Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:44
THE_BASE schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:07:
Zijn die Apple Watches al te zien in de Nederlandse Apple Stores overigens?
Nee helaas niet. We zitten ook niet bij de groep landen die ze aan het eind van de maand krijgen.:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Nogmaals maar ff dubbel checken.

Ik zie dit http://puu.sh/ik1fN/c132a4f475.png nu als naar mijn bestelling kijk.

Hoe weet ik zeker dat het via TNT gaat? Het enige wat ik heb is een nummer en een notice dat mn items nog samengevoegd moeten worden. Ik heb er namelijk ook een sport band bij besteld, misschien daarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Xplosivv schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:15:
Nogmaals maar ff dubbel checken.

Ik zie dit http://puu.sh/ik1fN/c132a4f475.png nu als naar mijn bestelling kijk.

Hoe weet ik zeker dat het via TNT gaat? Het enige wat ik heb is een nummer en een notice dat mn items nog samengevoegd moeten worden. Ik heb er namelijk ook een sport band bij besteld, misschien daarom?
Ik zie dit, mijn bestelling is onderweg :). Staat dus duidelijk bij dat het via TNT is

http://i.imgur.com/jLLSc0z.png

[ Voor 4% gewijzigd door Narcotical op 10-06-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Narcotical schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:19:
[...]

Ik zie dit, mijn bestelling is onderweg :). Staat dus duidelijk bij dat het via TNT is

Aah. Neem aan dat jij geen extra bandje had? Denk dat mijn Watch en mn bandje nog bij elkaar gevoegd moeten worden voordat ik de code krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Xplosivv schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:51:
[...]

Aah. Neem aan dat jij geen extra bandje had? Denk dat mijn Watch en mn bandje nog bij elkaar gevoegd moeten worden voordat ik de code krijg.
Nee heb ik niet, gewoon enkel de watch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Narcotical schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:19:
[...]

Zo daar neemt TNT de tijd voor zeg. Dat was vroeger toen Apple met UPS verzond wel anders.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 05:48:
[...]

Zo daar neemt TNT de tijd voor zeg. Dat was vroeger toen Apple met UPS verzond wel anders.
Hij ligt nu sinds gisterochtend in Keulen bij de douane -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Narcotical schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Hij ligt nu sinds gisterochtend in Keulen bij de douane -O-
Hij hoeft niet al in Keulen te zijn hoor, wat vaak gebeurd is dat het ontvangende land het pakket alvast inklaard voor hij het land van herkomst verlaat. Dat zie je wel vaker met pakketten waarvoor al Tax betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:13:
[...]

Hij hoeft niet al in Keulen te zijn hoor, wat vaak gebeurd is dat het ontvangende land het pakket alvast inklaard voor hij het land van herkomst verlaat. Dat zie je wel vaker met pakketten waarvoor al Tax betaald is.
Ah oke, dat wist ik niet :). Hij is in ieder geval de fabriek uit en onderweg. Maar wachten duurt nou eenmaal lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:03
En verzonden!

Gelijk even mijn serienummer gecheckt (Via factuur)

Colour: Space Gray
Production year: 2015
Production week: 23 (June)
Model introduced: 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 22:21
Yess. Hij is verzonden op 11 juni en verwacht 18 juni afgeleverd te worden.
Sport en 42 mm en vorige week vrijdag besteld :)

