En de heavy ronde is op elke map kut.
[ Voor 28% gewijzigd door UTADDICT op 08-06-2015 10:26 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Heavy ronde is inderdaad dom.Griffx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:23:
Van mij mogen ze in de trials de revive, de radar, de super en de heavy uitschakelen.
Dan komt het meer op skills en nog meer op tactiek aan.
Ipv dom sniperen, reviven, sniperen, reviven.
Supers maken het wel leuk vind ik
Atlas#22744
De map zelf was wel tof, maar de heavy spawn was wel erg lomp bedacht ja.
Als je bukt terwijl je gerevived wordt missen ze meestal of raken ze alleen je bodyGriffx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:23:
Van mij mogen ze in de trials de revive, de radar, de super en de heavy uitschakelen.
Dan komt het meer op skills en nog meer op tactiek aan.
Ipv dom sniperen, reviven, sniperen, reviven.
Supers vind ik juist in trials veel meer toevoegen dan in gewone crucible.
DoneDarkElement schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:14:
Goedemorgen!
Hoe is het met de Thorn bounty Dumay?
Maar als je wordt geraakt is 99/100 een headshot.Ereaser schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:47:
[...]
Als je bukt terwijl je gerevived wordt missen ze meestal of raken ze alleen je body
Supers vind ik juist in trials veel meer toevoegen dan in gewone crucible.
Klopt, je moet je tactiek er op aanpassen en tellen welke supers wanneer zijn ingezet en er altijd bedachtzaam op zijn.
Als je meteen bukt na de revive niet.steffeh schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:53:
[...]
Maar als je wordt geraakt is 99/100 een headshot.
Klopt, je moet je tactiek er op aanpassen en tellen welke supers wanneer zijn ingezet en er altijd bedachtzaam op zijn.
We hebben het al meer dan 10x gedaan afgelopen trials en iedere keer schieten ze of mis of reageren ze en is het een body shot.
Yep, en dat is best irritant als je bij twee down (tegenpartij) op nummer 3 rusht en hij net een revive heeft gedaan, dan zijn ze bijna niet te killen.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:11:
Maar ik zij reviven zijn ze immuun voor 1 seconde. Ons team alleen niet.
Die purifier robes bij zelf res is wel erg leuk trouwens, al een aantal die stonden te dansen leuk kunnen verrassen met een shotgun.
[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 08-06-2015 12:18 ]
Verwijderd
Vault of Glass, Atheon's epilogue. (auto Rifle)Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:19:
Iemand tips om aan een primary met void damage te komen?
Crota, word of Crota (hand canon)
Verwijderd
Helaas kan ik die niet solo doen. Paar raids doen en hopen op het beste dan maar.Griffx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:22:
[...]
Vault of Glass, Atheon's epilogue. (auto Rifle)
Crota, word of Crota (hand canon)
Let wel even op dat de word of crota alleen op crota hard mode dropt.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:31:
[...]
Helaas kan ik die niet solo doen. Paar raids doen en hopen op het beste dan maar.
Atheons epilogue dropt wel op vog normal.
Atlas#22744
Of om 7 starten, of om 10, als dat kan.
Gegadigden?
Ja ik heb wel interesse om 10assasinbats schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:15:
Ik zoek mensen voor een poe 32 voor vanavond.
Gegadigden?
Verwijderd
Ja ik weet niet wat het is, maar ik kan gewoon niet met een Shotgun overweg. Ik sta denk steeds te ver weg ofzo, doe amper damage. En kom gewoon niet dichterbij.
Natuurlijk ligt dit waarschijnlijk gewoon aan mijn skillz-levelzz
Beetje oefenen inderdaad
Atlas#22744
Verwijderd
Ik ben op zoek naar mensen om Trials of Raids mee te spelen.
Zijn er mensen hier die regelmatig Destiny op de ps4 spelen en nog mensen zoeken om mee te spelen add me op PSN.
Speel bijna dagelijks wel even in de avonduren, maar tot nu toe vooral Strikes en bounties voor de treasure keys. Hogere level Prison wil ik ook wel spelen, tot nu toe alleen Lvl. 28 gespeeld, maar dan zit je soms met mensen die er niet veel van snappen en die mines ontmantelen is dan soms een probleem.
