Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Playstation 4 en PC feeds koppelen

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Asmodai01
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-10-2023
Geen idee of dit de juiste plaats is voor dit, en de titel is wellicht ook niet meteen duidelijk... Maar met de komst van Bloodborne zit ik eraan te denken om een PS4 bundle te kopen. Ik zou deze graag langs mijn PC op het bureau zetten, en het liefst mijn beeldscherm en speakers delen.

Een paar vraagjes;

Ik weet dat er HDMI splitters zijn, maar weet niet hoe deze in de praktijk werken. Kan ik op deze splitter instellen welke feed er naar mijn beeldscherm gaat? Hoe bepaal ik welke feed de "main" feed is? Zorgt dit voor kwaliteit verlies? Kan dit uberhaubt met een PC/PS4?

En ik zou graag mijn geluid willen delen via mijn speakers, dus tegelijkertijd het geluid van de PS4 als van mijn PC kunnen horen. Is dit mogelijk? Zijn er apparaten beschikbaar die dit mogelijk maken? Zijn deze duur? Kan dit uberhaubt wel met een PC/PS4 (via simpele Logitech speakers)?

Het is vooral het combineren van de twee audio feeds die mij een beetje zorgen baren. Ik koop liever geen aparte spaker set alleen voor een PS4.

Alvast bedankt, en excuses als dit niet het juiste forum hiervoor is (zou een mod deze dan kunne verplaatsen naar de juiste plek?)

EDIT: Okay, ik ben er achter gekomen dat ik mogelijk de PS4 via HDMI kan aansluiten, en mijn PC via VGA, en dan via de monitor zelf de feed wisselen. Maar het simultaan afspelen van geluid moet via een mixer. Vraag dus, hoeveel kosten deze dingen?

[ Voor 9% gewijzigd door Asmodai01 op 30-03-2015 13:29 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je hebt net Geluidskaart om PC en PS4 audio te mixen geopend. Daar crossposting niet is toegestaan en aankoopadvies daar thuis hoort, gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.