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 10:11
Mijne is nu ruim 24 uur verzonden. Gisteravond ook geld afgeschreven via PayPal. Mijn TNT track en trace code (min de laatste twee cijfers uiteraard) is echter van een compleet ander pakket in Frankrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
macmellow schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:02:
Mijne is nu ruim 24 uur verzonden. Gisteravond ook geld afgeschreven via PayPal. Mijn TNT track en trace code (min de laatste twee cijfers uiteraard) is echter van een compleet ander pakket in Frankrijk...
als het goed is kun je 2 nummers zien bij je bestelstatus. het 1e nummer is je TNT track en trace (ik hoefde niet de laatste 2 cijfers weg te laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Je hebt 'tracking-nummer' (die ik dus heb ingevoerd, als ik de laatste twee cijfers weglaat krijg ik helemaal geen resultaten) en je hebt 'liefernummer' (ook geprobeerd en die werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ik gebruikte in eerste instantie het tracking-nummer zonder de laatste 2 cijfers. Dan zie ik 2 pakketten staan waarvan er eentje al bezorgd is ergens in half mei. Bij de tracking staat dan wel weer een reference nummer voor je pakket en dat is bij mij dan weer m'n liefernummer. Dus op tnt-express.de, probeer eens je liefernummer te gebruiken en selecteer bij de tracking dan referenznummer. Bij mij krijg ik dan alleen mijn pakket te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Narcotical schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:12:
Ik gebruik het tracking-nummer zonder de laatste 2 cijfers. Dan zie ik 2 pakketten staan waarvan er eentje al bezorgd is ergens in half mei. Bij de tracking staat dan wel weer een reference nummer voor je pakket en dat is bij mij dan weer m'n liefernummer. Dus op tnt-express.de, probeer eens je liefernummer te gebruiken en selecteer bij de tracking dan referenznummer. Bij mij krijg ik dan alleen mijn pakket te zien. :)
Werkt niet, heb alle combinaties geprobeerd en ook net weer overnieuw. De enige combinatie die bij mij een hit geeft is tracking-nummer zonder de laatste twee cijfers maar dat is dan een ander pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Dus op tnt-express.de op referenznummer zoeken en daar je liefernummer invullen werkt niet? Wellicht nog iets geduld hebben dan? Duurde bij mij ook wel lang voordat tracking zichtbaar werd

[ Voor 18% gewijzigd door Narcotical op 11-06-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Narcotical schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:16:
Dus op tnt-express.de op referenznummer zoeken en daar je liefernummer invullen werkt niet? Wellicht nog iets geduld hebben dan? Duurde bij mij ook wel lang voordat tracking zichtbaar werd
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/fequ88.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/rk62og.png
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/s6t7vt.png

Volgens mij doe ik het goed.. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt, vond 24 uur al wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ja zo doe ik het ook. Apart wel dat je niks te zien krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Narcotical op 11-06-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Narcotical schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:24:
Ja zo doe ik het ook. Apart wel dat je niks te zien krijgt.
Kreeg de email dat het verzonden was in de ochtend (uur of 10) en zag op PayPal dat het geld gister was afgeschreven om een uur of 23.00. Misschien wat later verwerkt en duur mijn tracking ook langer. Maakt me ook niet zo veel uit, zolang ik 'm maar krijg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
macmellow schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Kreeg de email dat het verzonden was in de ochtend (uur of 10) en zag op PayPal dat het geld gister was afgeschreven om een uur of 23.00. Misschien wat later verwerkt en duur mijn tracking ook langer. Maakt me ook niet zo veel uit, zolang ik 'm maar krijg. :P
Ja daar zou ik me ook geen zorgen over maken inderdaad :P. Maar het is toch altijd wel prettig als je het een beetje in de gaten kan houden waar je pakketje is enzo. Ik kreeg 9 juni rond 1 uur 's nachts email dat hij verzonden was en 's avonds kon ik voor het eerst tracken

edit: Mijn Watch is overigens net in Arnhem aangekomen bij het TNT depot :)

[ Voor 13% gewijzigd door Narcotical op 11-06-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:27
shaowoo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:49:
Yess. Hij is verzonden op 11 juni en verwacht 18 juni afgeleverd te worden.
Sport en 42 mm en vorige week vrijdag besteld :)
Welke kleur?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
30 mei besteld: Sports space grey 42mm
11 juni verzonden.

Bij apple.com staat aflevering 18 juni.

