Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Hallo mede tweakers/gamers

Ik heb een vraag over gta 5 op steam staat als je hem in de voorverkoop koopt krijg je

Koop in de voorverkoop en ontvang 1,2 miljoen GTA$ in de game (500.000 GTA$ voor Grand Theft Auto V en 700.000 GTA$ voor Grand Theft Auto Online).

Koop uiterlijk 31 maart in de voorverkoop en ontvang een bonus van 300.000 GTA$ voor Grand Theft Auto Online.

Grand Theft Auto V voor PC zal voor de release beschikbaar zijn als preload.

Is dit ook van toepassing als je hem bij mediamarkt bevoorbeeld al reserveert of is dit alleen in combinatie bij steam ? Steam is namelijk 15 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:14
Bij media markt weet ik niet, maar bol.com heeft ook een leuke actie alleen is hij daar nu niet op voorraad:
Hier kan je die vinden!
Pre-order bonus
Pre-order nu Grand Theft Auto V voor PC en je hebt de game op dag van release in huis. Je ontvangt daarnaast 1.200.000 in-game cash!*

*Bestaat uit 500.000 online, 500.000 offline en 200.000 extra online cash als je registreert bij de Rockstart social club. Let op: op=op! Wij hebben beperkte aantallen, dus bestel zo snel mogelijk om deze bonus te ontvangen.
Voor zover ik weet is trouwens de versie's die je op disc koopt niet te activeren op steam.

[ Voor 45% gewijzigd door Twixell op 30-03-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
wil het wel via steam activeren

Digitale code mag natuurlijk ook

Wil graag het geld erbij hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

kan iemand me uitleggen wat 1.200.000 in-game cash is?
geen flauw benul als het veel is of wat je ermee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:03
Waarschijnlijk krijg je bij bol een preorder code die je dat geld geeft.
Zelfde als wanneer je ingame items krijgt wanneer je preorderred.

G2play.net is hij 59 euro wanneer je het geld wilt.
Dat is de pre purchase.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 31-03-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Heb hem via gamesync gekocht

Hier krijg ik het geld er ook bij voor geloof ik 45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
SideShow schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:39:
kan iemand me uitleggen wat 1.200.000 in-game cash is?
geen flauw benul als het veel is of wat je ermee kan doen
Hier kan je vanalles mee huizen kopen wapens kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.2 miljoen is wel zo uitgegeven.
Een high-end appartement (400.000)
vlotte auto maximaal upgraden (minimaal 800.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Ja das waar

Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat je ingame ook niet veel geld krijgt

Ik meende dat ik op de ps3 met gta 5 6 miljoen had na het uitspelen van gta via singleplayer.
Ben op de ps3 niet online gegaan ik weet niet wat je daar nog aan geld kan verdienen

Het is wel fijn dat je vanaf het begin je al kan versterken met veel goede wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
een disc versie is inderdaad geen steam key. De Steam versie is gemiddeld €55-60,-
Overigens heb ik een zeer betrouwbare site waar je €44,- kwijt bent voor de steam versie. Weet alleen niet of ik deze mag delen hier.

Wat betreft het spel, lees alle fora's is na. Je krijgt dus 500,00 in de SP en online. Deze 500,000 word in de sp waarschijnlijk verdeeld over je 3 characters. Dat is om je sp mee te beginnen vrij veel. Maar geef het niet uit! Zoek wat meer info over de Lester missie's en aan het einde van de sp kan je alles kopen wat je hartje begeert:)

Online krijg je dus 700,00. Ook dat vind ik veel als je net begint. Zeker als je online nog niet onder de knie heb zou ik het eerst bewaren voordat je het gaat uitgeven en binnen de korste keer kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:05:
een disc versie is inderdaad geen steam key. De Steam versie is gemiddeld €55-60,-
Overigens heb ik een zeer betrouwbare site waar je €44,- kwijt bent voor de steam versie. Weet alleen niet of ik deze mag delen hier.

