Nee. Hij leest zijn mail pas vrijdagochtend staan in de autoreply. Dus zou gewoon die ochtend mailen.Maikjuh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:16:
Waaw dat zou ideaal zijn. Heeft het zin om hem nu daarover te mailen omdat hij weg is?
Heb nu eindelijk een tracking nummer, maar met een heel onbekende leverancier.
Is er hier ook iemand waarvan het pakket bezorgd wordt door "SCHENKER AG"?
Schenker is duits volgens mij, is onderdeel van de Deutsch Bahn...Xplosivv schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:27:
Heb nu eindelijk een tracking nummer, maar met een heel onbekende leverancier.
Lijkt me dat het een soort van PostNL van DE is...
Ik kan zeker niet nu alvast een AW online bestellen en vrijdag pas met Huifkar contact hebben?
Of je maakt een account aan bij MailboxDE ;-)beepbeepbop schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:00:
Ik kan zeker niet nu alvast een AW online bestellen en vrijdag pas met Huifkar contact hebben?
Huifkar of mailbox.deVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:27:
Kan ik ergens een zwarte leather loop bestellen en laten bezorgen in Nederland?
Ik wil 'm zo graag alleen ik kan niet zo ff naar Duitsland, ik ben op marktplaats aan het rond snuffelen, zie wel potentie maar ik vertrouw het niet zo ughh drama dit
Waarom dan geen Mailbox of Huifkar?Msi92 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:42:
Ik wil 'm zo graag alleen ik kan niet zo ff naar Duitsland, ik ben op marktplaats aan het rond snuffelen, zie wel potentie maar ik vertrouw het niet zo ughh drama dit
Oke, dat is je goed recht. Maar bedenk je dan wel dat je voorlopig nog even zal moeten wachten tot hij verkrijgbaar isMsi92 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:49:
[...]
Ik ben heel voorzichtig met online bestellen (vooral voor zo'n prijs) vandaar.
Klopt, ik ga ook nog eens binnenkort naar 2 landen waar de watch ook niet te koop isNarcotical schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:55:
[...]
Oke, dat is je goed recht. Maar bedenk je dan wel dat je voorlopig nog even zal moeten wachten tot hij verkrijgbaar is.
Kun je mij misschien iets meer informeren over huifkar hoe en wat?
Vullen jullie mailboxDE gewoon als bedrijf in bij de verzendgegevens? En je ID als toevoeging van je naam?
Gegroet!
Lees het topic ff door, staat aardig wat informatie over. In het kort: je laat de watch naar een adres in Duitsland sturen, en dan stuurt hij het maar jou op. Tegen een bijbetaling natuurlijk.Msi92 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:00:
[...]
Klopt, ik ga ook nog eens binnenkort naar 2 landen waar de watch ook niet te koop is![]()
Kun je mij misschien iets meer informeren over huifkar hoe en wat?
Het lijkt er op dat ook in .de de reserveringsmogelijkheden live gaan strakjes na 06.00
https://reserve.cdn-apple...3Q2FD%2FA%26step%3Ddetail
In Australië is het al live en daar heb je een Australisch telefoonnummer nodig om de reservering te bevestigen. Zal ongetwijfeld ook gaan gelden voor Duitsland. Zonder Duits nummer dus ook geen reserveringcompa schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 04:14:
Het lijkt er op dat ook in .de de reserveringsmogelijkheden live gaan strakjes na 06.00
Klopt, reserveren om diezelfde dag nog in de winkel afhalen werkt. Je hebt inderdaad wel een Duits nummer nodig.
Balen, heb net een Duitser gevraagd voor mij een bericht te sturen maar het nummer was niet beschikbaar
Nog maar even geduld dan...
Ook ik krijg zojuist de bevestiging van Apple dat mijn Watch verzonden is. Het adres van Huifkar wordt dus nog steeds geaccepteerd
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Nog 2 Apple Watch Sport Space Grey besteld
Deze keer in Frankrijk (UPS pick up point is slechts 45min rijden)
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Kun je mij vertellen welke pick up point dit is en hoe je dit hebt gedaan, ik wil ook graag bestellen.
lux schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:58:
Nog 2 Apple Watch Sport Space Grey besteldDeze keer in Frankrijk (UPS pick up point is slechts 45min rijden)
Ze zijn te reserveren om op te halen in Duitsland.
