Thorn werkt ook prima hoorPaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:16:
personal preference denk ikzolang het voor jou werkt ^^
gewoon nadeel dat beide exotics zijn.
draag eigenlijk altijd icebreaker bij me dus dan moet je kiezen
[ Voor 10% gewijzigd door Qualixo op 03-06-2015 10:19 ]
Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Maar gelukkig kunnen we idd allemaal kiezen wat we zelf fijn vinden ^^
Recoil is tricky maar aan te wennen, wel instakills met icebreaker en explodingPaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:22:
icebreakerdie heb ik veel gebruikt haha, maar tegenwoordig ligt ie in mn kluis te roesten
Black Hammer en LDR5001 vind ik zelf fijner werken in PvE ook al heb je geen gratis ammo
Recoil van de IceBreaker is echt achterlijk in vergelijk met die 2
Maar gelukkig kunnen we idd allemaal kiezen wat we zelf fijn vinden ^^
Black hammer mis ik nog en LDR is ook wel nice idd maar minder range.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
valt zeker in normal alleen of? run me lam op hard mode.PaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:27:
Black Hammer is het waard om Crota voor te runnen hoor, heerlijke snipers als je van snipers houdt. Denk dat meerder dat hier wel kunnen bevestigen ^^
Bizar he, als genoeg mensen gaan zeuren zullen ze de dot wel gaan nerfenVerderf schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:27:
Ze kunnen Iron Banner net zo goed renamen naar Thorn Banner, 75% van de mensen loopt met dat wapen rond en zonder thorn leg je het meeste van de tijd af ook al heb je zelf een hawkmoon =/
Hawkmoon moet je ff aan wennen idd, maar als je er goed mee bent stellen die Thorn gastjes niet veel voor hoor
Alleen Normal geloof ik ja, van Crota zelfQualixo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:28:
[...]
valt zeker in normal alleen of? run me lam op hard mode.
Thanks!
En dan nog de capture punten die al tijden lang ongebalanceerd zijn...DeBierVampier schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:34:
Meh, pvp slaat werkelijk nergens meer op. Tijdje terug ten tijde van alle wapen nerfs/buffs was iedereen enigzins pissig, maar als voornaamste reden werd aangedragen om de TTK in pvp wat langer te maken. Letterlijk elk potje in IB wordt je door alles geinstakilled. 9 van de 10x heb je geeneens tijd om te reageren
Dat Thorn generfed gaat worden is wel zo goed als zeker, 2 shots van een thorn is genoeg voor een kill waar je er met bijv hawkmoon 3 nodig hebt.PaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:30:
[...]
Bizar he, als genoeg mensen gaan zeuren zullen ze de dot wel gaan nerfen![]()
Hawkmoon moet je ff aan wennen idd, maar als je er goed mee bent stellen die Thorn gastjes niet veel voor hoor
Dan kan iedereen wel fijn "get gut" roepen maar als beide spelers even goed zijn leg je het met hawkmoon gewoon af.
En voor mensen gaan roepen dat ik "get gut" moet worden, klopt maar ik hoor dit niet alleen van mensen die geen thorn hebben, zie en ken ook genoeg mensen die thorn hebben en ook echt wel zien dat dat ding momenteel OP is.
Het was voor mij gisteravond de eerste attempt in PVP en als Battlefield en CoD veteran op de PC kan ik me hier best in vinden, viel me best wel op hoe snel je dood gaat in destinyDeBierVampier schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:34:
Meh, pvp slaat werkelijk nergens meer op. Tijdje terug ten tijde van alle wapen nerfs/buffs was iedereen enigzins pissig, maar als voornaamste reden werd aangedragen om de TTK in pvp wat langer te maken. Letterlijk elk potje in IB wordt je door alles geinstakilled. 9 van de 10x heb je geeneens tijd om te reageren
[ Voor 43% gewijzigd door Verderf op 03-06-2015 10:41 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Hawkmoon kan oneshotten he als RNG lief is voor jeVerderf schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:37:
[...]
Dat Thorn generfed gaat worden is wel zo goed als zeker, 2 shots van een thorn is genoeg voor een kill waar je er met bijv hawkmoon 3 nodig hebt.
Dan kan iedereen wel fijn "get gut" roepen maar als beide spelers even goed zijn leg je het met hawkmoon gewoon af.
