https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Lol die heb je toch binnen 2-3 dagen weer allemaal Crucible en VanguardMichaelg schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:15:
Het is dat ik al 10 bountys met 5000xp heb klaar staananders had ik er zeker nog wel wat doorheen gejaagd.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Jammer, straks ben ik de enige en moet ik alles alleen doenM4uSzi schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:12:
[...]
Haha. Daar heb ik toch maar vanaf gezien. Was verplan om 16,17,18 vrij te doen. Toch maar niet.
I served in a company of heroes.
Ik las dat het 2AM pacific time was. Dat is 12 uur in de middag.Vuvuzela schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:33:
TTK launch is om 11 in de ochtend. Dat is wel fijn
Nope, je kijkt naar pst, je moet naar pdt kijken. we zitten nu in de daylight savingMichaelg schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:53:
[...]
Ik las dat het 2AM pacific time was. Dat is 12 uur in de middag.
http://www.worldtimebuddy...lid=8,2759794,2759794&h=8
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Suros RegimeComplete those Year One Bounties
•Don’t delete characters or dismantle items just yet
•Try the Year One campaign again
•Jump into the Crucible for some new action
•Try your beloved Auto-Rifles again
•Destroy remaining Wolf Packs and loot their chests for Ether Keys
•Complete your House of Wolves Grimoire as it applies to hunting in the wild
•Complete your Moments of Triumph [time extended – read below]
Weinig nieuws, maar toch handig om te weten◦Vanguard & Crucible Marks: Activities where you previously earned Vanguard/Crucible marks will now grant Legendary Marks. On Tuesday, your current Vanguard/Crucible marks will converted into faction commendations. [Update: This change takes effect on 09/15]
◦The Elder Cipher will no longer drop upon completion of the Skolas Challenge Arena in the Prison of Elders. The Exotic items offered with the Elder Cipher will now have a chance to drop from the Prison of Elders Treasure Chest.
Viper® schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:05:
https://www.bungie.net/7_...15/en/News/News?aid=13453
[...]
Suros Regime
[...]
Weinig nieuws, maar toch handig om te weten
NLRev0lution in "[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2"
had je post gemist
Het is je vergevenViper® schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:15:
Ow ow, jij mag wel dingen quoten maar als ik het doe is het repost repost
da's discriminatie
![]()
had je post gemist
Niet zo vergevingsgezind!
Wakker worden buiziepluizieBuizerd__NL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:04:
LOL! sinds wanneer?
Wel mooi dat 'ie Kepri String verkoopt, die had ik per ongeluk verwijderd toen ik mijn 'lege' hunter weggooide. Even wat helmet engrams inslaan, hopen dat er wat hunter helmen tussenkomen.
Was het nadeel aan te weinig vault space, alle exotics van mijn oude hunter moeten weggooien.
oke ik geef toe dat ik toen zweerde nooit meer met een hunter te spelen
eigenlijk wil ik die nog naar 34 krijgen
[ Voor 46% gewijzigd door Viper® op 04-09-2015 14:45 ]
dinsdag maar ff opnieuw starten met een character... loop je mee?Viper® schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:44:
Mijn hunter is nog lvl12
Verwijderd
Ben anders toch erg blij met mijn 'brandend paardje'.Crashhill schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:12:
Elder Ciphers? Nice hoef ik die fucking punten niet meer te halen voor me waardeloze sidearmen voice of the wilderness ook niet meer
kijk zo blijft alleen de Monte Carlo over
Lord of wolves is echt mijn standaard exotic op dit moment
Verwijderd
Hier nog een. Voeg maar toe als je wilt.mfreriks schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:50:
Allemaal PS gangers hier? of ook nog xboxers
Zo gedaan joh, ik was binnen 9 uren 34 door IB & TOOViper® schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:44:
Mijn hunter is nog lvl12
Wat is je ID? Voeg anders mij toe, kan ik jou aan de hand daarvan toevoegen:)Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:14:
[...]