Edit: oh spuit 11, sorry, nog gecheckt, maar overheen gelezen.
Voorbeeld, witte 42mm sport, Dusseldorf:
https://reserve.cdn-apple...cib0kk3em00004d62pxjck0cr
Blauwe Sport 42mm: Oberhausen en Keulen:
Space Grey Sport 42, alleen in Oberhausen:
https://reserve.cdn-apple...cib0km1ck00004d6205aoflyd
Klotesyteem
Sende eine Nachricht mit von einem Mobiltelefon in Deutschland an 41000.
Danach schicken wir dir eine SMS mit einem einmaligen Registrierungscode. Nimm mit diesem innerhalb von 30 Minuten deine Reservierung vor. Danach verfällt der Code und du musst einen neuen anfordern.
Edit: oh spuit 11, sorry, nog gecheckt, maar overheen gelezen.
Voorbeeld, witte 42mm sport, Dusseldorf:
https://reserve.cdn-apple...cib0kk3em00004d62pxjck0cr
Blauwe Sport 42mm: Oberhausen en Keulen:
Space Grey Sport 42, alleen in Oberhausen:
https://reserve.cdn-apple...cib0km1ck00004d6205aoflyd
Klotesyteem
Sende eine Nachricht mit von einem Mobiltelefon in Deutschland an 41000.
Danach schicken wir dir eine SMS mit einem einmaligen Registrierungscode. Nimm mit diesem innerhalb von 30 Minuten deine Reservierung vor. Danach verfällt der Code und du musst einen neuen anfordern.
[ Voor 61% gewijzigd door matthijst op 17-06-2015 11:46 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ok, tnt stond aan de deur bij Huifkar maar kennelijk werd mijn pakje niet aangenomen, in tegenstelling tot zijn toezegging dat de aanname gewoon doorging....
Ik heb hem gemaild met de vraag "hoe en wat".
Niet heel lullig bedoeld maar scroll de laatste paar pagina's eens door voordat je klaagt, hier wordt dit meermaals besproken en Huifkar heeft er ook al een oplossing voor...labooh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:39:
Ok, tnt stond aan de deur bij Huifkar maar kennelijk werd mijn pakje niet aangenomen, in tegenstelling tot zijn toezegging dat de aanname gewoon doorging....
Ik volg het topic al een tijdje, geen zorgen.TerrorSource schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:41:
[...]
Niet heel lullig bedoeld maar scroll de laatste paar pagina's eens door voordat je klaagt, hier wordt dit meermaals besproken en Huifkar heeft er ook al een oplossing voor...
Ik snap dat hij een oplossing heeft, ik vind het alleen vervelend dat de initieel gemaakte afspraak niet na wordt gekomen.
Zoals eerder gezegd, ik had anders de mogelijkheid gehad om zelf voor een andere oplossing te kiezen.
Nu kan dat niet en ben ik afhankelijk van de vraag of hij daadwerkelijk ook mijn pakket vrijdag op de post doet...
Mee eens, we zitten met zo'n 10 man in hetzelfde schuitjelabooh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:52:
[...]
Ik volg het topic al een tijdje, geen zorgen.
Ik snap dat hij een oplossing heeft, ik vind het alleen vervelend dat de initieel gemaakte afspraak niet na wordt gekomen.
Zoals eerder gezegd, ik had anders de mogelijkheid gehad om zelf voor een andere oplossing te kiezen.
Nu kan dat niet en ben ik afhankelijk van de vraag of hij daadwerkelijk ook mijn pakket vrijdag op de post doet...
Ik zie dat TNT niet zo moeilijk doet over Vrijdag, hopelijk is UPS ook makkelijk daarin.
Hoop niet dat TNT door geeft aan Apple dat er 10, 15 horloges afgeleverd worden in Nordhorn. Anders kan Apple ze alsnog terug halen. Snap wel dat ze dit zelf ook kunnen zien maar toch.
En mailen of bellen naar huifkar heeft geen zin. Heb medere keren gebeld en gamailt maar geen reactie. Erg vervelend.
Maar nog maar 2 dagen wachten dan weten we mee.
En mailen of bellen naar huifkar heeft geen zin. Heb medere keren gebeld en gamailt maar geen reactie. Erg vervelend.
