PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Denk het wel jafritske23 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:41:
Ik neem aan dat je eerst de story missions moet spelen voordat je met POE aan de slag kan..
Ik wil wel meeknallen met jullie dan, of hedde al een 3e persoon?Faaz0 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:42:
[...]
Zeker, ben er wel rond 19u.
Hm ja ik had TDB en HoW in 1x gekocht, maar die zal vandaag vast wel terug komen in de store.
nee wat mij betreft helemaal goed, ben er zelf wel iets na 20 uur ivm de kleine naar bed.. maar als jullie op me willen wachten graag, miss dan eerst story doen? en dan een POE ofzo??brambest schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Ik wil wel meeknallen met jullie dan, of hedde al een 3e persoon?
Cool :-) see ya tonight ..Faaz0 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:01:
ja hoor, ga daarvoor wel engrams inleveren en een rondje doen door the reef dan
Euh, die gaan er 100% zijn. Die zijn er nl. nu al (en gisteren).brambest schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:01:
Ben er ook pas rond 20:00 denk ik, hoop dat er geen server issues zijn dan..
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Je kan gelijk level 32 worden nu. Door de Vendor gear te kopen en gewoon 1 exotic gelijk te ascenden.Viper® schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:51:
Ik loop echt hopeloos achter met mijn single character op lvl30
Dus als je 150Vanguard/crucible marks ben je gelijk weer up 2 date kwa level dan
[ Voor 12% gewijzigd door Jumpiefox op 19-05-2015 10:19 ]
The first casualty in war is always the truth...
Ach, zijn sowieso niet echt nodig. Tenzij je natuurlijk van plan bent om vaker als 9x POE te clearen per weekJedi Geub schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:21:
Zo irritant dat die Keys random droppen...
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Vanavond 8 uur zit ik in de PoE
Je moet eerst de story spelen volgens mij.tha_crazy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:25:
Zo, gister key gekregen.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Nice, waren jullie nog lang doorgegaan?tha_crazy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:25:
Zo, gister key gekregen.
Nee, elke difficulty zijn eigen loot.Michaelg schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:25:
En wat als je lvl 35 als eerste doet, krijg je dan nog wel loot voor de lagere levels?
Dus je moet sowieso elke difficulty doen wil je alle loot krijgen. De keys zijn alleen voor de Chest aan het einde die kan exotics/class items en wat legendary wapens bevatten. De armor/weapon cores waar je Fallen gear mee kan kopen zijn 1x per week.
Lvl 32 = 1 Armor core + Treasure chest (key voor nodig, krijg je 1x per week voor een clear)
Lvl 34 = 1 weapon core + 1 etheric light + Treasure chest (key voor nodig, krijg je 1x per week voor een clear)
Lvl 35 = 1 weapon core + 1 armor core + 1 etheric light + Treasure chest (key voor nodig, krijg je 1x per week voor een clear)
Dus sowieso alle difficulties doen om alle cores enzo te krijgen. Die chest is leuk maar zijn eigenlijk geen exotics die ik wil behalve de hawkmoon dus met wat geluk heb die al snel

Zie ook: http://planetdestiny.com/prison-treasure-key-guide/
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 19-05-2015 10:37 ]
Waarom alles 2 keer spelen? 1 x een niveau van prison of elders doorlopen geeft je 1 x recht om een kistje te openen.Crashhill schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:46:
Als ik het ds goed begrijp moet je dus alles 2x spelen anders kun je de kist niet openen?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Maarja ik kan Zaterdag pas beginnen aangezien ik dan pas terug in Nederland ben
Je krijgt na een clear een key waar je gelijk de chest mee kan openen. Extra keys zijn dus niet nodig, alleen leuk voor wat extra clears per week als je daar nog zin in hebt na 9clears.HaskoF schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:59:
Hoe zit het dan met de keys? als je helemaal geen keys hebt?
Ik weet het niet zeker, maar hoe lang kan dat nou duren.
Komop, story in destiny
Nee, heb cursus vandaag
Overmorgen pas.clockw1ze schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:42:
Hoelaat komt de HoW-content in NL beschikbaar?
I served in a company of heroes.
[ Voor 3% gewijzigd door Nyazzin op 19-05-2015 11:54 ]
Alsof zijn eigen clan niet leuk genoeg is!Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:49:
Vast wel. Anders loop je een keer met ons mee.
