Jullie speelden toch altijd met hetzelfde team, wat is er met de 3e gebeurd?steffeh schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:08:
[...]
Nooooooobs!
[...]
Gewoon doen, de carry is aan
Iedereen is uit eten vanavond en dat soort gedoe.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
We hebben 5 man en wisselen alles af, toevallig zijn er 3 ( waaronder ik ) er niet nu haha dus grijp je mercury kans!AlexMar schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Jullie speelden toch altijd met hetzelfde team, wat is er met de 3e gebeurd?
Als jullie nog iemand zoeken wil ik wel een poging wagen over 10 min.steffeh schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:16:
[...]
We hebben 5 man en wisselen alles af, toevallig zijn er 3 ( waaronder ik ) er niet nu haha dus grijp je mercury kans!
Carry on!
Sniper map?Griffx schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:48:
[...]
Zeker wij zijn weer van de partij!
Eerst ff iron banner daarna de Trials in.
Certified Drone Pilot A1/A3+A2
In die Europese stadGriffx schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:27:
Welke map is de trails?
Rotterdam?
[ Voor 76% gewijzigd door tiguan op 05-06-2015 19:29 ]
Die stad is veel open sniper:)Griffx schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:27:
Welke map is de trails?
020 of een echte stad
Top Dumay wil het eerst ff proberen, dus komt goed
[ Voor 42% gewijzigd door Griffx op 05-06-2015 19:35 ]
Prima hoorGriffx schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:33:
[...]
020 of een echte stad![]()
![]()
![]()
[...]
Top Dumay wil het eerst ff proberen, dus komt goed
Wil wel poe 35 doen. Rest al gehad deze week:)
Ik ben ook wel in voor een poe35
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Als je een 33-er wil carrien
wil ik wel mee hoor. Ik moet een armor core hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 05-06-2015 19:50 ]
Kun je beter lvl32 doen, ik heb de lvl34 allemaal al gedaan maar 32 nog niet. Wil je wel helpen met 32.
Ik heb32 en 34 van de week al gedaan op m'n titan. Ik wil 'm nu op m'n warlock doen. Dus als je mee wil, graag
[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 05-06-2015 19:56 ]
De 32 is nasty vergeleken met de 34
Daar heb je wel gelijk in. Is 35 makkelijker dan misschien? Ook al is 't level hoger.
't zal wel niet, met 2 modifiers.
't zal wel niet, met 2 modifiers.
[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 05-06-2015 20:00 ]
Ik ook, over een uurtje. Zo eerst ff eten(koken)
Ik ben er sowieso voor in, ben binnen 20 minuten online.
Ok top. Nog iemand anders die mee wil met PoE 32?Dark Master schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:00:
Ik ben er sowieso voor in, ben binnen 20 minuten online.
Wat is je PSN trouwens?
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 05-06-2015 20:05 ]
Prima!brambest schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:00:
[...]
Ik ook, over een uurtje. Zo eerst ff eten(koken)
Poe 35 met bram en mij?Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:26:
Ik wil wel poe 34/35 of too
Als er ergens nog plekje over is ga ik graag mee.
anyone up for trials of osiris flawless? Heb mensen nodig die poepiegoed zijn
PSN iWaveoff
PSN iWaveoff
Iemand zin om iets te doen?
ToO of VoG bijv?
IB is ook goed
ToO of VoG bijv?
IB is ook goed
Yep ik heb wel zin om iets te doen, maakt me niet uit wat.tha_crazy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:57:
Iemand zin om iets te doen?
ToO of VoG bijv?
IB is ook goed
Voor mij was het iets later geworden.... Sorry plek is vast al vergeven.
Als we er 4 bij kunnen krijgen een VoGje doen oid?tiguan schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:58:
[...]
Yep ik heb wel zin om iets te doen, maakt me niet uit wat.
Nee hoor. Maar misschien een VoGje dan met Crazy?Dark Master schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:58:
Voor mij was het iets later geworden.... Sorry plek is vast al vergeven.
