Doe graag mee!Griffx schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:16:
[...]
Top dan wordt de lijst, kijken of we er een speedrun van kunnen maken.
Vanavond 22:00 VOG Hard full run.
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-djmurcielago
-brambest
-
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-djmurcielago
-brambest
-trahdeog
Hoppa
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-djmurcielago
-brambest
-trahdeog
Hoppa
Nog een reserve?tiguan schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:18:
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-djmurcielago
-brambest
-trahdeog
Hoppa
Ik ben er vanavond gewoon echt bij hoor
Bram ga je geen Rank 4 halen bij Iron Banner? of ben je dat ondertussen?
Volgensmijn ben ik net rank 4 geworden inderdaad. Ik houd het wel zo, dan kan ik de volgende keer bij ib rank 5 worden, heb ik dan nog iets te doen ghehe. Moet iemand me alleen wel uitleggen hoe die glitch werkt om ib rank te behouden. Moet je dan morgen tijdens reset 11:00 ingelogt blijven of is dat pas de volgende keer dat ib weer is, rond 19:00 dus.
Vanavond om 19:30 ga ik nog een full crota normal run doen.
Nog spelers die aan willen sluiten?
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Psyviri
- Weekent
- Misiu781
-
-
Eventueel nog reserve:
-
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Psyviri
- Weekent
- Misiu781
-
-
Eventueel nog reserve:
-
Ik weet niet of ik het ga redden, maar wil graag mee. Stomme lock van me heeft nog boots nodig voor 32...Gearloose schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:22:
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Psyviri
- Weekent
- Misiu781
- brambest
-
Eventueel nog reserve:
-
Nee zo werkt het nietbrambest schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:19:
Volgensmijn ben ik net rank 4 geworden inderdaad. Ik houd het wel zo, dan kan ik de volgende keer bij ib rank 5 worden, heb ik dan nog iets te doen ghehe. Moet iemand me alleen wel uitleggen hoe die glitch werkt om ib rank te behouden. Moet je dan morgen tijdens reset 11:00 ingelogt blijven of is dat pas de volgende keer dat ib weer is, rond 19:00 dus.
Dit IB glitch dat je je rank behoudt is tijdelijk, elke activity die je er na doet wordt ie gereset.
Atlas#22744
Hoe moet het dan? Morgen rond 11:00 ingelogt blijven, dat char/toon/ventje niet meer aanraken tot de volgende ib er is, alles kopen en dan herhalen?
Vol op reserves na!Gearloose schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:22:
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Psyviri
- Weekent
- Misiu781
- brambest
- Franticfish
Eventueel nog reserve:
-
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond 19:30u door VoG hard heen te lopen? We zoeken er nog 3!
Daarna ben ik iig ook nog wel in voor nog een raid (of 3x CE).- Ik
-
- FritsBlaatsbaard
- mark__54
-
-
Ik kan na crota run wel meerennen, rond 20:15 is dat denk ik tot 22:00hatsa schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:00:
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond 19:30u door VoG hard heen te lopen? We zoeken er nog 3!
[...]
Daarna ben ik iig ook nog wel in voor nog een raid (of 3x CE).
hatsa schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:00:
Daarna ben ik iig ook nog wel in voor nog een raid (of 3x CE).
Bij! Met HoW komt de VoG gear ook weer van pas- Ik
- BasFromNL
- FritsBlaatsbaard
- mark__54
-
-
Nee dat kan dus niet.brambest schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:32:
Hoe moet het dan? Morgen rond 11:00 ingelogt blijven, dat char/toon/ventje niet meer aanraken tot de volgende ib er is, alles kopen en dan herhalen?
De glitch was dat je op moment van de nieuwe Iron Banner de rank van de vorige Iron Banner kon gebruiken om zonder te spelen de nieuwe wapens te kopen. Maar zodra je 1 extra game speelt ben je weer rank 1.
Dus je kan niet tot rank 4 gaan, en dan volgende keer vanaf daar verder gaan. Maar je kan in theorie wel volgende keer de rank 4 loot kopen bij de reset. Maar daarmee houdt het wel op.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Sorry, maar ik vond het de vorige keren nou niet bepaald prettig om met je te spelen. Ik word nogal chagrijnig van je gezeur de hele tijd, en om eerlijk te zijn heb ik er niet zoveel zin in om dat nog een keer mee te hoeven maken.brambest schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:13:
[...]
