Ik heb tot ongeveer half 9 dus weet niet of dat dan gaat werken DarkElement.DarkElement schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:40:
Zeker, en die wil jij overslaan(Fatebringer @ Templar
)
Ik heb ook ongeveer tot Half 9 daarna wil ik wegRoshnak schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:45:
[...]
Ik heb tot ongeveer half 9 dus weet niet of dat dan gaat werken DarkElement.
Met 3 of 4 man nog heel goed te doen
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2015 18:47 ]
Whole lot of stars ***
VoG Hard - Beschikbaar CP: Gorgon
1: Roshnak
2: Michel8704
3: Lord_Vipah (voorkeur 8u)
4: Kabamboo
5:
6:
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 27-06-2015 18:57 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Qualixo op 27-06-2015 21:01 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Als er nog plaats is ben ik er over een paar minutenQualixo schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:57:
Nog 1 plek poe 34:)
[ Voor 9% gewijzigd door M0nkeymen op 27-06-2015 21:45 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Helaas:)fritske23 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:05:
[...]
Als er nog plaats is ben ik er over een paar minuten
https://card.exophase.com/1/1116015.png
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 28-06-2015 12:05 ]
I served in a company of heroes.
De blikjes worden idd alleen nog in de US verkocht, maar was wel benieuwd of iemand weet of die code toch werkt voor de EU spelers.UTADDICT schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:02:
[...]
Dit is volgens mij alleen voor US-players, had ik ergens gelezen. Als het niet zo is hoor ik het natuurlijk graag ;-)
PSN: ZogstotenV
Is gewoon matchmaking, makkie dus.Deluge schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:18:
Iemand zin om even mee door PoE 28 te knallen? Dan kan ik ook op de hogere aan de slag
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
O dat had ik even niet in de gaten
En sowieso een exotic wapen de allereerste keerDeluge schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:55:
[...]
O dat had ik even niet in de gaten. Komt goed dan, thanks.
Ja iksekeroglan schreef op zondag 28 juni 2015 @ 02:00:
Zijn er ook Destiny spelers op Xbox One?
Tot nu toe met name solo/matchmaking gedaan, nu eigenlijk wel opzoek om met mensen PoE/VoG/etc te spelen.
XBL = Vegas NL als je me wilt toevoegen
Atlas#22744
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Ik wil wel mee als je nog iemand nodig bentKasai schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:12:
ik ga zo buizerd door Poe 32 carryen,wil iemand mee? Voeg me toe!
Ik heb wel zin in Trials.AlexMar schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:46:
Nee, doei.
AlexMar schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:45:
Iemand voor Trials?
AlexMar schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:46:
Nee, doei.
Zijn er hier btw ook nog mensen onder lvl 20? Ik zit pas op lvl 14 maar zie alleen maar lvl 30 en hoger hier
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Atlas#22744
Pff dat wapens reforgen is leuk maar ook frustrerend. Had m'n Fellwinters lie in 1 keer bijna perfect. Aggressive ball, shot package, rifled barrel en luckchamber ipv kneepads. Maar m'n Efrideet Spear kost me vrij veel aan spullen die ik niet meer heb
[ Voor 64% gewijzigd door Vuvuzela op 28-06-2015 17:34 ]
Kan wel ff meeKasai schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:51:
inmiddels is buizerd lvl 33, iemand zin om hem door level 34 the carryen?
PSN: jansoe13
PSN - M4uSzi // -
Geen probleem, nog 1 plek vrij voor poe 34 laatste 2 rondes
PSN: jansoe13
Atlas#22744
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 28-06-2015 18:19 ]
Wil nog wel 1 win!
[ Voor 9% gewijzigd door AlexMar op 28-06-2015 18:16 ]
Nice. Gefeliciteerd =)Kasai schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:06:
Vandaag eindelijk mijn derde elder cipher voltooid, heb nu alle 3 de exotic wapens van House of Wolves.
PSN - M4uSzi // -
We hebben met de eerste run 9-0 gehaald.Deurpost schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:12:
Kijk nu onze Trial of Osiris stream!
http://www.twitch.tv/tobbebaas
http://www.twitch.tv/negentig
Zijn nu met een tweede run bezig.
Have a look!
[ Voor 13% gewijzigd door Deurpost op 28-06-2015 20:47 ]
- lewtfish 33 hunter
- Viper
-
-
-
-
[ Voor 4% gewijzigd door lewtfish op 28-06-2015 20:52 ]
[ Voor 22% gewijzigd door M0nkeymen op 28-06-2015 21:07 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Netjes!Deurpost schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:21:
[...]
We hebben met de eerste run 9-0 gehaald.
Zijn nu met een tweede run bezig.
Have a look!
Geen last van lag gehad?
Atlas#22744
Heel soms.. maar als er lag is is er 1 of zijn er 2 personen die ook echt keihard laggen.
Ik moet toch maar eens mijn controller uit elkaar halen, soms reageert 'ie niet op trigger ( leuk als je om de hoek slided om je shotgun te schieten ).
Jammer genoeg kwamen we jullie niet tegenDeurpost schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:07:
We hebben nu iets meer moeite.. paar losses al.