Hier nog een. Voeg maar toe als je wilt.
Scheduled maintenance on http://Bungie.net and the Companion App has commenced. Destiny the game will be unaffected.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik kan wel, ik zal je zo toevoegensten123 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:00:
Ik zoek nog 1 iemand die nu prison of elders kan doen op level 32 voeg me toe MisterxBee
ToO?tha_crazy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:46:
Als iemand nog wat gedaan moet hebben, ik ben er de hele avond
Ik ook. Misschien nog ff iemand door skolas heen trekken, als er nog skolas virgins zijn tenminstetha_crazy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:46:
Als iemand nog wat gedaan moet hebben, ik ben er de hele avond
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik ben er net achter gekomen dat ik een scorch cannon mee kan nemen in de VoG.Low_Profile schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:56:
[...]
Ik ook. Misschien nog ff iemand door skolas heen trekken, als er nog skolas virgins zijn tenminste
Zin om mee te doen?
Yes, welke map? Stuur maar invite als je gaat startenAlexMar schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:59:
Iemand voor Trials?
[ Voor 11% gewijzigd door Murcielago op 04-09-2015 19:14 ]
PSN: djmurcielago
Ik ben vanaf 20 u online , dus dan kan ik evt meetha_crazy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:01:
[...]
Ik ben er net achter gekomen dat ik een scorch cannon mee kan nemen in de VoG.
Zin om mee te doen?
Of nog ff nippletwister door skolas halen?
[ Voor 8% gewijzigd door Low_Profile op 04-09-2015 19:11 ]
had niet veel gescheeld trouwens, dikke aquaplanning op de snelweg, leek wel wrc rally racing
Verwijderd
Toevoegen voor een andere keer is ook gewenst. Ik probeer een beetje nederlandse spelers te verzamelen, solo is een beetje saai aan het worden en wil meer naar de "end game" content.
GT: Krieg NL
edit:
lvl 32 hunter met ghorn en khvostov 7G-02
edit 2:
In Y2 zou de Kvostov een exotic moeten worden.
- Maak 5000 precision kills
- win 10 crucible matches met alleen de khvostov equipped
- dismantle 25 rare auto rifles
- koop 10 auto rifle telemetries
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 23:42 ]
Das toch dat allereerste wapen wat je krijgt?Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 23:38:
Nog iemand op de 360 die zin heeft in een NF of POE 32? Raids zijnook welkom, heb ik alleen nog nooit gedaan.
Toevoegen voor een andere keer is ook gewenst. Ik probeer een beetje nederlandse spelers te verzamelen, solo is een beetje saai aan het worden en wil meer naar de "end game" content.
GT: Krieg NL
edit:
lvl 32 hunter met ghorn en khvostov 7G-02
edit 2:
In Y2 zou de Kvostov een exotic moeten worden.
- Maak 5000 precision kills
- win 10 crucible matches met alleen de khvostov equipped
- dismantle 25 rare auto rifles
- koop 10 auto rifle telemetries
PSN - M4uSzi // -
Al met al chille rondes gespeeld!
Was inderdaad wel ff lekker, en eindelijk vegetto naar de lighthouse.AlexMar schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:14:
Vanavond met Vin & Vegetto lighthouse gehaald, tussendoor wat laggers,maar dat mocht de pret niet drukken.
Al met al chille rondes gespeeld!
Maar die laggers moeten ze echt aanpakken
Is lighthouse niet altijd gegarandeerde primary met burn drop?vegetto1983 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:01:
Kreeg gister ook messenger wel zonder burn mar die is zeker niks meer waard volgende week?
Of ie niks meer waard is weet ik niet, maar veel hoop moet je niet hebben ben ik bang.
nee daar kreeg ik een handcannon, deze kwam uit pakketje zonder burn :-)Low_Profile schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:12:
[...]
