Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664717

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, eigenlijk van alles een beetje :P

Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1,500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, Intel® i7 4790, en Asus Z79-Pro Gamer

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga zware games spelen dus, Ik denk een goed videokaart, en werkgeheugen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, kunnen jullie misschien helpen ?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat het goed presteert, En dat het lang meegaat

Ga je overklokken?
Ik weet niet echt wat voor nut of effect dat zou kunnen hebben.

Hulp Aub
Tot nu toe heb ik alleen de Intel Core i7-4970 & Asus Z97-Pro Gamer, kunnen uitkiezen, Welke onderdelen heb ik nog meer nodig.

Welke videokaart kan op de moederbord Asus Z97-Pro Gamer
Welke werkgeheugen kan het best kopen, want ik ga zware games spelen
Welke voeding zou handig zijn?
Wat heb ik eigenlijk allemaal nodig

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 664717 op 26-03-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Heb je die onderdelen al besteld?

Want die combinatie kan je beter niet kiezen. Dat moederbord is bedoeld om te overklokken. Processor heeft geen overklok mogelijkheid, dus dat is een beetje zonde van het geld.
Overklokken is meer een hobby, in jou geval zou ik het niet doen.

Je kan ook beter voor een i5 kiezen, die presteerd gelijk in games. Dat icm een normaal moederbord scheelt al 100-200 euro.

RAM: 8GB of 16GB merk etc maakt weinig uit, beter ga je eerst voor 8GB, is ruim genoeg, kan je later altijd nog upgraden.

Voor je opslag dien je een SSD te hebben voor snelheid (programma's en games) en een eventuele Harde schijf voor massa opslag.

Videokaart: Kijk voor een GTX970 of GTX 980 als je Nvidia wilt. En voor een R9 290 of R9 280X als je van AMD wilt, dit is afhankelijk van je games en eisen.

Heb je al scherm, muis & toetsenbord?

En probeer eventjes je artikels in je post te linken, dit is vaak wat lastig zoeken zo. Zie dat je ze wel bovenin hebt benoemd, maar je kan ook een wenslijst maken, en daarvan kan je de link hierin plakken, zo is gemakkelijk te zien wat je hebt.

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664717

Topicstarter
Mirno, kun je alsjeblieft een lijst maken van wat ik allemaal nodig heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Anoniem: 664717 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:42:
Mirno, kun je alsjeblieft een lijst maken van wat ik allemaal nodig heb,
Vooruit, Momentje.

Zet het zelf ook even in je hoofdpost, kan je doen met edit. Is gelijk te zien wat je hebt.

Bij producten op "willen" drukken, dan gaan ze in je wenslijst. Bij je wenslijst kan je klikken op "genereer RML" ofzo, dan plak je dat hele stuk text neer, en dan verschijnt het netjes in zo'n lijst.

Je kan je 2 producten alvast proberen.

Maar moet er nog een monitor bij?

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Dit topic is gesloten.