Kwam 'ie later in de party chat, bleek het zijn eerste te zijn. Was een mannetje van < 15 gok ik, geniaal hoe blij hij er mee was.
Ik was ook heel blij met mijn vex... Ik ben echter 28! Hahasteffeh schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:13:
Kwam 'ie later in de party chat, bleek het zijn eerste te zijn. Was een mannetje van < 15 gok ik, geniaal hoe blij hij er mee was.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
NLB!Kasai schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:51:
Thank god it's Xursday!
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Sorry heren dat ik weg moest, was even niet andersKasai schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:55:
Wat is je psn fonzie?
Atlas#22744
Er is trouwens voor IOS een nieuwe app uit. Die het mogelijk maakt om snel wapens en armor te switchen. Een heel stuk sneller als met bungies app en je kunt bepaalde sets opslaan. Voor mij zorgt dit er voor dat ik minder wapens ga upgraden omdat het wisselen zo makkelijk gaat.
In de app store zoeken op loadout dan vind je hem. Of onderstaande link: https://www.bungie.net/nl/Forum/Post/118476288/0/0
Voor android is er, dacht ik, een andere, vault manager.
[ Voor 7% gewijzigd door KookSpook op 15-05-2015 10:36 ]
Zag die app ook, maar ga mijn ps4 inlog gegevens echt niet via een third party laten lopenKookSpook schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:32:
Zou wat zijn als xur vandaag de gjallerhorn verkoopt.
Er is trouwens voor IOS een nieuwe app uit. Die het mogelijk maakt om snel wapens en armor te switchen. Een heel stuk sneller als met bungies app en je kunt bepaalde sets opslaan. Voor mij zorgt dit er voor dat ik minder wapens ga upgraden omdat het wisselen zo makkelijk gaat.
In de app store zoeken op loadout dan vind je hem. Of onderstaande link: https://www.bungie.net/nl/Forum/Post/118476288/0/0
Voor android is er dacht ik een andere, vault manager.
The first casualty in war is always the truth...
In de clan zijn sommige er lyrisch over
[ Voor 22% gewijzigd door PaYnE81 op 15-05-2015 10:39 ]
Ook zo'n zin in de Witcher 3?Kasai schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:03:
Is het al 19 mei?
Je bedoeld deze? https://itunes.apple.com/...-destiny/id980586442?mt=8KookSpook schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:32:
Ziet er leuk inderdaad. Gebruik sinds een tijdje DIM ( Destiny Item Manager ) een plugin voor Google Chrome, heb m'n macbook toch altijd ergens in de buurt tijdens het spelen. Via je telefoon vind ik het hoe dan ook vervelend om > 10 items over te zetten.
Gebruik al een tijdje die Android app, Tower Ghosts for Destiny (lekker pakkend naam), maar vind m echt ideaal.KookSpook schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:32:
Google Play: Tower Ghost for Destiny
Begin van een raid even mn "CE" loadout op mn Warlock droppen en alles komt 1 voor 1 binnen. In 10 seconden geregeld. Zelfde met de NF burns, met 1 knop alle arc wapens binnen. Heeft al een hoop gevloek met die officiële destiny app gescheeld.
[ Voor 6% gewijzigd door CrackSlet op 15-05-2015 10:46 ]
An Insurmountable Skullfort [Titan Helmet] [87 Discipline] [13 SC]
Knucklehead Radar [Hunter Helmet] [115 Strength] [13 SC]
Apotheosis Veil [Warlock Helmet] [108 Discipline] [13 SC]
Truth [Rocket Launcher] [17 SC]
Exotic Shard [Material] [7 SC]
Exotic Engram [Gauntlet Engram] [23 MoL]
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 17% gewijzigd door tiguan op 15-05-2015 11:40 ]
Voor pvp is hij echt top. Die tracking is agressiever dan andere launchers, hij gaat gewoon het hoekje omnFo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:36:
Is de Thruth nog wat, ik zoek een leuke rocket launcher of toch maar even wachten wat Xur volgende week mee neemt ?
Atlas#22744
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Misschien gaat 'ie wel heel handig zijn tijdens het level 35 arena event in HOW; daar zijn namelijk Vex en voor zover ik weet hebben miniotaurs vaak een void shield.
Als je coins over hebt; gewoon doen. Ook voor de VOG is het een leuk wapen om af en toe miniotaurs te slachten.
Zoek maar wat youtube filmpjes op van Truth pvp shots.
The first casualty in war is always the truth...
Ja is wel tof, maar PVP dat speel in voornamelijk met Iron Banner.KookSpook schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Voor pvp is hij echt top. Die tracking is agressiever dan andere launchers, hij gaat gewoon het hoekje om
Gebruik nu de: Valedictorian 9-44 met Surplus en Fielscout en als Ruin Wings ook werkt dat pak je zo 5/6 rockets op per paarse dinges.