Wat betreft het spel, lees alle fora's is na. Je krijgt dus 500,00 in de SP en online. Deze 500,000 word in de sp waarschijnlijk verdeeld over je 3 characters. Dat is om je sp mee te beginnen vrij veel. Maar geef het niet uit! Zoek wat meer info over de Lester missie's en aan het einde van de sp kan je alles kopen wat je hartje begeert:)

Online krijg je dus 700,00. Ook dat vind ik veel als je net begint. Zeker als je online nog niet onder de knie heb zou ik het eerst bewaren voordat je het gaat uitgeven en binnen de korste keer kwijt bent.
Bij de vorige pre-order bonus gingen de volledige 500.000 naar Franklin
De andere 500.000 naar je online character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:54:
[...]

Bij de vorige pre-order bonus gingen de volledige 500.000 naar Franklin
De andere 500.000 naar je online character.
O Ok. Zou kunnen. Na de SP had ik zoiezo het meeste geld met Franklin. Trevor had veruit het minste.
Ik kwam pas te laat achter de Lester missies in combinatie met de beurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NakedDutchy schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:05:
Je mag hem prima posten, maar ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dat geen steam key is.
De enige winkel die de steam versie zal verkopen is steam zelf, retail keys zijn niet op steam te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
unfor schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:42:
[...]

Je mag hem prima posten, maar ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dat geen steam key is.
De enige winkel die de steam versie zal verkopen is steam zelf, retail keys zijn niet op steam te activeren.
http://www.cjs-cdkeys.com...8Digital-Download%29.html

Volgens mij heb je helemaal gelijk en heb ik gewoon verkeerd gekeken, dom :F

Overigens verkoopt deze site wel steam key's en koop ik ze daar met enige regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Dit staat er op die site:
This product is a unique and unused CD Key which can be activated on the Rockstar Social Club. After your payment, you will be sent a unique activation code by our automatic delivery system, called 'Autokey'. This unique activation code can be entered into the Rockstar Social Club client (available free from rockstar.com). This will then grant you to a full digital download of the game.
Ik vraag me wel af hoe dit werkt. Ik heb tot nu toe nog geen losse client voor RSC kunnen vinden waar ik een key zou kunnen invoeren. Ook op de website zie ik nergens zo'n mogelijkheid. Of gaan ze vlak voor de release van GTA V ook een nieuwe RSC client vrijgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

marcelmaria schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:00:
Ja das waar

Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat je ingame ook niet veel geld krijgt

Ik meende dat ik op de ps3 met gta 5 6 miljoen had na het uitspelen van gta via singleplayer.
Ben op de ps3 niet online gegaan ik weet niet wat je daar nog aan geld kan verdienen

Het is wel fijn dat je vanaf het begin je al kan versterken met veel goede wapens
Dan heb je met de laatste heist echt iets verkeerd gedaan :p Het is in de SP mogelijk om ongeveer 2 miljard dollar te verdienen. In Online gaat het wat moeizamer, maar een avondje spelen kan je best een miljoen opleveren hoor. Ik zou mijn aankoop er in ieder geval niet van laten afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Voor elke heist die je voor 't eerst uitspeelt krijg je $100.000. (x5 = 500.000$)
Als je alle heists in volgorde doet krijg je een extra $1M.
Als je alle heists met dezelfde crew doet krijg je ook nog een extra $1M.
En als je het doet zonder dood te gaan krijg je nog eens $10M.

