ervaringen met rectatech.com is het to good to be true?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 15:50
Beste tweakers,

Ik kwam plots op deze site terecht omdat ik aan het zoeken ben voor een speck telefoonhoesje voor de iphone 5s. Ze hebben een vestiging (contact info) in amerika, europa (duitsland), azië. De prijzen zijn erg ruim onder de marktprijzen al hier een ruim aanbod van topmerken en ze rekenen ruim 2 euro voor verzending. Ik kan weinig reviews vinden maar het ziet er niet geheel onbetrouwbaar uit naar mijn mening... ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betalen met creditcard dan heb je leveringsgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview.
Vandaar dus een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.