Atlas#22744
Best dope! Alleen de laatste boss moeten ze wat veranderen..hadden iets van 10 wipes ofzo en daarna was ie echt snel dood door de Solar burn. Dat moet sowieso weg en gewoon zijn Dmg verhogen zodat je even snel dood kan gaan maar het een stuk langer duur om hem te killen. Komt door de Ophorn
Misschien zelfs een modifier die "Heavy weapons are disabled" of "Heavy weapon dmg is greatly reduced" ofzo.
[ Voor 67% gewijzigd door Jumpiefox op 22-05-2015 09:28 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ik had gegokt op Judgement Chance, maar kreeg een fucking wapen
Atlas#22744
Yeah als 1 class, maar me buddies niet. Nadat we de 34 1x hadden gedaan als lvl 33. Zijn we op andere characters weer verder gegaan en daar weer de lvl 34 gedaan en de light naar onze main getransfered om 34 te worden en zij ook. In 8 uur 2x de story mission gedaan met NF, 2x poe 28/32/34/35Kasai schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:32:
Speel je 1 class? En ik neem dat je 35 als level 34 hebt gedaan?
Ik had gegokt op Judgement Chance, maar kreeg een fucking wapen
Kreeg ook de chest van een judgement pack
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpiefox op 22-05-2015 09:36 ]
Hoezo? Twee keer dezelfde class en wat geluk bij judge change, daarmee was ik level 34 binnen 1.5 dag doordat ik een chest kreeg. Level 34 POE was trouwens ook heel erg goed te doen met een level 33 karakter, het wordt alleen nog maar makkelijker met een 34.brambest schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:05:
[...]
Zo makkelijk word je niet level 34. Voor 33 heb je al zo'n etheric light dingest nodig, en hoe krijg je die? Rng van nightfall of poe 34?!? of hoger doen..
Inderdaad, dat is ook de juiste redenatie, je moet het allemaal in het juiste perspectief zien. Ik heb me er nu al aardig wat uurtjes mee vermaakt, dan is het die 20 euro ( 15 met season pass ) al waard. Als je kijkt naar hoeveel uur je al in destiny hebt zitten en dat dit alleen maar meer wordt door de HoW, is het qua prijs/tijd/plezier verhouding natuurlijk gewoon goed.Low_Profile schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:06:
[...]
2x naar de bioscoop ben je meer kwijt. Voor amper 4 uur vermaak.
Of anderhalve pizza, of een biertje of 7...
Wat is iets waard heh
Jij bent wel makkelijk
Prison of Elders dude wisselt elke week van gear.
Atlas#22744
Als het goed is bestaat er alleen de mogelijkheid dat je oude ( pre HoW ) exotics krijgt met de nieuwe stats ( dus 365 attack ). Nieuwe exotics zijn geloof ik quests en droppen niet meer.Deninho85 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:47:
Mensen, ik had een vraagje over de nieuwe exotic wapen. Zijn deze te verkrijgen in de raids? Een andere vraag die ik had gaat over de man waar je je armor core inwisselt, hoevaak wisselt hij van gear?
Gear wisselt iedere reset ( dinsdag 11:00 )
Die dude wisselt inventory 1x per week.Deninho85 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:47:
Mensen, ik had een vraagje over de nieuwe exotic wapen. Zijn deze te verkrijgen in de raids? Een andere vraag die ik had gaat over de man waar je je armor core inwisselt, hoevaak wisselt hij van gear?
De nieuwe exotic weapons zijn volgens mij alleen via een bounty te krijgen. de bounty kan uit een kist? droppen uit POE lvl 34/35.
De NF is wel lastig hebben jullie een cheese spot bij het stukje met die 6 potige spin/robot
Tevens kan je zijn arc kanon eraf schieten.
Atlas#22744
zodra je de kamer inkomt, links door dat gangetje, einde van de gang, balken af, links via de muur naar boven en dan de kamer in die boven dat gangetje zit waar je doorheen liepHaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:18:
Vandaag een paar Exotic shards inkopen en daarna POE 28 en 32 maar proberen en daarna op naar lvl 33
De NF is wel lastig hebben jullie een cheese spot bij het stukje met die 6 potige spin/robot
deur is open te maken met je little light
Kwam daarachter toen ik voor storymode het achterste balkon op spring omdat ik dacht dat ik daar wel veilig zou zijn.. tot ik verrast werdt door snipers >_<
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 22-05-2015 10:23 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat vinden jullie van het nieuwe wapen?
domme vragen bestaan nietLow_Profile schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:10:
[...]
Yep, dus als je geduld hebt, kun je gewoon met alleen armor cores lvl 34 worden. (iedere week is armor te koop bij Variks voor 1 armor core, maar is RNG, dus niet zeker dat elke week een andere armorpiece is)
Ideaal is nu de gloves, volgende week chest, week daarna boots en tot slot de helm.