[ Voor 8% gewijzigd door dikketienes op 17-06-2015 13:21 ]
Ik neen aan dat je status nu ook de melding "Delivery Date/time Slot Agreed With Receiver " geeft?labooh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:39:
Dit denk je toch niet serieus hoop ik?dikketienes schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:19:
Hoop niet dat TNT door geeft aan Apple dat er 10, 15 horloges afgeleverd worden in Nordhorn. Anders kan Apple ze alsnog terug halen. Snap wel dat ze dit zelf ook kunnen zien maar toch.
TNT weet toch helemaal niet wat er in de pakketjes zit. Verder is het nu een zaak tussen tnt en ontvanger.
Daarbij zou Apple het dan bij het versturen al wel weigeren. (is ook paar keer gebeurd als je verder terug leest)
Mijn Apple Watch is zojuist door DHL express afgeleverd bij de Huifkar. Nu wachten totdat hij terug is van vakantie en hopen dat hij ze vrijdag wil versturen...
Wat zou het TNT uitmaken dat er 10 tot 15 watches bij Huifkar afgeleverd worden? Zolang hun maar betaald krijgen voor het afleveren maakt het ze denk ik niks uit ook al zouden het er 100 zijndikketienes schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:19:
Apple heeft nog steeds de bevoegdheid om orders terug te trekken ook al zijn ze verzonden en onderweg naar de klant. Kan me nog herinneren dat dit ook in Engeland gebeurde met een versie van de iPhone.Mrk87 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Dit denk je toch niet serieus hoop ik?
TNT weet toch helemaal niet wat er in de pakketjes zit. Verder is het nu een zaak tussen tnt en ontvanger.
Daarbij zou Apple het dan bij het versturen al wel weigeren. (is ook paar keer gebeurd als je verder terug leest)
Verwacht niet dat dit zal gebeuren.
Wel afgeleverd bij Huifkar. Bij iedereen de meeste mensen hebben ze hem niet af kunnen leveren bij Huifkar. Toch apart.Kevster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:30:
Mijn Apple Watch is zojuist door DHL express afgeleverd bij de Huifkar. Nu wachten totdat hij terug is van vakantie en hopen dat hij ze vrijdag wil versturen...
Wat is wel apart vind ik dat DHL schijnbaar wel af kan leveren maar TNT niet? Of zou hij met TNT afgesproken hebben de pakketjes tot vrijdag achter te houden?Kevster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:30:
Hoe zit het met het online bestellen voor het ophalen in Duitsland. Zijn er al omwegen om een Duits telefoonnummer te gebruiken voor het reserveren?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik denk dat TNT erg vroeg langsgaat, gezien de tijden op de tracking. Wellicht is er 's ochtends vroeg nog niemand aanwezig maar later op de dag, wanneer DHL langskwam, wel. Zou zo maar een verklaring kunnen zijn.Mrk87 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:37:
[...]
Wat is wel apart vind ik dat DHL schijnbaar wel af kan leveren maar TNT niet? Of zou hij met TNT afgesproken hebben de pakketjes tot vrijdag achter te houden?
Dat denk ik ook, wat ook zou kunnen is dat hij met de pakketdiensten heeft afgesproken om alle pakketjes op te sparen en vrijdag in een keer te leveren, maar dan blijft het vreemd dat mijn status bij DHL op "geleverd" staat.Narcotical schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:38:
[...]
Ik denk dat TNT erg vroeg langsgaat, gezien de tijden op de tracking. Wellicht is er 's ochtends vroeg nog niemand aanwezig maar later op de dag, wanneer DHL langskwam, wel. Zou zo maar een verklaring kunnen zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Kevster op 17-06-2015 13:41 ]
Verwijderd
Ik denk zomaar dat het met TNT afgesproken is:Mrk87 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:37:
[...]
Wat is wel apart vind ik dat DHL schijnbaar wel af kan leveren maar TNT niet? Of zou hij met TNT afgesproken hebben de pakketjes tot vrijdag achter te houden?
