1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Lokitroy
4. Shaowussie
5.
6.
[ Voor 4% gewijzigd door Michaelg op 30-04-2015 10:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Yeah gisteren ging bij mij ook wel lekker, alleen die dag er voor kon ik niks rakenFaaz0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:23:
[...]
Potje of 30 gespeeld denk ik, maar als je gewoon 2x 6 bounties haalt gaat het sowieso best rap
Atlas#22744
Griffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:04:
Vanavond 22:00/22:30, VOG hard CP Gorgon maze:
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-brambest
-
-
Ik vermoed dat PvP makkelijker is voor de lange termijn, vanaf Bungie gezien. T houdt zichzelf in stand: niet elke keer van die stomme spelers die allerlei glitches en exploits vinden in je level design waar je zo lang aan gewerkt hebt.Biatch schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:58:
Ik vind wel dat Destiny teveel de kant van de crucible in gaat. De laatste updates gaven steeds nieuwe spelmodi en maps voor crucible only. Nu komen ze in HoW wéér met een nieuw spel element voor de crucible. Dan ook nog eens de IB. De tower staat ook vol met vendor's crucible only (FWC, Dead Orbit, New Monarchy etc.) Kijk ik snap dat ze de PvE en de PvP spelers tevreden willen houden maar het schiet nu wel heel erg door.
Prison of Elders is toch PVE, word volgende week besproken, je krijgt in PVE gear in de raid tot nu toe en tja dan moet er ook wat variatie voor pvp zijn en toevallig is dat in de Tower. Dus denk dat het aardig balanced is hoor.Biatch schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:58:
Ik vind wel dat Destiny teveel de kant van de crucible in gaat. De laatste updates gaven steeds nieuwe spelmodi en maps voor crucible only. Nu komen ze in HoW wéér met een nieuw spel element voor de crucible. Dan ook nog eens de IB. De tower staat ook vol met vendor's crucible only (FWC, Dead Orbit, New Monarchy etc.) Kijk ik snap dat ze de PvE en de PvP spelers tevreden willen houden maar het schiet nu wel heel erg door.
mooie tijdGriffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:04:
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-brambest
-trahdeog
-
Haha misschien moet je ook ff keyboard en muis gaan gebruikenKasai schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:28:
[...]
Yeah gisteren ging bij mij ook wel lekker, alleen die dag er voor kon ik niks raken
Ik hoop wel dat ik ff een goeie roll op die spear kan krijgen voor m'n motes weer op zijn.
Dat klopt zeker! Misschien ben ik op dit moment wel een zeikerd hoor. Maar sinds Q3 / Wolfenstein ET / CoD heb ik me lang niet meer aan één spel zoveel plezier gehad en merk dat mijn favoriete onderdeel, het raiden, steeds minder uitdagend wordt. Misschien moet ik me juist eens verdiepen in de PvP modus.PaYnE81 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:12:
[...]
Prison of Elders is toch PVE, word volgende week besproken, je krijgt in PVE gear in de raid tot nu toe en tja dan moet er ook wat variatie voor pvp zijn en toevallig is dat in de Tower. Dus denk dat het aardig balanced is hoor.
Valt wel mee toch?Biatch schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:58:
Vorige DLC een raid + story missions + twee nieuwe strikes
PVP kreeg alleen wat nieuwe maps
Dit keer: Een nieuwe PVP modus met 4 nieuwe maps VS een nieuwe PVE modus + een nieuwe strike en wat story missions.
Dus hoezo schiet het door?
The first casualty in war is always the truth...
Weinig maps & maps rotation was heel slecht.
PvE heeft/had vergeleken met PVP meer content (Weekly heroic, nightfall, raids, public events en strikes)
De laatste weken speel ik vooral PvP, en dat bevalt mij best wel goed.
De loot is weliswaar veel minder, maar dat gaat met HoW wel gefixt worden.
Dat is altijd goed, heb je alleen maar meer diversiteit aan activiteiten te doen straks, prison of elders (pve) en trials of Osiris (pvp). Meer kans op mooie exotics en andere gear dusBiatch schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:55:
[...]