Yes, bij extreme pech krijgen we 5 weken achter elkaar alleen glovesHaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:26:
[...]
domme vragen bestaan nietBedoel je met RNG, Randomly Generated?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
[ Voor 4% gewijzigd door Dirtyrockers op 22-05-2015 10:33 ]
Tja, je krijgt nu wel 3x die gun en 3 treasure keysHaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:36:
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje irritant om de quests opnieuw te moeten doen voor al je characters. Het zou fijner geweest zijn als je de quest alleen met 1 char kon doen.
Verwijderd
Je krijgt die nieuwe exotics door bountys van bosskills op lvl 34 en 35. Kistje hoef je dus niet open te maken.Deninho85 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:47:
YouTube: Shadow Thief Strike Cheese - Wolf Walker - House of WolvesHaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:25:
Nice vanaaf maar eens proberen! Ik vind de sidearm echt een leuke wapen.
Wat vinden jullie van het nieuwe wapen?
Iemand anders heeft ook al filmpje gemaakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik de spot niet echt nodig vind, hoewel het wel gemakkelijk is omdat je alleen op de snipers hoeft te letten als extra
Ligt er ook een beetje aan welk level je bent denk ik.Bokkie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:45:
[...]
YouTube: Shadow Thief Strike Cheese - Wolf Walker - House of Wolves
Iemand anders heeft ook al filmpje gemaakt.
Moet eerlijk zeggen dat ik de spot niet echt nodig vind, hoewel het wel gemakkelijk is omdat je alleen op de snipers hoeft te letten als extra
oeps iemand was me te snel af, dank u
[ Voor 39% gewijzigd door Faaz0 op 22-05-2015 11:06 ]
voor de rest niets nodig eigenlijk
Atlas#22744
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Je kan het tegenwoordig ook in die destiny app zien, bij vendors. Waar staat die vent, in the reef?Faaz0 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:05:
heeft iemand een xur lijstje
oeps iemand was me te snel af, dank u
Pve ja, PvP neeKasai schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:11:
Lijkt je die beter dan Symbiote?
Ik kreeg em uit de nightfall, heb em fully leveled. Het is gewoon een gegarandeerde kill op een major vijand. Maar je hebt maar 1 schot, dus niet missen
Atlas#22744
troep helm vind ik het, de oude perks waren veel vetter betere accuracy na/tijdens een sprong.
In dat geval is GG met Combustion toch gewoon veel beter?Jumpiefox schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:27:
Voor pve vind ik um ook bout...Symbiot =4 shots, met combustion kan je dus 4x een groepje adds ownen. Dat zijn echt een shitload aan orbs die je kan spawnen. Met 4 shots kan je ff wachten totdat een major low hp is en dan killen + combustion is op zijn minst 4-6 orbs, en dan nog 3 shots over voor nog meer orbs.
troep helm vind ik het, de oude perks waren veel vetter betere accuracy na/tijdens een sprong.
Ik heb al tijden alle exotics op de exotic bountys na, die verwijder ik steeds vanwege pvp. Dus er valt weinig te wensen over. Misschien ben ik daarom zo behouden positiefMichel8704 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:06:
[...]
Niet eens voor de keys om te gebruiken voor de kist in PoE?! Ik ben er gisteren juist doorheen gegaan voor die keys. Dat ik vervolgens nog eens 3 rocket launchers krijg waarvan een gjalla en een hawkmoon wist mij wel te motiveren hoor 😋
Griffx schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:29:
Zo ram helm uit engram en die maffe titan helm uit engram
NICE.
In 1 keer?
Kan me voorstellen dat iemand hem wilt gebruiken tijdens een solar burn fight ofzo waar je asap de boss wilt killen, dan doe je wel gewoon meer dmg. Maar ik persoonlijk vind het geen dope helm. Had echt veel liever de oude perks gehad.UTADDICT schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:28:
[...]
In dat geval is GG met Combustion toch gewoon veel beter?
Lucky denk ik. Ga het vanmiddag ook proberen, ben heel benieuwd.
Wat een fakkin mazzelaarT ben je toch ook heGriffx schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:29:
Zo ram helm uit engram en die maffe titan helm uit engram
23 x Mote of LightHaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:49:
wat kost een engram ? mote of light of strange coins ?
Atlas#22744
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Whole lot of stars ***
Helaas ik ben vanavond niet online.Rudios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:57:
Iemand vanavond met mij zin om Poe lvl32 te doen, rond een uurtje of 9? Ik krijg maar geen team bij elkaar, was handig geweest als die matchmaking was geweest.
Een optionele matchmaking zou inderdaad handig zijn. Vooral als je toevallig even 1,5 uur over heb. Jammer dat ze dat ook niet voor ToO doen. Nu moet je weer via een website mensen zoeken, toevoegen, inviten en gaan. Is net zo random alleen kost meer tijd.
Edit: is ToO inmiddels al begonnen?