[ Voor 25% gewijzigd door steffeh op 28-06-2015 23:33 ]
Liefst wil ik flawless halen ofcourse.. maar als ik na een paar potjes spelen met randoms ook wat kan verdienen zou dat ook de moeite kunnen zijn.
Er zijn twee sets van Trials. De gear die dropt is heeft minder perks ( geen heavy boots etc ), en zijn minder mooi.Vuvuzela schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:37:
Hoe vaak dropt er na een too potje osiris gear?
Liefst wil ik flawless halen ofcourse.. maar als ik na een paar potjes spelen met randoms ook wat kan verdienen zou dat ook de moeite kunnen zijn.
Om de Exile set te verkrijgen moet je 5 wins halen en het item dan kopen.
1 Loss tussendoor gehad door echt mega lag, gelukkig hadden we toen al een boon gekocht..maar die lag is soms echt niet te harden, en meestal is het dan ook maar 1 persoon die echt keihard lagt..dan boks je hem 5x en dan staat hij nog en dan krijg jij 1 boks en ben je opeens dood
In ieder geval the messenger met void eruit gevist!
Wel een lekker snipermap trouwens, hoop spannende potjes gehad.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Die wapens zijn niet zo bijzonder, tenzij je element erop hebt.Vuvuzela schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:12:
Duidelijk thanks. Zal dan 5 wins moeten halen of liever 7 om dat wapen voor 500 glimmer te kunnen kopen. Dan koop ik het meteen 100 keer voor weapon partsEerst maar eens een team vinden
5 wins is eigenlijk niet veel, de dubbele win boon kun je elke keer kopen en je kan een boon kopen dat de eerste op je kaart ook een win is. Dan kan je ook nog eens 3 x verliezen dankzij de mercy boon. Dus in theorie hoef je alleen slechts 3 wins te halen en niet meer dan 3 x te verliezen.
Atlas#22744
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vanuit me warlock rediance een gozer wel 5x op zn bek geslagen en gewoon geen health kwijt raken, en hij mij met een sniper killen terwijl hij met een thorn liep te schieten op de anderen, heerlijk die lag.
En gisteren in de run met Crazy een paar blinden paarden gehad, je hebt rushen en rushen, maar wat hun deden sloeg nergens op.
Wel een toffe map, waarbij niemand voordeel heeft qua spawn.
Sniperen of rushen beide kunnen in je voordeel zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Griffx op 29-06-2015 09:02 ]
Hebben jullie nog goede tips / advies waar ik rekening mee moet houden?
Ben een warlock? Begonnen
Zijn er ook nog ps3 spelers of alleen new gen console? (ps4/xbox 1)
Psn: thejigmeister
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik denk dat ik t maar ga opgeven, lighthouse ga ik niet halen, mis gewoon 2 goede medespelers.
Wel veel lol gehad met 2 amerikanen gisteren, waren net zo gek als ik dus dat scheelde wel.
[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 29-06-2015 09:46 ]
Mwa, na keer op keer kapot gaan op 5,6,7 of 8-0 begint t steeds minder leuk te wordenVerwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:46:
Als het maar leuk blijft!
@Bosjuh; Op mijn andere hunter moet ik eerst al die Campains weer gaan uitspelen als ik nog een keer met mijn 2e hunter in de Prison of Elders kan gaan doen.
De wapens zijn voor PVP wel goed zonder element, met element kun je ze ook gebruiken in PVE, maar dat is aan jou.Vuvuzela schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:12:
Duidelijk thanks. Zal dan 5 wins moeten halen of liever 7 om dat wapen voor 500 glimmer te kunnen kopen. Dan koop ik het meteen 100 keer voor weapon partsEerst maar eens een team vinden
Wij vragen 50 euro per uurtha_crazy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:48:
[...]
Mwa, na keer op keer kapot gaan op 5,6,7 of 8-0 begint t steeds minder leuk te worden
Ik wil je wel helpen. Wel alleen als je belooft NOOIT, en dan bedoel ik ook NOOIT meer de Atheons Epilogue te gebruiken. Zowel in pvp als pve.Buizerd__NL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:49:
Ik ben lekker bezig voor mijn Thorn Bounty 138/500, lekker old school met Atheon's Epilogue aan het spelen en ik moet zeggen het gaat nog aardig goed ook haha! tegenover al die Thorn spelers.
@Bosjuh; Op mijn andere hunter moet ik eerst al die Campains weer gaan uitspelen als ik nog een keer met mijn 2e hunter in de Prison of Elders kan gaan doen.
Een blauwe handcannon is beter.
PannenkoekBuizerd__NL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:49:
Ik ben lekker bezig voor mijn Thorn Bounty 138/500, lekker old school met Atheon's Epilogue aan het spelen en ik moet zeggen het gaat nog aardig goed ook haha! tegenover al die Thorn spelers.
Doe effe regelen dan, dan pompen we je nog een keer door 34 heen, ben je ook level 34
Gebruik je ook void shotgun btw?