Als ikhet leveringsnummer invoer op http://www.tnt.com/ en referentie aanvink zie ik dat hij de 16e afgeleverd wordt in Nordhorn :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JmxGrUr.png

[ Voor 26% gewijzigd door Mrk87 op 11-06-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 22:21

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Mijn trackingcode is ook zichtbaar. Er stonden inderdaad twee pakketjes bij. Een afgeleverde die ik al had gezien van een ander en die van mij staat er nu ook bij.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/33voglf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mailboxde heeft vandaag mn Apple Watch verstuurd. Gisteren bij hun afgeleverd. Verzonden met UPS standard voor €13.70,- en komende maandag waarschijnlijk geleverd.

Van: Mailboxde.com
Trackingnummer: -
Bestemming: -
NL
UPS service: STANDARD
Aantal pakketten: 1
Pakketgewicht: 1.3 KGS
Geplande aflevering: 15/06/2015
Factuurnummer: -

Geen disrespect voor huifkar met zn 30 euro, maar zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanB89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 11:41
b.jelle schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:41:
Mailboxde heeft vandaag mn Apple Watch verstuurd. Gisteren bij hun afgeleverd. Verzonden met UPS standard voor €13.70,- en komende maandag waarschijnlijk geleverd.

Van: Mailboxde.com
Trackingnummer: -
Bestemming: -
NL
UPS service: STANDARD
Aantal pakketten: 1
Pakketgewicht: 1.3 KGS
Geplande aflevering: 15/06/2015
Factuurnummer: -

Geen disrespect voor huifkar met zn 30 euro, maar zo kan het ook.
Ik lees op de website van Mailboxde een consolidation fee van € 10,- voor nieuwe members. Komt dat er dan niet nog boven op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:03
Goed nieuws! Mijn bestelling van 02-05 is eindelijk klaar voor verzending :D

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
SeanB89 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:07:
[...]

Ik lees op de website van Mailboxde een consolidation fee van € 10,- voor nieuwe members. Komt dat er dan niet nog boven op?
Dat is een service om meerdere pakketjes te bundelen tot een groter pakket en heeft niks met membership te maken, wat gratis is. Zie o.a. http://mailboxde.com/address-in-germany.html

[ Voor 6% gewijzigd door b.jelle op 11-06-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Implar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-10-2016
Hier ook via Mailboxde verzonden. Mijn Apple Watch is er vandaag rond 12u30 aangekomen, een halfuurtje later een mail van Mailboxde dat het in hun depot lag en onmiddellijk verzending via UPS Standard genomen.

Ik zou hem maandag moeten ontvangen, heb ook al een tracking code van UPS ontvangen.

Al bij al zeer snel, 2 juni 's avonds besteld en maandag in huis, ik ben een tevreden man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanB89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 11:41
b.jelle schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Dat is een service om meerdere pakketjes te bundelen tot een groter pakket en heeft niks met membership te maken, wat gratis is. Zie o.a. http://mailboxde.com/address-in-germany.html
Thanks, dan heb ik er bij deze eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
koekjeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:10:
Goed nieuws! Mijn bestelling van 02-05 is eindelijk klaar voor verzending :D
Welk model/kleur/grootte?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Maikjuh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:36:
[...]

Welk model/kleur/grootte?
AWS 42 mm SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
Krijg er nu wel een beetje spijt van dat ik tegelijkertijd een sportbandje erbij heb genomen. Lijkt erop dat mijn bestelling net iets later aankomt dan de rest.

Het enige wat ik nu nog zie is

Hinweis: Die Artikel werden von verschiedenen Lagern aus verwendet und vor der Lieferung zusammengeführt. Sobald die Artikel zusammengeführt wurden, wird der Bestellstatus mit Informationen zum Versandpartner und zum Nachverfolgen der Bestellung aktualisiert. (Dies geschieht mindestens 48 Geschäftsstunden vor dem voraussichtlichen Liefertermin.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Waaw hoe kan die nu pas verstuurd worden terwijl hetzelfde model bij mensen die hem op 30 mei hebben besteld eerder is verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Maikjuh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Waaw hoe kan die nu pas verstuurd worden terwijl hetzelfde model bij mensen die hem op 30 mei hebben besteld eerder is verstuurd...
Jaja wrijf het er maar in :'( nee ik heb echt geen idee. Ik had gisteren al met Apple gebeld en die hadden er ook geen verklarig voor. Gewoon pech gehad denk ik :/ Achja hij komt er nu aan dus ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
koekjeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:09:
[...]