En voor mensen gaan roepen dat ik "get gut" moet worden, klopt maar ik hoor dit niet alleen van mensen die geen thorn hebben, zie en ken ook genoeg mensen die thorn hebben en ook echt wel zien dat dat ding momenteel OP is.
[...]
Het was voor mij gisteravond de eerste attempt in PVP en als Battlefield en CoD veteran op de PC kan ik me hier best in vinden, viel me best wel op hoe snel je dood gaat in destiny
schijnt dat Final round soms buggy is op Thorn en al eerder procced
Je bedoelt dat ie opeens als normale fusion reageert? Dat heb ik in normale control ook al een paar keer gehadEreaser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:42:
IB op de Xbox One was weer een ouderwets lag fest. Waarom Bungie niet meteen connection based match making voor de rest van de game modes heeft geïntroduceerd snap ik echt niet...
Ook leuk dat alleen in IB de Vex glitched en in alle andere game modes niet
Daar zouden ze wel wat aan mogen doen idd, matchmaking met connection quality, het is soms echt absurd hoe erg mensen laggen in PvPMichaelg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:51:
Ja IB gister avond was het echt een drama qua connections. 1 ronde speelde we tegen een team met allemaal rode connectie status. Was gewoon niet te doen. Leek alsof ze allemaal achter elkaar aan het blinken waren.....
[ Voor 88% gewijzigd door PaYnE81 op 03-06-2015 10:54 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik ben pas weer begonnen met destiny en wil eigenlijk een keer een raid doen.
Mensen die interesse hebben?
Ik ben een level 31 warlock.
Psn coolbest0416 en speel op de ps4.
Groeten!
Ik speel regelmatig met mensen uit mijn groep op the100.io, werkt erg goed en heb er een paar toffe mensen leren kennen!Freek0416 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:54:
Hoi mensen,
Ik ben pas weer begonnen met destiny en wil eigenlijk een keer een raid doen.
Mensen die interesse hebben?
Ik ben een level 31 warlock.
Psn coolbest0416 en speel op de ps4.
Groeten!
gewoon eventje aanmaken of joinen en hoppa
https://www.the100.io/g/83?r=56616
Kan je volgende week na de reset wel helpen met oa crota
Ja inderdaad, en ik gebruik hem alleen in Iron Banner en af en toe in PvEDarkElement schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Je bedoelt dat ie opeens als normale fusion reageert? Dat heb ik in normale control ook al een paar keer gehad
Vex gebruik ik zo goed als alleen in PvP. Laatste tijd ook nog wel bij cabal in PoE.Ereaser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:13:
[...]
Ja inderdaad, en ik gebruik hem alleen in Iron Banner en af en toe in PvE
Lagfest herken ik wel, gisteren was het drama; haperende Vex, mensen die shotgun als sniper gebruiken, niet kunnen rennen, titans en hunters die blinken... Dat maakt een pot redelijk frustrerend. Desalniettemin Iron Banner FTW
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Titans die blinken? Welke IB speel jij?TheFruitNerd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:22:
[...]
Vex gebruik ik zo goed als alleen in PvP. Laatste tijd ook nog wel bij cabal in PoE.
Lagfest herken ik wel, gisteren was het drama; haperende Vex, mensen die shotgun als sniper gebruiken, niet kunnen rennen, titans en hunters die blinken... Dat maakt een pot redelijk frustrerend. Desalniettemin Iron Banner FTW
Vooral die hufters met blink & shotgun zijn irritant, helemaal als ze zo hard laggen dat je ze niet op de radar ziet verschijnen.
Present! hahaasteffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:27:
[...]
Titans die blinken? Welke IB speel jij?![]()
Vooral die hufters met blink & shotgun zijn irritant, helemaal als ze zo hard laggen dat je ze niet op de radar ziet verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door PaYnE81 op 03-06-2015 11:30 ]
Mijn naam is Joost.
Zag dat er op tweakers veel destiny spelers zitten! Leuk, helaas zijn andere sites wat minder populair onder deze groep, vandaar dat ik hier even kom koekeloeren!
Speel zelf vrij veel, zowel PvE als PvP (op de PS4) en heb alle content tot nu toe gedaan (van Skolas tot ToE). Vroeg me af of er mensen hier zin hadden om deze week wat potjes PoE of Iron Banner te spelen? Er zijn genoeg randoms te vinden maar ik lul toch graag het liefst Nederlands met een leuke groep mensen.
