Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pake is niet veeleisend. Hij zit alleen wat op internet, filmpjes te kijken op youtube en af en toe een mailtje tikken en office taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
225
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WD Blue HDD 320GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een basic office pc voor de grijze generatie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag niet breder zijn dan 19 cm.
Ga je overklokken?
Nee
Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een degelijke computer voor mijn Pake/opa. Hij gebruikte mijn oude desktop van 5 jaar terug en voldoet hem nu eigenlijks nog prima. Helaas is deze pc overleden en word het tijd voor wat nieuws.
Het enige wat hij er mee doet zijn wat office taken en wat op internet lezen en mailen. Als het heel gek gaat zit hij op youtube of te kaarten.
Ik heb zelf even een opzetje gemaakt en ben benieuwd naar jullie input.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pake is niet veeleisend. Hij zit alleen wat op internet, filmpjes te kijken op youtube en af en toe een mailtje tikken en office taken
Wat mag het systeem gaan kosten?
225
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
WD Blue HDD 320GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een basic office pc voor de grijze generatie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag niet breder zijn dan 19 cm.
Ga je overklokken?
Nee
Hallo Tweakers,
Ik ben opzoek naar een degelijke computer voor mijn Pake/opa. Hij gebruikte mijn oude desktop van 5 jaar terug en voldoet hem nu eigenlijks nog prima. Helaas is deze pc overleden en word het tijd voor wat nieuws.
Het enige wat hij er mee doet zijn wat office taken en wat op internet lezen en mailen. Als het heel gek gaat zit hij op youtube of te kaarten.
Ik heb zelf even een opzetje gemaakt en ben benieuwd naar jullie input.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 36,95 | € 36,95 |
1 | MSI H81M-P33 | € 38,50 | € 38,50 |
1 | Antec VSK-3000E | € 20,95 | € 20,95 |
1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 28,- | € 28,- |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 166,91 |
[ Voor 3% gewijzigd door The Frys op 09-04-2015 15:03 . Reden: Dvd brander toegevoegd ]