[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 22-05-2015 12:07 ]
Verwijderd
Word toch weer vog in voor nieuwe mote of light. Of weet iemand snellere manier?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Tyfuszooi, bij mij ook. 10 Engrams gehaald maar geen enkele HoW helm.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:07:
12 engrams en geen 1 nieuwe helm![]()
Word toch weer vog in voor nieuwe mote of light. Of weet iemand snellere manier?
Niet perse, maar ik wil hem gewoon hebben ^^Kasai schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:11:
Lijkt je die beter dan Symbiote?
http://db.planetdestiny.com/houseofwolves
Klopt, elke vrijdag van 7 uur 's avondsAlexMar schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:46:
Trials of osiris is vanaf 19.00 toch? Ben benieuwd!
[ Voor 37% gewijzigd door djmelvee op 22-05-2015 12:48 ]
Allen de huntert helm nog.Gearloose schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:38:
[...]
Wat een fakkin mazzelaarT ben je toch ook he
Geluk is met de domme
Ik ik wil wel mee of ben je al compleet?Rudios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:57:
Iemand vanavond met mij zin om Poe lvl32 te doen, rond een uurtje of 9? Ik krijg maar geen team bij elkaar, was handig geweest als die matchmaking was geweest.
Vanaf vrijdagavond 7 uur tot aan reset of tot aan start nieuwe Trials? Ik weet 't niet meerKookSpook schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:15:
Tot reset dacht ik
Ik vind de Red Hand IX New Monarchy wel een leuk wapen.
Atlas#22744
Met jouw erbij zijn we compleet!
Whole lot of stars ***
Ik heb er 332 dus moet goed komenzekerpixels schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:31:
Ik had 6 engrams en 1x the ram en 2x eternal warrior, dus als je motes heb zou ik een poging wagen
Eindelijk was de speaker ergens goed voor
Had deze paar maanden geleden voordat deze dlc uitkwam gehad uit de nightfall dacht ik. Is sindsdien mijn standaard pve wapen en die doet het trouwens in pvp ook goed.HaskoF schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:47:
Wat vinden jullie een leuk Legendary HoW wapen?
Ik vind de Red Hand IX New Monarchy wel een leuk wapen.
PSN: TheKrish
(ingame that is)
[ Voor 22% gewijzigd door Kasai op 22-05-2015 14:33 ]
Atlas#22744
En wat heeft de speaker daar mee te maken?Ereaser schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:31:
[...]
Ik heb er 332 dus moet goed komen
Eindelijk was de speaker ergens goed voor
Daar kan je energy voor shard en shards voor motes of light inwisselenzekerpixels schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:35:
[...]
En wat heeft de speaker daar mee te maken?
[ Voor 28% gewijzigd door Rudios op 22-05-2015 14:44 ]
Whole lot of stars ***
Hmm dat is wel zuur, ik heb hem ook net vandaag gekocht bij de BS. Vanavond maar is Destiny uitproberen.Inhumanous schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:47:
Koop ik afgelopen week destiny voor 40 euro bij de bart Smit, loop ik nu toevallig ook in dezelfde bart Smit staat er destiny week aanbieding 20 euro.....
Je bedoeld die speaker die de capes/marks/bonds en emblems voor motes of light verkoopt toch?Ereaser schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:40:
[...]
Daar kan je energy voor shard en shards voor motes of light inwisselen
Ik kijk net nog en naast deze rommel kan je niks inwisselen.
Moet je je andere materialen wel bij je hebben, anders zie je de optie inderdaad niet.zekerpixels schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:51:
[...]
Je bedoeld die speaker die de capes/marks/bonds en emblems voor motes of light verkoopt toch?
Ik kijk net nog en naast deze rommel kan je niks inwisselen.
Oh daarom, lekker handig is dat zeg.Gearloose schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Moet je je andere materialen wel bij je hebben, anders zie je de optie inderdaad niet.
Top, thanks. Ik had je al op psn toch?
Netjes!Inhumanous schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:02:
Had gelukkig bonnetje meegenomen, even gevraagd want een werkaanbieding lijkt me heel de week gelden en niet aan het einde van de week, heb netjes mijn 23 euro terug gehad! Voor de 1e keer tevreden over de Bart Smit!
Ik het hetzelfde bij Bol, headset besteld, volgende dag 10 % goedkoper. Kreeg een waardebon
Atlas#22744
heb nu ook de celestal nighthawk (heb ze nu alle 3 dus)
Jup, ik ben er rond 21:30. Daarna evt een Crota Normal?
[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 22-05-2015 15:14 ]
Whole lot of stars ***
Speel je op de ps4? Voeg me anders even toe kunnen we nog samen story doorspelen eventueel.micmulder schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:49:
[...]
Hmm dat is wel zuur, ik heb hem ook net vandaag gekocht bij de BS. Vanavond maar is Destiny uitproberen.
Psn: kraantjed
Prima, wat mij betrefdRudios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:14:
[...]
Dan willen ik en mn maat misschien ook wel mee, ik in ieder geval sowieso! Als je plek hebt...Rudios schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:14:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()