Nog lvl 33 die POE 34 willen doen of proberen?
Van de week de POE 32 met 2 man gedaan
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
TOO gear is echt super awesome, blij met de helm : )
Awesome, jaloers! Hoop dat die volgende week verkrijgbaar zijn bij de ToO, gaan het allemaal meemaken. Iemand al een schip / class item uit de kist op mercury getrokken?To easy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:16:
Ja echt ziek vet die helm. Zelf kreeg ik de gloves van titan die zijn ook erg vet. Alle 3 de osires armors zijn de mooiste tot nu toe in destiny vind ik!
Haha duplicaten en ruilen? Een planmaatje ( utaddict ) heeft het schip en de warlockbond uit die chest gekregen, vooral de bond zag er heel tof uit.To easy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:19:
Haha leen mijn die helm, leen ik jou die gloves. Ja ben ook wel benieuwd naar het schip eigenlijk. Ik zag ook ergens dat er 2 shaders dropen waardoor je ander armor ook de golden god look kan geven.
Leuk dat zulke unieke dingen in die kist zijn die niet 123 bereikbaar zijn ( en al helemaal niet door cheezeeeeee )
Yes. Hierbij.To easy schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:35:
Heb je trouwens een foto of een link van dat schip? Kan er geen plaatje van vinden

Ja lekker. #sexyVighu schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:18:
Iemand zin om wat te doen?
Whole lot of stars ***
Volgens mij 100 glimmerPacinoAllstars schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:18:
zolang je die coins hebt kan je blijven pvpen?
PSN: jansoe13
Whole lot of stars ***
[ Voor 17% gewijzigd door Vighu op 23-05-2015 21:36 ]
EDIT: Nog 1 iemand.
[ Voor 27% gewijzigd door L490 op 23-05-2015 21:54 ]
Yes!
Verwijderd
Die nieuwe mode is echt heel leuk. Ben sinds vanmorgen 9 uur aant spelen. Die nieuwe gear ziet er ook erg mooi uit.
Heb ook ook een 92% winrate
Thnx Shadow voor runs, als je morgen nog een run doet dan hou ik me aanbevolen voor de laatste 3 potjesVerwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:46:
Zoh, weer een paar mensen door Trials geholpen naar The Lighthouse.
Die nieuwe mode is echt heel leuk. Ben sinds vanmorgen 9 uur aant spelen. Die nieuwe gear ziet er ook erg mooi uit.
Zou ik ook een meer met je mee mogen doen?Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:58:
Ik zal ff kijken
Och och. Nu heeft 'ie ons opeens richting lighthouse geholpen, WRECKING BAAAAL is het enige wat ik hoef te zeggen toch?Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:46:
Zoh, weer een paar mensen door Trials geholpen naar The Lighthouse.
#teameffort
Verwijderd
Heb ik niet geholpen dan?steffeh schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:13:
[...]
Och och. Nu heeft 'ie ons opeens richting lighthouse geholpen, WRECKING BAAAAL is het enige wat ik hoef te zeggen toch?
#teameffort
Wrecking baaaaahaaaaaal.
Wij hebben jou geholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door steffeh op 23-05-2015 23:16 ]
Houdt de naam van onze clan hoog. Vijf mensen vandaag naar mercury en wij + spiders 2 x. #guardiandownmasterclan of zo?
[ Voor 3% gewijzigd door steffeh op 23-05-2015 23:24 ]
Nee nog niet, moet die Etheric Light hebben.Kasai schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:50:
[...]
Red Death is erg goed wapen
Heb je al je armor al op 42 light? Ik zou dat prio geven boven wapens naar 365 halen.
Maar ik wacht wel op die Iron banner, speel alleen met matchmaking.
Ga nu weer keys farmen, enige probleem is je kan die special ammo niet verwijderen.
Dus maar even een 2de dude aangemaakt en daar alle special ammo in gedaan.
Jumpiefox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:45:
hopa lagswitch ging aan van de tegenstanders heel de team gewoon niet te killen.
of ze waren stiekem toch wel goed..
Vergeet je mij nu gewoon expres? Zeker nadat je mijn schip en bonds hier te grabbel gooit? ;-) ik moest meerdere clutch-resses uitvoeren!steffeh schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:23:
[...]
Houdt de naam van onze clan hoog. Vijf mensen vandaag naar mercury en wij + spiders 2 x. #guardiandownmasterclan of zo?
