Ik heb een tweede 560ti twin frozr II/OC gekocht van een tweaker en ik wil het graag in SLI runnen
oc op mijn eigen kaart (precies hetzelfde model) was 950mhz-core 2250~mhz-memory
en het gebruikt best wel veel stroom
ik wil wanneer ik de andere gpu binnen heb nog wat meer overvolten voor performance als het maar altijd onder safe temps blijft
mn doel is om dit te houden met mn 1080p schermen tot RRAM uitkomt(of tenminste nog 2 jaartjes voor pascal/volta gpu's)
een nieuwe power supply die lang mee kan leek mij geen slecht idee
dan zal ik later ook geen problemen ermee hebben
Ik wou een corsair psu kopen
pricewatch: Corsair RM1000
deze om precies te zijn
maar ik las heel veel comments over deze power supply en corsair in het algemeen met dat ze goedkope materialen gebruiken en dat ze gewoon niet van hoge kwaliteit zijn
ik weet eigenlijk niets over goede/slechte power supply dus ik wil hier graag wat hulp bij
en als u wilt kan advies over of ik wel een psu moet kopen etc ook wel ok zijn
ik heb op dit moment een 600W psu van OCZ met volgens mij een gold of bronze certificaat en SLI ready maar ben bang dat het niet genoeg gaat zijn met OC
thnx
oc op mijn eigen kaart (precies hetzelfde model) was 950mhz-core 2250~mhz-memory
en het gebruikt best wel veel stroom
ik wil wanneer ik de andere gpu binnen heb nog wat meer overvolten voor performance als het maar altijd onder safe temps blijft
mn doel is om dit te houden met mn 1080p schermen tot RRAM uitkomt(of tenminste nog 2 jaartjes voor pascal/volta gpu's)
een nieuwe power supply die lang mee kan leek mij geen slecht idee
dan zal ik later ook geen problemen ermee hebben
Ik wou een corsair psu kopen
pricewatch: Corsair RM1000
deze om precies te zijn
maar ik las heel veel comments over deze power supply en corsair in het algemeen met dat ze goedkope materialen gebruiken en dat ze gewoon niet van hoge kwaliteit zijn
ik weet eigenlijk niets over goede/slechte power supply dus ik wil hier graag wat hulp bij
en als u wilt kan advies over of ik wel een psu moet kopen etc ook wel ok zijn
ik heb op dit moment een 600W psu van OCZ met volgens mij een gold of bronze certificaat en SLI ready maar ben bang dat het niet genoeg gaat zijn met OC
thnx