Ik zoek een?
Mechanisch toetsenbord ter vervanging van mijn Razer Deathstalker die niet mechanisch is. Ik game een paar uurtjes per dag CS:GO. Daarnaast programmeer en email ik veel. Een paar macro's zijn fijn maar dit hoeft niet te extreem. RGB leds die je per key kan aansturen vind ik overigens wel erg vet als dat niet direct heel veel meer kost.
Ik stel de vraag eigenlijk omdat ik geen idee heb wat goede switches zijn voor dit gebruik. Ik vind audible feedback wel fijn maar het moet niet mega veel lawaai maken.
Wat is je budget?
Heb niet echt een budget. Als iemand mij kan overtuigen om 200 euro uit te geven dan kan dat ook. Maar liever minder uiteraard.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik hoorde wel dat cherry switches de switches zijn.
Een paar die ik reeds heb gevonden:
pricewatch: Corsair Vengeance K95 (US English)
pricewatch: Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty)
pricewatch: Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard qwerty
Mechanisch toetsenbord ter vervanging van mijn Razer Deathstalker die niet mechanisch is. Ik game een paar uurtjes per dag CS:GO. Daarnaast programmeer en email ik veel. Een paar macro's zijn fijn maar dit hoeft niet te extreem. RGB leds die je per key kan aansturen vind ik overigens wel erg vet als dat niet direct heel veel meer kost.
Ik stel de vraag eigenlijk omdat ik geen idee heb wat goede switches zijn voor dit gebruik. Ik vind audible feedback wel fijn maar het moet niet mega veel lawaai maken.
Wat is je budget?
Heb niet echt een budget. Als iemand mij kan overtuigen om 200 euro uit te geven dan kan dat ook. Maar liever minder uiteraard.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik hoorde wel dat cherry switches de switches zijn.
Een paar die ik reeds heb gevonden:
pricewatch: Corsair Vengeance K95 (US English)
pricewatch: Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty)
pricewatch: Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard qwerty