidige s3 heeft het ook al bijna 2 jaar zonder krassen overleeft...
Als ik vragen mag: koop je de donkere (Space Black) of gewone (lichtere), en waar (Duitsland, Frankrijk, ...)?
En kan dat zonder dat je, vanwege de eSim, een buitenlands abonnement neemt?
Sim hoef je niet te gebruiken.Koos Verboos schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:37:
[...]
Ben benieuwd naar je ervaring met de S5 Titanium! (Want die overweeg ik zelf ook).
Als ik vragen mag: koop je de donkere (Space Black) of gewone (lichtere), en waar (Duitsland, Frankrijk, ...)?
En kan dat zonder dat je, vanwege de eSim, een buitenlands abonnement neemt?
Overweeg zelf de zwarte maar heb nu ook al een zwarte s3. Keer de gewone zou ook niet verkeerd staan bij de bandjes die ik al heb...
Duitsland ligt voor de hand...
...
Veel plezier alvast!koentjuh1987 schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:47:
[...]
Sim hoef je niet te gebruiken.
Overweeg zelf de zwarte maar heb nu ook al een zwarte s3. Keer de gewone zou ook niet verkeerd staan bij de bandjes die ik al heb...
Duitsland ligt voor de hand...
Behalve Oberhausen schijnen de andere steden een weekendtripje met partner waard te zijn
Misschien is deze info nog up-to-date: https://www.iculture.nl/gids/iphone-duitsland-kopen/
Bedankt voor de info over eSim (zonder verplicht abo dus), dat was me nog niet duidelijk.
Ik wil wel even naar een Duitse AppleStore voor een spaceblack titanium versie. Draag al jaren met plezier de spaceblack series0. Wacht op het moment dat reserveren of pickup in de store mogelijk is. Hopelijk is dat sneller dan de verwachte levertijden die nu worden geven: 6-8 weken. De titanium versie is eigenlijk een nobrainer: €100,- duurder dan rvs modellen, maar er zit een extra sportsband bij gebundeld, waardoor het eigenlijk maar €40,- euro duurder is dan de rvs versie. Ik baseer dit op de nieuwe prijs van de sportsband €59,- en het feit dat deze bij de “Editions” gebundeld is. Je loopt dus bij aankoop van een “Editions” met een watch met twee bandjes de deur uit.
Vraag is alleen doe je het voor de bandjes of de titanium look... heel flauw gezegd zijn bandjes ook in China te halen.
Ik ben met name benieuwd naar het verschil tussen de standaard spacegrey en de titanium versie als het gaat om kras en deuk gevoeligheid... gewicht zal verwaarloosbaar zijn.
Ik ben met name benieuwd naar het verschil tussen de standaard spacegrey en de titanium versie als het gaat om kras en deuk gevoeligheid... gewicht zal verwaarloosbaar zijn.
...
Heb natuurlijk al wat bandjes van mijn huidige zwarte watch. Wat ik mij verder afvraag is in hoeverre aluminium en titanium te onderscheiden zijn. Beiden hebben immers een geborstelde look. Dat is voor mij iig niet via de productfotos te onderscheiden. Ik denk wel dat het gewicht van titanium in het begin wel goed voelbaar is als je de rvs versie gewend bent.koentjuh1987 schreef op maandag 16 september 2019 @ 06:05:
Vraag is alleen doe je het voor de bandjes of de titanium look... heel flauw gezegd zijn bandjes ook in China te halen.
De sportbands zijn een 10tje minder duur geworden maar verder wel een leuke berekening 😉BellySM schreef op maandag 16 september 2019 @ 03:23:
Ik baseer dit op de nieuwe prijs van de sportsband €59,- en het feit dat deze bij de “Editions” gebundeld is. Je loopt dus bij aankoop van een “Editions” met een watch met twee bandjes de deur uit.
Vergeet ook niet dat de Edition- en Hermes-modellen een jaar extra fabrieksgarantie hebben. Met AppleCare+ wordt dat 3 jaar in plaats van 2 jaar zoals bij de andere modellen.BellySM schreef op maandag 16 september 2019 @ 03:23:
Ik wil wel even naar een Duitse AppleStore voor een spaceblack titanium versie. Draag al jaren met plezier de spaceblack series0. Wacht op het moment dat reserveren of pickup in de store mogelijk is. Hopelijk is dat sneller dan de verwachte levertijden die nu worden geven: 6-8 weken. De titanium versie is eigenlijk een nobrainer: €100,- duurder dan rvs modellen, maar er zit een extra sportsband bij gebundeld, waardoor het eigenlijk maar €40,- euro duurder is dan de rvs versie. Ik baseer dit op de nieuwe prijs van de sportsband €59,- en het feit dat deze bij de “Editions” gebundeld is. Je loopt dus bij aankoop van een “Editions” met een watch met twee bandjes de deur uit.