Dat klopt zeker! Misschien ben ik op dit moment wel een zeikerd hoor. Maar sinds Q3 / Wolfenstein ET / CoD heb ik me lang niet meer aan één spel zoveel plezier gehad en merk dat mijn favoriete onderdeel, het raiden, steeds minder uitdagend wordt. Misschien moet ik me juist eens verdiepen in de PvP modus.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb zelf een 32 hunter, de combinatie maakt mij niet heel erg veel uit.
Sign me up, ik zat hetzelfde te denken tijdens de live stream. Met mijn 32 hunter of mijn 32 titan wil ik dit zeker gaan oppakken.AlexMar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:03:
Over Trails of Osiris, ik ben op zoek naar mensen die een fireteam willen vormen!
Ik heb zelf een 32 hunter, de combinatie maakt mij niet heel erg veel uit.
Misschien leuk om hiervoor een vaste club met tweakers te hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door KookSpook op 30-04-2015 12:29 ]
Avg Kill Distance
Top 1% #2877 24.74
K/D
Top 2% #4864
Tijdje met gekapt en in het begin bakte ik er helemaal niks van! doe het nu niet eens zo slecht i guess
277shotgun kills van de 11.112kills total.
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpiefox op 30-04-2015 12:08 ]
Lag gelukkig aan de lag, ik dacht echt even dat ik mijn 'skillz' kwijt wasFaaz0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:52:
[...]
Haha misschien moet je ook ff keyboard en muis gaan gebruiken
Ik hoop wel dat ik ff een goeie roll op die spear kan krijgen voor m'n motes weer op zijn.
Hoeveel motes heb je nog? Ik heb sinds ik iron banner heb ontdekt al mijn motes bewaard
Atlas#22744
Ik doe wel mee!!Michaelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:28:
Vanavond rond 21:00 Crota Normal fresh run (PS4):
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Lokitroy
4. Shaowussie
5.
6.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Um heb er nog een stuk of 80, dus moet wel lukken om een ambush scope met double down, perfect balance / field scout en final round te rollen. Alhoewel aan die shotgun heb ik ook goed veel motes gespendeerdKasai schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:55:
[...]
Lag gelukkig aan de lag, ik dacht echt even dat ik mijn 'skillz' kwijt was
Hoeveel motes heb je nog? Ik heb sinds ik iron banner heb ontdekt al mijn motes bewaard
Jij snapt hemFaaz0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:56:
haha moet die k/d van jou een beetje opheffen he
Terwijl ik het liefst zo op de 1.2 - 1.5 zit sinds ik wat serieuzer speel maar tsjonge jonge jonge zeg
Dus het enige wat ik gisteren heb gemist was het gescheld van jou.. Zaten jullie weer met zn 6en fireteam?Crashhill schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:58:
[...]
Jij snapt hemgisteren sloeg echt helemaal nergens op. hoogste wat ik haalde was 0.8 ofzo volgens mij
![]()
Terwijl ik het liefst zo op de 1.2 - 1.5 zit sinds ik wat serieuzer speel maar tsjonge jonge jonge zegWat was ik slecht gisteren.
3 uiteindelijk 4. Was leuk en valt wel mee alleen de laatste paar potjes want toen zat er iemand bij met Turk in zijn naam die zichzelf een beetje onmogelijk maaktebrambest schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:02:
[...]
Dus het enige wat ik gisteren heb gemist was het gescheld van jou.. Zaten jullie weer met zn 6en fireteam?
Nog 1 man voor vanavond?!Michaelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:28:
Vanavond rond 21:00 Crota Normal fresh run (PS4):
1. SaSha1103
2. Martijntjuh007
3. Lokitroy
4. Shaowussie
5. vdNiet-forSpeed
6.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Moet je zijn k/d ratio zien. Hoezo was hij zo goed gisteren?
Ik zie wapens die niet geupgrade zijn...Crashhill schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:10:
[...]
Moet je zijn k/d ratio zien. Hoezo was hij zo goed gisteren?