16 Jun 2015 09:30:00 Hamminkeln Awaiting Delivery Date/time Slot Agreement With Receiver
16 Jun 2015 08:49:17 Hamminkeln Shipment Arrived At Tnt Location
16 Jun 2015 05:31:56 Hamminkeln Shipment Received At Tnt Location
In principe is het mogelijk dat ze bij 'm langs zijn geweest, maar als ik naar de tijden kijk en zie dat Hamminkeln op zo'n anderhalf uur rijden van Nordhorn is lijkt het me erg onlogisch dat ze langs zijn geweest en dat de afspraak is dat alles pas vrijdag bij 'm wordt gebracht.
Klopt (alleen wel in het duitsMrk87 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Ik neen aan dat je status nu ook de melding "Delivery Date/time Slot Agreed With Receiver " geeft?
Hoe hij het heeft geregeld blijft voor ons alleen maar gissen. Ik ga er vanuit dat hij het netjes heeft geregeld en dat hij vrijdag alles keurig op de post doet. Wat ik me nog wel afvraag is de betaling aan de huifkar. Verstuurd hij pakketjes zonder dat de betaling van onze kant binnen is? Dan zou het nog weleens een paar dagen langer kunnen duren als je een andere bankrekening hebt als de huifkar.
Ik heb het geld vorige week al overgemaakt naar hem. Weet niet hoe dit bij de rest zit?Kevster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:45:
Hoe hij het heeft geregeld blijft voor ons alleen maar gissen. Ik ga er vanuit dat hij het netjes heeft geregeld en dat hij vrijdag alles keurig op de post doet. Wat ik me nog wel afvraag is de betaling aan de huifkar. Verstuurd hij pakketjes zonder dat de betaling van onze kant binnen is? Dan zou het nog weleens een paar dagen langer kunnen duren als je een andere bankrekening hebt als de huifkar.
Hij heeft mij een huifkar nummer gestuurd en later zou hij mij een rekening sturen met de exacte kosten.
Ik ook, de 13e, meteen nadat hij verzonden is en ik zijn bankgegevens heb ontvangen (Ik heb ING trouwens en het staat er dan direct op)
[ Voor 16% gewijzigd door labooh op 17-06-2015 13:48 ]
Ik heb het nog niet overgemaakt, moet nog horen hoe en wat m.b.t. betaling
Ik heb ook een ING rekening nummer van hem ontvangen met welk huifkar nummer. Deze moest ik vermelden bij de betaling. Heb dit afgelopen zondag overgemaakt toen ik zag dat mijn watch de 15de aan zou komen.
Verwijderd
Ik heb ook direct betaald toen ik mijn huifkarnummer kreeg, ik kreeg van hem ook een bevestiging dat de betaling binnen was. (vorige week)
Ik denk niet dat hij verstuurd zolang de betaling niet binnen is. Wellicht alvast overmaken voor degenen die dat nog niet gedaan hebben.
Ik denk niet dat hij verstuurd zolang de betaling niet binnen is. Wellicht alvast overmaken voor degenen die dat nog niet gedaan hebben.
Zou hem wel sieren als hij het wel zou doen. Nu vast overmaken wordt lastig want hij zou een email sturen over de betaling zodra het pakketje binnen is, heb dus ook nog geen rekeningnummer ed. ontvangen. Ik stuur hem anders morgen wel even een mailtje over hoe en wat zodat hij dat vrijdagochtend kan lezen. Dan kan ik het daarna meteen overmaken en heeft hij het meteen (ook ING) als het goed isVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:56:
Ik heb ook direct betaald toen ik mijn huifkarnummer kreeg, ik kreeg van hem ook een bevestiging dat de betaling binnen was. (vorige week)
Ergens een UPS pick up point in de Carrefour van TourcoingSystemadmin schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:16:
Kun je mij vertellen welke pick up point dit is en hoe je dit hebt gedaan, ik wil ook graag bestellen.
[...]
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Verwijderd
Er van uitgaande dat je in NL woont:Narcotical schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:58:
[...]
Zou hem wel sieren als hij het wel zou doen. Nu vast overmaken wordt lastig want hij zou een email sturen over de betaling zodra het pakketje binnen is, heb dus ook nog geen rekeningnummer ed. ontvangen. Ik stuur hem anders morgen wel even een mailtje over hoe en wat zodat hij dat vrijdagochtend kan lezen. Dan kan ik het daarna meteen overmaken en heeft hij het meteen (ook ING) als het goed is.