Is lighthouse niet altijd gegarandeerde primary met burn drop?
Of ie niks meer waard is weet ik niet, maar veel hoop moet je niet hebben ben ik bang.
Aldus Derek Carroll op Twitter, helaas pindakaas.
1 weekje hardlight ownageVuvuzela schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:52:
Dat is eigenlijk wel jammer. De ToO rewards zijn misschien zo goed als overbodig maar volgende week wordt het qua wapens wel een aparte week. Weapon balance 2.0 + Y1 wapens voor de laatste keer.
[ Voor 20% gewijzigd door steffeh op 05-09-2015 12:16 ]
Congrats!steffeh schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:15:
BAM! Mauz heeft ons naar the lighthouse gebracht, leuke en spannende potjes!
Thx! Altijd leuke om nieuwe gasten naar mercury te brengen, dat hebben jullie gisteren ook gedaan toch?
Low & Mauz zijn goede medics, neem ze mee!
Mijn dank is groot. =)steffeh schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:15:
BAM! Mauz heeft ons naar the lighthouse gebracht, leuke en spannende potjes!
PSN - M4uSzi // -
Yep, wij hebben Vegetto, een kwartier voor zijn verjaardag, naar the Lighthouse gekregen.steffeh schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:20:
[...]
Thx! Altijd leuke om nieuwe gasten naar mercury te brengen, dat hebben jullie gisteren ook gedaan toch?![]()
Low & Mauz zijn goede medics, neem ze mee!
Maar hij heeft zichzelf meer dan prima staande gehouden hoor
Thank u sirAlexMar schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:29:
[...]
Yep, wij hebben Vegetto, een kwartier voor zijn verjaardag, naar the Lighthouse gekregen.
Maar hij heeft zichzelf meer dan prima staande gehouden hoor
Gefeliciteerd maal 2. =)
PSN - M4uSzi // -
Vanavond vanaf 20:30 heb ik wel tijd om mee te lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 05-09-2015 14:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door NippleWarrior op 05-09-2015 15:08 ]
Ik kan dan ook wel helpen denkLow_Profile schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 14:40:
[...]
Vanavond vanaf 20:30 heb ik wel tijd om mee te lopen.
Exotic bounties worden automatisch complete, normale bounties die niet complete zijn worden verwijderd. Maar of dat nu dinsdag al is weet ik niet.DarkElement schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:18:
Worden nou dinsdag al je bounties VERWIJDERT of alleen geannuleerd. Ik krijg namelijk zojuist mn derde Elder Cipher en wil weten of die nu voor niets is of niet, heb rest van de week geen tijd om te spelen nml.
Als we het letterlijk interpreteren wel, maar je weet nooit met bungieDarkElement schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:25:
Dus als ik het goed begrijp zou ik nu een Thorn bounty kunnen accepteren en dan heb ik straks vanzelf een 2de Thorn?
Verwijderd
Bron : http://www.forbes.com/sit...s-launching-a-week-early/The Prison of Elders “cipher” bounty is being auto-finished as well, and going away completely after that. The three exotics you could get from it will now drop in the Prison of Elders chest, though all three don’t have Year Two versions either
dus straks 9 shards erbij waar ik waarschijnlijk niks meer mee kan
PSN: jansoe13
Alle exotics werden uiteindelijk toch geupgrade naar Year 2?Low_Profile schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:36:
Ik zou voor de zekerheid ff je elder cipher completen, als dat überhaupt interessant is trouwens. (Geen year 2 exotics toch?)
Heb je ze ooit gebruikt? Ik niet eigenlijk, voor de fun, maar verder niet. Ben wel erg benieuwd naar dinsdag, hopelijk kunnen we al wat nieuwe dingen doen.Low_Profile schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:36:
Ik zou voor de zekerheid ff je elder cipher completen, als dat überhaupt interessant is trouwens. (Geen year 2 exotics toch?)