PSN: iWaveoff
Verwijderd
Ligt er een beetje aan wel level, ben zelf level 30. Ga zometeen de Expansion Pass kopen, zijn we weer volledig up to date.Venir schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:37:
Goedemorgen,
Mijn naam is Joost.
Zag dat er op tweakers veel destiny spelers zitten! Leuk, helaas zijn andere sites wat minder populair onder deze groep, vandaar dat ik hier even kom koekeloeren!
Speel zelf vrij veel, zowel PvE als PvP (op de PS4) en heb alle content tot nu toe gedaan (van Skolas tot ToE). Vroeg me af of er mensen hier zin hadden om deze week wat potjes PoE of Iron Banner te spelen? Er zijn genoeg randoms te vinden maar ik lul toch graag het liefst Nederlands met een leuke groep mensen.
PSN: iWaveoff
http://planetdestiny.com/the-taken-king-at-e3/ Ook veel Red bull gaan drinken denk ik maar....
Verwijderd
''Gelukkig'' hebben we al een milde verslaving aan dat spul, word codes uitdelen haha.Michel8704 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:58:
En zo te zien komt er wellicht al snel wat meer info over de volgende uitbreiding:
http://planetdestiny.com/the-taken-king-at-e3/ Ook veel Red bull gaan drinken denk ik maar....
In dat geval houdt ik me bij deze alvast aanbevolenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:00:
[...]
''Gelukkig'' hebben we al een milde verslaving aan dat spul, word codes uitdelen haha.
Dat is gelijk mijn punt; ze laggen zo hard dat het ene moment ze aan de andere kant van de map zitten en het volgende moment naast je staansteffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:27:
[...]
Titans die blinken? Welke IB speel jij?![]()
Wat ik trouwens ook viespeuken vind zijn hunters die om een hoekje op invisible gaan zitten en dan campen. Goede tactiek, maar heel erg bahbah
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Verwijderd
Bij deze, je staat op de lijstMichel8704 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:01:
[...]
In dat geval houdt ik me bij deze alvast aanbevolenIk ga echt niet Red Bull er doorheen rammen...
Die Story missions van de Expansions, zijn die het waard om te doen? Zat er eigenlijk over te denken om met een 2de char te beginnen, misschien de missies voor hem bewaren, hebben we nog wat nieuws op het einde.
Als je de nieuwe content end game wil spelen zal je ze moeten doenVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:12:
[...]
Bij deze, je staat op de lijst.
Die Story missions van de Expansions, zijn die het waard om te doen? Zat er eigenlijk over te denken om met een 2de char te beginnen, misschien de missies voor hem bewaren, hebben we nog wat nieuws op het einde.
Haha dat is ook een leuke inderdaad. Gister kregen we pantheon, waarbij de tegenstanders allemaal een shotgun hadden en om de hoekjes bleven campen met zijn allenTheFruitNerd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:02:
[...]
Dat is gelijk mijn punt; ze laggen zo hard dat het ene moment ze aan de andere kant van de map zitten en het volgende moment naast je staan
Wat ik trouwens ook viespeuken vind zijn hunters die om een hoekje op invisible gaan zitten en dan campen. Goede tactiek, maar heel erg bahbah
Verwijderd
Aah oke, dat is die ''wave-shooter'' toch? Knallen we die missies er ook doorheen. ThanksPaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:13:
[...]
Als je de nieuwe content end game wil spelen zal je ze moeten doen
Prison of elders jaVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:15:
[...]
Aah oke, dat is die ''wave-shooter'' toch? Knallen we die missies er ook doorheen. Thanks
Verwijderd
Ahaa, PoE, de kwartjes beginnen te vallen. DLC is wel aardig gul met Legendary gear of heb ik gewoon veel geluk?
Atlas#22744
Ik heb in eerste instantie die bow ook gekozen, maar denk dat ik toch maar switch naar de lord of wolves aangezien die ook vrij goed is.
Zoek ff de TTK op van de lord of wolves...OMFG! WANTEreaser schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Ik heb in eerste instantie die bow ook gekozen, maar denk dat ik toch maar switch naar de lord of wolves aangezien die ook vrij goed is.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1L7FV9l4hXo2tHD3XlFUp854XvJIwTKFIPvASLduPPS4/edit?pli=1#gid=0
En de range en reload stat op de gun kloppen niet helemaal, adhv gameplay videos kan ik wel zeggen dat de range toch redelijk hoog/groot isPaYnE81 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Zoek ff de TTK op van de lord of wolves...OMFG! WANT![]()
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1L7FV9l4hXo2tHD3XlFUp854XvJIwTKFIPvASLduPPS4/edit?pli=1#gid=0
Wij hadden gisteren bij Pantheon, echt mega veel lag, zelfs zo erg dat de twee teams elkaar steeds voorbij rendensteffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:14:
[...]