Iemand nog zin om samen te spelen, iron Banner of trial of os? Of een raid of strike. Level 32 Hunter.
Vogje heb ik al gedaan op al mijn chars.tiguan schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:00:
[...]
Nee hoor. Maar misschien een VoGje dan met Crazy?
als je nog wil doe ik wel mee IBInhumanous schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:01:
Iemand nog zin om samen te spelen, iron Banner of trial of os? Of een raid of strike. Level 32 Hunter.
Doe wel een Vog mee als er nog plek istha_crazy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:00:
ik heb een party open staan btw
PSN: jansoe13
Ik zoek nog 1 iemand die Trials of Osiris wil doen.
Graag iemand met skills.
PSN: Innohh
Graag iemand met skills.
PSN: Innohh
Weer 9-0 gegaan, best een hele leuk map dit. Alleen wederom heel erg veel focus op snipers. Loot van mercury was void scout rifle.
zin om mee te doen met ons? Heb nog 1 nodig.UTADDICT schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:16:
Weer 9-0 gegaan, best een hele leuk map dit. Alleen wederom heel erg veel focus op snipers. Loot van mercury was void scout rifle.
Widow's court
Moet er iemand nog een 32 of 34 PoE?
Ik wil wel een PoE 32 doenUTADDICT schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:03:
Moet er iemand nog een 32 of 34 PoE?
ok join!
vol nu
Woot! Exotic weapon bounty! Invective, Thorn of Bad Juju... Zien er allemaal badass uit. Welke moet ik kiezen?
PSN: Timmehhh84
Oeh zojuist voor het eerst PoE gedaan, kreeg uiteindelijk een Thunderlord en nog een rocketlauncher 
Had eigenlijk gehoopt op een Gjallarhorn, maarja, je kan niet alles krijgen he...
Had eigenlijk gehoopt op een Gjallarhorn, maarja, je kan niet alles krijgen he...
Ome Jesseeee! Gefeliciteerd man, thunderlord is goed!jesse111 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:42:
Oeh zojuist voor het eerst PoE gedaan, kreeg uiteindelijk een Thunderlord en nog een rocketlauncher
1 man met yolo gezocht die morgenvanmiddag 14:00 zin heeft in een poetje 32?
1. darkelement1987
2. malev74
3. ?
1. darkelement1987
2. malev74
3. ?
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2015 01:03 ]
Als je actief Crucible/Trials/Iron Banner speelt: Thorne. Speel je amper pvp, dan zou ik voor Bad Juju gaan (je kan met de juiste gear en skills erg snel je Super mee vullen, erg unieke perks dat wapen). De Invective vind ik meh, in pve zijn er fijnere shotguns en in pvp ook.-Timmehhh- schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:36:
Woot! Exotic weapon bounty! Invective, Thorn of Bad Juju... Zien er allemaal badass uit. Welke moet ik kiezen?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kak nightfall bugt me.. 1 wave in cinders en komt niets meer... Deur blijft dicht..
Iemand die me even heel snel door de story kan slepen En me warlock 20 laten worden.
Welk lvl is je Warlock nu?Inhumanous schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:16:
Iemand die me even heel snel door de story kan slepen En me warlock 20 laten worden.
Hmm ik wil wel een Titan starten. Als je zin hebt kunnen we er samen snel doorheen lopen.
Prima voeg me toe: KraantjeD-Timmehhh- schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:22:
[...]
Hmm ik wil wel een Titan starten. Als je zin hebt kunnen we er samen snel doorheen lopen.
Toevallig mensen die zin hebben in een lvl 35 poe?
Dan ben je terug terug gelopen, dat wordt opnieuw opstarten.Qualixo schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:09:
Kak nightfall bugt me.. 1 wave in cinders en komt niets meer... Deur blijft dicht..
Lame.. Stond gewoon als altijd op sniper pleksteffeh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Dan ben je terug terug gelopen, dat wordt opnieuw opstarten.