éénmalige kosten: 25,-
verzendkosten: 8,60
totaal EUR 33,60
Rekeningnummer: **PM** t.n.v. G.H. Arens
Omschrijving: je huifkarnummer.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 14:05 . Reden: verzendkosten onjuist en rekeningnummer weg gehaald ]
Heb hem al gemaild, want ik had ook nog geen rekening nummer. Die Guus gaat het volgens mij erg druk krijgen vrijdagochtend!!!Narcotical schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:58:
[...]
Zou hem wel sieren als hij het wel zou doen. Nu vast overmaken wordt lastig want hij zou een email sturen over de betaling zodra het pakketje binnen is, heb dus ook nog geen rekeningnummer ed. ontvangen. Ik stuur hem anders morgen wel even een mailtje over hoe en wat zodat hij dat vrijdagochtend kan lezen. Dan kan ik het daarna meteen overmaken en heeft hij het meteen (ook ING) als het goed is.
Zou het rekeningnr ed. even weghalen als ik jou was, ik zou het niet zo tof vinden om m'n rekeningnummer zo op internet te hebben. Wel bedankt voor de informatie maar ik stuur toch denk ik gewoon maar even een emailtje morgenVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:00:
[...]
Er van uitgaande dat je in NL woont:
éénmalige kosten: 25,-
verzendkosten: 6,60
totaal EUR 33,60
Rekeningnummer: ***
Omschrijving: je huifkarnummer.
En €25 + €6,60 = €31,60Narcotical schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:01:
[...]
Zou het rekeningnr ed. even weghalen als ik jou was, ik zou het niet zo tof vinden om m'n rekeningnummer zo op internet te hebben. Wel bedankt voor de informatie maar ik stuur toch denk ik gewoon maar even een emailtje morgen
Verzekerde verzending is 8,60 als ik me niet vergis, dus zou in dit geval een typfoutje zijn denk ik
Verwijderd
Alles is aangepast, bedankt!Narcotical schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:04:
[...]
Verzekerde verzending is 8,60 als ik me niet vergis, dus zou in dit geval een typfoutje zijn denk ik
Jongens, niet zo'n paniek. Guus heeft al langer aangegeven dat hij niet bereikbaar zou zijn tot vrijdag. Bovendien hebben veel mensen gewoon goede ervaringen met hem! We moeten gewoon nog ff geduld hebben (waaronder ikzelf
)
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Tsja, geduld...Maikjuh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:05:
Jongens, niet zo'n paniek. Guus heeft al langer aangegeven dat hij niet bereikbaar zou zijn tot vrijdag. Bovendien hebben veel mensen gewoon goede ervaringen met hem! We moeten gewoon nog ff geduld hebben (waaronder ikzelf)
Ik heb al maanden geduld, wordt alleen steeds moeilijker wanneer hij zo dichtbij komtMaikjuh schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:05:
Jongens, niet zo'n paniek. Guus heeft al langer aangegeven dat hij niet bereikbaar zou zijn tot vrijdag. Bovendien hebben veel mensen gewoon goede ervaringen met hem! We moeten gewoon nog ff geduld hebben (waaronder ikzelf)
Ja dat is waar, maar zal vast en zeker goed komen. Ik moet ook stiekem bekennen dat ik echt geen geduld heb
[ Voor 39% gewijzigd door Maikjuh op 17-06-2015 14:35 ]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Grappig, ik zat ook al te kijken wat er nou aan de hand was met de aflevering bij Huifkar, blijkt het hier in dit topic helemaal los te gaan
. Ik heb twee zwarte Apple Watches in Hamminkeln liggen.
Join the clubFemme schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:35:
Grappig, ik zat ook al te kijken wat er nou aan de hand was met de aflevering bij Huifkar, blijkt het hier in dit topic helemaal los te gaan. Ik heb twee zwarte Apple Watches in Hamminkeln liggen.
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
UPS heeft zojuist mijn pakketje(s) afgeleverd.
Lijkt erop dat ie dan inderdaad een afspraak heeft met TNT op het op vrijdag te laten bezorgen.
Lijkt erop dat ie dan inderdaad een afspraak heeft met TNT op het op vrijdag te laten bezorgen.