@MelvinW maar AppleCare+ is ook prijziger bij die modellen (lees 99 euro extra)
Al is de titanium wel erg mooi 🤭
Al is de titanium wel erg mooi 🤭
Heeft iemand ervaringen met de levertijden/voorraad van de Apple Watch bij Coolblue? Ik ben 'gebonden' aan Coolblue ivm shop tegoed, maar zou hem wel graag zsm willen hebben. Ze geven aan dat ik nog geen pre-order kan plaatsen, dus ik moet wachten tot vrijdag om hem daadwerkelijk te kunnen bestellen. Ben wel benieuwd of hun voorraden groot zijn of dat ik daar om 09:00 voor de deur moet liggen?
@RBH Beetje terug lezen en dan weet je dat dat wel eens wat langer wachten zou kunnen betekenen.
De Nike is sowieso pas later leverbaar en vaak bij andere dan Apple lastiger te krijgen de eerste weken.
De Nike is sowieso pas later leverbaar en vaak bij andere dan Apple lastiger te krijgen de eerste weken.
Heeft het zin om vrijdag vroeg naar een Apple Store te gaan of moet je preorder geplaatst hebben?
En zijn dan alle kleuren bandjes aanwezig?
En zijn dan alle kleuren bandjes aanwezig?
Er zit verder nog weinig schot in de Apple status (voorbereiden verzending), bij jullie ook?
yup, aantal amerikaanse klanten hebben tracking informatie al gekregenSovereign schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:19:
Er zit verder nog weinig schot in de Apple status (voorbereiden verzending), bij jullie ook?
ik verwacht de tracking morgen
Ik zie de tracking info staan bij UPS nu. Wat je moet doen is je bestelnummer van Apple dat begint met W kopieren, daarvan de laatste twee cijfers afhalen, daarmee kun je bij UPS tracking dat nummer als reference invullen. Mijn watch is nu nog in China zie ik ("label created").
[ Voor 3% gewijzigd door Sovereign op 18-09-2019 14:34 ]
Lijkt alleen zo te zijn voor modellen die met Apple Watch Studio zijn samengesteld. De standaard modellen zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon uit Nederland komen.Sovereign schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:33:
Ik zie de tracking info staan bij UPS nu. Wat je moet doen is je bestelnummer van Apple dat begint met W kopieren, daarvan de laatste twee cijfers afhalen, daarmee kun je bij UPS tracking dat nummer als reference invullen. Mijn watch is nu nog in China zie ik ("label created").
Ik zie mijn order nu ook in UPS my choice staan. Staat dat label is aangemaakt en verzending klaar is voor UPS. Komt uit china. Verwachte leverdatum nu 20 september!
Dat zou mooi zijn, aangezien verwachtte levertijd (van apple) nog steeds op 23-25 sep staat. Gaat om een design studio watch, vandaar dat het wat langer duurde.
Dat zou mooi zijn, aangezien verwachtte levertijd (van apple) nog steeds op 23-25 sep staat. Gaat om een design studio watch, vandaar dat het wat langer duurde.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Als ik dat doe geeft hij als bestemming "AUSTIN, TX, US" aanSovereign schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:33:

Of je hebt een willekeurige amerikaan blij gemaakt met een watch 😉Wromsi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:08:
[...]
Als ik dat doe geeft hij als bestemming "AUSTIN, TX, US" aanLeverdatum staat wel op 20/09 dus hoop dat het toch mijn Watch is!
Haha dat zou wat zijn ja. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat de eerste 7 karakters van het ordernummer bij meerdere shipments voorkomen. Ik wacht nog even "rustig" afSinus_rhythm schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:16:
[...]
Of je hebt een willekeurige amerikaan blij gemaakt met een watch 😉
En als je zoekt op het volledige W nummer?Wromsi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:08:
[...]
Als ik dat doe geeft hij als bestemming "AUSTIN, TX, US" aanLeverdatum staat wel op 20/09 dus hoop dat het toch mijn Watch is!
Dan vindt ‘ie niks. Het zou ook best kunnen dat hij met DHL komt, daar kun je volgens mij niet zoeken op zender referentie.Sovereign schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:02:
[...]
En als je zoekt op het volledige W nummer?
Okay, ik vroeg het omdat UPS bij mij ook het volledige nummer van mijn order vindt als referentie. Ik vermoed dan dat dit niet jouw order is.Wromsi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:20:
[...]