Mijn PSN is : RoughRuggedRaw, ben Lvl. 32 Hunter
Is dat een nieuwe game mode? Trials of Raids! Klinkt vet, hoe doe ik dieVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:35:
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar mensen om Trials of Raids mee te spelen.
Zijn er mensen hier die regelmatig Destiny op de ps4 spelen en nog mensen zoeken om mee te spelen add me op PSN.
Speel bijna dagelijks wel even in de avonduren, maar tot nu toe vooral Strikes en bounties voor de treasure keys. Hogere level Prison wil ik ook wel spelen, tot nu toe alleen Lvl. 28 gespeeld, maar dan zit je soms met mensen die er niet veel van snappen en die mines ontmantelen is dan soms een probleem.
Mijn PSN is : RoughRuggedRaw, ben Lvl. 32 Hunter
Verwijderd
Kasai schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:33:
Oh hey het is Barriie
Beetje oefenen inderdaadAnders shotgun met shotpackage rollen en leuke range, dan zit je beter qua bereik
Blink, ook al niet mijn ding haha. Gaan we gewoon oefenen, thanks voor de tips.PaYnE81 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:30:
Ah je bent hunter, blink... shotgun in zn face, ff oefenen is beetje OP
Atlas#22744
HAHAKasai schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:33:
Oh hey het is Barriie
Beetje oefenen inderdaadAnders shotgun met shotpackage rollen en leuke range, dan zit je beter qua bereik
Dus dat is Barriie!
Barriie, je moet mij en bustakiller vergeven voor de rare opmerkingen, we waren dronken.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Xecuter NL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Is dat een nieuwe game mode? Trials of Raids! Klinkt vet, hoe doe ik die
Verwijderd
Haha, het klonkt iig heel gezellig! Het is jullie vergevenUTADDICT schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:49:
[...]
HAHA
Dus dat is Barriie!
Barriie, je moet mij en bustakiller vergeven voor de rare opmerkingen, we waren dronken.
Aha, naar voren blinken. Dat kende ik nog niet. Effe wat filmpjes checken, maar zo kun je wel dichtbij komen inderdaad. Alleen effe oefenen met wanneer te drukken, thanks !
Hoef m niet maar heb wel zin om mee te rennen. Zal eens kijken of maat ook mee loopt. Hoelaat? Ik kan vanaf 20:00 ongeveer, misschien iets eerder.Roshnak schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:22:
Iemand vanavond zin in de NF? PSN = Roshgill
Is goedbrambest schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:42:
[...]
Hoef m niet maar heb wel zin om mee te rennen. Zal eens kijken of maat ook mee loopt. Hoelaat? Ik kan vanaf 20:00 ongeveer, misschien iets eerder.
[ Voor 84% gewijzigd door Roshnak op 08-06-2015 14:56 ]
Verwijderd
tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:15:
[...]
Ja ik heb wel interesse om 10
Ik zoek mensen voor een poe 32 voor vanavond.
Gegadigden?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 14:46 ]
Weet je trouwens waar je aan begint? Round 5 is best pittig.
Vanavond weer iron banner?
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Sinds bungie met de laatste patch wat veranderingen heeft doorgevoerd valt dat heel erg mee. Vind ik wel jammer dat ze het weer makkelijk gemaakt hebben.tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:47:
[...]
Wat is er dan precies veranderd bij de laatste patch mbt Qodron?Ereaser schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:53:
[...]
Sinds bungie met de laatste patch wat veranderingen heeft doorgevoerd valt dat heel erg mee. Vind ik wel jammer dat ze het weer makkelijk gemaakt hebben.
Dat is de boss toch? Wat is er moeilijk aan dan? Vind het eigenlijk wel een leuke mechanic en als je rechts staat en met elkaar communiceert waar die witte goblin staat, is het erg goed te doen.tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:47:
[...]
Als je een titan heb met wol en 3 FULLY upgraded Gjallahorns is die makkelijk te doen.tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:47:
[...]
Ik probeerde hem afgelopen zaterdag, 2 full upgraded gjallas en die van mijn op 314 ofzo, en dat lukte nét niet...
Ik ga vanavond met m'n warlock en ik heb geen Gjallarhornbrambest schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:56:
[...]