<1.0 = noobFaaz0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:23:
haha titan speel k nooit crucible mee, maar > 1.15 is sowieso pro toch
>1.0 <1.5=Normaal
>1.5<2.0=Bikkel
>2.0<2.5=Leipe dude
>2.5<3.0=Pro
>3.0 Vieze camper
deze wil ik graag nog en mee pakken deze week!
PSN: CobusNL
Is een vrij accurate schaal idd
Meeste mensen die k/d > 2 hebben zijn wel vrij leip.
Yes heb ik, als je wilt kun je hem maandag overnemen haha. Als je hem eerder wilt moet je ff iemand anders regelenCobus_NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:38:
is er nog iemand die mij kan helpen aan de Gorgon checkpoint voor mijn warlock?
als iemand mij eerder kan helpen zou dat fijn zijn maar mocht dit niet lukken hou ik me zeker aanbevolenFaaz0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:47:
[...]
Is een vrij accurate schaal idd
Meeste mensen die k/d > 2 hebben zijn wel vrij leip.
[...]
Yes heb ik, als je wilt kun je hem maandag overnemen haha. Als je hem eerder wilt moet je ff iemand anders regelen
Heb ik, moet je om 22:00 ff de party joinen, we gaan de VOG run afmaken vanaf Gorgon CP.Cobus_NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:38:
is er nog iemand die mij kan helpen aan de Gorgon checkpoint voor mijn warlock?
deze wil ik graag nog en mee pakken deze week!
ja ik had het gezien wil ook wel erg graag mee!Griffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:53:
[...]
Heb ik, moet je om 22:00 ff de party joinen, we gaan de VOG run afmaken vanaf Gorgon CP.
maar weet niet of ik aanwezig kan zijn vandaar
schrijf me maar in! en laat rond 19:00uur weten of het kan oke?
Prima.Cobus_NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:56:
[...]
ja ik had het gezien wil ook wel erg graag mee!
maar weet niet of ik aanwezig kan zijn vandaar![]()
schrijf me maar in! en laat rond 19:00uur weten of het kan oke?
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-brambest
-trahdeog
-Cobus_nl (ovb)
reserve:
Zal ik ooit nog is die mythoclastGriffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:08:
[...]
Prima.
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-brambest
-trahdeog
-Cobus_nl (ovb)
reserve: Bear-H6O
[ Voor 8% gewijzigd door Bear op 30-04-2015 15:10 ]
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Ik moet het wel gaan halen. Word krap maar zal er zijn. Tot vanavondGriffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:08:
[...]
Prima.
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-brambest
-trahdeog
-Cobus_nl (ovb)
reserve:
2100 gaat mij lukken mocht je nog iemand zoeken, psn jouk30.Michaelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:46:
Zoeken nog 1 iemand voor vanavond 21:00 crota fresh run normal (ps4)
Ik kan ook van de partij zijn.Michaelg schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:46:
Zoeken nog 1 iemand voor vanavond 21:00 crota fresh run normal (ps4)
PSN-ID: Hettic1
Jammer dat je dan al de 100 crucible marks hebt, dit moet Bungie tijdens Iron Banner wel aanpassen!
Schrap mij maar, ben ziek, word dus niets als ik dan opeens moet rennen..Griffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:08:
[...]
Prima.
-GriffX83
-Dumaytje
-Psiviri
-
-trahdeog
-Cobus_nl (ovb)
reserve:
Ik zit nu op: K/D Ratio 0.7 lekker noob, maarja ik speel alleen iron banner voor de gear.Jumpiefox schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:36:
[...]
<1.0 = noob
>1.0 <1.5=Normaal
>1.5<2.0=Bikkel
>2.0<2.5=Leipe dude
>2.5<3.0=Pro
>3.0 Vieze camper
Lekker cheap upgraden.
[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 01-05-2015 00:22 ]
Griffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:23:
Zo tweede gjallar deze week, lekkaahhh
Als xur morgen de icebreaker, Ghorn of iets leuks verkoopt ben ik boos
I served in a company of heroes.