Ik speel zelf PvP met de Bad Juju, speelt verrassend lekker moet ik zeggen. Je hebt wel iets meer schoten nodig, maar dat hij volautomatisch is helpt ook. Na elke kill herlaadt hij vanzelf, dus je kan gewoon door blijven schieten als je een beetje goed bent. Wel mikken op het hoofd, anders leg je het af tegen een Thorne.-Timmehhh- schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:36:
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Widow's court is naar mijn mening te groot voor Trials of Osiris.
Tevens zijn de spawns vrij cruciaal, onderaan sta je supersnel in sniperpositie en, spawn je bovenaan zul je wel defensief moeten spelen. Tevens ook veel final round snipers (geef ze geen ongelijk, alles voor de win/kills)
Gisteravond erg veel goede tegenstanders (paar teams triple warlock, gingen 5-0 en toen 3x op rij verloren, erg jammer.
Tevens zijn de spawns vrij cruciaal, onderaan sta je supersnel in sniperpositie en, spawn je bovenaan zul je wel defensief moeten spelen. Tevens ook veel final round snipers (geef ze geen ongelijk, alles voor de win/kills)
Gisteravond erg veel goede tegenstanders (paar teams triple warlock, gingen 5-0 en toen 3x op rij verloren, erg jammer.
Helaas ik heb gekozen voor Thorn! Maar wat jullie zeggen klinkt ook heel nice.DarkElement schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:18:
Vergeet niet te zeggen dat ie ook geen ammo slurpt als je maar blijft killen en dat ie je super vol gooit!
Ben nu wel iron banner moe.. krijg alleen maar panteon en Twilight gap...
Enige flawless ToO players online? Heb zelf 4x lighthouse gehaald vorige keer, heb nog 1 man extra nodig
Als of flawless wat zegt van vorige ToO
hoge luck factor ook nodig.
Mwah, 6 rondes verliezen van de 70 in totaal noem ik niet bepaald 'hoge luck factor'Qualixo schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:28:
Als of flawless wat zegt van vorige ToOhoge luck factor ook nodig.
Yesyes! Hij is inderdaad super nice! Had m alleen wel al, maar dat was nog zo'n thunderlord zonder DLC damagesteffeh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:45:
[...]
Ome Jesseeee! Gefeliciteerd man, thunderlord is goed!
Ben ook niet onder de indruk, die spawn points slaan nergens op. Wel al mercury gehaald met 9-0, maar waar vorige week alles 5-0 / 5-1 was, gaat het nu vrij moeizaam met 5-3 / 5-4.AlexMar schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:54:
Widow's court is naar mijn mening te groot voor Trials of Osiris.
Ik denk dat ik mijn PvP skills maar weer eens moet gaan oppakken en dan ook ToE spelen.
Wat is tegenwoordig een lekker wapen in PvP? Had gehoord dat auto rifles zwaar generfd zijn.
Scout rifles of Hand cannons zeker?
Wat is tegenwoordig een lekker wapen in PvP? Had gehoord dat auto rifles zwaar generfd zijn.
Vooral hand cannon ( thorn ), vex of red death zijn erg goed in PVP.jesse111 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:45:
Ik denk dat ik mijn PvP skills maar weer eens moet gaan oppakken en dan ook ToE spelen.
Shot package sowiesoVerwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:51:
Net felwinters lie gekregen![]()
Iemand nog tips welke perks er goed bij passen?
Nice, goed bezig. Ik heb alleen nog maar ill will en auto rifle gehad. Kutcwapens dus.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:51:
Net felwinters lie gekregen![]()
Iemand nog tips welke perks er goed bij passen?
Impact is lekker ja, verder vond ik het geen beste gun, misschien na reforge..maar zal mijn hawkmoon of thorn denk niet gaan vervangenDarkElement schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:24:
Ill will is best chill hoor.Heb je die impact gezien.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Ok thanx
Die shot package lukt nog wel maar om daar nog goede bij te krijgen valt tegen.
Misschien later weer is proberen
Kan je beter timur's lash of red hand gebruiken, ongeveer zelfde impact en betere base stats.DarkElement schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:24:
Ill will is best chill hoor.Heb je die impact gezien.