Als je een titan heb met wol en 3 FULLY upgraded Gjallahorns is die makkelijk te doen.
Ik probeerde hem afgelopen zaterdag, 2 full upgraded gjallas en die van mijn op 314 ofzo, en dat lukte nét niet...
De schilden/bubbles doen minder damage, hierdoor ga je vrijwel nooit dood als je al full health hebt.DeBierVampier schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Wat is er dan precies veranderd bij de laatste patch mbt Qodron?
Buff voor het killen van de Eye of Qodron doet nu 2x zoveel schade tegen schilden.
Maar doordat je nu vrij lang blijf leven in de bubbel heb je die buff eigenlijk helemaal niet nodig.
Wel is hij nu 32 vs 34 van vorige week, dus daar kan ook het een en ander aan liggen. Maar vorige week was hij met een goede strategie en teamwork goed te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Ereaser op 08-06-2015 14:58 ]
Verwijderd
steffeh schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Dat is de boss toch? Wat is er moeilijk aan dan? Vind het eigenlijk wel een leuke mechanic en als je rechts staat en met elkaar communiceert waar die witte goblin staat, is het erg goed te doen.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 15:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Verwijderd
Hoe deed hij de mijnen dan?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:06:
Was echt 35 maar duurde echt lang indd en hij staat dan heel de tijd in zon hoekje waar op de een of andere manier de vijanden niet echt veel komen achter van die kistjes.
Verwijderd
Je weet dat al meerdere keren is bewezen dat WoL niet werkt op Gjally hebrambest schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:56:
[...]
Als je een titan heb met wol en 3 FULLY upgraded Gjallahorns is die makkelijk te doen.
Maat gaat niet mee. Dus nog 3e nodig og met zn 2en, moet te doen zijn
Ik hobbel ook nog ff mee, ben er vanaf 19:30 ongeveer denk ik
Is niet anders.brambest schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:10:
[...]
Maat gaat niet mee. Dus nog 3e nodig og met zn 2en, moet te doen zijn
Iemand nog NF vanavond rond 20:00?
1. Roshgil
2. Brambest
3. ?
Verwijderd
Dit is zijn Twitch kanaal even zoeken ben aan het werk.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:09:
Heb je een link ofzo?
http://www.twitch.tv/josh757
Wij merkte het verschil wel degelijkPaYnE81 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Je weet dat al meerdere keren is bewezen dat WoL niet werkt op Gjally he![]()
Hadden eerst ook BoL aangezet maar kregen hem veel minder ver dan met WoL.
Met WoL voor de detain klaar waarbij we met BoL zeker nog 25% moesten.
Verwijderd
Ja ik googelde het maar ffVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:12:
[...]
Dit is zijn Twitch kanaal even zoeken ben aan het werk.
Hij killt hem maar dan is hij ook dood. Dus heb je ook geen hol aan.
Op Rockets met Wolfpack of proximity detination (Truth bijvoorbeeld) Doet het niks extras, placebo effect denk ikGearloose schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:12:
[...]
Wij merkte het verschil wel degelijk
Hadden eerst ook BoL aangezet maar kregen hem veel minder ver dan met WoL.
Met WoL voor de detain klaar waarbij we met BoL zeker nog 25% moesten.
https://www.reddit.com/r/..._gjallarhorn_damage_test/
Only the impact of the rocket is affected by WoL, not the actual explosion or wolfpack rounds. But since Gjallarhorn's hidden perk is proximity detonation, there is no impact, so there is no bonus damage.
Verwijderd
Hmm dacht dat ik hem naar de schatkelder heb zien gaan gaan maar zal me wel vergissen dan.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Ja ik googelde het maar ff
Ja zeker van tot een uurtje of 20:30 daarna gaan we Dumaytje door de prison dragen
Die gozer kan beter wat meer aandacht schenken aan zn vriendin, die zat laatst naast hem te janken op stream en hij speelt gewoon doorVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:12:
[...]
Wel skills though
Hoe lang deed je er ongeveer over al met al? En wat was jouw tactiek?
Dit:DeBierVampier schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Wat is er dan precies veranderd bij de laatste patch mbt Qodron?