[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 24-05-2015 01:30 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Wanneer je letterlijk iemand met Arc blade 4x slashed en out of the map duwt en hij dan vrolijk door huppelt en jij dood, of zijn buddy aan het ressurecten is en ondertussen van 3man focused fire overleeft en 2seconden na de Rez dood gaat. Dan heeft dat niet met goed te maken
The first casualty in war is always the truth...
Agreed, maar een lagswitch is ook wel wat ver gezocht. Valt mij op, zeker in Trials, dat er veel lag is. Heb er gisteren ook veel last van gehad, ook ingame zelf. 't Is te druk voor de servers lijkt 't wel..Jumpiefox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:31:
[...]
Wanneer je letterlijk iemand met Arc blade 4x slashed en out of the map duwt en hij dan vrolijk door huppelt en jij dood, of zijn buddy aan het ressurecten is en ondertussen van 3man focused fire overleeft en 2seconden na de Rez dood gaat. Dan heeft dat niet met goed te makenkan best tegen me verlies maar sommige dingen zijn gewoon duidelijk.
Pff. Super lelijk man, jammer dat je er op dat moment weinig aan kan doen, want een disconnect is gewoon einde verhaal voor je 9-0 streak.Jumpiefox schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:31:
[...]
Wanneer je letterlijk iemand met Arc blade 4x slashed en out of the map duwt en hij dan vrolijk door huppelt en jij dood, of zijn buddy aan het ressurecten is en ondertussen van 3man focused fire overleeft en 2seconden na de Rez dood gaat. Dan heeft dat niet met goed te makenkan best tegen me verlies maar sommige dingen zijn gewoon duidelijk.
Ik vind dat er minder lag in in de reguliere PVP, gister een paar rare momenten gehad maar het ging eigenlijk verrassend goed in ToO.djmelvee schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:29:
[...]
Agreed, maar een lagswitch is ook wel wat ver gezocht. Valt mij op, zeker in Trials, dat er veel lag is. Heb er gisteren ook veel last van gehad, ook ingame zelf. 't Is te druk voor de servers lijkt 't wel..
Inderdaad, maar wij hebben ook wel een aantal momenten gehad waar iemand echt dood hoorde te zijn, maar vrolijk verder liep.steffeh schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:28:
[...]
Pff. Super lelijk man, jammer dat je er op dat moment weinig aan kan doen, want een disconnect is gewoon einde verhaal voor je 9-0 streak.
[...]
Ik vind dat er minder lag in in de reguliere PVP, gister een paar rare momenten gehad maar het ging eigenlijk verrassend goed in ToO.
Overigens waren jouw acties als striker in de heavy-ronde vrij geniaal ;-)
Haha sorry! Ja self res is heel erg goed en kan de matches echt omdraaien.UTADDICT schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:25:
[...]
Vergeet je mij nu gewoon expres? Zeker nadat je mijn schip en bonds hier te grabbel gooit? ;-) ik moest meerdere clutch-resses uitvoeren!
Ik kan iedere titan aanraden om als striker te spelen ( sowieso heb je helemaal niets aan de bubbel tijdens TOO, als je alleen bent wachten ze gewoon op je en is het een kwestie van tijd ).UTADDICT schreef op zondag 24 mei 2015 @ 09:58:
[...]
Inderdaad, maar wij hebben ook wel een aantal momenten gehad waar iemand echt dood hoorde te zijn, maar vrolijk verder liep.
Overigens waren jouw acties als striker in de heavy-ronde vrij geniaal ;-)
Maar wat je heel erg leuk kan doen wanneer de heavy verschijnt; 9 van de 10 teams is zo gefocust op de heavy ammo box dat ze daar met z'n drieën omheen hangen. Je rusht via het midden en zigzagt links/rechts om hun radar overstuur te helpen en BAM, fist of havoc = hele team dood. Nu al minimaal vijf keer gedaan.
Super irritant idd. Heeft de invective bounty niet zo'n onderdeel dat je 50 special ammo moet inleveren? Denk dat ik die iig paar keer ga doen als ie voorbijkomtnFo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:24:
[...]
Nee nog niet, moet die Etheric Light hebben.
Maar ik wacht wel op die Iron banner, speel alleen met matchmaking.
Ga nu weer keys farmen, enige probleem is je kan die special ammo niet verwijderen.
Dus maar even een 2de dude aangemaakt en daar alle special ammo in gedaan.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
http://youtu.be/YO8gYOm9IHk Super kort Flipje van een random heavy deny a la mgs
The first casualty in war is always the truth...