En gisteren ontvangen, één dag vroeger dan aangegeven, 5 juni besteld en 16 juni geleverdronzelver schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Zojuist de verzendbevestiging van mijn 42mm SG Sport ontvangen, verwachte leverdatum 17 juni. 😜
Ik heb hem nu een dag in gebruik en wat een fantastisch ding
Ik heb hiervoor een Pebble (Kickstarter edition) gebruikt, maar dit is toch een compleet andere klasse!
Vanmorgen om 7.00 volledig opgeladen vertrokken en momenteel nog steeds 67% batterij, met een doorsnee dag aan meldingen en natuurlijk wat geprutst en demo-time
GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra
Wanneer ik online wil reserveren om af te halen, is het dan voldoende om vanaf een Duits netwerk een SMS te versturen of moet het echt een Duits nummer zijn?
Die van mij is ook verstuurd. Gisteren besteld!
Hopelijk gaat t allemaal goed via MailboxDE!
Aankomstdatum staat op 24 Juni. Volgend weekend dus hopelijk om mijn pols!
Gegroet!
Zou ik dus ook graag willen weten. Tussen al het huifkar geweld, lijkt me het ook interessant om te weten of wij het vanuit Nederland voor elkaar kunnen krijgen om in Duitsland een Apple Watch te reserveren en op te halen in de Apple Store.Kroontje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:53:
Wanneer ik online wil reserveren om af te halen, is het dan voldoende om vanaf een Duits netwerk een SMS te versturen of moet het echt een Duits nummer zijn?
Gebruik al jaren Mailboxde, nooit problemen mee gehad, al mijn iPhones alsook onlangs 2 Apple Watches en 3 bandjes zijn steeds de zelfde dag als ze die ontvangen hebben verstuurd geweest, tenminste als je direct reageert op hun mails en uw koerier kiest. Ik neem meestal Ups met verzekering.Decennia schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:26:
Die van mij is ook verstuurd. Gisteren besteld!Hopelijk gaat t allemaal goed via MailboxDE!
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
OMX2000 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:32:
[...]
Zou ik dus ook graag willen weten. Tussen al het huifkar geweld, lijkt me het ook interessant om te weten of wij het vanuit Nederland voor elkaar kunnen krijgen om in Duitsland een Apple Watch te reserveren en op te halen in de Apple Store.
Ik heb even gebeld met de Apple Store in Keulen en kunnen niet online reserveren omdat je daarvoor een Duits telefoonnummer nodig hebt. De medewerker zei wel dat je gewoon naar de Store kon komen en dat zij de reservering daar in orde maken wanneer je gewenste Apple Watch op voorraad is.Kroontje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:53:
Ik heb vanmorgen iemand met een Duits nummer een Apple watch laten reserveren , vanmiddag op kunnen halen
Volgende stap : een Duits nummer er bij nemen , want ik ga er van uit dat ze dit vaker gaan doen op deze manier
Volgende stap : een Duits nummer er bij nemen , want ik ga er van uit dat ze dit vaker gaan doen op deze manier
Zou je misschien de stappen kunnen uitleggen, ik heb wel iemand met een Duits nummer maar ik kan hem enkel online aanschaffen via de site, ik zie die opties niet of moet je hem dan eerst afrekenen.
Alvast bedankt voor je reactie.
EDIT: Beter gezocht en gevonden:
https://reserve.cdn-apple...cib12wvpw00003b3zqbxiw9yc
Vanaf morgen 06:00 uur kunnen we weer. Ik ben er bij, hoe lang heb je om het SMSsje te bevestigen, werkt dat zo?
Alvast bedankt voor je reactie.
EDIT: Beter gezocht en gevonden:
https://reserve.cdn-apple...cib12wvpw00003b3zqbxiw9yc
Vanaf morgen 06:00 uur kunnen we weer. Ik ben er bij, hoe lang heb je om het SMSsje te bevestigen, werkt dat zo?
[ Voor 47% gewijzigd door iNickx op 17-06-2015 20:17 ]
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Vroegen ze in de Apple Store nog om het smsje te laten zien?cardwizard schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:35:
Ik heb vanmorgen iemand met een Duits nummer een Apple watch laten reserveren , vanmiddag op kunnen halen
je hebt 30 minuten om de code die je krijgt te gebruikeniNickx schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:13:
nee je staat netjes in het systeem met je naam en Apple id , telefoonnummer is gewoon een extra stap om het wat moeilijker te maken voor de handel gok ik zo , en niks mis mee in mijn ogenKSH schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:13:
[...]
