Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb nu een LG nas met 1Tb opslagruimte. Ik gebruik hem vooral om torrents te downloaden en opslag van foto's en films. De NAS heeft DLNA en hiermee speelt mijn TV de content direct af.
Wat ik zoek is een nieuwe NAS. De huidige begint aardig vol te raken.
De nieuwe moet in ieder geval kunnen wat ik belangrijk vind bij de oude.
Torrents downloaden en DLNA.
Daarnaast wil ik een backup hebben (dus een RAID 1 en dus 2 slots)
Ook wil ik met PLEX gaan beginnen dus deze moet ook worden ondersteund.
Daarnaast wil ik graag een stille NAS hebben en eentje die niet teveel energie verbruikt.
de looks maken niks uit.
opslagruimte minimaal 4TB (2x4TB dus)
van buiten mijn netwerk zal ik mijn nas niet hoeven te benaderen, maar als het gemakkelijk kan dan is dat leuk meegenomen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo goedkoop mogelijk. circa 100 euro
Ik denk dat dit alle info is.
Van dit onderwerp weet ik niet zo veel dus jullie advies wordt gewaardeerd
Daarnaast nog 1 vraag. Welke 4Tb schijven stellen jullie voor deze toepassing voor?
Alvast bedankt!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb nu een LG nas met 1Tb opslagruimte. Ik gebruik hem vooral om torrents te downloaden en opslag van foto's en films. De NAS heeft DLNA en hiermee speelt mijn TV de content direct af.
Wat ik zoek is een nieuwe NAS. De huidige begint aardig vol te raken.
De nieuwe moet in ieder geval kunnen wat ik belangrijk vind bij de oude.
Torrents downloaden en DLNA.
Daarnaast wil ik een backup hebben (dus een RAID 1 en dus 2 slots)
Ook wil ik met PLEX gaan beginnen dus deze moet ook worden ondersteund.
Daarnaast wil ik graag een stille NAS hebben en eentje die niet teveel energie verbruikt.
de looks maken niks uit.
opslagruimte minimaal 4TB (2x4TB dus)
van buiten mijn netwerk zal ik mijn nas niet hoeven te benaderen, maar als het gemakkelijk kan dan is dat leuk meegenomen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zo goedkoop mogelijk. circa 100 euro
Ik denk dat dit alle info is.
Van dit onderwerp weet ik niet zo veel dus jullie advies wordt gewaardeerd
Daarnaast nog 1 vraag. Welke 4Tb schijven stellen jullie voor deze toepassing voor?
Alvast bedankt!