Hoi, ik heb een tijdje geleden mijn eigen game pc in elkaar gezet, nu vroeg een vriend van mij of ik hem kon helpen met het samenstellen van een pc voor hem. Mijn vriend heeft niet een mega budget (750eu max incl windows en een beeldscherm). Ik denk persoonlijk dat dit voor te weinig is voor een pc maarja, zijn eisen zijn daarbij ook best laag. (ik denk dat er rekening mee kan worden gehouden dat het op de 800+ eu komt)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grotendeels gamen. League of Legends, Counter Strike Global Offensive. Deze games hoeven niet met super goede graphics worden gespeeld, hij wil gewoon spellen (voornamelijk counterstrike) zonder lagg te kunnen spelen. De games moeten gewoon met medium settings super goed speelbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 750 euro exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgens mij heeft hij zelf een muis maar ik denk dat het beter is dat er rekening mee wordt gehouden dat hij een nieuwe nodig heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik tekort schiet op dit vlak, wil ik dit aan jullie overlaten, mijn enige eis is dat counterstrike op lage settings super goed speelbaar is en dat ik ondertussen ook andere dingen kan doen, zoals skype en misschien op de achtergrond photoshop kan runnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, maar ik weet dat deze duur is dus maar ik wil wel dat de pc lang mee gaat en ik dacht te weten dat intel vergeleken anderen veel langer mee gaat en dat concurrenten sneller 'oud' worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet geassembleerd worden, aangezien ik niet in staat ben dat zelf te doen.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet vanplan tenzij dit strek wordt aangeraden door jullie (dit heb ik niet op mijn oude pc gedaan.
Alvast heel erg bedankt :3
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grotendeels gamen. League of Legends, Counter Strike Global Offensive. Deze games hoeven niet met super goede graphics worden gespeeld, hij wil gewoon spellen (voornamelijk counterstrike) zonder lagg te kunnen spelen. De games moeten gewoon met medium settings super goed speelbaar zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 750 euro exclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Volgens mij heeft hij zelf een muis maar ik denk dat het beter is dat er rekening mee wordt gehouden dat hij een nieuwe nodig heeft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik tekort schiet op dit vlak, wil ik dit aan jullie overlaten, mijn enige eis is dat counterstrike op lage settings super goed speelbaar is en dat ik ondertussen ook andere dingen kan doen, zoals skype en misschien op de achtergrond photoshop kan runnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, maar ik weet dat deze duur is dus maar ik wil wel dat de pc lang mee gaat en ik dacht te weten dat intel vergeleken anderen veel langer mee gaat en dat concurrenten sneller 'oud' worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet geassembleerd worden, aangezien ik niet in staat ben dat zelf te doen.
Ga je overklokken?
Nee ben ik niet vanplan tenzij dit strek wordt aangeraden door jullie (dit heb ik niet op mijn oude pc gedaan.
Alvast heel erg bedankt :3