Och ja, je moet toch wat he.
Joah is gelukt. Zag je gister niet online (of Moet je over het hoofd hebben gezien). Maar als je nog zin hebt om hem te doen. Vrijdag gaan we als goed is nog poging doen. Andere willen hem toch nog wel graag halen.Gearloose schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:40:
[...]
Nog gelukt met de flawless raider run??
PSN - M4uSzi // -
Vast wel. Kunnen dan wel een Crota doen? Als je zin hebtJust_A_User schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
Ik zal je vanavond even toevoegen, zal tussen 19 en 20u zijn dat ik online gaWeet niet of jij dan aan het spelen bent?
PSN - M4uSzi // -
Joh ik vind alles best, ik wil gewoon wat verder komen dan waar ik nu ben. En ik wil ook graag die Suros Regime, (tenzij er inmiddels betere AR's zijn) maar die heb je dan weer niet voor het uitzoeken.M4uSzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:34:
[...]
Vast wel. Kunnen dan wel een Crota doen? Als je zin hebt
Nice!M4uSzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:34:
[...]
Als er nog plekjes over zijn dan ren ik ook wel graag weer een keer mee! ;-)M4uSzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:34:
[...]
Voor jou is het in ieder geval al 'weer'. Voor mij wordt het de eerste keer (dacht ik)Svennos1 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:44:
[...]
Als er nog plekjes over zijn dan ren ik ook wel graag weer een keer mee! ;-)
Zeker loop maar mee. Maar dat weet je altijd welkom. Hoelaat wouden we gaan?Svennos1 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:44:
[...]
Als er nog plekjes over zijn dan ren ik ook wel graag weer een keer mee! ;-)
PSN - M4uSzi // -
Eens zien hoe mijn Bad Juju het doet
[ Voor 39% gewijzigd door Pinjataaa op 24-08-2015 16:15 ]
Pinjataaa
Just_A_User (weet PSN niet)
Biacas
DeBaron
En ik
Vanavond Crota. Tegen 19:45?
[ Voor 4% gewijzigd door M4uSzi op 24-08-2015 16:54 ]
PSN - M4uSzi // -
Prima! 19:45 is goed. Tot dan!M4uSzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:16:
SvennosNL
Pinjataaa
Just_A_User (weet PSN niet)
Biacas
En ik
Vanavond Crota. Tegen 19:45?
Haha, dealsteffeh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Skaduw carried je wel naar the lighthouse, deal?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Der is plek. Iemand heeft plekje afgestaanMother_Goozz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:46:
Als er ergens plek is doe ik meetijdje geleden alweer!
PSN - M4uSzi // -
Dus nu met 6? Anders heb ik ook nog wel iemandM4uSzi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
Der is plek. Iemand heeft plekje afgestaan
[ Voor 5% gewijzigd door Pinjataaa op 24-08-2015 17:33 ]
Doe graag mee. Moet die verrekte Messenger nog halen. Hoe laat?AlexMar schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:37:
Iemand die straks Trials wilt doen?
PSN: djmurcielago
hopscotch pilgrim heeft dezelfde stats.Murcielago schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Doe graag mee. Moet die verrekte Messenger nog halen. Hoe laat?
Even rerollen met headseeker/ hand laid stock of braced frame / trird eye voor pvp ect.
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 24-08-2015 18:24 ]
Zijn met 6 man nuPinjataaa schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:08:
[...]
Dus nu met 6? Anders heb ik ook nog wel iemand
PSN - M4uSzi // -
Alleen hopschotch is random drop, 5 wins in trials is messengernFo schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:22:
[...]
hopscotch pilgrim heeft dezelfde stats.
Even rerollen met headseeker/ hand laid stock of braced frame / trird eye voor pvp ect.
Ik wil wel met je mee doenvegetto1983 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:06:
Iemand die me wilt helpen trials voor messenger rond 22:15 ?
De spare change .25 heb ik al, krijg alleen niet die juiste roll erop. Laatst al 200 weapon parts aan verknald.
[ Voor 21% gewijzigd door Murcielago op 24-08-2015 19:18 ]
qua rof en impact wel. Maar qua stabiliteit is er wel een groot verschil. De Spare change schiet schuin naar linksboven qua recoil. Irritant imho als je niet dichtbij genoeg staat. Hopscotch blijft verticaal en met max stability is het bijna een laser.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:47:
Space change is van de crucible. Dropped vrij vaakt en is net zo goed.
alleen kost het wel 100/150 strikes voor je hem hebt
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 24-08-2015 19:25 ]
I served in a company of heroes.