Ik heb 45 coints nu, dus ik koop het wel even, bedankt voor de reacties.
1. FritsBlaasbaard
2. Houtvlot
3. Femkutje
4.
5.
6.
Helemaal blij 😄😄😄
Nu de Horn eens looten en ik trakteer op taart.
PSN: Rub1con76
We zitten vol!
1. FritsBlaasbaard
2. Houtvlot
3. Femkutje
4. BermudaLocket
5. RoystonRickie
6. Daxyhr
Ik wil wel reserve zijn danCrackSlet schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:08:
Bedankt voor jullie aanmeldingen
We zitten vol!
1. FritsBlaasbaard
2. Houtvlot
3. Femkutje
4. BermudaLocket
5. RoystonRickie
6. Daxyhr
I served in a company of heroes.
Slagroomschnit?Rub1con schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:56:
Gisteren na 8 maand eindelijk de vex gekregen.
Helemaal blij 😄😄😄
Nu de Horn eens looten en ik trakteer op taart.
Ik doe graag met je mee Bas.assasinbats schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:23:
Iemand zin in de weekly? Heb de quest line niet gedaan op mn tweede char, dus kan m niet starten
PSN: misiu781
Ik ook :-) psn: Misiu781Deurpost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:01:
Op zoek naar party voor nightfall. Titan lvl 32.
Ik moet hem ook nog doen. Ben er over een paar minDeurpost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:01:
Op zoek naar party voor nightfall. Titan lvl 32.
Maakt me niks uit, wat jij wil.
Als ik em maar krijg.
Das de kers op de taart
Patch 1.2.0 goes live today! You will need to return to the title screen to take the update. Players will not be kicked from activities.
Atlas#22744
Wie wilt er mee ?
Smarthomer | Home Assistant
Het aanbod geldt nog. Komt dat zien!BaseBoyNL schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:11:
Vanavond rond 17:30 willen we de nightfall doen maar we zoeken nog 1 speler.
Wie wilt er mee ?
PSN: Fruitschaaltje
Dit. Het is een VoG wapen bij uitstek. 1 rocket kill je een minotaur mee (op hard). Daar 8 stuks van en met een beetje geluk heb je ruin wings dus dan heb je bijna een infinite solution tegen minotaurs. Ik moet wel zeggen dat ik geen Gjallahorn heb dus wellicht is die beter/effectiever maar ik ben tevreden met de Truth.steffeh schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:54:
Plus, voor nightfalls met Void is 'ie ook geweldig. Met de juiste perks op je gear ( extra heavy ammo ) heb je ook nog eens 8 raketten.
Misschien gaat 'ie wel heel handig zijn tijdens het level 35 arena event in HOW; daar zijn namelijk Vex en voor zover ik weet hebben miniotaurs vaak een void shield.
Als je coins over hebt; gewoon doen. Ook voor de VOG is het een leuk wapen om af en toe miniotaurs te slachten.
En dan wil ik nog niet beginnen over Void burn in een nightfall. Dan wordt ie pas echt epic.
Ben ik de enige waarbij de Ruin Wings niet werkt?AvanCade schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Dit. Het is een VoG wapen bij uitstek. 1 rocket kill je een minotaur mee (op hard). Daar 8 stuks van en met een beetje geluk heb je ruin wings dus dan heb je bijna een infinite solution tegen minotaurs. Ik moet wel zeggen dat ik geen Gjallahorn heb dus wellicht is die beter/effectiever maar ik ben tevreden met de Truth.
En dan wil ik nog niet beginnen over Void burn in een nightfall. Dan wordt ie pas echt epic.
PSN: Fruitschaaltje
**Update**
Destiny update 1.2.0 is officially rolling out now. With House of Wolves changing the way you play Destiny and upgrade your characters, today's update deploys new code that will "impact the player experience."
With that said, here are the patch notes for today's update 1.2.0:
Weapons
Fixed an issue in which Vex Mythoclast was not respawning with primary ammunition
Fixed an issue with the Hive Disruptor perk, which now appears in the Black Hammer perk set again
Fixed an issue in which the Phantom Gift and White Nail perks would become interrupted when non-precision damage occurred from other perks
Bonus damage from other perks (e.g., Explosive Rounds, Hive Disruptor) no longer interrupts the count
Three precision hits within the time window will trigger the intended refund bonus
Fixed an issue in which the Hive Disruptor perk did not work correctly with sustained damage events (auto rifles, pulse, etc.)