Ik kan na crota run wel meerennen, rond 20:15 is dat denk ik tot 22:00
Kan! Alleen Bas kan toch niet, dus ik dan zijn we nog maar met drie man. Of bram moet beloven dat ie alleen maar blije dingen zegt.praseodymium schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:21:
[...]
[...]
Bij! Met HoW komt de VoG gear ook weer van pas
[ Voor 27% gewijzigd door hatsa op 04-05-2015 16:32 ]
Hehe, graag of wil niethatsa schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Sorry, maar ik vond het de vorige keren nou niet bepaald prettig om met je te spelen. Ik word nogal chagrijnig van je gezeur de hele tijd, en om eerlijk te zijn heb ik er niet zoveel zin in om dat nog een keer mee te hoeven maken.
[...]
Kan! Alleen Bas kan toch niet, dus ik dan zijn we nog maar met drie man. Of bram moet beloven dat ie alleen maar blije dingen zegt.
Ik was niet van plan om om 10 uur nog te beginnentiguan schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:34:
Tot hoe laat ga je spelen hatsa? Ik heb zelf nog een run om 22:00u.
Ik ben liever niet chagrijnig. Word ik ook niet leuker van.
nevermind
[ Voor 88% gewijzigd door brambest op 04-05-2015 18:12 ]
Ik had deze video gevolgd werkt prima:brambest schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:19:
Alleen moet je de tijden even checken, dat verandert nog wel is.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 04-05-2015 16:51 ]
+1 voor het vooraf aangeven trouwens, niet opkroppen!! 
Moet trouwens nog ff glimmerfarmen vanavond, wil nog 2 spears kopen voor het te laat is
Moet trouwens nog ff glimmerfarmen vanavond, wil nog 2 spears kopen voor het te laat is
[ Voor 45% gewijzigd door Low_Profile op 04-05-2015 16:52 ]
Edit: Ik kan helaas toch niet mee doen.
[ Voor 88% gewijzigd door AvanCade op 04-05-2015 18:01 ]
Nog 2 plekken vrij voor full crota normal run om 19.30!
Ga ik niet redden helaas.Gearloose schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:22:
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Psyviri
- Weekent
- Misiu781
-
-
Eventueel nog reserve:
-
Sorry, maar bij gebrek aan animo laat ik deze raid schietenpraseodymium schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:21:
[...]
[...]
Bij! Met HoW komt de VoG gear ook weer van pas
Ja dat snap ik maar ik was te lui om te quoten. 
Ik heb het over mijn eigen reet.... ow raid.
Die gaat overigens wel door dus wie wil mag joinen om 19.30
Als de VoG run niet doorgaat ben ik er bij.
Ik kan ook wel rond 19:45 joinen, als er nog plek is dan.Gearloose schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:47:
Ja dat snap ik maar ik was te lui om te quoten.
Zeau. Titan ook rank 4. 70 motes besteed aan een hele zieke yolders Hammer roll en nog eens 30 aan leuke Spear roll
Atlas#22744
Waar doen jullie dat? Ik deed het in "the exclusion zone" maar misschien is er een snellere missie/plek. 10k kost me iets van 20minuten?Low_Profile schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:49:
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 04-05-2015 19:52 ]
I served in a company of heroes.
Ik deed gewoon strikes, met die resupply voor extra glimmer en je krijg ook engrams.Vuvuzela schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:50:
[...]
Waar doen jullie dat? Ik deed het in "the exclusion zone" maar misschien is er een snellere missie/plek. 10k kost me iets van 20minuten?
Welke rolls had je voor die spear sniper ?Kasai schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:47:
Zeau. Titan ook rank 4. 70 motes besteed aan een hele zieke yolders Hammer roll en nog eens 30 aan leuke Spear roll
Die standaard roll is ook niet verkeerd, alleen een kleine mag van 3 is irritant.
Nog een paar Hand cannons gekocht, alleen steeds te weinig motes voor goede rolls.
Had er wel een met fieldscout, spray en play, moet er een hebben met betere stabilty o.i.d. wel een andere, maar weer geen fieldscout...
Jammer dat je de rolls niet zelf mag uitkiezen...
Nu een quest aan het doen voor die bad juju, alleen Xur is natuurlijk weer een week op vakantie.