Ja ik straksCrashhill schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:27:
Iemand zin in Trials, gewoon voor de fun, ik bedoel van mij hoef je niet teveel te verwachten
Morgenochtend is de reset, kan je hem weer doenMother_Goozz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:50:
Iemand die weekly of nightfall wil doen? Deze moet ik nog
Ben ik gewoon het weekend weer niet langs Xur geweest voor m'n bad juju bounty
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 24-08-2015 21:20 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Had gehoopt om nog een paar coins mee te nemen voor de reset, ben er nogal doorheenViper® schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:17:
[...]
Morgenochtend is de reset, kan je hem weer doen
Ben ik gewoon het weekend weer niet langs Xur geweest voor m'n bad juju bounty
ben je in je eentje? Dan kun je ons wel joinen!Michaelg schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:26:
Iemand zin om nu mee te gaan met trials?
PSN: Innohh
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
weekly heroic is matchmaking heMother_Goozz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:27:
[...]
Had gehoopt om nog een paar coins mee te nemen voor de reset, ben er nogal doorheen
Is ie toch weer weg? Ik kan wel ff mee, stuur maar invInnoh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:37:
[...]
ben je in je eentje? Dan kun je ons wel joinen!
PSN: Innohh
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Hahaha epic fail
Man man wat een n00b ben ik toch
Inderdaad. Gelukkig kunnen de meesten er ook niet zoveel vanAlexMar schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:46:
Zie trouwens best veel ice breaker tijdens deze trials!
Was wel een leuk avondje, in het begin veel lag helaas, maar een paar super leuke potjes gehad met veel vermaak
Mooiste momenten: bosjuh die door 3 gasten heen blinkt, ons rest en hun daar ziet staan van 'WTF?' en we de ronde winnen & 1 heavy ronde waarbij ik iemand met sniper kapot maakte, zij met z'n drieën achter het muurtje bleven bukken en niks deden ( alleen res ), waarna schaduw ze flankte en er een nova bomb op gooide
Ps. Heb je al een derde man?vegetto1983 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:18:
Ga zo too doen over 10 min iemand mee helpen?
Was weer lachen, helaas geen lichthuis deze week voor moi.steffeh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:19:
[...]
Inderdaad. Gelukkig kunnen de meesten er ook niet zoveel van![]()
Was wel een leuk avondje, in het begin veel lag helaas, maar een paar super leuke potjes gehad met veel vermaak![]()
Mooiste momenten: bosjuh die door 3 gasten heen blinkt, ons rest en hun daar ziet staan van 'WTF?' en we de ronde winnen & 1 heavy ronde waarbij ik iemand met sniper kapot maakte, zij met z'n drieën achter het muurtje bleven bukken en niks deden ( alleen res ), waarna schaduw ze flankte en er een nova bomb op gooide
Atlas#22744
Nah, toevallig 3 x door geluk met kaarten, maar wat een totaal niet gebalanceerde kut map is het. Boven win je alles 9/10 x, en als je onder spawnt moet je geluk hebben dat je tegenstander fouten maakt. Pushen heeft 9/10 x geen zin als er iemand dood is door de lange afstand erheen en vele cover.Kasai schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Was weer lachen, helaas geen lichthuis deze week voor moi.
Wat ik me afvraag he, is het wel eens gelukt flawless te halen met geen enkele verlies?steffeh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:27:
[...]
Nah, toevallig 3 x door geluk met kaarten, maar wat een totaal niet gebalanceerde kut map is het. Boven win je alles 9/10 x, en als je onder spawnt moet je geluk hebben dat je tegenstander fouten maakt. Pushen heeft 9/10 x geen zin als er iemand dood is door de lange afstand erheen en vele cover.
In feitte dus 45-0, of kan dat niet?
[ Voor 3% gewijzigd door brambest op 24-08-2015 23:28 ]
Verwijderd
Tuurlijk kan dat. Alleen na 9 wins moet je een nieuwe kaart halen.brambest schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:26:
[...]
Wat ik me afvraag he, is het wel eens gelukt flawless te halen met geen enkele verlies?
In feitte dus 45-0, of kan dat niet?
Het kan wel, maar uiteindelijk krijg je supers tegen je, dus is best lastig.
Edit; En je moet geen boons kopen, anderse heb je na eerste win al 3 wins op je kaart.
[ Voor 27% gewijzigd door Kasai op 25-08-2015 07:53 ]
Atlas#22744
YouTube: Trials of Osiris: Hard Mode - No Land Beyond Only (Flawless 9-0)
Verwijderd
Leuk filmpje. Kunnen idd erg goed schieten. Spelen wel bijna elke keer tegen noobies. Dit weekend misschien van de 40 games 5-6 noobies gehad. Voor de rest een paar sterke teams, en de rest laggers.Michaelg schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:20:
Haha Damn zeg, deze gasten kunnen wel mikken:
Wel leuk om een keer te proberen als de 2.0 patch uit is.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 08:46 . Reden: bijna ]
Kijken of ik dat vanavond (na een nieuw potje met dezelfde heren als gisteravond) kan herhalen, en door kan gaan naar Lvl 30. Ik moet wel echt een beter wapen hebben. Mijn favoriet is veruit een AR, de rest kan ik niet fatsoenlijk mee omgaan, en ik heb momenteel een Shadow Price, maar het wordt echt tijd dat ik iets beters krijg
Ik denk dat er wel flawless runs tussen hebben gezeten die daar erg dichtbij kwamen, maar 45-0 is nog nooit gelukt, wel heel veel 5-1 / 5-0.Kasai schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:50:
Hij bedoelt alle 9 potjes 5 - 0 gaan.