Dan vindt ‘ie niks. Het zou ook best kunnen dat hij met DHL komt, daar kun je volgens mij niet zoeken op zender referentie.
Ben er ook bang voor. Ach, we zien het morgen welSovereign schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:22:
[...]
Okay, ik vroeg het omdat UPS bij mij ook het volledige nummer van mijn order vindt als referentie. Ik vermoed dan dat dit niet jouw order is.
Als ik het bestelnr bij DHL international tracking invoer, zegt hij: wij verwachten uw gegevens binnenkort..Kan zijn dat dit een standaard melding is, of mijn Watch komt inderdaad met DHL...
Verander wat nummertjes en je hebt je antwoordpdavie2311 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:35:
Als ik het bestelnr bij DHL international tracking invoer, zegt hij: wij verwachten uw gegevens binnenkort..Kan zijn dat dit een standaard melding is, of mijn Watch komt inderdaad met DHL...
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
?Maikjuh schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:40:
[...]
Verander wat nummertjes en je hebt je antwoord
Nu bij DHL..Wij verwachten uw zending binnenkort..Mijne komt dus met DHL..Had net in mijn UPS account geregeld dat het bij mijn pickup locatie zou worden afgeleverd. Dit kan ik ook bij DHL regelen toch, zodra ik een tracking heb? Moet vrijdag werken...
[ Voor 41% gewijzigd door pdavie2311 op 18-09-2019 18:44 ]
Spannend... is het ook mogelijk om (vanaf vrijdag) met een Nederlandse creditcard via de app een aankoop te doen bij de Duitse Applestore en dan aldaar af te halen zodra deze bij hun binnen of voorradig is? Ik koop wel eens op deze manier bij de Nederlandse Apple Store en dan is de fysieke winkel enkel het pick-up adres.
Mijn Apple Watch Series 5 40mm Space Gray aluminium is zojuist gewijzigd naar verzonden in de Apple Online Store. Nog geen tracking code te zien, levering staat nog steeds op 23 - 25 september
Helaas gaat het feest waarschijnlijk niet door. Staat nu wel op 'in transit' maar geschatte levertijd op maandag in ups mychoice.Maikjuh schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:44:
Ik zie mijn order nu ook in UPS my choice staan. Staat dat label is aangemaakt en verzending klaar is voor UPS. Komt uit china. Verwachte leverdatum nu 20 september!
Is het iemand al gelukt om de trackinginformatie te krijgen voor de bestelling in de Apple Online Store? Mijn order is gewijzigd naar verzonden, maar ik kan nog steeds geen link vinden naar een tracking code...Gaston schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:36:
Mijn Apple Watch Series 5 40mm Space Gray aluminium is zojuist gewijzigd naar verzonden in de Apple Online Store. Nog geen tracking code te zien, levering staat nog steeds op 23 - 25 september
Mijne is nog niet eens verzonden volgens Apple
Horloges welke besteld zijn met “creëer je eigen style” komen rechtstreeks uit de fabriek en worden daarom maandag pas geleverd. Kant en klaren combinaties komen morgen.
Ik heb hetzelfde. Heb jij ook via de Apple Watch Studio besteld? Ik denk dat die horloges pas vanaf maandag worden geleverd:Gaston schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:24:
[...]
Is het iemand al gelukt om de trackinginformatie te krijgen voor de bestelling in de Apple Online Store? Mijn order is gewijzigd naar verzonden, maar ik kan nog steeds geen link vinden naar een tracking code...
Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:33:
Horloges welke besteld zijn met “creëer je eigen style” komen rechtstreeks uit de fabriek en worden daarom maandag pas geleverd. Kant en klaren combinaties komen morgen.
Ik had hem inderdaad ook via de Apple Watch Studio besteld. Ben benieuwd of ik vandaag nog de trackinginformatie ga krijgen.Zarif schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:35:
[...]
Ik heb hetzelfde. Heb jij ook via de Apple Watch Studio besteld? Ik denk dat die horloges pas vanaf maandag worden geleverd:
[...]
had hem niet via de studio besteld maar nog steeds geen tracking informatie.
levering staat wel nog op morgen
23e helaas hier volgens UPS en Apple, het is niet anders.
Ik heb een SpaceGray 44mm met Dennengroen sportsband besteld (met designer). Meteen na de keynote op 10 september en had al meteen een levering van 23 - 25 september.
In mijn account staat: voorbereiden op verzending.
Bij DHL kan ik het bestelnummer invoeren en er staat bij dat ze de verzendgegevens binnenkort verwachten.
Bij DHL kan ik het bestelnummer invoeren en er staat bij dat ze de verzendgegevens binnenkort verwachten.