Ja dat weet ik wel. Maar als ik zie hoeveel mensen hier lighthouse halen, voel ik me wel semi-noobUTADDICT schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:19:
6-3 betekent gewoon Exile gear, dus supergoed!
PSN: dennhuizer
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
[ Voor 5% gewijzigd door M4uSzi op 24-05-2015 13:46 ]
PSN - M4uSzi // -
Ik wil vanaaf wel een poging wagen. Alle 3 mijn guardians zijn level 33.Deninho85 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:36:
Is er vanavond misschien iemand die zin heeft in prison of elders lvl 34? Ik en een maatje van me zijn beide lvl 33. Bij voorkeur een beetje ervaren iemand van lvl 33/34. Als het lekker gaat kunnen we er mogelijk daarna nog 1 doen. Ik ben er tussen 1800-1830.
PSN: dennhuizer
Nog even afwachten wie er vanavond nog meer gaan komen, maar ik wil ToO vanavond inidergeval wel eens gaan doen. PoE 34 wil ik ook nog wel doen voor de reset.praseodymium schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:31:
Vandaag nog iemand interesse in Trials of Osiris? Level 32 titan, heb wel enige PvP ervaring.
Ik raad je aan eerst level 33 te worden. 32 tegen 34 is niet goed te doen, 33 tegen 34 gaat nog wel.praseodymium schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:31:
Vandaag nog iemand interesse in Trials of Osiris? Level 32 titan, heb wel enige PvP ervaring.
Al maak je de meeste kans met een 34.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Moet alleen nog 42 light schoentjes dan lvl 34..
Daarna maar eens die Etheric light gaan harken om wat wapens te pimpen.
[ Voor 40% gewijzigd door Qualixo op 24-05-2015 20:26 ]
Of je update je oude met etheric light en je bent ook lvl 34. Of bedoel je dat ook?Qualixo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:17:
Wel leuk in ToO, wachten op revive en gelijk weer neer snipen. gisteren zo een 6x streak
Moet alleen nog 42 light schoentjes dan lvl 34..
Daarna maar eens die Etheric light gaan harken om wat wapens te pimpen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Als er geen andere gear dropt maybe wel maar nieuwe gear is ook weer hipRawChild schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:14:
[...]
Of je update je oude met etheric light en je bent ook lvl 34. Of bedoel je dat ook?
edit: O te zien heb je al iemand.
Iemand over 15 min PoE 32 met mij en malev74?
[ Voor 119% gewijzigd door DarkElement op 24-05-2015 22:32 ]
DarkElement schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:25:
Ik wel! mits er snel een 3de bij is, wil ook nog 32 doen zo met iemand.
edit: O te zien heb je al iemand.
Iemand over 15 min PoE 32 met mij en malev74?
PSN: Ky66881
oke hebben iemand
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 24-05-2015 23:58 ]
Ik moet voor een grimor card toch nog wat strikes doen, dus wil best wel een keertje meelopen om te helpen, PSN staat in men sig.Inhumanous schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:07:
Niemand die me effe kan helpen ( level 23 Hunter)
Op zoek naar de fatebringer, laat dat ding een keer droppen 😳Griffx schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:52:
Vanavond 22:00 3x templar slopen:
-GriffX83
-Dumaytje
-Psyviri
-iron_pino
-
-
[ Voor 8% gewijzigd door KookSpook op 25-05-2015 09:21 ]
- hettic1
- vansonsbeek
-
[ Voor 7% gewijzigd door Hettic op 25-05-2015 10:21 ]
PSN-ID: Hettic1
ik wil wel mee.Hettic schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:48:
Twee mensen gezocht voor PoE lvl 32. Om 11.30. :-)
- hettic1
- vansonsbeek
-
PSN-ID: Hettic1
Physx schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:06:
Iemand voor lvl 32 poe?
[ Voor 36% gewijzigd door DarkElement op 25-05-2015 13:10 ]
Top. Tot zoDarkElement schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:09:
Over 5 min met mij en Biacas. Edit. Oh al compleet dat was snel
DarkElement schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:19:
Biacas moet nog 28 geloof ik, als hij zin heeft kunnen we daarna wel 32 doen, anders doen wij met Ky wel 32? (Ky??)
Ik heb wel zin heb ook al 2e man laat maar weten of je nog wilt
Dit topic is gesloten.
![]()