De basis is elke keer hetzelfde, 5 rondes volop knallen, alleen zal wekelijks de setting anders zijn. (alleen lvl 35 blijft elke keer hetzelfde dacht ik).Biatch schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:48:
Ik ben gematigd positief. Vrees dat PoE voor een keertje wel aardig is en hoop dat het leuk genoeg is om wekelijks te blijven doen.
Als ik zo op youtube rondkijk dan zijn de lootdrops weldegelijk de moeite waard om het weer keer op keer te spelen. Zoals al eerder aangehaald lijkt het erop dat de NDA verlopen is en mag men nu hun lootdrops op youtube plaatsen.
Daarnaast heb je natuurlijk ook Trials of Osiris. Niet voor iedereen weggelegd maar je kan je in ieder geval meten tegen echte spelers.
40+ runs en nog steeds geen fatebringer...
Eerst maar de PoE runnen vanavond.
Je hebt gelijk daarom haalde ik ook aan dat ik gematigd positief ben. We gaan het meemaken vanavond. Anders ligt the Witcher 3 nog klaar voor meRevoNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:04:
[...]
De basis is elke keer hetzelfde, 5 rondes volop knallen, alleen zal wekelijks de setting anders zijn. (alleen lvl 35 blijft elke keer hetzelfde dacht ik).
Als ik zo op youtube rondkijk dan zijn de lootdrops weldegelijk de moeite waard om het weer keer op keer te spelen. Zoals al eerder aangehaald lijkt het erop dat de NDA verlopen is en mag men nu hun lootdrops op youtube plaatsen.
Daarnaast heb je natuurlijk ook Trials of Osiris. Niet voor iedereen weggelegd maar je kan je in ieder geval meten tegen echte spelers.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Prison of Elders of Power over Ethernet, wat jij wiltiguan schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:58:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar wat is POE?
Clan ZUIG FTW!
[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 19-05-2015 13:04 ]
no probs, die ToO lijken me ook leuk met een goed fireteam.tiguan schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:03:
Met zoveel nieuwe afkorting in één expansion pack, zie ik de bomen niet meer door 't bos
In dat geval vraag ik me af waarom je meerdere van die key's zou farmen. Als je toch eerst langs de bosses moet om bij die kisten te komen, danheb je er dus altijd 1.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:01:
Je krijgt een key als je de baas hebt gekillt
Of dropt er maar 1 keer per week een key bij de eindbaas.
[ Voor 3% gewijzigd door RawChild op 19-05-2015 13:15 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Na een tijdje eindelijk zes personen gevonden die lekker mee gamen en dan krijg je geen nieuwe raid.
Patrol met 6 zou ook niet verkeerd zijn, dat lukt nu alleen als je VoG start, dan kun je de HoW bounties met 6 doen op Venus.
Dropt maar 1x per week de key. Dus wil je die chest vaker looten dan heb je extra keys nodig. MAar goed, ik denk dat de meeste mensen na 9clears het wel gezien hebben voor een weekje hehe.RawChild schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:14:
[...]
In dat geval vraag ik me af waarom je meerdere van die key's zou farmen. Als je toch eerst langs de bosses moet om bij die kisten te komen, danheb je er dus altijd 1.
Of dropt er maar 1 keer per week een key bij de eindbaas.
Voordat je aan de lvl 34 en 35 tier kan beginnen zijn we wel een paar weken verder gok ik zoJumpiefox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:16:
[...]
Dropt maar 1x per week de key. Dus wil je die chest vaker looten dan heb je extra keys nodig. MAar goed, ik denk dat de meeste mensen na 9clears het wel gezien hebben voor een weekje hehe.
Genoeg tijd om te oefenen en je characters te levelen en strategieën te leren kennen. Ken je de juiste strategie dan zal het allemaal een stuk sneller gaan in ieder geval.
Huh is dat zo? Waarom dat nou weer, waar heb je dat gezien?tiguan schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:09:
Dat is 3v3 en alleen van vrijdag t/m dinsdag zo te zien? Ja wil ik ook wel een keertje proberen.
Nahhhh, vandaag clear ik sowieso al de 34, en misschien zelfs de 35RevoNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:22:
[...]
Voordat je aan de lvl 34 en 35 tier kan beginnen zijn we wel een paar weken verder gok ik zo.
Genoeg tijd om te oefenen en je characters te levelen en strategieën te leren kennen. Ken je de juiste strategie dan zal het allemaal een stuk sneller gaan in ieder geval.
Onder andere in dit topic meerdere keren, op de site van bungie, en de diverse live streams is het verteld.brambest schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:24:
[...]