Damage caused by Qodron’s Gaze is reduced by 25%
Damage multiplier for the Jailbreaker buff increased by 100%
bron
edit: En de week hiervoor waren de adds lvl 34 ipv 32
[ Voor 8% gewijzigd door M0nkeymen op 08-06-2015 15:18 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Maar wel bruut dat die het kan.. Ff oefenen en hij doet het zonder dood te gaan.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Ja ik googelde het maar ff
SuccesGriffx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:15:
[...]
Ja zeker van tot een uurtje of 20:30 daarna gaan we Dumaytje door de prison dragen![]()
Verwijderd
Hardcore hahaPaYnE81 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:16:
[...]
Die gozer kan beter wat meer aandacht schenken aan zn vriendin, die zat laatst naast hem te janken op stream en hij speelt gewoon doorhahaha
Wel skills though
Verwijderd
De gene die hij gesoloed heeft is lvl 34.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:12:
[...]
Verwijderd
Kijk! nu ff volhouden ook al zal je nog wel een slecht potje krijgen, je komt er vanzelfVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:33:
Na een paar potjes blink + shotgun zitten we op 145 puntjes. Met beetje geluk haal ik hem vandaag nog. Jeej Thorn
Verwijderd
Voel me inneens een stuk minder op mijn gemak hier....Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:37:
JE BENT LEKKER BARRIE!
Nog mensen die vanavond VoG gaan doen? Moet ook hier nog mijn debuut maken.
[ Voor 54% gewijzigd door tiguan op 08-06-2015 15:40 ]
Atlas#22744
Kortom, ik heb eigenlijk niemand om mee te spelen op de momenten dat ik even tijd had.
Is het in je eentje uberhaubt wel mogelijk om level 34 te worden? De Iron banner was een goede optie kom ik net achter (etheric light te koop bij level 3 en 5) Die doorloop ik de volgende keer wel als ie der weer is. maar zijn er andere manieren, want volgens mij moet je alles in groep doen om die etheric light te bemachtigen...
[ Voor 15% gewijzigd door RawChild op 08-06-2015 15:40 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Heb m deze week al een keer gedaan.tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:47:
[...]
Heb een gjally by the way.
Haha 34 solo, en dat voor een level 32DarkElement schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:40:
Als je goed bent in Nightfalls en poe 34's solo'en kan je prima 34 worden
Maar was al bang dat solo de enige optie was, of op de dagen dat ik wel kan spelen hier ff om medespelers vragen
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Viper® schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:41:
Misschien vanavond weer eens VoG, was vorige keer erg leerzaam met allemaal zeer intelligente tweakers
Ik zeg gewoon doen! Ben denk ik vanaf nu tot vanacht online. 6 man nodig toch?tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:39:
Ik wil best een VoGje doen. Wel ruim voor 22u , dan heb ik al een PoEtje gepland staan
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Voel me inneens een stuk minder op mijn gemak hier....
Nog mensen die vanavond VoG gaan doen? Moet ook hier nog mijn debuut maken.
Griffx schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:15:
[...]
Ja zeker van tot een uurtje of 20:30 daarna gaan we Dumaytje door de prison dragen![]()
Klopt, moet je nog 4 mensen bij elkaar sprokkelenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:43:
[...]
[...]
Ik zeg gewoon doen! Ben denk ik vanaf nu tot vanacht online. 6 man nodig toch?
Verwijderd
Ik sowieso, Ra_Tha_Rugged wil, Viper, Jij, nog 2 man?tiguan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:44:
[...]
Klopt, moet je nog 4 mensen bij elkaar sprokkelen
Verwijderd
Poeh al met al...DarkElement schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:17:
[...]
Hoe lang deed je er ongeveer over al met al? En wat was jouw tactiek?
Euhmm gisterenmiddag 2 uurtjes, en 's avonds inclusief strike waar je de wizard moet killen 3 uurtjes.
5 uurtjes dus ongeveer.
Kan vast sneller
Voor tactiek:
Gearloose in "[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2"
Verwijderd
7 uur, half 8? Weet niet hoelang VoG duurt?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 15:50 ]
Brambest en ik gaan om 20:00 een run doen, we missen nog 1Qualixo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:44:
Mensen die nog snel Nightfall willen doen rond 21:00?
Dit topic is gesloten.
![]()