Maar goed met die nieuwe DLC kun je HoW wapens reforgen is wel nice:
[ Voor 58% gewijzigd door nFo op 04-05-2015 22:34 ]
Ik pak meestal ook exclusion zone, maar soms als ik daar genoeg van heb de omnigul strike met ether seeds en black waxVuvuzela schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:50:
[...]
Waar doen jullie dat? Ik deed het in "the exclusion zone" maar misschien is er een snellere missie/plek. 10k kost me iets van 20minuten?
Ja en ff rasputin tussendoor.Low_Profile schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:30:
[...]
Ik pak meestal ook exclusion zone, maar soms als ik daar genoeg van heb de omnigul strike met ether seeds en black wax
Hier ook vooral de omnigul strike voor het farmen vam glimmer.
Helpt wel als het de nf / weekly is
Helpt wel als het de nf / weekly is
Ja dat zou wel makkelijk zijn, misschien iets te makkelijknFo schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:54:
Welke rolls had je voor die spear sniper ?
Die standaard roll is ook niet verkeerd, alleen een kleine mag van 3 is irritant.
Nog een paar Hand cannons gekocht, alleen steeds te weinig motes voor goede rolls.
Had er wel een met fieldscout, spray en play, moet er een hebben met betere stabilty o.i.d. wel een andere, maar weer geen fieldscout...![]()
Jammer dat je de rolls niet zelf mag uitkiezen...
Nu een quest aan het doen voor die bad juju, alleen Xur is natuurlijk weer een week op vakantie.
Maar goed met die nieuwe DLC kun je HoW wapens reforgen is wel nice:
[video]
Mijn spear heeft Rodeo, Mulligan en de Ambush scope, middelste kolom kan ik kiezen uit fieldscout, snapshot en Custom optics. Eigenlijk had ik unflinching gewild, maarja ik was alweer 100 motes verder...
Voor pvp ga ik dan snapshot en de ambush scope, voor pve fieldscout en longview scope.
Rodeo heb ik nog nooit gehad op een wapen, hopelijk is ie goed want zit ook op mijn hammer
Atlas#22744
Zijn er vanavond nog mensen die VoG hard en crota gaan doen? (ps4) vanaf half 8?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Raid VoG hard / crota normal ps4 19:30
1. Sasha1103
2. Faaz0
3. Lokitroy
4. Kumocat
5.
6.
1. Sasha1103
2. Faaz0
3. Lokitroy
4. Kumocat
5.
6.
[ Voor 12% gewijzigd door Michaelg op 05-05-2015 09:12 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Count me in! Heb wel zin in beide runs
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Iemand zin om straks rond 11:00 nf 2x te doen?
Ik doe wel mee.Weet niet zeker of ik mic heb. Buren zijn aan het borenbrambest schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:09:
HARDER SCHREEUWEN!fritske23 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:19:
[...]
Ik doe wel mee.Weet niet zeker of ik mic heb. Buren zijn aan het boren
Ik wil wel meebrambest schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:09:
ok, voeg me allebei maar toe brambest is de psn
[ Voor 67% gewijzigd door brambest op 05-05-2015 09:31 ]
Nee, sorry, ik ben 1 van die 6 mensen die wel vandaag moet werken
Dan hebben we er 3;
Bramsbest, vansonsbeek en ik
Bramsbest, vansonsbeek en ik
ik ook hoor, echte mannen werken vandaag.CrackSlet schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:43:
Nee, sorry, ik ben 1 van die 6 mensen die wel vandaag moet werken
Weet een van jullie ook hoe je so'n checkpoint kan houden. Heb er eentje op vog hard gorgon maze ding.
Volgens mij moet je dan dan op je CP zijn als de reset ingaat. Dus om 11:00 bij de Gorgon maze zijn. Dan even een paar minuutjes wachten en dan heb je m mee.
Maar weet dit niet zeker, dus correct me if I'm wrong
Maar weet dit niet zeker, dus correct me if I'm wrong
Als het goed is moet degene met cp tijdens reset in de maze zitten, dan moet er na 11u iemand joinen zodat die de cp overneemt en voila!brambest schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:53:
[...]
Weet een van jullie ook hoe je so'n checkpoint kan houden. Heb er eentje op vog hard gorgon maze ding.
