https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Hope so, enige exotic naast de vex die ik nog misAlexMar schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:44:
Thunderlord vandaag!?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Thanks nog voor gisteren, jammer dat ik 2x dood gingMichaelg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:41:
Ja wij. Voeg me toe
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
confluxes was gewoon dom en bij templar bad luck met een rocket launcherMichaelg schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:55:
Ja...had van te voren even aangegeven dat je er doorheen geloodst wilde wordenghehe. Was gezellig!
Dus op zich viel het nog wel mee.
En het was prima, geen gedoe jullie vertelde gewoon wat jullie tactiek is en ik doe wel mee.
Waren weer lekker rappe runs, vanavond 22:30 de VOG run nog afmaken vanaf Gatekeeper?Griffx schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:10:
Vanavond 21:30 Crota HM full run, en VOG CP Gorgon:
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYViri
-vdNiet-forspeed
-trahdeog
-kia_spectre
Zelfde groep als gisteren?
Ben vanavond toch eerder online dan gedacht.
Zekers, Crota HM volgens destiny tracker 43 minuten voor de full run.Griffx schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:12:
[...]
Waren weer lekker rappe runs, vanavond 22:30 de VOG run nog afmaken vanaf Gatekeeper?
Ik heb zeker een minuut of 10 idle op de steen in de abyss staan dansen, dus ongeveer een half uurtje voor full run crota hard is helemaal niet gek
Had jij nou nog CP gatekeeper?? Ik wel iig.
Ik ben er vanavond waarschijnlijk wel
Yep CP heb ik, voelde ook aan als een erg snelle run voor HM.Gearloose schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:42:
[...]
Zekers, Crota HM volgens destiny tracker 43 minuten voor de full run.
Ik heb zeker een minuut of 10 idle op de steen in de abyss staan dansen, dus ongeveer een half uurtje voor full run crota hard is helemaal niet gek
Had jij nou nog CP gatekeeper?? Ik wel iig.
Ik ben er vanavond waarschijnlijk wel
Jij ook nog bedankt he voor gisteren, helaas was het alleen maar energy wat ik kreeg, en geen schoentjes...Crashhill schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:38:
[...]
Thanks nog voor gisteren, jammer dat ik 2x dood ging
Zin in VoG? Zet je jezelf in onderstaand lijstje?AlexMar schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:07:
Vanavond nog raids? Ik ben de hele avond beschikbaar.
Ik wil graag nog een jasje met Intellect en Discipline voor mijn Titan. De special weapon ammo perk lijkt me handig straks in HoW, 1 jasje voor zowel sniper, fusion, shotgun en sidearm ammo.
VoG Hard 20:00u
1 - Sum1
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
Tuurlijk, gewoon op het einde switchen naar je hunter.assasinbats schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:09:
Durft iemand vandaag de NF met mijn lvl 28 hunter?
sum1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Zin in VoG? Zet je jezelf in onderstaand lijstje?
Ik wil graag nog een jasje met Intellect en Discipline voor mijn Titan. De special weapon ammo perk lijkt me handig straks in HoW, 1 jasje voor zowel sniper, fusion, shotgun en sidearm ammo.![]()
1 - Sum1
2 - KumoCat
3 -
4 -
5 -
6 -
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
sum1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:21:
Ik pik hem graag mee onder voorbehoud, weet na 14:00 meer.
[...]
Zin in VoG? Zet je jezelf in onderstaand lijstje?
Ik wil graag nog een jasje met Intellect en Discipline voor mijn Titan. De special weapon ammo perk lijkt me handig straks in HoW, 1 jasje voor zowel sniper, fusion, shotgun en sidearm ammo.![]()
1 - Sum1
2 - Jouk30 (onder voorbehoud)
3 -
4 -
5 -
6 -
Lexzorz (32 hunter)gaat mee, kan niet goed quoten vanaf smartphone.
Sure, geen enkel probleem. Ik ga rond 2200 met een maatje, je mag dan aanhaken als je wilt.assasinbats schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:09:
Nergens voor nodig toch? Eenvoudige nightfall om solo te doen of iemand te carryen.brambest schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:38:
[...]
Tuurlijk, gewoon op het einde switchen naar je hunter.