Haha dat is ook een leuke inderdaad. Gister kregen we pantheon, waarbij de tegenstanders allemaal een shotgun hadden en om de hoekjes bleven campen met zijn allen
Was op een gegeven moment met een vex in de lange gangen aan het schieten en rennen, en 10/15 seconden later kreeg ik me kills.
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 03-06-2015 14:01 ]
Haha, dat ligt gewoon aan de TTK van de vex.Griffx schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:00:
[...]
Wij hadden gisteren bij Pantheon, echt mega veel lag, zelfs zo erg dat de twee teams elkaar steeds voorbij renden![]()
Was op een gegeven moment met een vex in de lange gangen aan het schieten en rennen, en 10/15 seconden later kreeg ik me kills.
Ik shoulderpushde gisteren zelfs door een dude heen die daarna opeens over me heen sprong
Wel relaxt hoor die Vex, zeker om ff met de Thorn/last word/hawkmoon af te wisselen.steffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Haha, dat ligt gewoon aan de TTK van de vex.
Ik shoulderpushde gisteren zelfs door een dude heen die daarna opeens over me heen sprong
Of met twee man op iemand in beuken die vervolgens rustig wegloopt en je met een klap dood slaat
Oh zeker een heel erg fijn wapen, was altijd mijn wapen als ik de bountys had gehaald in IB ( headshots met primary ).Griffx schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:12:
[...]
Wel relaxt hoor die Vex, zeker om ff met de Thorn/last word/hawkmoon af te wisselen.
Of met twee man op iemand in beuken die vervolgens rustig wegloopt en je met een klap dood slaat![]()
Hopen dat ze connection based match making in de volgende IB gebruiken, zou een enorme verbetering zijn.
Daar wacht ik ook op, nu al een aantal keer op een bijna 10 kill streak gezeten tot er een lagger voorbij komtsteffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:29:
[...]
Oh zeker een heel erg fijn wapen, was altijd mijn wapen als ik de bountys had gehaald in IB ( headshots met primary ).
Hopen dat ze connection based match making in de volgende IB gebruiken, zou een enorme verbetering zijn.
Yep, of bij 9 een sticky grenade op je bakkus krijgenGriffx schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:31:
[...]
Daar wacht ik ook op, nu al een aantal keer op een bijna 10 kill streak gezeten tot er een lagger voorbij komt
Run forest run,Gearloose schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:32:
[...]
Yep, of bij 9 een sticky grenade op je bakkus krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 03-06-2015 14:35 ]
NOOOOOB! Gister binnen 2 potjes gehaald.Griffx schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:31:
[...]
Daar wacht ik ook op, nu al een aantal keer op een bijna 10 kill streak gezeten tot er een lagger voorbij komt
#skills #scrubs #yolo #pvpmaster #what?
Nee ik begrijp je frustratie! Vraag het maar aan Bosje, die kan je er alles over vertellen.
[ Voor 12% gewijzigd door steffeh op 03-06-2015 14:56 ]
Yyyyeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!
Het kan ook liggen aan de connection based match making... die er niet is!Kasai schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:57:
Je vergeet #lagswitch
Gisteren had ik hem eerder dan de andere bounties op mijn Hunter en mijn Warlock #swag #wordtbeterelkeironbanner
steffeh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:56:
[...]
NOOOOOB! Gister binnen 2 potjes gehaald.
#skills #scrubs #yolo #pvpmaster #what?
Nee ik begrijp je frustratie! Vraag het maar aan Bosje, die kan je er alles over vertellen.
[ Voor 33% gewijzigd door Griffx op 03-06-2015 15:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door PaYnE81 op 03-06-2015 15:46 ]
(en jaaa, ik heb alle patches, ook die van gister, de playstation staat in DMZ, dus een directere verbinding kan Destiny niet hebben...).
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
BalenJeroenimoes schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:29:
Zo, Destiny is van het systeem af. Dacht HoW nog een kans te geven mijn interesse te doen herstellen, maar na alle updates etc kom ik Niet eens de Reef in. Heb het introfilmpje al 5+keer gezien en iedere keer erna heb ik een 'bee' disconnect. *ZUCHT*
(en jaaa, ik heb alle patches, ook die van gister, de playstation staat in DMZ, dus een directere verbinding kan Destiny niet hebben...).
