psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Het is wel een beetje zoals elke MMO werkt, Ik kan de laatste WoW expansion ook niet spelen zonder de vorige expansion te hebben.steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:37:
[...]
Je mag The Taken King niet eens spelen zonder beide expansions. Echt heel slecht, want die staan totaal los qua speelbaarheid van de volgende DLC. Ja toevallig moet je oryx verslaan, maar de gebieden zaten al in vanilla destiny.
Je kan nu echt goed merken dat Activision achter dit spel zit, die zien alleen maar dollartekens. Die items kunnen me gestolen worden als dat inhoudt dat we nog eens 60 euro moeten neerleggen voor iets waar ik al voor heb betaald.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
MMO of Activision? Het moest er ook een keer uitkomen met deze publisher natuurlijk.Verderf schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:17:
[...]
Het is wel een beetje zoals elke MMO werkt, Ik kan de laatste WoW expansion ook niet spelen zonder de vorige expansion te hebben.
Niet alleen activision, elke publisher die MMO's released hebben deze constructie.steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:25:
[...]
MMO of Activision? Het moest er ook een keer uitkomen met deze publisher natuurlijk.
Wel is bij WoW zo dat je de 1na laatste expansion altijd gratis krijgt als de nieuwe uitkomt oid.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Net zoveel als DB + TK.
Season pass is niet TK dacht ik.
[ Voor 20% gewijzigd door DeBaroN op 16-06-2015 10:52 ]
Die zitten daar ook in toch? Dan ja.baronruud schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:43:
Ja, dan ik beter de collector kopen dus?!
Net zoveel als DB + TK.
Season pass is niet TK dacht ik.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Mwah, met void niet zo'n probleem. En kan ik eindelijk al die shit ownen met Messenger (adept) + void roll.DarkElement schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:02:
Joepie, omnisnol met void is de nieuwe NF. *viert feest*
Dat is toch juist makkelijk? Beter dan ArcDarkElement schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:02:
Zo erg is dat niet. Truth, swordbreaker. En heb ik me ldr 5001 toch niet voor niets op 365 gegooit.DarkElement schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:02:
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Hmm ja kan ik mijn autorifle met void gebruikenUTADDICT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:02:
[...]
Mwah, met void niet zo'n probleem. En kan ik eindelijk al die shit ownen met Messenger (adept) + void roll.
Atlas#22744
Atheons epilogue?Kasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Hmm ja kan ik mijn autorifle met void gebruiken
Ah die van Mercury? Heb ik ook, is een belachelijk kutdingKasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:09:
[...]
Hmm ja kan ik mijn autorifle met void gebruiken
als je 10 minuten kan wachten wil ik wel meedoen? ben ff weekly afmaken...Low_Profile schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:08:
Iemand NF nu?
PrimaMichel8704 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:10:
[...]
als je 10 minuten kan wachten wil ik wel meedoen? ben ff weekly afmaken...
Yeah, mooi apparaat man.UTADDICT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:10:
[...]
Ah die van Mercury? Heb ik ook, is een belachelijk kutding
Atlas#22744
Ik heb je een friend request gestuurd.Low_Profile schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:08:
Iemand NF nu?
The first casualty in war is always the truth...
Ik zag je message van PSN pas vanmorgen man, sorry! Ik heb notificaties uitstaan, en eigenlijk kijk ik nooit op het dashboard van de PS
Doe even normaal man, het is hier een fora waar ook minder jarigen komen!Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:20:
Insta-boner incoming.
[ Voor 26% gewijzigd door steffeh op 16-06-2015 11:30 ]
Lies! More like: harteloos persoon!steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:30:
[...]
Ik zag je message van PSN pas vanmorgen man, sorry! Ik heb notificaties uitstaan, en eigenlijk kijk ik nooit op het dashboard van de PS
En als je wel kijkt ga je GoT kijken...steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:30:
[...]
[...]
Doe even normaal man, het is hier een fora waar ook minder jarigen komen!
Dont... Say.... Anything.Faaz0 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:46:
Wat een kutaflevering, echt een lul die George RR Martin.
Ik loop nog niet bij. Gaan we deze week wél poe 35 doen....?
Hehe nee hoor iedereen jankt dat er mensen dood gaan maar das toch al sinds ome Ned z'n hoofd verloor in seizoen 1.brambest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:54:
[...]
Dont... Say.... Anything.
Ik loop nog niet bij. Gaan we deze week wél poe 35 doen....?
ZSM kijken, vette seizoensafsluiter.
En als ik tijd heb ben ik wel in voor een skolasje heur.
Dat was geen bevelen, was alleen een feit..
Faaz0 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:56:
[...]
Hehe nee hoor iedereen jankt dat er mensen dood gaan maar das toch al sinds ome Ned z'n hoofd verloor in seizoen 1.
nog plek voor moi ? ben er rond 20:15Faaz0 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:56:
[...]
