He tweakers,
Een paar vrienden van mij en ik willen voor een andere vriend voor ons een PC aanschaffen. Gewoon omdat hij het verdiend. We hebben nu met z'n alle ongeveer €400,- bij elkaar gesprokkeld. Nu begint ons jacht dus op een betaalbare game-pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet op zijn minst FIFA15 kunnen draaien. Denk dat dit wel haalbaar is. Nieuwere games zijn altijd welkom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben met zijn alle €400,- bij elkaar gespaard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de PC is nog nodig. De rest is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD. Maakt inprincipe niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet op zijn minst FIFA15 aankunnen. Eventueel nieuwere games.
Ga je overklokken?
Dat is aan hem.
Alle hulp is welkom. Ik denk persoonlijk dat we voordeliger uit komen als we een 2e-hands PC kopen of 2e-hands onderdelen aanschaffen en daarmee de PC vervolgens in elkaar zetten.
Bedankt voor het lezen en zie jullie reacties tegemoet!
Een paar vrienden van mij en ik willen voor een andere vriend voor ons een PC aanschaffen. Gewoon omdat hij het verdiend. We hebben nu met z'n alle ongeveer €400,- bij elkaar gesprokkeld. Nu begint ons jacht dus op een betaalbare game-pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet op zijn minst FIFA15 kunnen draaien. Denk dat dit wel haalbaar is. Nieuwere games zijn altijd welkom.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben met zijn alle €400,- bij elkaar gespaard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de PC is nog nodig. De rest is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD. Maakt inprincipe niet heel veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet op zijn minst FIFA15 aankunnen. Eventueel nieuwere games.
Ga je overklokken?
Dat is aan hem.
Alle hulp is welkom. Ik denk persoonlijk dat we voordeliger uit komen als we een 2e-hands PC kopen of 2e-hands onderdelen aanschaffen en daarmee de PC vervolgens in elkaar zetten.
Bedankt voor het lezen en zie jullie reacties tegemoet!