Bij mij exact hetzelfde. De AW 44mm spacegray direct na de keynote besteld via de studio, toen werd de verzenddatum al gezet op 23 - 25 september.Gaston schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:07:
[...]
Ik had hem inderdaad ook via de Apple Watch Studio besteld. Ben benieuwd of ik vandaag nog de trackinginformatie ga krijgen.
Vannochtend om 08:14 kreeg mijn bestelling de status 'verzonden', met nog steeds een geschatte leverdatum van 23 - 25 september.
Nog geen t&t ontvangen, het bestelnummer (w-code) op diverse sites invoeren lijkt voor mij (vooralsnog) niet te werken.
Maar geduldig afwachten...
Same here!Ghandidcm schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:40:
Ik heb een SpaceGray 44mm met Dennengroen sportsband besteld (met designer). Meteen na de keynote op 10 september en had al meteen een levering van 23 - 25 september.
Bij andere verkopers dan Apple is deze versie ook niet te krijgen valt me op.
hij is zojuist verzonden! tracking nummer is anders dan mijn ordernummer en het is via DHLzahh schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:20:
had hem niet via de studio besteld maar nog steeds geen tracking informatie.
er is echter nog geen trakcing informatie, wel een link naar de tracking
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik de Watch bij Coolblue kan bestellen, alleen daar valt hij nog niet te pre-orderen (voor morgen
). Het is ook nog niet vanaf wanneer de Watch dan wel te bestellen is: https://www.coolblue.nl/a...lancering-informatie.html
Bij alle aanbieders ben ik nu namelijk veel te laat om nog enigszins op tijd de Watch te ontvangen en niet half oktober ofzo.
Bij alle aanbieders ben ik nu namelijk veel te laat om nog enigszins op tijd de Watch te ontvangen en niet half oktober ofzo.
Mijn watch nu ook verzonden volgens Apple, nog steeds 23-25 september..
[ Voor 10% gewijzigd door Maikjuh op 19-09-2019 12:49 ]
Hier ook.. hoop dat hij morgen komt...Staat op verzonden...
[verwijderd]
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Staat bij mij ook op verzonden, maar nog geen verdere verzend info.
Bij mij ook, maar als ik 23-25 september als leverdatum heb, dan kan ik er toch niet vanuit gaan dat ie morgen komt, toch? Of wel?pdavie2311 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:51:
Hier ook.. hoop dat hij morgen komt...Staat op verzonden...
Nee dat zijn de design studio watches, die worden begin volgende week uitgeleverd omdat deze helemaal van China af komen.
[verwijderd]
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Hier ook de 44mm (Space Grey, zwarte sportband) en 40mm (Silver, witte sportband) verzonden via DHL. Besteld op 11 september,
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Verwijderd
Betwijfel of dit klopt. Ik heb een standaard combinatie gekozen en hij zegt nog steeds "23 - 25 september". Besteld op 11 september.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:33:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2019 13:24 ]
Zojuist ook de verzendbevestiging ontvangen, nog geen track & trace helaas. Datum staat nog op 23-25 september.
Ben echt blij dat de meesten hun precious bijna kunnen verwachten. Hopelijk kan ik morgen ook betalen en pick-up kan kiezen online bij de Duitse appelstores en dat dat minder dan 2 weken gaat duren. Nu is deze optie nog geen beschikbare keuze in de app Apple Store.
Check, bij mij ook een verzendbevestiging in de mail, maar nog zonder vervoerder informatie.
Bij mij sinds een uur ook een verzendbevestiging. Wordt morgen geleverd. Tracking nr van UPS heb ik ook, maar nog niet actief.
Ja dan was je gewoon te laatVerwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:24:
[...]
Betwijfel of dit klopt. Ik heb een standaard combinatie gekozen en hij zegt nog steeds "23 - 25 september". Besteld op 11 september.
De watches met een standaard siliconen band werden volgens mij inderdaad de 20e geleverd. Watches die je via studio hebt gecombineerd met een ander bandje komen tussen de 23-25. Tenminste, dat zag ik destijds bij bestellen.
Heb je via studio besteld? En wat voor een soort trackingcode heb je op welke UPS site ingevuld? Ik heb een 10-cijferige referentienr en m’n W-bestelcode, beide geven op geen enkele trackingsite gehoor.kdhoe schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:30:
Bij mij sinds een uur ook een verzendbevestiging. Wordt morgen geleverd. Tracking nr van UPS heb ik ook, maar nog niet actief.
Net een bestelling geplaatst bij YourMacStore, morgen in huis. Had even gebeld of de status op de website klopte en dat bevestigde ze. Na mijn bestelling ging de levertijd naar 5-10 dagen op de website dus ik heb waarschijnlijk het laatste model.