Hehe nee hoor iedereen jankt dat er mensen dood gaan maar das toch al sinds ome Ned z'n hoofd verloor in seizoen 1.
Ik weet niet of Royston er vanaaf is, maar ik zeg vanavond 20:15 skolas Vegetto, moi en Roy?vegetto1983 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:14:
[...]
[...]
nog plek voor moi ? ben er rond 20:15
Toch wel anders zonder die burn..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik vond hem gister wel leuker, bungie heeft hem gewoon zo gemaakt dat je de mechanics moet volgen(en dat is wel leuker vind ik). en dan net voor de laatste mine dismantle gewoon burnen.Qualixo schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:18:
Had wel easy de POE 35, Kom in skolas ronde binnen en na 4e poging down ofzo
Toch wel anders zonder die burn..
Iedereen had hem al aangeschaft waarschijnlijkBiatch schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:29:
Zo te zien zijn jullie hier nog redelijk actief. Ik had meer afhakers verwacht met PoE
Jup, ik was er ook in getraptM0nkeymen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:30:
[...]
Iedereen had hem al aangeschaft waarschijnlijk
Haha, en ik dacht gisteren slim te zijn om direct een PSN berichtje te sturen i.p.v dit (chaotische) forum.steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:30:
[...]
Wat heb ik je nou verteld over proberen slim te zijn?L490 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:56:
[...]
Haha, en ik dacht gisteren slim te zijn om direct een PSN berichtje te sturen i.p.v dit (chaotische) forum.
PSN: Houtvlot
Deserteren?dinges schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Wat heb ik je nou verteld over proberen slim te zijn?
Fuck, gaat dat me nu zelfs hier op het forum achtervolgen? Ik had nog hoop dat die lieve lieve guardian down clan me ooit nog eens mee wil nemen naar lighthouse
Waar heb jij het idiote idee vandaan dat wij een lieve clan zijn (even afgezien van de mogelijkheden naar lighthouse).dinges schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Fuck, gaat dat me nu zelfs hier op het forum achtervolgen? Ik had nog hoop dat die lieve lieve guardian down clan me ooit nog eens mee wil nemen naar lighthouse
Dat soort misdaden zullen je altijd blijven achtervolgen!dinges schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Ik probeer altijd het goede in mensen te zien!UTADDICT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Waar heb jij het idiote idee vandaan dat wij een lieve clan zijn (even afgezien van de mogelijkheden naar lighthouse).
Terecht ookL490 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Dat soort misdaden zullen je altijd blijven achtervolgen!
[ Voor 25% gewijzigd door dinges op 16-06-2015 13:12 ]
Atlas#22744
Busta?Kasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:12:
We hebben eigenlijk maar 1 hufter in de clan.
The first casualty in war is always the truth...
Hij was opzich goed te doen met small arms, mijn VOC deed best veel damage op zijn kopje.M0nkeymen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:22:
[...]
Ik vond hem gister wel leuker, bungie heeft hem gewoon zo gemaakt dat je de mechanics moet volgen(en dat is wel leuker vind ik). en dan net voor de laatste mine dismantle gewoon burnen.
Altijd leuk om tijdens zo POE te zeggen "man laatste ronde hoor" en dan toch neer halen
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ja, ik ben ook verbaasd! Normaal noemt 'ie jullie altijd tering proleten!UTADDICT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Waar heb jij het idiote idee vandaan dat wij een lieve clan zijn (even afgezien van de mogelijkheden naar lighthouse).
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 16-06-2015 13:23 ]
I served in a company of heroes.
Weet nog niet of ik het haal om vanavond te spelen dus wss handiger om iemand anders te regelen.vegetto1983 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:14:
nog plek voor moi ? ben er rond 20:15
Als ik er toch ben kom ik je wel ff lastig vallen
Hunter: 116 Int, Orbs per Fallen melee kill
Titan: 107 Int, Orbs per Fallen melee kill
Six Dreg Pride (Hand Cannon): Stun fallen Captains
Whole lot of stars ***
Ik huppel wel even meeRudios schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:34:
Iemand zin in een (3x) NF?
Is dit een head / gloves / chest / shoe's?AlexMar schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:33:
Warlock: 102 Str, Orbs per Fallen melee precision kill
Hunter: 116 Int, Orbs per Fallen melee kill
Titan: 107 Int, Orbs per Fallen melee kill
Six Dreg Pride (Hand Cannon): Stun fallen Captains
Sexy
Nog 1 plekje, iemand?
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Is goed...ben vanaf 17.30 online...Hunter 33 of Titan 31Jorijn schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:20:
Vanavond VoG HM. Wie doet mee? Tijd ben ik flexibel in (18:00--23:00)
Verwijderd
Haha ik lees hier vaker voordat ik naar huis ga ( trein ) dan PSN chat.L490 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:56:
[...]