Atlas#22744
Blauwe handcanon met void? Goedemorgen.UTADDICT schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Ik wil je wel helpen. Wel alleen als je belooft NOOIT, en dan bedoel ik ook NOOIT meer de Atheons Epilogue te gebruiken. Zowel in pvp als pve.
lol, true. Point stands though
Ja ik ga ook nog doen, dan kan ik gelijk Found Verdict etc mee gaan levelen.Kasai schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Pannenkoek
Doe effe regelen dan, dan pompen we je nog een keer door 34 heen, ben je ook level 34
Gebruik je ook void shotgun btw?
Nee wel Pulse rifle omdat ik geen Void Shotgun heb op dit moment.
Hahha Ja Mr Uta, maar ik heb alleen die als primary wapon dus ik had niet echt heel veel keus eerlijk gezegd.UTADDICT schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Ik wil je wel helpen. Wel alleen als je belooft NOOIT, en dan bedoel ik ook NOOIT meer de Atheons Epilogue te gebruiken. Zowel in pvp als pve.
[ Voor 4% gewijzigd door Buizerd__NL op 29-06-2015 09:56 ]
Haha ja, dan staan we quite. Alhoewel, gisteren niks verloren dus dat gaat je geld kosten
Zoek een void fusion, daar heb ik het in een paar uur mee gehaald. En daar heb je wel blauwe van ;-)Buizerd__NL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:55:
[...]
Ja ik ga ook nog doen, dan kan ik gelijk Found Verdict etc mee gaan levelen.
[...]
Hahha Ja Mr Uta, maar ik heb alleen die als primary wapon dus ik had niet echt heel veel keus eerlijk gezegd.
Kan ik wel voor zorgen hoorsteffeh schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Haha ja, dan staan we quite. Alhoewel, gisteren niks verloren dus dat gaat je geld kosten
Verliezen we er eerst ff 2, kunnen we daarna 2 uur knallen
Dan heb je geen lighthouse : (tha_crazy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:57:
[...]
Kan ik wel voor zorgen hoor
Verliezen we er eerst ff 2, kunnen we daarna 2 uur knallen
Nieuwe passage na die 2 losses
Maar ik ga vanavond nog een poging wagen, helaas wel minder tijd want moet eerst sporten
Maar begin er wel een beetje klaar mee te zijn..........
Vooral de lagswitches zijn irritant (nog een mooi filmpje van van gisteren)
Ah het gaat mij puur om weapon parts te farmen, het is de snelste manier nu. 500 glimmer voor minstens 3 parts. In de tower krijg je 1 part na het dismantlen van n wapen voor 800 glimmer.steffeh schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:52:
[...]
De wapens zijn voor PVP wel goed zonder element, met element kun je ze ook gebruiken in PVE, maar dat is aan jou.
Voor PVP heb ik gisteren een BTRD-345 gekregen die ik ga reforgen. Tot nu toe werken de "against all odds en corrective measure ook goed.
Het lijkt erop dat je hele erge hekel hebt aan Atheon's Epilogue haha, klopt dat?UTADDICT schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Zoek een void fusion, daar heb ik het in een paar uur mee gehaald. En daar heb je wel blauwe van ;-)
Die van gister was echt krankzinnig! Stonden die kerel 6x te meleeën (is dat een woord?) en toen waren wij dood.tha_crazy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Nieuwe passage na die 2 losses
Maar ik ga vanavond nog een poging wagen, helaas wel minder tijd want moet eerst sporten
Maar begin er wel een beetje klaar mee te zijn..........
Vooral de lagswitches zijn irritant (nog een mooi filmpje van van gisteren)
Was volgens mij.....AlexMar schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Die van gister was echt krankzinnig! Stonden die kerel 6x te meleeën (is dat een woord?) en toen waren wij dood.
1x titan super
5 shotguns
2 mags thorn en een shitload aan melee
En dan nog een revive doen
Gewoon elke dag paar bounties doen.Buizerd__NL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:55:
[...]
Ja ik ga ook nog doen, dan kan ik gelijk Found Verdict etc mee gaan levelen.
Atlas#22744
Wel mooi dat we die game nog met 5-4 wonnentha_crazy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Was volgens mij.....
1x titan super
5 shotguns
2 mags thorn en een shitload aan melee
En dan nog een revive doen
Oh ja dat hadden wij ook toen we 3-0 voorstonden, toen ging de lag-switch aan. Stond een gast op dat midden platform in de kamer en resde iemand 30 meter verderop, terwijl 'ie stil stond. Daarna beiden dood, maar opeens kregen we een fist of havoc op onze knetter en leefde hij weerAlexMar schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:02:
[...]
Die van gister was echt krankzinnig! Stonden die kerel 6x te meleeën (is dat een woord?) en toen waren wij dood.
Verwijderd
(Ik heb de WoC maar ben er niet zo'n fan van dus dat hield me tegen het uberhaubt te proberen)
Heb de quest al even open staan maar nu toch maar eens proberen
Void-lock, The Ram, Void pulse, Swordbreaker, Void machine gun.
Ben benieuwd hoe lang ik er als niet pvp-er, die ondertussen zijn tuin aan het verbouwen is, over ga doen
Dit topic is gesloten.
![]()