Toon posts:

Toevoegen product aan Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
( Mocht dit in het verkeerde subforum staan, excuses. Dit leek me de meest logische.)

Ik heb recent het volgende gekocht: http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-958837.html

Nu zou ik er graag een review van maken, maar het ding staat nog niet gelinkt in de Pricewatch. Is het mogelijk om deze toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ja, rechtsonderaan de hoofdpagina van de pricewatch vind je een (onopvallend) linkje: Product toevoegen. Vul daar de gegevens in en dan zal het product worden toegevoegd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dirk schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:13:
Ja, rechtsonderaan de hoofdpagina van de pricewatch vind je een (onopvallend) linkje: Product toevoegen. Vul daar de gegevens in en dan zal het product worden toegevoegd.
\[PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dirk schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:13:
Ah, daar. Ik had er al naar gezocht, maar niet gevonden :/