BalenJeroenimoes schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:29:
Zo, Destiny is van het systeem af. Dacht HoW nog een kans te geven mijn interesse te doen herstellen, maar na alle updates etc kom ik Niet eens de Reef in. Heb het introfilmpje al 5+keer gezien en iedere keer erna heb ik een 'bee' disconnect. *ZUCHT*
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
L33 titaan kan nuMichel8704 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:21:
Zoeken nog iemand voor PoE 32 op PS4, starttijd: zo snel mogelijk?
PSN: jansoe13
Ik wil ook wel.Kartale schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:00:
Hier ook nog 1tje nog voor PoE32
PSN-ID: Hettic1
Bedankt voor de tip Verderf!Verderf schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:59:
[...]
Ik speel regelmatig met mensen uit mijn groep op the100.io, werkt erg goed en heb er een paar toffe mensen leren kennen!
gewoon eventje aanmaken of joinen en hoppa
https://www.the100.io/g/83?r=56616
Kan je volgende week na de reset wel helpen met oa crota
Heb een account aangemaakt en een potje gejoined!
Net de raid gedaan met een paar toffe gasten
Ga hier zeker meer gebruik van maken
Weet niet welk wapen ik het beste kan upgraden.. de VoC heb ik iig al op 365.
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 03-06-2015 23:20 ]
I served in a company of heroes.
Welke van de 18?Vuvuzela schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:20:
Wat doen jullie met je Etherlic Light?
Fatebringer, VOC etc zijn erg goed om te ascenden. Ben je al level 34? Dan is het nog handiger om dat te doen.
Vanavond skolas weer gehaald, het is nu echt leuk en spannend met void burn! Eindelik na 3 keer skolas kapot gemaakt te hebben de exotic bounty
Vestian Dynasty ook goed voor pvp.Vuvuzela schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:20:
Wat doen jullie met je Etherlic Light?
3x gematcht worden met dezelfde blinkende Titan blijft mooi, gelukkig heb ik die hufter paar keer geowned. Voelde goed.
Atlas#22744
Kon gisteren maar een paar potjes IB spelen, maar ik ben ook verliefd geworden op TLWKasai schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:01:
Gisteren weer heerlijk Iron Banner gespeeld.
3x gematcht worden met dezelfde blinkende Titan blijft mooi, gelukkig heb ik die hufter paar keer geowned. Voelde goed.
Gebruikte altijd thorn, maar TLW speelt zo ontzettend fijn.
Atlas#22744
Ik weet het nog niet
Ik had al mijn bounties redelijk snel, maar Iron Wrath werd met niet gegund door laggende hufters en domme teammates.Crashhill schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:54:
Gisteren ook paar potjes Iron Banner gedaan. Weer 1e bounty die ik haal Iron Wrathgaat redelijk goed de laatste tijd, vanavond maar weer heel avondje Iron Banner of ga ik nu toch maar PoE 32 3x doen?
Ik weet het nog niet
Atlas#22744
Probeer PoE 35, is echt heel erg leuk en goed te doen met void!Crashhill schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:54:
Gisteren ook paar potjes Iron Banner gedaan. Weer 1e bounty die ik haal Iron Wrathgaat redelijk goed de laatste tijd, vanavond maar weer heel avondje Iron Banner of ga ik nu toch maar PoE 32 3x doen?
Ik weet het nog niet
Gelukkig had ik na twee potjes de bounties grotendeels binnen, itt de avond ervoor.Kasai schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:56:
[...]
Ik had al mijn bounties redelijk snel, maar Iron Wrath werd met niet gegund door laggende hufters en domme teammates.
Ging lekker gisteren, wij hadden wel last van een campende steath hunter in en hoekje.
Ik ben TLW gisteren gaan levellen (omdat de vex onbedoelt generfed is) en hij speelt toch wel erg lekker inderdaadFaaz0 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:37:
[...]
Kon gisteren maar een paar potjes IB spelen, maar ik ben ook verliefd geworden op TLW
Gebruikte altijd thorn, maar TLW speelt zo ontzettend fijn.
Had er eigenlijk niet meer mee gespeeld sinds ik mijn volledig upgegrade 300 versie weg had gegooid
Atlas#22744
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dit topic is gesloten.
![]()