Die heb ik niet
edit: Red hand wel
[ Voor 34% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2015 14:41 ]
Iemand zin om nu PoE l34 te klaren? Moet weg om 17.30, dus heb net aan genoeg tijd ervoor.
Ah dan kan ik mijn oude vertrouwde Mythoclast er weer bij pakken!!steffeh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:46:
[...]
Vooral hand cannon ( thorn ), vex of red death zijn erg goed in PVP.
Verwijderd
Ja ik wel.Kartale schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:53:
Iemand zin om nu PoE l34 te klaren? Moet weg om 17.30, dus heb net aan genoeg tijd ervoor.
Nog eentje, over 5 min beginnen
Iemand NF met mij en tollenaar24 binnen nu en 10 minuten? Je kan mijn party joinen zo (zie psn @ sig)
Starten als we derde hebben.
edit: Rick is gejoind.
Iemand PoE 34 met mij en HertogRick om 19:30?
Starten als we derde hebben.
edit: Rick is gejoind.
Iemand PoE 34 met mij en HertogRick om 19:30?
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2015 19:31 ]
Zo, eindelijk van Light 24 af! In 1x naar 30. Dankzij engram van xur: Crest of alpha lupi. Bij vanguard, de spearhead gauntlets en leg armor gekocht. Kunnen we weer verder.
Verwijderd
Nice, ziet er ook tof uit!baronruud schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:25:
Zo, eindelijk van Light 24 af! In 1x naar 30. Dankzij engram van xur: Crest of alpha lupi. Bij vanguard, de spearhead gauntlets en leg armor gekocht. Kunnen we weer verder.
Ik zat zelf ook effe vast bij level 24/25, daarna aardig rap naar 32, nu rustig naar 33 en denk met een Warlock starten, dat is toch de class met de ''Hover''?
Gisteren met 2 gasten van hier, Stef en Spider_NL(?, hoop dat ik het goed schrijf) PoE gedaan. Level 34 was net iets te hoog voor mij maar level 32 ging voor mijn eerste keer wel aardig. Daarna nightfall gedaan, waar ik naast 3 shots met mijn Golden Gun niet echt heel veel heb kunnen helpen, maar van je fouten moet je leren he. Bedankt nog heren!
Helaas is Iron Banner nu, en is de kans om A Light in the Dark bounty te halen aardig laag, dus zal nog even met een Auto-Rifle door moeten gaan. Het laatste gedeelte, dat je Xyor moet killen, moet je dat solo doen? Ik las dat er geen MatchMaking voor was, dus dacht dat je misschien met een fireteam hem wel kon doen? Ik moet en zal die Thorn gewoon hebben, word er te vaak in de Crucible mee gekilled.
Vanmorgen 2x naar Mercury geweest met Stef en Shadow, ik heb nu de scout en hand cannon met solar
Atlas#22744
Thanks! Alleen helm is nog geen legendary... Ben pas ook begonnen met Hunter class.Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 18:55:
[...]
Nice, ziet er ook tof uit!
Ik zat zelf ook effe vast bij level 24/25, daarna aardig rap naar 32..
Ik heb nog geen uitbreiding gekocht. Op welk moment is dat verstandig en welke?
[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 06-06-2015 19:26 ]
Edit: Opgelost
[ Voor 135% gewijzigd door DarkElement op 06-06-2015 19:31 ]
Ik gebruik nu voor de Iron Banner de: Red Death gaat lekker, ookal ben ik niet zo goed met PvP.jesse111 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:45:
Maar het niveau is met de Iron Banner toch al een stuk lager.
"Red Death: Each kill heals you and speeds up reloads."
"Unflinching: It's easier to aim under fire using this weapon."
Ook erg goed voor PoE, gewoon een easy target uit zoeken en je hebt weer een heal.
Maar wel zorgen dat dan niemand anders je raakt, de snelle heal wordt dan onderbroken.
Vestian Dynastiy is trouwens ook erg leuk in close range, zal wel generfd worden t.z.t.
YouTube: Destiny - New Sidearm weapon is a little OP - Vestian dynasty Gameplay!
Dit topic is gesloten.
![]()