Jaja wrijf het er maar in :'( nee ik heb echt geen idee. Ik had gisteren al met Apple gebeld en die hadden er ook geen verklarig voor. Gewoon pech gehad denk ik :/ Achja hij komt er nu aan dus ik ben blij :)
Troost je, ik had mijn watch besteld op 30/4. Morgen wordt ie bij mij thuis afgeleverd (eindelijk)... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Andre_FR2010 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Troost je, ik had mijn watch besteld op 30/4. Morgen wordt ie bij mij thuis afgeleverd (eindelijk)... :9
Ik heb altijd het pech dat er iets bij de bestelling niet goed loopt maar integenstelling heb ik nooit probleem met de hardware / software bugs :) Karma :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
En hij is verstuurd! 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GIuF9JV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Haha sorry, nja hij is tenminste nu verzonden.. Ik moet nog wel ff wachten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Andre_FR2010 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Die van mij ook _/-\o_ net een mailtje van apple gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Als je een account bij mailboxde maakt, krijg je dan meteen de gegevens waar je een watch naar kan versturen? Of gaat daar een dag overheen? Dan wil ik morgen namelijk bestellen :)

Of raden jullie huifkar eerder aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Decennia op 11-06-2015 19:49 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Decennia schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:49:
Als je een account bij mailboxde maakt, krijg je dan meteen de gegevens waar je een watch naar kan versturen? Of gaat daar een dag overheen? Dan wil ik morgen namelijk bestellen :)

Of raden jullie huifkar eerder aan?
Je krijgt direct de gegevens! Twee keer huifkar gebruikt en de derde keer wordt mailboxde. Prijs bij Huifkar is wel erg hoog nu 25 euro + verzenden a 8,60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Mijn  watch 42 mm SG Sport heeft nu de status "verzending wordt voorbereid" gekregen. Echter wel nog steeds de verwachte levertijd 25 juni - 1 juli. Wordt dit nog bijgewerkt? Kan me niet voorstellen dat dat nog zolang gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Zodra hij daadwerkelijk verzonden is krijg je een verwachte leverdatum te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Mijn Apple Watch space grey 42mm sports band besteld op 30-05 wordt 16 juni bij Huifkar bezorgd in Duitsland. De 19e wordt ie in mijn richting verzonden. Helemaal top en nog best snel zo. Heb er er zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
Ik ga binnenkort op vakantie naar Zweden en Italië, de watch is daar ook nog niet verkrijgbaar echt waar hoe veel pech kun je wel niet hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024

zup

Dames en heren, uw mening graag. Wat is de betrouwbaarheid van een dienst als huifkar.de of mailbox.de Welke dienst zouden jullie aanbevelen en welke extra stappen adviseren jullie om ervoor te zorgen dat er met de levering niets mis gaat.

Ben toch nog een beetje terughoudend. Wil niettemin toch zo snel mogelijk zo'n Apple Watch voor ontwikkelingsdoeleinden

Ps Mocht er op dit forum een bedrijfje zitten of kent iemand een bedrijfje die mij voor een aantrekkelijke prijs (dwz geen achterlijke marktplaats prijzen) de aWatch kan leveren met btw bon op naam, hoor ik daar graag meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
zup schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:10:
Dames en heren, uw mening graag. Wat is de betrouwbaarheid van een dienst als huifkar.de of mailbox.de Welke dienst zouden jullie aanbevelen en welke extra stappen adviseren jullie om ervoor te zorgen dat er met de levering niets mis gaat.