Haha, en ik dacht gisteren slim te zijn om direct een PSN berichtje te sturen i.p.v dit (chaotische) forum.
Je wilde ons deserteren en nu ben je bang dat je niet meer mee mag?dinges schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Huh. Wie dan?Kasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:12:
We hebben eigenlijk maar 1 hufter in de clan.
Gratis joinen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:55:
Als er mensen zin hebben mijn Warlockje door wat Story Missions te helpen, mogen ze gewoon joinen
[ Voor 11% gewijzigd door steffeh op 16-06-2015 14:57 ]
Verwijderd
Weet iemand mischien wanneer de complete edition (base game + DLC) van Destiny te vinden op Bungie.net beschikbaar is? Komt deze pas uit rond September, of op een kortere termijn? Kon helaas niet iets vinden op google, maar had kleine hoop dat er iets gemeld over was in de E3 presentatie.
Groet,
Ik mag geen namen noemen, maar hij is vernoemd naar een Amerikaanse staat.
Atlas#22744
[ Voor 36% gewijzigd door tiguan op 16-06-2015 15:25 ]
Arkasai? Steffsylvania?Kasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Kasai schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:13:
[...]

IEMAND OM 1900 IN VOOR EEN NIGHTFALL MET SPIDERS EN MIJ?
Doe je vanavond mee met nightfall / poe of heb je alles al weer gehaald deze week?
[ Voor 31% gewijzigd door steffeh op 16-06-2015 15:37 ]
Je bent welkomtiguan schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
De GoT clan is niet echt een Clan. Ik speel iig nooit samen met clanleden specifiek van GoT. Er zitten zoveel users in. Je kan beter een kleine clan joinen. Ik zoek ook nog steeds een kleine clan
steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:35:
[...]
[afbeelding]
[...]
Doe je vanavond mee met nightfall / poe of heb je alles al weer gehaald deze week?
Ik doe ook wel mee! Heb je een starttijd? Misschien nog even snel crota doorheen jagen ervoor/erna?Jorijn schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:20:
Vanavond VoG HM. Wie doet mee? Tijd ben ik flexibel in (18:00--23:00)
Beetje jammer dat het weer zo moet, was gewoon beniewd, solliciteer nergens naar hoor
Alleen NF's vanmorgen gedaansteffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:35:
[...]
[afbeelding]
[...]
Dus vanavond wel tijd voor PoE
Geen probleem,brambest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:49:
[...]
Beetje jammer dat het weer zo moet, was gewoon beniewd, solliciteer nergens naar hoor
Minimaal level 30 zou ik zeggen :-) Moet te doen zijn
PSN: Jorijnn
Verwijderd
Akkoord ! Voeg me even toe.. RoughRuggedRawJorijn schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:51:
Ik zeg starten om 19:00? (VoG HM)
Minimaal level 30 zou ik zeggen :-) Moet te doen zijn
Als je er 19:30 van kan maken doe ik graag meesteffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:35:
[...]
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
PSN: Jorijnn
Verwijderd
Ja ben zelf nog aan het werk...half zes paraatJorijn schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:55:
Moet vast wel lukken. Voeg me even toe dan! @ RoughRuggedRaw; ook voor jou, als dat niet lukt doe ik dat vanavond
Met mij wil je toch wel spelen?steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:37:
[...]
Je mag The Taken King niet eens spelen zonder beide expansions. Echt heel slecht, want die staan totaal los qua speelbaarheid van de volgende DLC. Ja toevallig moet je oryx verslaan, maar de gebieden zaten al in vanilla destiny.
Je kan nu echt goed merken dat Activision achter dit spel zit, die zien alleen maar dollartekens. Die items kunnen me gestolen worden als dat inhoudt dat we nog eens 60 euro moeten neerleggen voor iets waar ik al voor heb betaald.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
OMG HET IS BUIDEL??!!
Ja want buidel is lievvvvv
Cool! Ik invite je wel gewoon, zien we wel of je iets doetLow_Profile schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:49:
[...]
Alleen NF's vanmorgen gedaan![]()
Dus vanavond wel tijd voor PoE
Wij beginnen om 1900, als we nog plek hebben mag je joinen!brambest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:52:
[...]
Als je er 19:30 van kan maken doe ik graag mee
als je nog plek hebt rond 19:00, ik ben rond 18:30 online ( lvl 34 Lock )steffeh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:10:
[...]
Ja want buidel is lievvvvv![]()
[...]
Cool! Ik invite je wel gewoon, zien we wel of je iets doet![]()
[...]
Wij beginnen om 1900, als we nog plek hebben mag je joinen!
Dit topic is gesloten.
![]()