PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Neebrambest schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:24:
[...]
Zal ik anders een keertje meegaan in Trials, dan weet je weer waarom ik het uberhaubt niet eens meer probeer...
Griffx helpt me wel een keer meeGriffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Niet nodig bram daar heb je destinytracker voor
rieee-SHARD! Nee man, ik had een Tinder dateCrashhill schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:21:
[...]
Kabambooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, gisteren nog Crota 2x gedaan ofniet?
Vanaaf Crota'tje?
Whole lot of stars ***
Moet ik even kijkenRudios schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:36:
[...]
rieee-SHARD! Nee man, ik had een Tinder date
Vanaaf Crota'tje?
Als je nog snipert zoekts voor trials:)Griffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
Heerlijk, eerst ff potje voetballen, dan om 22:00 trials in.
Messenger halen, en de opgespaarde bounties van 3 chars er op gooien, eindelijke mn messenger weer terug
[...]
Na de Nightfall, dus buff op buff
al ging vorige bijna zonder naar mercury
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Haha klinkt goed. Maar ja, wij hebben het ook zonder Shadow gehaald. Gelukkig zijn we niet helemaal afhankelijk van hem, we hebben zelf ook + 1.5 k/d, dus we kunnen heus wel wat raak schietenCrashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:25:
[...]
Jongen, ik maak jullie af. Met mijn lagswitch en 2x €50,- matties die beide hunter zijn met Blink, Shotgun, Thorn en 9.0 K/D.Dikke shit, was vergeten dat ik jullie dan allemaal last round in jullie kleine teen
Even zonder dollen en ik probeer niet moeilijk te doen he, want jullie zijn ook redelijk. Maar hebben jullie Trials gehaald zonder Shadow?
Grotendeels is en blijft het toch teamwork, 1 vs 3 is de kans klein dat je het redt.
Hopelijk laten ze volgende week meer gear zien!Ereaser schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Die zag er in het plaatje idd sick uit, ben benieuwd
Heb je hem nou al gekocht?brambest schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:46:
[...]
Tsja, nieuwe informatie is kans dat mening veranderd niet waar. Ik bedoel, als je 1 trailert ziet die kut is, en de volgende nieuwe trailert laat hele vette dingen zien, is er kans dat je de game toch haalt...
Als ik hem inderdaad alsnog haal, dan... heb ik 'm alsnog.
Thanks Richard
Klopt, daarom zei ik ook, jullie zijn redelijk, maar shadow heeft overall gewoon de beste statssteffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Haha klinkt goed. Maar ja, wij hebben het ook zonder Shadow gehaald. Gelukkig zijn we niet helemaal afhankelijk van hem, we hebben zelf ook + 1.5 k/d, dus we kunnen heus wel wat raak schieten![]()
Grotendeels is en blijft het toch teamwork, 1 vs 3 is de kans klein dat je het redt.
mijn K/D is gemiddeld 1
Maar klopt misschien ook wel dat wij niet altijd dezelfde 3 man hebben. En bij ons licht het ook welke map spelen we.
Shadow geilt dan ook op stats (en terecht), there are other ways, young Guardian..Crashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:45:
[...]
Klopt, daarom zei ik ook, jullie zijn redelijk, maar shadow heeft overall gewoon de beste stats.
mijn K/D is gemiddeld 1scheelt maar 0.5 zo slecht ben ik dus helemaal niet
.
Maar klopt misschien ook wel dat wij niet altijd dezelfde 3 man hebben. En bij ons licht het ook welke map spelen we.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Jouw Trials k/d is 0.78 vs 1.49 bij mij, je gaat dus de helft vaker dood dan ik pannekoekieCrashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:45:
[...]
Klopt, daarom zei ik ook, jullie zijn redelijk, maar shadow heeft overall gewoon de beste stats.
mijn K/D is gemiddeld 1scheelt maar 0.5 zo slecht ben ik dus helemaal niet
.
Maar goed, k/d zegt echt niet alles, maar die discussie is al heel vaak gevoerd hier.
En het is toevallig 0.87 niet 0.78steffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Jouw Trials k/d is 0.78 vs 1.49 bij mij, je gaat dus de helft vaker dood dan ik pannekoekie![]()
Maar goed, k/d zegt echt niet alles, maar die discussie is al heel vaak gevoerd hier.