Atlas#22744
Ging kei goed gisteren joh! Ik bedoel laatste paar potjes had ik iedere keer boven de 1.0 K/D in Rustland aka ontiegelijke schijtmapKasai schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:34:
Ennnn we zijn rank 3, vanavond rank 4. Hopelijk gaat het beter dan gisteren
Ik moet nog 400 punten voor Rank 3 dus dat gaat hem wel worden.
Vanavond misschien inderdaad Rank 4 licht er een beetje aan tot hoe laat ik doorspeel
Hij welGriffx schreef op donderdag 30 april 2015 @ 23:23:
Zo tweede gjallar deze week, lekkaahhh
Lekkahhhh!!
Qua wins ging het steeds beter, maar met hoe meer man we waren des te slechter ik ging spelenCrashhill schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:19:
[...]
Ging kei goed gisteren joh! Ik bedoel laatste paar potjes had ik iedere keer boven de 1.0 K/D in Rustland aka ontiegelijke schijtmap
Ik moet nog 400 punten voor Rank 3 dus dat gaat hem wel worden.
Vanavond misschien inderdaad Rank 4 licht er een beetje aan tot hoe laat ik doorspeel
Atlas#22744
Ja klopt, ik wil je niet kleineren maar de laatste paar potjes eindigde ik volgens mij nog boven jouKasai schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:52:
[...]
Qua wins ging het steeds beter, maar met hoe meer man we waren des te slechter ik ging spelen
Atlas#22744
Laatste paar potjes gingen juist lekker qua wins en daar gaat het uiteindelijk omKasai schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:05:
Klopt! Maarja gelukkig wonnen we.
Atlas#22744
Laat dat nou net 1 van de 2 maps zijn die nog een beetje gebalanced isCrashhill schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:19:
[...]
Ging kei goed gisteren joh! Ik bedoel laatste paar potjes had ik iedere keer boven de 1.0 K/D in Rustland aka ontiegelijke schijtmap
Atlas#22744
Op twilight gap vind ik het wel grappig dat mensen aan beide kanten elkaar gaan staan snipen
Atlas#22744
wasnt meKasai schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:41:
Ze zijn soms wel creatief...
Op twilight gap vind ik het wel grappig dat mensen aan beide kanten elkaar gaan staan snipen
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Wanneer verkoopt hij nou weer eens helm engrams...
Iemand VoG normal?
Leuk interview met een Nederlander die werkt bij Bungie aan Destiny
ik ga hem vanmiddag rond 4uur a half 5 doen op lvl 30.assasinbats schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:49:
Iemand die de weekly heroic wilt doen met mijn 27 hunter? Ik heb de questline nog niet uitgespeeld, dus ik kan Omnigul niet starten
Sure!Cobus_NL schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:23:
[...]
ik ga hem vanmiddag rond 4uur a half 5 doen op lvl 30.
Mooie wings voor me titanGearloose schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:14:
Pff, wat een troep weer
Wanneer verkoopt hij nou weer eens helm engrams...
Atlas#22744
wil die helm langzamere hand wel echt hebben nu.
Nee want dan had ik hem wel gehadPaYnE81 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:44:
Had ie die vorige week niet, of de week ervoor? staat me iets van bij iig
maar vorige week was de update er.
sorry moet het afzeggen komt wat anders tussen door. moet een vriend helpen met iets anders in destiny.
[ Voor 12% gewijzigd door Cobus_NL op 01-05-2015 15:07 ]
Week 2Michel8704 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:36:
Wanneer is die Gjalla voor het laatst verkocht door Xur?! Me wants one badly!
Zitten meer Nederlanders daar in het design team! Mark van Haitsma heeft de Gjallarhorn ontworpen!tiguan schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:05:
Vet, dus hij heeft die malle ruimteschepen o.a. gemaakt. Hij praat ook echt vol enthousiasme over z'n werk. Die doet 't goed
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 01-05-2015 15:22 ]
Dan mag het idd wel weer eens broodnodig verkocht worden daar ik nog steeds een VOG/CE maagd ben en dus afhankelijk ben van NF's en randomness 😋
Dit topic is gesloten.
![]()