Ik wil je wel helpen met cp overzetten 😅 ben vrij
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Prima ik zit rond 10;55 wel in maze en zie welwie er nog meer joined. ThanksWillieWuks schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:56:
[...]
Als het goed is moet degene met cp tijdens reset in de maze zitten, dan moet er na 11u iemand joinen zodat die de cp overneemt en voila!
Ik wil je wel helpen met cp overzetten 😅 ben vrij
Spear gekocht, Yolders hammer gedropped. Oh en 2x de autorifle, maar fuck dat ding
Voor de reset 3 helmen, 3 chests en titan class item gekocht
Atlas#22744
Vanavond gaan we weer 3x crota normal en 1x crota hard rennen.
Wie ow wie heeft er zin om mee te gaan??
Wat: Crota NM, 1x full run en 2x vanaf cp. Crota HM 1x full run.
Wanneer: Vanavond 20.00
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Griffx83 (zwaardsnolleke)
- Psyviri (zwaardsnolleke)
- Gereserveerd
- Misiu781 (alleen 1e run)
-
Reserve:
-
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Gereserveerd
-
Reserve:
-
spoiler:
dat hoeft niet in een spoiler 
Taste the rainbow!
Gearloose schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:09:
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Gereserveerd
- Ky66881
Reserve:
-
PSN: Ky66881
Zo maar Ky, check je playstation message later maarGearloose schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:09:
- Ikke (zwaardsnolleke)
- Ky66881
-
Reserve:
-
Biatch schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:10:
[...]
spoiler:dat hoeft niet in een spoiler
Taste the rainbow!
Unflinching is wel een pre, kun je lekker rustig aimen in de vuurlinie.Kasai schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:06:
[...]
Ja dat zou wel makkelijk zijn, misschien iets te makkelijk
Mijn spear heeft Rodeo, Mulligan en de Ambush scope, middelste kolom kan ik kiezen uit fieldscout, snapshot en Custom optics. Eigenlijk had ik unflinching gewild, maarja ik was alweer 100 motes verder...
Voor pvp ga ik dan snapshot en de ambush scope, voor pve fieldscout en longview scope.
Rodeo heb ik nog nooit gehad op een wapen, hopelijk is ie goed want zit ook op mijn hammer
Mulligan niet echt super, maarja met 100 motes verder moet je een keer stoppen helaas.
Eentje met Firefly lijkt mij wel tof met fieldscout.
Yeah, maar dan wordt het meer in pve wapen.nFo schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:54:
[...]
Unflinching is wel een pre, kun je lekker rustig aimen in de vuurlinie.![]()
Mulligan niet echt super, maarja met 100 motes verder moet je een keer stoppen helaas.
Eentje met Firefly lijkt mij wel tof met fieldscout.
Ik heb maar 2 x wat gehad aan firefly op mijn Preadtyhs Revenge afgelopen week in Iron Banner. Moet wel zeggen dat het geniaal is double kill met firefly
Atlas#22744
Ik heb m'n spear gerolled met ambush, performance bonus, perf. balance / lightweight / send it en final round.
Mis double down en field scout omdat ik door m'n motes heen was, maar is nog steeds een prima pvp snipertje zo.
Mis double down en field scout omdat ik door m'n motes heen was, maar is nog steeds een prima pvp snipertje zo.
Ja klopt, ik speel ook alleen pvp voor die iron banner gear.Kasai schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:56:
[...]
Yeah, maar dan wordt het meer in pve wapen.
Ik heb maar 2 x wat gehad aan firefly op mijn Preadtyhs Revenge afgelopen week in Iron Banner. Moet wel zeggen dat het geniaal is double kill met firefly
Ik kijk vooral wat handig is voor pve, speel ik liever.
Zeker nice! Ik overwoog om voor final round en armour piercing te gaan, maar dat is heel situationeel.Faaz0 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:57:
Ik heb m'n spear gerolled met ambush, performance bonus, perf. balance / lightweight / send it en final round.
Als ik in pve snipe is het vaak met black hammernFo schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:00:
[...]
Ja klopt, ik speel ook alleen pvp voor die iron banner gear.
Ik kijk vooral wat handig is voor pve, speel ik liever.
Atlas#22744
Als je op één van de latere runs nog iemand nodig heb, hou ik me aanbevolenGearloose schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:15:
[...]