Dus als je een beetje je best doet gaat het best snel.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Twixell schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:39:
Voor zover ik weet is trouwens de versie's die je op disc koopt niet te activeren op steam.
Is een voorwaarde van Steam, dat dat wel mogelijk moet zijn. Werkt hetzelfde als Call of Duty voor PC.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 03-04-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
CptChaos schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:50:
[...]
Is een voorwaarde van Steam, dat dat wel mogelijk moet zijn. Werkt hetzelfde als Call of Duty voor PC.
Helaas werkt niet alles wat mogelijk zou moeten zijn. Het is mij de afgelopen jaren meerdere malen gebeurd dat ik een spel kocht wat op steam ook te koop was maar helaas niet te activeren was. Laten we hopen dat het dit keer wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
JackBol schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:46:
Voor elke heist die je voor 't eerst uitspeelt krijg je $100.000. (x5 = 500.000$)
Als je alle heists in volgorde doet krijg je een extra $1M.
Als je alle heists met dezelfde crew doet krijg je ook nog een extra $1M.
En als je het doet zonder dood te gaan krijg je nog eens $10M.

Dus als je een beetje je best doet gaat het best snel.
Het niet doodgaan is al een uitdaging op zich 8)7 Ik kan me niet echt meer herinneren dat ik op de ps3
zoveel geld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Twixell schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:28:
[...]

Helaas werkt niet alles wat mogelijk zou moeten zijn. Het is mij de afgelopen jaren meerdere malen gebeurd dat ik een spel kocht wat op steam ook te koop was maar helaas niet te activeren was. Laten we hopen dat het dit keer wel lukt.
Die hoop kun je beter opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Is er al bekend waar we gta 5 on 7 april kunnen pre-downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

marcelmaria schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:18:
Is er al bekend waar we gta 5 on 7 april kunnen pre-downloaden?
Release is 14 april. Lijkt me sterk dat het al een week van te voren te downloaden is. Meeste shops versturen dvd/key pas 1 dag voor release.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Glad everyone is enjoying the new Heists TV Spot.

For those asking about GTAV PC pre-loads, they will be available via Rockstar Warehouse and Steam on April 7th.

For details, see: https://support.rockstarg.../en-us/articles/204657218

Question: I pre-ordered the downloadable version of GTAV for PC. Will pre-loading be supported?

Answer: Yes, pre-loads via Rockstar Warehouse and Steam will be available on April 7th. We will update this page with an exact time as soon as that information is available. If you pre-ordered GTAV from a digital retailer other than Rockstar Warehouse or Steam, please contact your retailer’s customer support departments for details on pre-loads.

To receive an automatic email notification as soon as there is more information, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.

[ Voor 55% gewijzigd door marcelmaria op 05-04-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
unfor schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:30:
[...]
Die hoop kun je beter opgeven.
Ja dat dacht ik al, en aangezien ik hem toch wel op steam wilde heb ik hem al besteld. Had nog een hoop trading cards waardoor het toch niet de volle prijs was wat erg veel scheelde! Misschien ook een aanrader voor andere die nog een hoop trading cards hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

NakedDutchy schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:40:
[...]

http://www.cjs-cdkeys.com...8Digital-Download%29.html

Volgens mij heb je helemaal gelijk en heb ik gewoon verkeerd gekeken, dom :F

Overigens verkoopt deze site wel steam key's en koop ik ze daar met enige regelmaat.
Volgens mij had ik daar mijn Russische BF3 vandaan.
Elke update moest ik gaan lopen klootviolen met een patch om engels te krijgen.
Volgende keer betaal ik gewoon tientje extra. :|

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

marcelmaria schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:38:
[...]

Het niet doodgaan is al een uitdaging op zich 8)7 Ik kan me niet echt meer herinneren dat ik op de ps3
zoveel geld had
Is je cash van stand-alone los van online? Ik had op 360 wat geld geinvesteerd en dat was zwaar over de kop gegaan. Ik las hier echter pas over toen ik mijn meeste 'assasinations' al had gedaan. Ik ga hem in elk geval niet reserveren ik wacht tot hij uit is en of de FPS mode echt de moeite waard is.
Anders koop ik net zo lief een PS4 met GTA in plaats van een nieuwe high end videokaart. O-)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
MrMonkE schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:21:
[...]