Ben toch nog een beetje terughoudend. Wil niettemin toch zo snel mogelijk zo'n Apple Watch voor ontwikkelingsdoeleinden

Ps Mocht er op dit forum een bedrijfje zitten of kent iemand een bedrijfje die mij voor een aantrekkelijke prijs (dwz geen achterlijke marktplaats prijzen) de aWatch kan leveren met btw bon op naam, hoor ik daar graag meer over.
ik kan alleen oordelen over huifkar.de: zeer betrouwbaar (alleen wat duurder geworden door de grote hoeveelheid nieuwe aanmeldingen). Je krijgt vrijwel direct feedback op emails die je naar huifkar stuurt. M'n watch ligt nu bij PostNL en wordt vandaag afgeleverd (de dag nadat het pakket bij huifkar was geleverd is ie opgestuurd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Laatst online: 06-07-2023
Zoek eens op Huifkar binnen het Tweakers forum, dan heb je je antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreL
  • Laatst online: 18-06 19:26
De door mij op 5 juni bestelde 42mm SGS is zojuist verzonden.
Geschatte leverdatum is 19 juni.

[ Voor 4% gewijzigd door AndreL op 12-06-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Mijn 42 mm SG sports is ook zojuist verzonden. Geschatte levertijd ook 19 juni! Besteld op 3 juni. Vaart begint erin te komen volgens mij.

@AndreL Jij ook via huifkar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreL
  • Laatst online: 18-06 19:26
@Maikjuh

Ook huifkar inderdaad. Hopelijk de 20e in huis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Haha dat zou zeer mooi zijn ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:57

labooh

Jaja...

Mijn Sport SG 42 mm heb ik 8 juni besteld en vanochtend is de status gewijzigd naar "verstand wird vorbereitet". Vannacht is ook mijn Creditcard belast.

Datum is opgeschoven naar 25 juni - 02 juli :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
nog een paar uurtjes wachten, de bezorger is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Die van mij (Besteld op 30-05, geschatte bezorg datum 16 Juni) is zojuist aangekomen in Keulen op het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bevestiging gekregen dat hij verzonden is met verwachte leverdatum 17-06. (42mm sport SG, besteld 01-06).
Als ik bij TNT Express de code zonder de laatste 2 cijfers invoer krijg ik wel het pakket te zien, echter hij staat op status Exception, iemand een idee wat dit betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:37:
Gisteren bevestiging gekregen dat hij verzonden is met verwachte leverdatum 17-06. (42mm sport SG, besteld 01-06).
Als ik bij TNT Express de code zonder de laatste 2 cijfers invoer krijg ik wel het pakket te zien, echter hij staat op status Exception, iemand een idee wat dit betekent?
Tweede hit op Google: http://www.parcelok.com/delivery-status-tnt.html

Waarschijnlijk dus iets van oponthoud bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macmellow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:38:
[...]

Tweede hit op Google: http://www.parcelok.com/delivery-status-tnt.html

Waarschijnlijk dus iets van oponthoud bij de douane.
Ja, stom, had ik bijna zelf kunnen bedenken. 8)7 |:( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:51
Wel knap zeg, Watch wordt bij Huifkar afgeleverd maar is nu in Arnhem?

12 Jun 2015 10:00:46 Arnhem Hub Shipment In Transit.
10 Jun 2015 22:42:48 Pudong International Airport Shipment In Transit.
10 Jun 2015 20:14:44 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location
10 Jun 2015 20:03:00 PV1 Shipment In Transit.
10 Jun 2015 19:47:02 PV1 Shipment In Transit.
10 Jun 2015 18:48:13 PV1 Shipment Collected From Customer

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
TerrorSource schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:44:

10 Jun 2015 20:14:44 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location
Heb jij ook via TNT? Want die van mij is van Pudong naar Keulen gegaan, ipv naar Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:49
Bestellen gaat best snel tegenwoordig! Woensdag 10-06 bestelling geplaatst en isteren bevestiging gekregen dat hij verzonden is met verwachte leverdatum 17-06. (42mm sport white).