Oracle Disruptor perk now triggers more often
Hive Disruptor perk now triggers more often, but does less damage per event
PVP
Salvage: Moved the first Relic to more consistently appear in a centralized position on the map
Fixed an issue that caused players to wait an excessively long time to respawn
Tower
Faction reward packages will no longer produce Shards
The Speaker will now exchange Ascendant and Radiant Materials for Glimmer and Motes of Light
Xûr will now exchange Strange Coins for Motes of Light
Commendations are no longer required to purchase gear
Commendations can now be converted to receive +250 gains in Vanguard, Crucible, or Faction reputation
Note: Etheric Light will not be made available for ascending gear until the release of House of Wolves
User Interface
Vendor Interaction Panel has been updated to support Quest chains
Vendor Interaction Panel now has better animations and fewer popping issues
Number of buffs that can be displayed on the Character screen has been increased
Inventory item stacks that have reached their highest possible count will now display gold numbers along with an alert in the tooltip that maximum quantities have been acquired
Audio
Added improved feedback for players who take damage from energy weapons
Companion
Fixed an issue in which the Mercury Grimoire card was not being awarded
Retroactively awarded the Mercury Grimoire card to players who have found the "Mercury Memory Fragment" Dead Ghost
Vendor items, damage types, and perks will now be visible on Bungie.net and the Mobile App
Technical
Addressed a crash on Xbox One that was induced when too many explosions/projectiles were generated
Fixed an issue that affected the network quality user interface
Indicators will no longer display persistently bad ("red") quality after a user's connection recovers from a temporary quality issue
The quality indicators should now always correctly reflect a user's live connection quality
*Addendum
We have discovered that Legendary Engrams will drop in 1.2.0 that the Cryptarchs will not recognize
Hold on to all newly-acquired purple Engrams until May 19th to benefit from their upgraded decryption skillset
Maar ik zie de verschillen van de Tower niet helaas. Zou handig zijn als Xur mij nu paar motes of lights kon ruilen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Inderdaad. Met een gjallerhorn kill je een miniotaur niet met 1 raket, althans, ik kan het me niet herinneren. Truth heeft sowieso de juiste burn voor hun schild.AvanCade schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Dit. Het is een VoG wapen bij uitstek. 1 rocket kill je een minotaur mee (op hard). Daar 8 stuks van en met een beetje geluk heb je ruin wings dus dan heb je bijna een infinite solution tegen minotaurs. Ik moet wel zeggen dat ik geen Gjallahorn heb dus wellicht is die beter/effectiever maar ik ben tevreden met de Truth.
Trouwens wat is dit weer voor typisch Bungie communicatiedingetje ? ( lees: geen communicatie )
In plaats van het voor de nightfall/weekly te melden, doen ze dat bij de patch. Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat deze patch het mogelijk maakt, het blijft het zoveelste geval 'jammer joh, te laat gemeld, maar succes ermee!'Bungie @Bungie 2 u2 uur geleden
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12887 … PRO TIP: Hold on to your @legendaryengram until May 19. Until then, @TheCryptarch has no idea what to do with them.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 15-05-2015 20:00 ]
nog steeds? Heb iig n friendrequest gestuurdDarkElement schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:59:
1tje nodig voor Atheon Hard (3x checkpoint atheon). Je kan mij of M4uSzi joinen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 15-05-2015 20:15 ]
Ja dat kan, dus trek een biertje open en doe rustig aanvegetto1983 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:13:
vraag me af ik ben nu 30 met.mijn lock moet nog wat crota Gear maar kan je straks die vendor Gear ook gewoon naar nieuwe Light brengen net als je oude van bijvoorbeeld vog? want dan ga ik de moeite niet meer doen
CoolDarkElement schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:20:
Je kan ons zo wel joinen ja, 1tje is nog ff z'n patatje aan het eten.
Atlas#22744
Kan je met inleveren niet beter wachten tot how uit is, ivm nieuwe gear?Kasai schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:23:
Heeft iemand zijn commendations al ingeleverd?
De Truth, de laatste exotic buiten de exotic weapon bounties die ik nog niet had.
[ Voor 16% gewijzigd door Griffx op 15-05-2015 20:26 ]
Patch is idd rond de 800MB.KookSpook schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:11:
Kan iemand mij vertellen hoe groot die patch is? Zit hier zonder vaste lijn en wilde voor xur ff via 4g inloggen, maar als die patch al 800mb is dan doen we dat ff niet 😳
Ja ik denk het ...Griffx schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:25:
[...]
Kan je met inleveren niet beter wachten tot how uit is, ivm nieuwe gear?
Atlas#22744
We zijn nu te joinen op dingesww of rudykneezie
PSN - M4uSzi // -
Bij mij werkt het met vlagen. Het voornaamste voordeel moet je halen uit het feit dat je meer raketten krijgt per doosje ammo.Fruitschaal schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:43:
[...]
Ben ik de enige waarbij de Ruin Wings niet werkt?
