Toon posts:

2dehands gaming pc budget max 700 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Vooral gamen maar het liefst ook gebruiken om te recorden/streamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil de computer gaan gebruiken om mijn elgato op aan te sluiten en daarmee video's op te nemen en te livestreamen en vooral games die ik op die pc ga spelen (Arma 3, Dayz, The forest en Reign of kings) Opnemen.

Wat mag het systeem gaan kosten? Mijn budget is 700 in het totaal. GEEN Randapperatuur nodig en ook geen windows.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Mijn absolute maximumprijs is 700,- inclusief assemblage (door een bedrijf) want dat kan ik niet zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Het scherm, de muis, het toetsenbord en de internetkabel :P
Wees specifiek en noem merk en model Ik neem geen componenten van mijn oude pc mee aangezien die te erg verouderd is en ik hem ga gebruiken voor word etc.

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Kast, Videokaart, proccesor enzovoort. (Alles wat in een computer hoort):P
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. Mijn droom pc is een pc waarbij ik me gewoon geen zorgen hoef te maken over of ik een spel aan kan en dat mijn pc niet de hele tijd vast loopt _/-\0_

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Geen voorkeuren.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Ik heb geen voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Het liefst binnen mijn budget.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Grootte, Geluidsniveau etc. maakt mij niet zoveel uit al hoewel ik geen (mini game pc) wil.

Ga je overklokken? Niet van plan.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Ik zou het liefst alles uit mijn pc halen.

Ik had zelf deze pc gevonden op het internet maar weet niet of hij goed genoeg is voor mijn wensen aangezien ik er bijna tot niks van weet. Dit is mijn vondst http://www.ogsystems.nl/w...s/ogs-refurbished-game-pc . Alvast bedankt voor alle hulp!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
De build uit je vorige topic, Gaming pc - Budget 650,-, kost minder, maar blaast grafisch dat systeem wat je hier linkt totaal weg.

Ik zou dus die build uit je vorige topic met de aanwijzingen die je toen al gehad hebt hier posten, dan gaan we daarmee verder :X.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 21:30
Die PC is niet goed voor die prijs. Voor hetzelfde geld kun je al nieuwer en beter krijgen.

Met €700 kun je trouwens nieuw ook al een mooi systeem inelkaar zetten, alhoewel de nieuwste spellen op de allerhoogste instellingen dan waarschijnlijk niet gaat lukken.

Zelf een pc inelkaar zetten is niet moeilijk, er zijn genoeg videos op youtube met stap voor stap uitleg.
Koelpasta op de cpu; YouTube: How To Apply Thermal Paste (hoe het niet moet, en hoe het wel moet)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt! Dan koop ik die 2dehands sowieso niet.

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-03 15:15
Das idd crap..voor zoveel geld..

Zelf bouwen is een optie en anders als je dat niet aandurft kijk dan op V&A : V&A aangeboden: i7 4770, GTX960, 8GB, 1.5TB, 256GB, 500W

Staan erg leuke systemen tussen.

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-02 10:44
een r9 290 is op het moment een erg goede prijs/kwaliteit keus.

als je gewoon even goed kijkt op de V&A kan je echte koopjes vinden!
mijn PC heeft ook ongeveer €700 gekost, dit is wat ik met dat budget gebouwd heb:
Het Show je Build! Topic
even naar onderen scrollen, het is de witte PC.

even een lijstje gemaakt:
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 €180
V&A aangeboden: Gigabyte G1.Sniper Z87 €75
V&A aangeboden: Intel Core i5-4590 Boxed €175
V&A aangeboden: Kingston 2x 4GB set 1333mhz DDR3 KVR13N9S8K2/8 LP 8GB €45
V&A aangeboden: Sandisk X110 SATA 3 128GB €55
V&A aangeboden: Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB €25
V&A aangeboden: Chieftec 750W 80 PLUS €30
totaal €585
exclusief kast, dat is een eigen keuze en is beter om nieuw te kopen, aangezien veel tweedehands verkopers de kast niet willen verzenden.

dit zal alles makkelijk op high-ultra kunnen draaien op 1080p

P.S. het is mogelijk om in dit moederbord later nog een videokaart te plaatsen, wanneer je meer performance nodig hebt.

[ Voor 92% gewijzigd door sjettepetJR. op 03-04-2015 16:54 ]

Verwijderd

De prijs van de SSD is alleen wat hoog en de voeding is oud en niet heel geweldig dus een betere is wel aan te raden.

• Kevin1Smid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-03 20:16
Ik zou liever een nieuwe voeding kopen, is 2 tientjes meer en het is toch wel het belangrijkste onderdeel van de hele pc!
Pagina: 1