Hij is verstuurd met TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:44:

Mijne is van Pudong, naar Keulen, naar Arnhem en nu naar Hamminkeln :P. Beetje omslachtig die TNT :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:37:
Had ik gisteren ook. Na paar uurtjes veranderd naar "in transit".

Ik baal er overigens wel van dat Guus paar dagen weg is volgende week :9 16e daar afgeleverd, 20e pas in huis.

[ Voor 11% gewijzigd door Mrk87 op 12-06-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
macmellow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:54:
[...]

Heb jij ook via TNT? Want die van mij is van Pudong naar Keulen gegaan, ipv naar Arnhem.
Ja, TNT International.
Kan hem dan beter in Arnhem ophalen als dat hij via Huifkar binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrk87 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Had ik gisteren ook. Na paar uurtjes veranderd naar "in transit".

Ik baal er overigens wel van dat Guus paar dagen weg is volgende week :9 16e daar afgeleverd, 20e pas in huis.
Oh ja? Is hij een paar dagen weg? Dus met een beetje mazzel volgende week zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Oh ja? Is hij een paar dagen weg? Dus met een beetje mazzel volgende week zaterdag?
hij is de 19e weer in de gelegenheid om pakketjes te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Had ik een paar dagen geleden ook al gepost hier in de topic.
Goedenavond x,

Zodra jouw pakketje binnen sturen we die z.s.m. door naar je.
Ik kan echter pas vrijdagmiddag 19 juni nieuwe pakketjes doorsturen in Nederland.
Ben volgende week een paar dagen afwezig maar de ontvangst van pakketjes gaat gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

Is bij mij ook het geval 16de binnen, 19de versturen. Maar is keurig gemeld. Guus reageert ook snel op mails. Vooralsnog niets dan lof voor Huifkar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
ronzelver schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:13:
Zojuist ook de 42mm Sport SG besteld in Duitsland, verwachte leverdatum 29 jun - 03 jul.
Aflevering bij een vriend die hier 5 Km over de grens woont.
Zojuist de verzendbevestiging van mijn 42mm SG Sport ontvangen, verwachte leverdatum 17 juni. 😜

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ondanks dat het pakketje nu in Arnhem ligt is hij niet daar op te halen.
Als het een NL>NL of EU>EU pakketje was geweest was het wel mogelijk geweest maar omdat het pakketje uit buiten EU komt kan het niet. Heb net met TNT gebeld hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqewie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 20:41
Dit is merkwaardig, als ik zo hier lees heeft iedereen die na 4 juni besteld heeft, al een verzonden status. Terwijl ik op 4 juni een SS BSB besteld had en nog geen verandering heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Mijn AWS SG is zojuist afgeleverd! :D see you on the other side :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
koekjeh schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:31:
Mijn AWS SG is zojuist afgeleverd! :D see you on the other side :P
Gefeliciteerd ;). Wel snel dan, gister verstuurd en vandaag geleverd. De mijne is sinds maandag al onderweg en wordt wss komende maandag pas geleverd. Had je toevallig een van de laatsten verzendingen vanuit europa?

[ Voor 8% gewijzigd door Narcotical op 12-06-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Narcotical schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:16:
[...]

Gefeliciteerd ;). Wel snel dan, gister verstuurd en vandaag geleverd. De mijne is sinds maandag al onderweg en wordt wss komende maandag pas geleverd. Had je toevallig een van de laatsten verzendingen vanuit europa?
Ja was verstuurd met DHL express vanuit Praag. Ging idd erg snel ja. Leather loop 2 weken terug mogen ontvangen ook vanuit Praag binnen 1 dag bezorgd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
koekjeh schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:57:
[...]

