• TimoGoose
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-01 23:57
Ik heb een klein weekje geleden een panasonic 50st50 (zonder garantie) van iemand in de familie gekregen.
Nou heb ik de tv even aangezet en zie ik dat de zwartwaarde best wel slecht is, ik denk dat het komt doordat er door het (hele) zwarte beeld horizontale lijnen naar boven lopen.
Is dit op te lossen met een software matig truukje of moet ik hem open gaan maken ofzo??
De tv heeft trouwens pas 750 branduren

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06-2025
Lastig te zeggen met alleen met deze beschrijving. Probeer eens een foto te maken. Horizontale lijnen die naar boven lopen zijn ook zeldzaam. Wat het kan zijn is linebleed ( horizontaal ) of bv banding ( vertikaal )

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:54
Maak eens een foto. De st50 zou juist goede zwartwaarden moeten hebben, maar het kan ook zijn dat de brightness bv veel te hoog staat. Die strepen kan ik nu niet zovele mee zonder foto.

Maak ook eens een foto van de instellingen (beeldinstellingen).

Trouwens in het Panasonc Plasma Topic zitten genoeg mensen die je kunnen helpen!

[Plasma] Panasonic - Alle series - Deel 2

[ Voor 33% gewijzigd door Adlermann op 25-03-2015 10:52 ]

• TimoGoose
https://www.dropbox.com/s...AADTmg2O2wCRYNjV1UPvvpbNa zo zien de strepen eruit, ze bewegen naar boven.
Ik denk dat het niks te maken heeft met de instellingen want ik heb alle instellingen al tig keer veranderd maar de strepen gaan maar niet weg.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:54
timojansen schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:50:
https://www.dropbox.com/s...AADTmg2O2wCRYNjV1UPvvpbNa zo zien de strepen eruit, ze bewegen naar boven.
Ik denk dat het niks te maken heeft met de instellingen want ik heb alle instellingen al tig keer veranderd maar de strepen gaan maar niet weg.
Dat zjjn Scan line strepen zo te zien. Die zie je alleen van dichtbij en zijn normaal.

• TimoGoose
Kan ik die scan line strepen ook minder licht laten geven??
Pagina: 1