Ik alleen lord of wolves, wat ik eigenlijk best een goede exotic vind. Maar idd, ff afwachten wat dinsdag brengtsteffeh schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:17:
[...]
Heb je ze ooit gebruikt? Ik niet eigenlijk, voor de fun, maar verder niet. Ben wel erg benieuwd naar dinsdag, hopelijk kunnen we al wat nieuwe dingen doen.
@dark: lang niet alle exotics worden year 2... magoed, daar zijn nog geen definitieve lijsten van.
[ Voor 11% gewijzigd door Low_Profile op 05-09-2015 18:30 ]
edit: ik las hier trouwens dat ze uiteindelijk WEL allemaal zouden worden hersteld naar Y2 waarden:
http://planetdestiny.com/year-1-exotics-court-oryx/
[ Voor 80% gewijzigd door DarkElement op 05-09-2015 18:38 ]
Of the Nightfall strike, die heb ik ook nog niet gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Just_A_User op 05-09-2015 19:17 ]
Och ja, je moet toch wat he.
PVP'ers kunnen Mayem en Rift proberen. De Gunsmith kan je alvast beginnen ranken maar hoop eigenlijk op nog een PVE dingetje..
fuck.. ik probeer m'n facties, vanguard, crucible, cryptarch etc. te edgen maar dat wordt meer werk zonder die NF buff.
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 05-09-2015 19:50 ]
Wij hebben 4 mensen en wel zin in een VoG of Crotasteffeh schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:10:
Mensen die VOG of crota willen doen zo? Shadow en ik zijn in
PSN - M4uSzi // -
Dat van Trials had ik gelezen maar waar heb je de info vandaan omtrent NF/Weekly/Daily?Vuvuzela schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:44:
Te slecht nieuws waarschijnlijk om in de weekly update te doen. Maar volgende week geen NF, weekly's en daily missies..(en geen ToO)
PVP'ers kunnen Mayem en Rift proberen. De Gunsmith kan je alvast beginnen ranken maar hoop eigenlijk op nog een PVE dingetje..
fuck.. ik probeer m'n facties, vanguard, crucible, cryptarch etc. te edgen maar dat wordt meer werk zonder die NF buff.
[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 05-09-2015 20:27 ]
[ Voor 57% gewijzigd door DarkElement op 05-09-2015 20:29 ]
Op reddit stond een link naar een topic op het bungie forum.DarkElement schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:25:
Vog is juist veel leuker!
[...]
Dat van Trials had ik gelezen maar waar heb je de info vandaan omtrent NF/Weekly/Daily?
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/151447451/0/0 en https://www.reddit.com/r/...atured_activities_982015/
[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 05-09-2015 20:38 ]
Ik ben zo onderhand al een leveltje 22, maar ik vraag me toch af wat je met al die Items kan doen in je inventory? Links bovenin staat het vol met allerlei materialen, van sommige 30 stuks, maar heb ze volgens mij nog nooit gebruikt??
Tevens, als ik naar de Postmaster ga heb ik 5 brieven klaar staan, maar kan ze niet aannemen omdat mijn opslagruimte voor brieven vol is. Wat moet ik doen met die brieven? Zijn toch losse missies? Hier loop ik ook al sinds het begin tegen aan.
Verder vraag ik me ook nog af of die grote missies als Vault of Glass bijv ook door lvl 22 gespeeld wordt? Zien jullie die weleens mee doen? Of is het echt allemaal > 30 ? Met Cruisible weet ik vaak toch aardig wat lvl > 30 gasten neer te knallen met mijn handgun, maar ik wil niet als 'zwakkeling' een gevecht verpesten voor de rest als ik veel te zwak ben om aan zo iets deel te nemen.
PSN - M4uSzi // -
iemand crota hard nog ?
[ Voor 56% gewijzigd door Viper® op 05-09-2015 22:42 ]

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()