Vroegen ze in de Apple Store nog om het smsje te laten zien?
SS Zwarte sportband, besteld op 4 juni, vandaag naar "verzending wordt voorbereid". Al met al twee weekjes gewacht. Gelukkig, iemand zei dat 42mm waarschijnlijk een maand gaat duren. Geschatte levering is 22 juni, hoe precies is dat?
Over het algemeen wordt die datum wel gehaald. Vaker eerder dan later.Sqewie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:17:
SS Zwarte sportband, besteld op 4 juni, vandaag naar "verzending wordt voorbereid". Al met al twee weekjes gewacht. Gelukkig, iemand zei dat 42mm waarschijnlijk een maand gaat duren. Geschatte levering is 22 juni, hoe precies is dat?
Dat laatste lijkt me logisch. Alleen heb je het risico dat je voor niks op en neer rijdt.Kroontje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:32:
[...]
[...]
Ik heb even gebeld met de Apple Store in Keulen en kunnen niet online reserveren omdat je daarvoor een Duits telefoonnummer nodig hebt. De medewerker zei wel dat je gewoon naar de Store kon komen en dat zij de reservering daar in orde maken wanneer je gewenste Apple Watch op voorraad is.
Doelde meer op de manier hoe ik de gegevens heb ingevuld. Maar ik denk dat dat geen probleem is. Ik heb mijn mailboxde ID als toevoeging van mijn naam toegevoegd...Thiago schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:06:
[...]
Gebruik al jaren Mailboxde, nooit problemen mee gehad, al mijn iPhones alsook onlangs 2 Apple Watches en 3 bandjes zijn steeds de zelfde dag als ze die ontvangen hebben verstuurd geweest, tenminste als je direct reageert op hun mails en uw koerier kiest. Ik neem meestal Ups met verzekering.
Lukt mij trouwens niet om mijn bestelling te tracen met de Parcel App. Iemand die hulp kan bieden? Ook met laatste 2 cijfers weg etc. lukt het niet.
Tracking-Nummer 81631406501
Liefernummer 8713548782
[ Voor 15% gewijzigd door Decennia op 18-06-2015 01:08 ]
Gegroet!
Je liefernummer werkt voor mij wel. Als je naar http://www.tnt-express.de vul je dat nummer aan de rechterkant in en selecteer je Referenznummer dan krijg je je zending te zien. Leverdatum is 23 jun.
Dank!dikketienes schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:13:
Je liefernummer werkt voor mij wel. Als je naar http://www.tnt-express.de vul je dat nummer aan de rechterkant in en selecteer je Referenznummer dan krijg je je zending te zien. Leverdatum is 23 jun.
Gegroet!
Onze Apple Watches liggen naast elkaar in het vliegtuigDecennia schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:19:
[...]
Dank!Volgende week heb ik hem dan al als ik snel doe met Mailboxde.
Morgen rij ik vanuit omgeving Rotterdam/Den Haag rond 16u naar Zuid-Limburg om mijn 2 Apple Watches bij Huifkar op te halen. Kan niet wachten tot zaterdag of ' in het ergste geval' maandag
. Als er nog meer mensen zijn die met mij mee willen rijden, hoor ik het graag. Kunnen we de brandstof splitsen (c.a. tientje p.p.).
net een sports gereserveerd in Glasgow voor deze middag ... nu nog 2.5u wachten
Hoe kom je aan deze gegevens. Heb nog steeds 0 reactie gehad van Huifkar?KSH schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:14:
Morgen rij ik vanuit omgeving Rotterdam/Den Haag rond 16u naar Zuid-Limburg om mijn 2 Apple Watches bij Huifkar op te halen. Kan niet wachten tot zaterdag of ' in het ergste geval' maandag. Als er nog meer mensen zijn die met mij mee willen rijden, hoor ik het graag. Kunnen we de brandstof splitsen (c.a. tientje p.p.).
Heb wel interesse om hem zelf morgen op te halen.
Ja ik ook inderdaad. Heb Guus ook al gemaild.