[ Voor 34% gewijzigd door steffeh op 08-05-2015 10:56 ]
Behalve dat t niet dat Skullfort voor de Titan is, maar Ruin Wings. Verder klopt ie
Lekkere machine gun hoor
PSN: djmurcielago
Ook al is het geloof ik al duidelijk geworden dat het niet gaat helpen om je exotic engrams te bewaren voor de HoW DLC hoop ik toch stiekem dat het wel gaat werken
Helaas??? scheelt je nu munten toch?Murcielago schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:27:
Thunderlord was de laatst exotic die ik nog moest. Die dropte helaas dinsdag ook al tijdens de NF. Mooie machinegun met een heerlijk geluid, als je de coins hebt zou ik deze gewoon kopen. Ook met het oog op de PoE kan een Arc-MG goed van pas komen.
I served in a company of heroes.
Iemand zin om er nu aan te beginnen?assasinbats schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:09:
Nieuwe ruin wings, aangezien jouw ruin wings kapot zijn
Thanks for the offer, maar vanavond kan ik niet.steffeh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:55:
[...]
Sure, geen enkel probleem. Ik ga rond 2200 met een maatje, je mag dan aanhaken als je wilt.
Bungie heeft expliciet aangegeven dat dit niet gaat werken, maar jij mag ze bewaren omdat het vrijdag isGearloose schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:28:
En eindelijk weer helm engrams!
Ook al is het geloof ik al duidelijk geworden dat het niet gaat helpen om je exotic engrams te bewaren voor de HoW DLC hoop ik toch stiekem dat het wel gaat werken
I know....steffeh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:17:
[...]
Bungie heeft expliciet aangegeven dat dit niet gaat werken, maar jij mag ze bewaren omdat het vrijdag is
Maar ignorence is a bless
Denk dat bungie denkt 'daar is die Goos weer' we geven hem shards voor z'n engrams
@Fonzie27 (Jouk30) weet je misschien al of je mee doet?Fonzie27 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:49:
Ik pik hem graag mee onder voorbehoud, weet na 14:00 meer.
1 - Sum1
2 - Jouk30 (onder voorbehoud)
3 - KumoCat
4 - Lexzorz
5 -
6 -
Nog mensen die jasjes nodig hebben die je straks kunt updaten naar Level 34 met ammoperk voor zowel Sniper, Shotgun, Fusion als Sidearm op 1 en hetzelfde jasje? Of wil je misschien nog een Fatebringer, Hezen Vengeance of Corrective Measure die je binnenkort kunt updaten naar 365 damage? Of wil je gewoon wat gezelligheid in de Vault Of Glass? Nog twee plaatsen beschikbaar!
2x gehad maar vrij snel gesloopt, jammer dat je die zooi niet aan Xur weer kan verkopen.Gearloose schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:22:
Thunderlord zou ik geen troep noemen!
Lekkere machine gun hoor
Veel te weinig ammo/recoil vrij hoog, geen goede perks.
Impact is wel hoog, verder is een standaard machine gun is net zo goed, voor 1 coin zou ik hem nog niet kopen.
Ik ga wel verder sparen voor de DLC exotics, hopelijk leuke wapens.
Moet nog een leuke rocket launcher hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 08-05-2015 18:50 ]
Ja, ik ga mee!sum1 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 17:55:
[...]
@Fonzie27 (Jouk30) weet je misschien al of je mee doet?
1 - Sum1
2 - Jouk30
3 - KumoCat
4 - Lexzorz
5 -
6 -
Nog mensen die jasjes nodig hebben die je straks kunt updaten naar Level 34 met ammoperk voor zowel Sniper, Shotgun, Fusion als Sidearm op 1 en hetzelfde jasje? Of wil je misschien nog een Fatebringer, Hezen Vengeance of Corrective Measure die je binnenkort kunt updaten naar 365 damage? Of wil je gewoon wat gezelligheid in de Vault Of Glass? Nog twee plaatsen beschikbaar!
Gister wel de VoG op normaal wel gedaan.. maar er zijn nog rewards in Hard te krijgen toch? Had de vision of confluence oid Scout. en chatterwhite shader.
[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 08-05-2015 19:40 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 08-05-2015 20:50 ]
I'm game.Jedi Geub schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:34:
Iemand zin in crota hm?
Ik kan over 5-10 min wel meedoenJedi Geub schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:34:
Iemand zin in crota hm?
HS is nu gefix, wilde meedoen, maar kon niks zeggen. Jammer, jullie spelen nu hard, kan ik nog niet mee doen. Ff door levelen dus
[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 09-05-2015 22:33 ]
Whole lot of stars ***
Super, wellicht volgende keer. Ik herkende je naam ook niet meerRudios schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:30:
[...]