Zo maar Ky, check je playstation message later maar
Vanaf hoe laat?tiguan schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:15:
[...]
Als je op één van de latere runs nog iemand nodig heb, hou ik me aanbevolen
OK, spring effe in de party als je online komt!
Gearloose schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:15:
[...]
Zo maar Ky, check je playstation message later maar
PSN: Ky66881
bij!Michaelg schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 08:44:
1. Sasha1103
2. Faaz0
3. Lokitroy
4. Kumocat
5. mark__54
6.
K top. Hebben we ook een zwaardslet bij ons? 😊😀
Is er iemand die me wil helpen met de strike van de Thorn bounty (Kill Xyor)? In m'n eentje kom ik er niet echt doorheen.
Ik ben er ook vanaf 21:00 dus ik check ook even goed?Gearloose schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:19:
OK, spring effe in de party als je online komt!
kusje doei!
Sgoed, jeweettog!Jedi Geub schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:29:
[...]
Ik ben er ook vanaf 21:00 dus ik check ook even goed?
kusje doei!
1. Sasha1103
2. Faaz0
3. Lokitroy
4. Kumocat
5. mark__54
6.
Nog 1 plekje
1. Sasha1103
2. Faaz0
3. Lokitroy
4. Kumocat
5. mark__54
6.
Nog 1 plekje
Iemand die zometeen 2 nightfalls wilt doen?
Ik ben nu net begonnen met m'n laatste nightfall/weekly/daily roulatie. Hit me up als je wilt joinen (zie sig)
-done
-done
[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 05-05-2015 18:44 ]
Wat is je psn?
nog mensen in voor een raid vanaf 2030
of is er iemand nodig vanaf die tijd?
en anders een nightfall........
of is er iemand nodig vanaf die tijd?
en anders een nightfall........
PSN: jansoe13
Eindelijk, na 8 maanden is het dan zover: Gjallarhorn GET!
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
... Nevermind
[ Voor 93% gewijzigd door WillieWuks op 06-05-2015 07:22 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ik ben nu een weekly strike aan het doen, level 24 strike, maar het is extreem hard, ik wordt bijna na elke shot gekilled, vreemd want vanmiddag deed ik dezelfde strike en die heb ik niet afgemaakt omdat ik weg moest, maar toen liepen we er relatief eenvoudig doorheen. Hoe kan dit nu?
Whole lot of stars ***
Lees voor de grap de beschrijving is ?Rudios schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:34:
Ik ben nu een weekly strike aan het doen, level 24 strike, maar het is extreem hard, ik wordt bijna na elke shot gekilled, vreemd want vanmiddag deed ik dezelfde strike en die heb ik niet afgemaakt omdat ik weg moest, maar toen liepen we er relatief eenvoudig doorheen. Hoe kan dit nu?
"Enemies appear in greater numbers and are more aggressive."
Maar gewoon een wapen mee nemen met : Void damage.
Scheelt een hoop.
[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 05-05-2015 22:43 ]
Weekly is alleen solar toch?
Wel Nice. Net VoG hard gedaan. Fatebringer gedropt dus was al blij. Maatje kreeg de vex, dus hij ook in zijn nopjes.
Kom ik in de tower.. Heb ik post... Ook een Vex 😀😊.
Wel Nice. Net VoG hard gedaan. Fatebringer gedropt dus was al blij. Maatje kreeg de vex, dus hij ook in zijn nopjes.
Kom ik in de tower.. Heb ik post... Ook een Vex 😀😊.
Nice! Ik heb zo'n beetje alles twee keer gehad, maar Vex en Gjallarhorn nog nooit
Nee, het is gewoon een Weekly Heroic Strike, niet doorheen te komen, snap er niks van. Er staat level 24 - hard. Vanmiddag was die goed te doen - helaas kon ik hem niet afmaken. Wat jij bedoeld nFO is gewoon een heroic modifier denk ik, maar dat is niet het geval. \\@ micheal, weekly alleen solar, wat bedoel je daarmee precies? Is toch gewoon weekly strike?
Whole lot of stars ***
De Weekly strikes hebben vaak een modifier (arc burn, void burn of solar burn) waardoor wapens van dat type veel meer damage doen. Als je daar gebruik van maakt is het goed te doen
Dit topic is gesloten.
![]()