Het kan wel, maar uiteindelijk krijg je supers tegen je, dus is best lastig.
Edit; En je moet geen boons kopen, anderse heb je na eerste win al 3 wins op je kaart.
Deze week lag het niveau inderdaad vrij hoog, veel potjes met 5-3 of 5-4 gewonnen, maar het is dan ook een rot map. Welke map moeten we volgende week hebben waar we goed in zijn? Cauldron toch?Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:42:
[...]
Leuk filmpje. Kunnen idd erg goed schieten. Spelen wel bijna elke keer tegen noobies. Dit weekend misschien van de 40 games 5-6 noobies gehad. Voor de rest een paar sterke teams, en de rest laggers.
Wel leuk om een keer te proberen als de 2.0 patch uit is.
Of wisselende maps of pantheon.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:29:
Zwart schildje mag ook
Atlas#22744
[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 25-08-2015 10:02 ]
Als dat het enige is wat je kan doen tegen snipers, vind ik het maar een ongebalanceerde map.Ereaser schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:00:
Snap niet wat er mis is met Pantheon in trials, gewoon naar die middelste kamer rushen en tegen de muur geplakt blijven, dan kunnen de snipers je niet raken.
Bij Black Shield, Burning Shrine en Cauldron kan je gewoon veel meer kanten op, dat is imo veel leuker
Atlas#22744
Je kan ook via de buiten kant, bij de heavy, naar de enemy toeKasai schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:02:
[...]
Als dat het enige is wat je kan doen tegen snipers, vind ik het maar een ongebalanceerde map.
Bij Black Shield, Burning Shrine en Cauldron kan je gewoon veel meer kanten op, dat is imo veel leuker
Of via de heavy ammo spot naar het midden springen.
Geen last van snipers hoor met Pantheon, zelfde aantal als bij Cauldron.
Gewoon muur knuffelen en naar toe blinken, hebben ze met snipers geen schijn van kans in Pantheon.
Ach iedereen zo zijn voorkeur
Het aantal kanten is per map hetzelfde:Kasai schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:02:
[...]
Als dat het enige is wat je kan doen tegen snipers, vind ik het maar een ongebalanceerde map.
Voor
Achter
Links
Rechts
[ Voor 37% gewijzigd door Griffx op 25-08-2015 10:06 ]
Ik merk dat het hier nog redelijk actief is. Volgende week evt kijken voor een Too partner hier.. Mijn normale partners in crime hebben Destiny momenteel op een laag pitje staan..
PSN: Fruitschaaltje
Trials is populairder dan pve-content op het moment hier!Fruitschaal schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:06:
Ben ik de enige die Widows Court wel een mooie map vind? Ohja, Pantheon is echt een draak van een map. Vooral omdat ie van de 10 crucible rondes ongeveer 6 keer langskomt..
Ik merk dat het hier nog redelijk actief is. Volgende week evt kijken voor een Too partner hier.. Mijn normale partners in crime hebben Destiny momenteel op een laag pitje staan..
Aan de manier van bewegen te zien, lijkt me dit wel een muis-keyboard combi, en dan heb je naar mijn mening - sowieso bij sniper - een voordeel bij pvp.Michaelg schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:20:
Haha Damn zeg, deze gasten kunnen wel mikken:
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Hoezo denk je dat? Dat is gewoon controller hoor.Rudios schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Aan de manier van bewegen te zien, lijkt me dit wel een muis-keyboard combi, en dan heb je naar mijn mening - sowieso bij sniper - een voordeel bij pvp.
Dat doen we ook vaak, maar wij hebben ondervonden dat je bij de kerk kant gewoon minder makkelijk langszij komt. Links hoef je niet te proberen tegen snipers, al helemaal niet om te flanken omdat zij daar een open laan hebben.Ereaser schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:04:
[...]
Je kan ook via de buiten kant, bij de heavy, naar de enemy toeEen hele hoop mensen verwachten dat niet.
Of via de heavy ammo spot naar het midden springen.
Court yard kan, maar is riskant. Helemaal als je voor de trap staat, meestal staan er twee bovenaan de trap: je hebt daar eigenlijk weinig cover ten opzichte van hun. Dan blijft rechts via het kapotte gebouw flanken over, maar moet je wel een beetje geluk hebben dat ze daar niet met zijn drieën staan.