Volgens mij had ik daar mijn Russische BF3 vandaan.
Elke update moest ik gaan lopen klootviolen met een patch om engels te krijgen.
Volgende keer betaal ik gewoon tientje extra. :|
Dat ligt dan aan jou.
Ze hebben meerdere versies vaak. Meestal een Russische en een europese. De laatste is wat duurder, maar scheelt over het algemeen nog steeds veel.

Al 2 jaar koop ik daar FIFA voor stuk minder, cod, BF3 en 4 etc. Allemaal goedkoper en werken allemaal top.

In dit geval maakte ik een foutje, maar deze site is echt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
Gamesync had gisteren nog GTA5 in voorraad, ik wilde hem vandaag bestellen maar zag toen dat hij uitverkocht was.
Ik stuurde een mailtje naar hun met de vraag of hij tot de 14e uitverkocht blijft of dat ze voor de 14e nog nieuwe keys krijgen.
Het antwoord was dusdanig dat ik deze even wil delen:

Antwoord:
Hey product is nu tijdelijke offline omdat er flink geknipt word door Rockstar in leveringen (er zijn te korten).
Echter verwacht ik wel dat het product over enkele dagen gewoon weer te bestellen is.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-03 19:21
Deadsy schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:50:
Gamesync had gisteren nog GTA5 in voorraad, ik wilde hem vandaag bestellen maar zag toen dat hij uitverkocht was.
Ik stuurde een mailtje naar hun met de vraag of hij tot de 14e uitverkocht blijft of dat ze voor de 14e nog nieuwe keys krijgen.
Het antwoord was dusdanig dat ik deze even wil delen:

Antwoord:
Hey product is nu tijdelijke offline omdat er flink geknipt word door Rockstar in leveringen (er zijn te korten).
Echter verwacht ik wel dat het product over enkele dagen gewoon weer te bestellen is.,
Spellingtechnisch gezien komt dat best amateuristisch over. :X Maar goed. Ik heb destijds m'n Steamkey voor 45 euro gekocht bij Gamers-Outlet - inmiddels is de prijs daar gezakt naar 40 euro zie ik, maar dan wel een key om op R* Socialclub te activeren. Voor 2,25 extra krijg je de cashbonus en hij is momenteel nog op voorraad. ;)

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slider82
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:36
Heb gisteren een Rockstar Social Club key gekocht via DreamGame. Is dus geen Steam key, alleen via Rockstar te activeren.
Dat verliep trouwens prima, kreeg een GTA5_Setup_Tool file van 175Mb, die vervolgens niet te openen is door Windows......
Gelukkig een simpele rename naar .exe is de oplossing.

Maar toch, 1.5jaar extra ontwikkeling, eerste file die ze uitbrengen geven ze geen extension. Dat geeft de burger moed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Ik weet niet of iemand het al vermeld heeft, maar er is dus geen DVD drive vereist wanneer je de fysieke versie koopt. Zie hier. Je kunt hem inderdaad via de DVD installeren, maar je kunt de bijgeleverde key ook gebruiken om hem via de GTAV PC Social Club Activation te downloaden. En de key van de fysieke versie kan niet aan Steam toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
siriouz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 02:39:
[...]

Spellingtechnisch gezien komt dat best amateuristisch over. :X Maar goed. Ik heb destijds m'n Steamkey voor 45 euro gekocht bij Gamers-Outlet - inmiddels is de prijs daar gezakt naar 40 euro zie ik, maar dan wel een key om op R* Socialclub te activeren. Voor 2,25 extra krijg je de cashbonus en hij is momenteel nog op voorraad. ;)
Ik heb hem zelf geloof ik voor 43 euro besteld (met pre-order bonus).
Maar nu merk ik dat ze plots 2 versies verkopen, een versie voor de prijs die ik betaald heb en een 2e die met ingame geld is.

Ik heb ze dus even een mail gestuurd met de vraag of ik ook de ingame bonus krijgt aangezien dit er wel bij vermeld was toen ik het kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
volgens mij staat het antwoord op de alle hier gestelde rvagen ook gewoon hier:
Grand Theft Auto V - Slowchat & Levertijden Topic

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1