HS is nu gefix, wilde meedoen, maar kon niks zeggen. Jammer, jullie spelen nu hard, kan ik nog niet mee doen. Ff door levelen dus
[ Voor 33% gewijzigd door Rudios op 10-05-2015 12:48 ]
Whole lot of stars ***
Godver, jij welAlexMar schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 12:36:
lol, koop je gister vanquisher bij new monarchy vendor. Vervolgens rank je vandaag je New monarchy omhoog en krijg je vanquisher met goede perks (spray and play, fieldscout en rangefinder)
nee maar nice man, zit nu op al mijn poppetjes op rank 5/6/6 bij NM en heb nog maar 1 gun gekregen in al die rank ups
Wil er ook zo 1
Faction guns worden vernieuwd, is gezegd in die show met Gothalion @ bungie.net toen.AvanCade schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:48:
Waarom zouden ze juist content er uit halen. Dat zou dom zijn. Ze hebben al zo weinig content
-Griffx83
-Dumaytje
-Psyviri
-
-
-
Griffx schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:01:
Vanavond 21:30 CP Gorgons, ff VOG hard afmaken.
-Griffx83
-Dumaytje
-Psyviri
-Bear
-
-
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Heb de tijd aangepast naar 22:00Griffx schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:01:
Vanavond 22:00 CP Gorgons, ff VOG hard afmaken.
-Griffx83
-Dumaytje
-Psyviri
-Bear
-
-
-Griffx83
-Dumaytje
-Psyviri
-Bear
-trahdeog
-
Oh top dan kan ik ook mee. Geen idee welk deel van VOG ik nou mis op m'n titan, maar dat zien we dan wel weer.
[ Voor 24% gewijzigd door tiguan op 11-05-2015 13:25 ]
tiguan schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:25:
Vanavond 22:00 CP Gorgons, ff VOG hard afmaken.
-Griffx83
-Dumaytje
-Psyviri
-Bear
-trahdeog
-AvanCade
Oh top dan kan ik ook mee. Geen idee welk deel van VOG ik nou mis op m'n titan, maar dat zien we dan wel weer.
Ik, ben wel lvl28 hoop dat het geen probleem is
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Ja sorry gozer, de raid zat al vol, moest nog iemand joinen, anders was het geen probleem.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
- Vandalizer-NL
- Steen447
-
Vul maar aan
[ Voor 4% gewijzigd door PaYnE81 op 12-05-2015 10:21 ]
Opzich zou ik wel willen, maar.... Champions league... Bayern - BarcaPaYnE81 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:20:
Nog liefhebbers voor 3x NF vanavond, vanaf een uurtje of 20:00?
- Vandalizer-NL
-
-
Vul maar aan
PSN - M4uSzi // -
Sowieso is de afgelopen weken de nightfall niet echt lastig... Binnen een kwartier (dat is nog ruim genomen) ren je er door heen!M4uSzi schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:56:
Als NF met Arc burn is wordt wel weer eitje. Hoop dat weekly ook een burn krijgt =)
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Omnigul zonder burn & juggler!
Euh doe is niet zo naar!AlexMar schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:02:
Laatste nightfall voor HoW!
Omnigul zonder burn & juggler!
PaYnE81 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:20:
Nog liefhebbers voor 3x NF vanavond, vanaf een uurtje of 20:00?
- Vandalizer-NL
- Steen447
- Daxyhr (3x 32 Titan, dus ik moet wel ff gear over hevelen tussen elke run).
Vul maar aan
Currently playing: MTG Arena (PC)
Vanavond doen wij met een paar groepsleden 3x de NF en mogelijk daarna CE. Mochten we nog plek hebben voor CE (wat ik wel verwacht) dan dragen we je er wel doorheen hoor. Add mij maar op psn, zie sig,Rudios schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:20:
Weer eruit gebonjourd door die-hard lvl32.Zijn er nog minder bedeelde level guardians die mij in hun fireteam willen hebben?
Maar wij moeten jou al dragen toch?Biatch schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 10:47:
[...]
Vanavond doen wij met een paar groepsleden 3x de NF en mogelijk daarna CE. Mochten we nog plek hebben voor CE (wat ik wel verwacht) dan dragen we je er wel doorheen hoor. Add mij maar op psn, zie sig,
Maar als er nog plek is kan er nog wel 1 bij hoor
Dit topic is gesloten.
![]()