Ik betwijfel het of er nog een IB komt voor 15 september, theoretisch zou het kunnen, maar niemand die het weet.
Verwijderd
Hij bedoeld op Pantheon denk ik.steffeh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:42:
[...]
Dat doen we ook vaak, maar wij hebben ondervonden dat je bij de kerk kant gewoon minder makkelijk langszij komt. Links hoef je niet te proberen tegen snipers, al helemaal niet om te flanken omdat zij daar een open laan hebben.
Court yard kan, maar is riskant. Helemaal als je voor de trap staat, meestal staan er twee bovenaan de trap: je hebt daar eigenlijk weinig cover ten opzichte van hun. Dan blijft rechts via het kapotte gebouw flanken over, maar moet je wel een beetje geluk hebben dat ze daar niet met zijn drieën staan.
Ik betwijfel het of er nog een IB komt voor 15 september, theoretisch zou het kunnen, maar niemand die het weet.
Wij gingen met 2 man de trappen op en 1 man flanken via kapotte gebouwen/vrachtwagens en probeerden eigenlijk te rushen. Een beetje afwisselend om niet de hele tijd de zelfde tactiek te gebruiken. De meeste mensen kunnen niet op korte afstand snipen, dus je moet natuurlijk wel snel zijn met rushensteffeh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:42:
[...]
Dat doen we ook vaak, maar wij hebben ondervonden dat je bij de kerk kant gewoon minder makkelijk langszij komt. Links hoef je niet te proberen tegen snipers, al helemaal niet om te flanken omdat zij daar een open laan hebben.
PoE erachter aan zou mooi meegenomen zijn.
En weet niet of het al in dit topic stond. Maar Xur gaat ons vandaag wat laten zien
[ Voor 64% gewijzigd door Vuvuzela op 25-08-2015 11:02 ]
Verwijderd
Chill. Lekker makkelijk.Vuvuzela schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:01:
Omnigul met Void burn...
En weet niet of het al in dit topic stond. Maar Xur gaat ons vandaag wat laten zien
Yeah, wij deden het ook ongeveer zo. Alleen ben je zuur als je niet snel genoeg rushed, soms maak je een kill en staat de rest nog achteraan, dan hebben ze boven super veel cover en ben je gewoon niet snel genoeg.Fruitschaal schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:50:
[...]
Wij gingen met 2 man de trappen op en 1 man flanken via kapotte gebouwen/vrachtwagens en probeerden eigenlijk te rushen. Een beetje afwisselend om niet de hele tijd de zelfde tactiek te gebruiken. De meeste mensen kunnen niet op korte afstand snipen, dus je moet natuurlijk wel snel zijn met rushen..
Tegen sniper teams moet je gewoon volle bak rushen, niet laten zien en shotgun in hun gezicht drukken
[ Voor 92% gewijzigd door AlexMar op 25-08-2015 11:06 ]
ik ga zo online, count me in
lol nvm x2 dan
[ Voor 6% gewijzigd door Low_Profile op 25-08-2015 11:07 ]
yesh
Ik bedoelde, zoals shadow al zei, pantheon.
Oh. Haha, geintje dan.Ereaser schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
In dat geval zijn Steffeh en ik het gewoon eens over Widows CourtEreaser schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Dus, we weten nu wat de komende Nightfalls gaan worden:+
https://www.reddit.com/r/...w_nf_is_100_on_autopilot/
PSN: Flix20-NL
das gewoon controller en de standaard auto aim van desty..Rudios schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Aan de manier van bewegen te zien, lijkt me dit wel een muis-keyboard combi, en dan heb je naar mijn mening - sowieso bij sniper - een voordeel bij pvp.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Xur ons vandaag iets laten zienVuvuzela schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:01:
Omnigul met Void burn...
Ow waarschijnlijk nieuwe exotics
https://twitter.com/DestinyTheGame/status/635971544099893248
Ik kan geen duim geven.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:02:
Huh, je kan duimpje naar boven doen! Super cool enzo!
Edit; Nu wel, moest blijkbaar posten.
[ Voor 9% gewijzigd door Kasai op 25-08-2015 13:55 ]
Atlas#22744
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben even niet actief geweest op dit forum. Maar ik maak hieruit op dat het kapsel van BramBest duimpjes ontvangt.UTADDICT schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:07:
Of het zou kunnen leiden tot meer kwalitatieve posts die daadwerkelijk gaan over een onderwerp/aspect van Destiny, en juist die zouden mensen kunnen gaan liken omdat de posts dan meer waarde hebben dan de gebruikelijke berichten over het kapsel van BramBest.
Dit topic is gesloten.
![]()