Ja was verstuurd met DHL express vanuit Praag. Ging idd erg snel ja. Leather loop 2 weken terug mogen ontvangen ook vanuit Praag binnen 1 dag bezorgd :9
Ah oke, heb je toevallig een zwarte leather loop? Heb je die al binnen? Ben wel benieuwd hoe die staat met de AWS SG want zit zelf ook aan een LL te denken voor erbij een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:03
Net een Apple Watch Sport 42MM blauw met extra black sport bandje opgehaald uit Parijs (Lafayette). Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
yeah, hij is eindelijk binnen, nu aan het configureren en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Narcotical schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Ah oke, heb je toevallig een zwarte leather loop? Heb je die al binnen? Ben wel benieuwd hoe die staat met de AWS SG want zit zelf ook aan een LL te denken voor erbij een keer.
Heb zelf gekozen voor de blauwe :9 Zal morgen eens wat foto's online zetten hij ligt nu nog bij mijn pa in duitsland dus ga hem morgen even halen.

Wil ook graag eens de zwarte proberen maar dan wacht ik liever even op een look a like :9 Mag helaas van mijn portemonnee geen zwarte van Apple halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik dacht dat mijne in Keulen was maar het was alleen de pre-arrival scan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
macmellow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:55:
Ik dacht dat mijne in Keulen was maar het was alleen de pre-arrival scan..
Anticlimax :P Ik was even ook in die veronderstelling, zag later dat hij nog in China is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

Dank voor de reacties op mijn vraag over huifkar. Met vol vertrouwen zojuist een Apple Watch besteld. Zou volgens Apple binnen 1 of 2 weken al verzonden moeten worden hoewel de bevestiging spreekt over een levering tussen 30-6 en 8-7. Hoe dan ook, nu ik dat ding eindelijk besteld heb kan ik niet langer wachten! 😜

Edit: 8-8 gewijzigd in 8-7

[ Voor 4% gewijzigd door zup op 13-06-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
zup schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:47:
Dank voor de reacties op mijn vraag over huifkar. Met vol vertrouwen zojuist een Apple Watch besteld. Zou volgens Apple binnen 1 of 2 weken al verzonden moeten worden hoewel de bevestiging spreekt over een levering tussen 30-6 en 8-8. Hoe dan ook, nu ik dat ding eindelijk besteld heb kan ik niet langer wachten! 😜
Goed om te horen, ikzelf heb ook positieve ervaring met Huifkar.
Welke watch heb je besteld?
En ja, het wachten duurt lang, ik moest wachten van 30/4 - 12juni, en dan duurt het wachten erg lang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Volgens Apple lever status moet mijn band vandaag worden afgeleverd bij huifkar terwijl TNT aangeeft dat dit dinsdag pas gebeurd. Hopelijk komt pakketje vandaag nog bij hem aan en hopelijk kan hij hem vandaag ook naar mij opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup

zup

Andre_FR2010 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:54:
[...]

Goed om te horen, ikzelf heb ook positieve ervaring met Huifkar.
Welke watch heb je besteld?
En ja, het wachten duurt lang, ik moest wachten van 30/4 - 12juni, en dan duurt het wachten erg lang :9
Oeps, levering zou tussen 30-6 en 8-7 zijn (ipv 30-6 en 8-8 zoals ik eerder schreef)

Heb een aluminium Sport Watch (witte band) besteld met apart een zwarte sportband. Ziet er volgens een rendering van iemand op het web strak uit: http://360view.humster3d....ort_Band_360_720_50-6.jpg

Waarschijnlijk witte band straks over :) .... Mochten er geïnteresseerden zijn hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:57

labooh

Jaja...

Gisteravond de verzendbevestiging gehad, aankomst op 19 juni bij Huifkar, net op tijd zodat hij die dag nog mee kan :-)
Overigens op 8 juni besteld, dat ging toch aardig rapidemento ....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:56:
Volgens Apple lever status moet mijn band vandaag worden afgeleverd bij huifkar terwijl TNT aangeeft dat dit dinsdag pas gebeurd. Hopelijk komt pakketje vandaag nog bij hem aan en hopelijk kan hij hem vandaag ook naar mij opsturen.
Staat er bij Apple dit: "Auf dem Transport zum Kunden - Lieferung im Zeitplan" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Staat er bij Apple dit: "Auf dem Transport zum Kunden - Lieferung im Zeitplan" ?
Ja zoiets staat er ja. Betekend toch dat hij vandaag bezorgd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
TerrorSource schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Nee. Dat betekent letterlijk "In transport naar de klant - Bestelling is op schema". Er staat als het goed is een verwachtte leveringsdatum op je bestellingoverzicht. Ik zou die datum maar aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Dat staat er bij mij al 2 dagen en hij wordt maandag waarschijnlijk pas afgeleverd ;). Zie ook post hierboven