Niet teveel druk op Guus dan gaat ie straks fouten maken. Die van mij moet wel vrijdag op de post.Maikjuh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:36:
Ja ik ook inderdaad. Heb Guus ook al gemaild.
PSN: dennisvandenb
Denk dat hij vrijdag gewoon weer op vakantie gaat met een stuk of 15 horloges
Wat zijn de kosten van Huifkar als je ophaalt daar?KSH schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:14:
Morgen rij ik vanuit omgeving Rotterdam/Den Haag rond 16u naar Zuid-Limburg om mijn 2 Apple Watches bij Huifkar op te halen. Kan niet wachten tot zaterdag of ' in het ergste geval' maandag. Als er nog meer mensen zijn die met mij mee willen rijden, hoor ik het graag. Kunnen we de brandstof splitsen (c.a. tientje p.p.).
€ 5,- euroTerrorSource schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:59:
[...]
Wat zijn de kosten van Huifkar als je ophaalt daar?
"Ophalen in Nordhorn of Denekamp is ook mogelijk na afspraak en kost € 5 extra."
[ Voor 20% gewijzigd door Flaterik op 18-06-2015 12:13 ]
In plaats van de portokosten that is
Lees goed, 5 euro extra wordt er gezegd. is het dan 5 of 30 euro?Flaterik schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:00:
[...]
€ 5,- euro![]()
"Ophalen in Nordhorn of Denekamp is ook mogelijk na afspraak en kost € 5 extra."
5 euro voor het ophalen + 25 voor het ontvangen (wat los staat van de keuze tussen het pakketje ophalenof via tnt laat versturen) = 30TerrorSource schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:37:
[...]
Lees goed, 5 euro extra wordt er gezegd. is het dan 5 of 30 euro?

[ Voor 4% gewijzigd door Mrk87 op 18-06-2015 12:43 ]
Dan heeft het weinig zin om naar limburg te rijden om bij huifkar op te halen. postnl is 34euro en komt naar alle waarschijnlijkheid zaterdag aan...Mrk87 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:42:
[...]
5 euro voor het ophalen + 25 voor het ontvangen (wat los staat van de keuze tussen het pakketje ophalenof via tnt laat versturen) = 30
Welke heb je besteld? Ik heb op de 14de besteld en krijg als datum 29/06 - 06/07 voordat hij bij huifkar aankomtDecennia schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:26:
Die van mij is ook verstuurd. Gisteren besteld!Hopelijk gaat t allemaal goed via MailboxDE!
Zilveren sport met wit bandje. 16 Juni in de middag besteld, volgende dag was hij verstuurd. Ligt nu bij Shanghai op het vliegveld...RendyHD schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:50:
[...]
Welke heb je besteld? Ik heb op de 14de besteld en krijg als datum 29/06 - 06/07 voordat hij bij huifkar aankomt
Gegroet!
Verwijderd
Sommige modellen zijn wat sneller leverbaar. Ik denk dat je de space grey besteld hebt (??), die is het meest populair, vandaar de langste levertijd.RendyHD schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:50:
[...]
Welke heb je besteld? Ik heb op de 14de besteld en krijg als datum 29/06 - 06/07 voordat hij bij huifkar aankomt
Had vorige week al (voordat hij wegging) met hem gemaild. Hij gaf mij toen deze info.dikketienes schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:15:
[...]
Hoe kom je aan deze gegevens. Heb nog steeds 0 reactie gehad van Huifkar?
Heb wel interesse om hem zelf morgen op te halen.
Mail van Guus ontvangen:
Moet goedkomen!Ik heb vele APPLE pakketten via DHL expresse ontvangen zag ik vandaag bij thuiskomst.
DHL heeft toegang tot onze opslag. TNT echter niet.
De TNT man wist dat ik pas vrijdag weer thuis ben maar heeft dat blijkbaar niet aan zijn collega doorgegeven.
Alle pakketjes die morgen nog binnen komen probeer ik nog dezelfde dag naar het postkantoor in Nederland te brengen
[ Voor 4% gewijzigd door Mrk87 op 18-06-2015 21:29 ]
Spannend! Ik had vanavond ook even een mailtje gestuurd over hoe en wat met betalen. Nog geen antwoord gekregen maar gaat vast goedkomen