Over het algemeen zijn de heavy ammo drops nog net zo spaarzaam waarbij er soms uitschieters zijn waardoor je heavy ammo moet laten liggen.
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 15-05-2015 22:28 ]
Torch cannons ook even testen...
Hier de nieuwe lijst:Vuvuzela schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:59:
Patchnotes: Die nog niet kloppen Er staan dingen van 1.2.1 tussen blijkbaar.
[...]
https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12887
[ Voor 67% gewijzigd door nFo op 15-05-2015 23:07 ]
Volgens mij snap je het niet helemaalsteffeh schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:57:
In plaats van het voor de nightfall/weekly te melden, doen ze dat bij de patch. Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat deze patch het mogelijk maakt, het blijft het zoveelste geval 'jammer joh, te laat gemeld, maar succes ermee!'
Dit is wat Bungie via hun website precies zegt;
We have discovered that Rare and Legendary Engrams will drop in 1.2.0 that the Cryptarchs will not recognize
Hold on to all newly-acquired Engrams until May 19th to benefit from their upgraded decryption skillset
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Na de update kon ik niet inloggen.
App verwijderd en opnieuw installed.
Nu kan ik inloggen maar kan m'n chars niet zien of refreshen
clan buddy kreeg er eentje uit zo'n chest na een van de Queens wrath bounties
Jup, ik kreeg er gisteren eentje uit zo'n chest, die chests leveren tot nu toe sowieso wel leuke dingen op, meer dan normale chests i.i.g.Low_Profile schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 07:22:
Iemand al een treasure key gevonden?
Ik heb meteen die eerste 4 bounties gedaan, is ook meteen 10 grimoire per afgeronde boss! Gisteren 80 grimoire erbij gegaan door de update + bounties..
Heb er stiekem toch wel weer zin in, meteen ook die bounties gaan doen, was best fun beetje nieuwe vijanden en die launcher.
Als laatste ook nog een geweldige Weekly gedaan, 3 titans alleen maar bubbels opgooien (armor, blessing en weapons of light) en alles kapot slaan, zelfs bubbels bovenop waar Omnigul staat. Vervolgens zou je zelfs haar dood kunnen slaan, maar dat duurt een beetje lang, maar shottie vanuit je bubbel is zwaar effectief!
edit: wel trouwens met Helm Saint 14, zodat ze confused raken zodra ze in je bubbel komen!
[ Voor 4% gewijzigd door Only op 16-05-2015 07:41 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
psn drad83
Of hou de andere guardians in de gaten. Als er een aantal bij elkaar staan hebben ze vaak het kistje gevonden. (Ik point meestal ff als ik bij zo'n kist sta)
[ Voor 40% gewijzigd door Low_Profile op 16-05-2015 08:44 ]
top dan bent ik blindLow_Profile schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 08:41:
Dr komt een goude gloed van zo'n kist. Ga naar midden van de area en kijk goed rond, meestal kun je em zo wel spotten.
zo ff op venus kieken
2x gevonden nu op Venus. 3e wave niets..
[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 16-05-2015 09:06 ]
Volgens mij heb je toch automatisch zo'n key en moet je juist het goede kistje zoeken? In ieder geval ik had gisteren zo'n gloeiend kistje mert een blauw engram en wat ander spul erin. Niet heel bijzonder maar toch.Low_Profile schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 07:22:
Iemand al een treasure key gevonden?
Iemand anders kreeg gratis een telemetry
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 16-05-2015 09:24 ]
Nee, niet die keys. Je kan een legendary consumable key krijgen uit die chests. Welke je kan gebruiken in de prison of elders straks om daar een kistje te openen.DarkElement schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:24:
[...]
Volgens mij heb je toch automatisch zo'n key en moet je juist het goede kistje zoeken? In ieder geval ik had gisteren zo'n gloeiend kistje mert een blauw engram en wat ander spul erin. Niet heel bijzonder maar toch.
Iemand anders kreeg gratis een telemetry
Maar de key om dat kistje is in ieder geval de Ether key, omdat ik net te laat kwam en dat kistje opende en toen stond er Ether Key required.
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 16-05-2015 09:31 ]
Clan maatje kreeg zo'n key uit zo'n gouden kistje. Bij de description staat dat hij te gebruiken is in prison of elders.DarkElement schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:29:
Oh dat wist ik niet. Maar het is dus geen garantie dat je elke keer zo'n key kan vinden na het verslaan van zo'n mini-boss. En hoe kom je eigenlijk aan die informatie?
Random chance op zo'n key dus.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Dat zei ik tochDarkElement schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:51:
Lol dat is toevallig, het heet dus een 'Treasure key', trek er net 1 uit een kist
Dit topic is gesloten.
![]()