[ Voor 3% gewijzigd door Narcotical op 13-06-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:08
Je kunt je tracking nummer toch op TNT invullen (evt met laatste 2 cijfers weglaten)? Dan weet je precies wanneer hij komt en waar hij uithangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zup schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:06:
[...]

Oeps, levering zou tussen 30-6 en 8-7 zijn (ipv 30-6 en 8-8 zoals ik eerder schreef)

Heb een aluminium Sport Watch (witte band) besteld met apart een zwarte sportband. Ziet er volgens een rendering van iemand op het web strak uit: http://360view.humster3d....ort_Band_360_720_50-6.jpg

Waarschijnlijk witte band straks over :) .... Mochten er geïnteresseerden zijn hoor ik het graag
Ik heb nu een paar weken een zwarte band bij mijn zilveren sport. Staat idd erg goed, vond het zilveren horloge met een witte band een erg goedkope indruk geven, dat is met zwart niet meer zo, althans een stuk minder. Foto staat in het normale watch topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medxion
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:09
Zaterdag 13-6-2015 in Parijs bij Colette geweest, alle sport watches waren uitverkocht.

Enkel nog:
38 mm Stainless steel case met Milanese loop
38 mm Stainless steel case met Link Bracelet

38 mm was trouwens wel erg klein zelfs voor mijn vriendin, wel jammer dat ze niks meer hadden. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikketienes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-09 09:24
Heb mijn bestelling ook naar Huifkar laten versturen. Nu zijn ze vandaag langs geweest van TNT en zeggen ze dat ze vrijdag pas weer open zijn. Ook de zelfde auto reactie mail gehad van Huifkar als @TerrorSource dat ze de pakketen wel gewoon in ontvangst nemen. Blijkt dus niet zo te zijn.

Erg irritant dit. Ophalen of op een ander adres kan ook niet bij zendingen vanuit Apple. Anders was ik wel naar Arnhem gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Hallo Tweakers, graag wil ik ook een AW bestellen en ben ik benieuwd hoe jullie bestellen. Ik begrijp dat de AW naar NL door Huifkar maar vanuit waar komt de AW dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Systemadmin schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:30:
Hallo Tweakers, graag wil ik ook een AW bestellen en ben ik benieuwd hoe jullie bestellen. Ik begrijp dat de AW naar NL door Huifkar maar vanuit waar komt de AW dan?
Kijk eens naar mailboxde of iets dergelijks. Huifkar gaat niet helemaal lekker op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
TerrorSource schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:31:
[...]

Kijk eens naar mailboxde of iets dergelijks. Huifkar gaat niet helemaal lekker op dit moment.
Hoezo gaat de Huifkar niet helemaal lekker? Hij is een paar dagen op vakantie tot de 19e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Mrk87 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:47:
[...]

Hoezo gaat de Huifkar niet helemaal lekker? Hij is een paar dagen op vakantie tot de 19e.
Maar als hij iedereen terugmailt dat de pakketjes gewoon ontvangen worden en blijkt dat dit niet gebeurd gaat er toch iets niet goed lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
TerrorSource schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:49:
[...]

Maar als hij iedereen terugmailt dat de pakketjes gewoon ontvangen worden en blijkt dat dit niet gebeurd gaat er toch iets niet goed lijkt me...
Ik vind het sowieso jammer dat hij op vakantie is. Het is aardig prijzig en nu ligt mijn Watch daar een aantal dagen..
Pagina: 1 ... 12 ... 67 Laatste