Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop UTP kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar UTP kabels, nu bestaan hier heel wat varianten van. Ik kijk momenteel om een FTP cat6a te kopen. Maar op vele site's zie ik SSTP/PIMF staan. Waarvoor staat deze? Als u andere suggesties heeft dan hoor ik dat graag.

Oh, nog even dit: Is een platte kabel gevoeliger voor trekbelasting? Of is het gewoon estetisch?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

SSTP => Screened Shielded Twisted Pair (Wil ook wel 's Shielded Stranded TP zijn).
PIMF => Pairs In Metal Foil

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 25-03-2015 20:31 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

koop "gewoon" UTP. Voor huis gebruik meer dan genoeg.

Men moet weten waarom men FTP / SSTP gebruikt. Zolang er geen noodzaak is, zal het alleen maar "lastiger" worden met connectors, aansluiting etc....

Mijn 14 jaar oude CAT 5e UTP, haalt gewoon 780 Mbps op applicatie nivo (dus 1 Gbit). MEER dan zat. En dat van 14 !!! jaar oude kabel (nog met een soepele kern, i.p.v. solide kern die normaal gebruikt wordt voor vast aansluitingen.

gewoon goed merk nemen. AMP, TE, Belden etc.... Als de prijs te mooi is, dan is het vaak ook "nep" spul. Je geeft het maar één keer geld aan uit, doe het in één keer goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2015 21:25 ]

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-11 10:03
Ik sluit me aan bij Haik01.
Voor een thuisnetwerkje binnenshuis moet je het niet spannender maken dan het is..

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28

Pierre

Van nature lui!

Misschien moet je even in dit topic kijken klik

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.