Huh is dat zo? Waarom dat nou weer, waar heb je dat gezien?
edit: eerste hit op google: Trials of Osiris will be available on a weekly basis, from Fridays at 10 a.m. PT until the weekly reset on Tuesday.
[ Voor 20% gewijzigd door NLRev0lution op 19-05-2015 13:27 ]
Edit: ook niet gegoogled inderdaad want zit op werk
[ Voor 12% gewijzigd door brambest op 19-05-2015 13:29 ]
no worries, maar nu weet je het welbrambest schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:28:
Ah, oke. Heb ik gemist dan, streams heb ik ook niet gekeken, vind het leuker als ik het voor het eerst zie en gelijk speel dan. Topic leeft ook opeens weer sinds.. Dat wolves event dinges
Edit: ook niet gegoogled inderdaad want zit op werk
Betekend dus wel dat je dat pas as vrijdag voor het eerst ka doen, want stopt met weekly reset op f'dinsdag.
lijkt me best interessante mode. zoveel mogelijk wins op rij halen, bij 3 losses stopt het. met een max van 9 wins geloof ik. dan heb je de maximale reward. en wat dat is is nog niet bekend.brambest schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:32:
Dacht ook dat het over dat PoE ging, hele TOO heb ik wel eens van gehoord maar dan houd het er ook mee op. Vanavond maar eens googlen.
Betekend dus wel dat je dat pas as vrijdag voor het eerst ka doen, want stopt met weekly reset op f'dinsdag.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik vraag mij nog steeds af of dat echt lekker speelt en dus voordelen heeftFaaz0 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:50:
misschien moet ik ook maar keyboard en muis gaan gebruiken voor ToO
Moet je ze wel hebben
Meh ik ben vrij zeker dat ik liever met een controller in de bank ligKookSpook schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:51:
[...]
Ik vraag mij nog steeds af of dat echt lekker speelt en dus voordelen heeft
Wait... Wut... Wie had die 0.06? Die heeft dan evenveel "skills" als ik.. Hoewel, ik heb nog wel eens uitschieters maar de 0.20...PaYnE81 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:53:
hahaha jonguh! die 0.06 heb ik toch wel weer gefixt met die 7.67 !!![]()
Wie wil Trials met me doen ?
ik!PaYnE81 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:56:
IK! deed "ff" een potje salvage om te proberen, wordt ik me daar toch ff compleet uitgepoept door het vijandige team!! elke keer net die kills niet echt om te huilen hahahaha, maar ben er al weer overheen hoor
Wie wil Trials met me doen ?hahahaha
Heb zelf een k/d van 1.30, vindt het competitieve leuk om te doen, winnen mag, moet niet én het moet gezellig zijn.
Vereiste ; headset & degelijke ervaring in PVP.
K/D zegt niets. Is een moment opname. Kijk maar naar mn hunter, die heeft totaal een K/D van 0,85 ofzo en dat komt omdat ik vooral in het begin pvp verprutste. Laatste tijd gaat het stukken beter met K/D's van 1.0 tot en met 4.0AlexMar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:06:
Ik zoek spelers voor ToO!
Heb zelf een k/d van 1.30, vindt het competitieve leuk om te doen, winnen mag, moet niet én het moet gezellig zijn.
Zolang jij lekker ingespeeld bent met de rest van het team en goed communiceert gaat het al een stuk beter.
Ik doe graag mee, echter kan ik meestal alleen zondagavond en maandagavond. Vrijdag en zaterdag zit ik op een andere locatie met een verbinding als een oude inbelmodem dus dat lukt niet 😳AlexMar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:06:
Ik zoek spelers voor ToO!
Best Weapon : ShotgunVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:14:
Mijn kd is 1.7. Vind ik nog best ok, want ik neem ook vaak bosje mee.
[ Voor 6% gewijzigd door PaYnE81 op 19-05-2015 14:18 ]
watVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:14:
Mijn kd is 1.7. Vind ik nog best ok, want ik neem ook vaak bosje mee.
Jij jat mijn kills, je kd is eigenlijk 1.0 en die van die mij 1.7
Atlas#22744
Dus als ik het goed begrijp is er in de level 28 versie van PoE geen Treasure chest?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
#TitanmasterraceVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:20:
Ah. Jah hunter speel ik weinig op. Das mn Crotasletje.
Ga ik verwijderen voor een Titaan
Euh ok #NeeRobert, =Xmasterrace
Titan is voor watjes zonder skill
Dit topic is gesloten.
![]()