Al mijn huidige 42mm bandjes schijnen te passen dus ik hoef niet per se te wachten op de Studio varianten.
Hopelijk morgen binnen dus.
Al mijn huidige 42mm bandjes schijnen te passen dus ik hoef niet per se te wachten op de Studio varianten.
Ook mail met verzendbevestiging van Apple..Daar staat nog wel wordt op 23-25 bezorgd..Hoop nog steeds op morgen..Het knopje volg je bestelling in de mail van Apple werkt niet...
Via de Apple EPP store (via mijn werkgever). Heb ik toch de volledige 10 euro korting op de watchGlenn.Janssen schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:34:
[...]
Heb je via studio besteld? En wat voor een soort trackingcode heb je op welke UPS site ingevuld? Ik heb een 10-cijferige referentienr en m’n W-bestelcode, beide geven op geen enkele trackingsite gehoor.
Enige nadeel hierbij is dat ik geen watch kon samen stellen maar enkel standaard modellen kiezen (Alu 44mm met zwart sportbandje). Trackingcode van UPS is 1Z2.... Vanavond zal deze wss wel te volgen zijn.
Gisteren besloten dat ik voor mijn eerste Apple Watch ga (series 5). Zit al de hele dag af en toe te refreshen op coolblue, in de hoop dat de zwarte 44mm beschikbaar komt
Bol.com geeft aan pas vanaf 23 september te kunnen leveren. Geen drama, maar morgen levering zou leuk zijn
Same! Dat knopje brengt mij gewoon weer naar de bestelstatus site.pdavie2311 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:19:
Ook mail met verzendbevestiging van Apple..Daar staat nog wel wordt op 23-25 bezorgd..Hoop nog steeds op morgen..Het knopje volg je bestelling in de mail van Apple werkt niet...
Nou na het zien van de titanium watch review toch overstag, titanium (met leather loop) staat in bestelling.
Helaas nog 4 weken wachten.
Helaas nog 4 weken wachten.
Hier hetzelfde, al staat er in de Apple Store app het volgende:Glenn.Janssen schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:26:
[...]
Same! Dat knopje brengt mij gewoon weer naar de bestelstatus site.

Zowiezo passen de oude op de nieuwe daarvoor hoef je niet de studio te kiezen je kiest studio als je een andere variant wilt.FiXeR.nl schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:09:
Net een bestelling geplaatst bij YourMacStore, morgen in huis. Had even gebeld of de status op de website klopte en dat bevestigde ze. Na mijn bestelling ging de levertijd naar 5-10 dagen op de website dus ik heb waarschijnlijk het laatste model.
Tenzij je een andere maat neemt maar dan passen je oude bandjes ook niet studio watch of niet.
En vorig jaar werd de watch ook eerder verstuurd dan verzend datum maar de verzend (Dhl/UPS) houd zich gewoon aan de aflever datums.
Verwijderd
Dan was je bij mijn model al heel snel te laat gok ik. Had net na de keynote de 44mm met grijs bandje besteld, gelijk 23-25 september. Dag later die geannuleerd en toch de blauwe besteld, die ook 23-25 september. Maar goed, een paar dagen wachten overleven we wel.
https://www.mediamarkt.nl...te-sportband-1638178.html
Media Markt heeft hem in een aantal vestigingen op voorraad zeggen ze. Binnen 2 uur af te halen als je hem online besteld. Zou dat werken?
Media Markt heeft hem in een aantal vestigingen op voorraad zeggen ze. Binnen 2 uur af te halen als je hem online besteld. Zou dat werken?
Even bellen naar een vestiging!
Probeer het eens en laat het ons weten..Johnvh schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:26:
Ik zat al enkele dagen Amazon.de in de gaten te houden, wil graag de stainless steel variant als upgrade voor mijn stainless S0, had nog niets besteld omdat ik eerst de leverdatum wou afwachten (er stond enkel "preorder" zonder datum). Vanmiddag zijn echter alle stainless modellen van de website verdwenen en bieden ze enkel nog de sport-variant aan.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Mediamarkt Zoetermeer was ik vanmiddag en die gaven aan dat ze pas mogen verkopen (en tonen) vanaf morgenochtend 08:00 uur. Een door Apple opgelegd embargo.
Heb er zojuist een besteld voor afhalen bij Mediamarkt Arena, ben benieuwd! Goeie tip dankje! Ik laat het hier weten als het ook echt zo isJohnvh schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:26:
Zojuist gereserveerd bij Coolblue om morgen af te halen.