Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil overstappen van mijn AMD FX8320 naar een i5. Dit omdat mijn systeem niet helemaal goed draait en omdat ik liever een wat zuinigere en coolere CPU heb. Heb sinds kort een R9 290 en mijn systeem draait nu niet helemaal optimaal in balans.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik zit te denken van 150 tot 200. Dan is de vraag of ik hiermee wat kan bereiken? Of is dit echt te weinig om deze overstap te maken. Ik sta open voor V&A!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Intel natuurlijk, voor het moederbord maakt het mij niet zoveel uit, kleuren etc maakt niks uit. Toch een gesloten kast. Als het meet een goeie plank is! (Bang4Buck idee)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeempje momenteel:
Later zou ik graag nog deze erin zetten: pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W Maar dat komt nog wel.
Ik ben niet van plan te overklokken. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag!
Waar ik zelf aan heb zitten denken:
Bijv.
pricewatch: ASRock H81M-HDS (Al is die wel Micro ATX, µATX)
pricewatch: MSI B75MA-P45
I.c.m.
V&A aangeboden: Intel Core i5 3570K Boxed aangeboden - moet weg!
Helaas is bovenstaande gereserveerd.
V&A aangeboden: Intel Core i5 2500K Boxed
Is de 2500 nog oke? Of is deze misschien wat te oud.
V&A aangeboden: Intel Core i5 4460 Tray
De 4460 is volgens mij altijd een verstandige keuze.
V&A aangeboden: Intel i5 3570 nieuw in doos!
Daar zou ik de prijs nog even kunnen navragen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil overstappen van mijn AMD FX8320 naar een i5. Dit omdat mijn systeem niet helemaal goed draait en omdat ik liever een wat zuinigere en coolere CPU heb. Heb sinds kort een R9 290 en mijn systeem draait nu niet helemaal optimaal in balans.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik zit te denken van 150 tot 200. Dan is de vraag of ik hiermee wat kan bereiken? Of is dit echt te weinig om deze overstap te maken. Ik sta open voor V&A!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Intel natuurlijk, voor het moederbord maakt het mij niet zoveel uit, kleuren etc maakt niks uit. Toch een gesloten kast. Als het meet een goeie plank is! (Bang4Buck idee)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn systeempje momenteel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 143,51 | € 143,51 |
| 1 | Asus M5A78L LE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 338,- | € 338,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST3500418AS, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 912 Plus | € 74,74 | € 74,74 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 2 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 3,99 | € 7,98 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Cooler Master GX-Lite 600W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 736,18 | |
Later zou ik graag nog deze erin zetten: pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W Maar dat komt nog wel.
Ik ben niet van plan te overklokken. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag!
Waar ik zelf aan heb zitten denken:
Bijv.
pricewatch: ASRock H81M-HDS (Al is die wel Micro ATX, µATX)
pricewatch: MSI B75MA-P45
I.c.m.
V&A aangeboden: Intel Core i5 3570K Boxed aangeboden - moet weg!
Helaas is bovenstaande gereserveerd.
V&A aangeboden: Intel Core i5 2500K Boxed
Is de 2500 nog oke? Of is deze misschien wat te oud.
V&A aangeboden: Intel Core i5 4460 Tray
De 4460 is volgens mij altijd een verstandige keuze.
V&A aangeboden: Intel i5 3570 nieuw in doos!
Daar zou ik de prijs nog even kunnen navragen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hapkoek op 04-04-2015 12:26 ]