Ja die is afgelopen week inderdaad een stuk naar beneden gegaan
Maar no worries. Ik blijf het gewoon proberen
Dood gaan is ook tactiek, je kan vertellen waar de andere lopensteffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Jouw Trials k/d is 0.78 vs 1.49 bij mij, je gaat dus de helft vaker dood dan ik pannekoekie![]()
En in dood gaan is de een beter dan de ander, ik hoor ook bij de dood gaan groep
Dood gaan op de juiste plek is een kunst, die ik als ervaren dode in zijn totaal beheers. Ben ook 8 van de 10x prima op te pakkenGriffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:11:
[...]
Dood gaan is ook tactiek, je kan vertellen waar de andere lopen![]()
En in dood gaan is de een beter dan de ander, ik hoor ook bij de dood gaan groep
http://www.insidegamer.nl...ny-the-taken-king-onthuldbrambest schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:36:
Heeft iemand ergens een lijst gezien/gemaakt met alle changes onder elkaar, en wellicht met oud/nieuw ernaast?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die keer dat ik samen met jou en Bermuda speelde ging het ook helemaal niet slecht.AlexMar schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:34:
Ik heb ook geen positieve k/d in Trials, komt vooral omdat ik eerste weken met randoms speelde. Sinds ik een aantal weken sowieso met één vaste teammate speel, haal ik ook the lighthouse.
Verwijderd
Alleen spelen vond ik er destijds niet veel aan, vandaar dat ik wat mede-tweakers zoek om af en toe wat mee te spelen..
Nee, het ging zeker niet slecht. We proberen het nog wel een keer!Crashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Die keer dat ik samen met jou en Bermuda speelde ging het ook helemaal niet slecht.
Zijn er altijd zat online. Hier worden ook vaak groepen gevormd. In mijn ervaring binnen 15-60min al wat voorelkaar.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Denk dat je hem vanaf het begin gewoon moet levellenMichel8704 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:46:
[...]
Moet je m daarna dan ook nog levelen of is dat gelijk gedaan?
Haha mooi hoe jij helemaal bezig bent met Trials, het is echt een doel geworden of niet?Crashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:13:
[...]
Dood gaan op de juiste plek is een kunst, die ik als ervaren dode in zijn totaal beheers. Ben ook 8 van de 10x prima op te pakken.
Doel geworden, nee dat valt wel mee. Het is gewoon een obsessie!steffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
Haha mooi hoe jij helemaal bezig bent met Trials, het is echt een doel geworden of niet?
Kan er niet tegen als ik iets niet kan halen. Zelfde als met relics, toen ik pas begon zeiden ze iedere keer dat komt wel. Op een gegeven moment moet je dan gewoon dat ding pakken en oefenen, lukt het vanzelf. Dat heb ik nu met Trials ook geprobeerd, maar het wil gewoon niet vlotten. Maar ik heb geduld, ik zal het lichthuis op Mercury ooit halen!
Neem je toch Kabamboo meeCrashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Doel geworden, nee dat valt wel mee. Het is gewoon een obsessie!![]()
Kan er niet tegen als ik iets niet kan halen. Zelfde als met relics, toen ik pas begon zeiden ze iedere keer dat komt wel. Op een gegeven moment moet je dan gewoon dat ding pakken en oefenen, lukt het vanzelf. Dat heb ik nu met Trials ook geprobeerd, maar het wil gewoon niet vlotten. Maar ik heb geduld, ik zal het lichthuis op Mercury ooit halen!
Niet in slaap vallen dan he Kabam
Igg dit weekend weer een run doen.
Vanavond ook eindelijk ff tijd om de stream van gister te kijken.
PSN: Flix20-NL
Jij hebt geen recht van spreken meerFlix20 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:11:
Zo moeilijk is het toch niet?![]()
Oude carrie guardian
Griffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Neem je toch Kabamboo mee![]()
Wacht en lach maar jongens, die Trials ga ik gewoon halen
Wordt ook even meegenomen door 2 topspelersFlix20 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:11:
Zo moeilijk is het toch niet?![]()
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Het was een team effort! sommige wat meer dan anderGriffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:12:
[...]
Jij hebt geen recht van spreken meer![]()
Oude carrie guardian
Lighthouse=lightouse:+
Ik weet niet of ik zaterdagavond online ben. Anders vind ik het prima. Kunnen het op zijn minst proberen. Tenzij je met iemand wil gaan die je er sowieso kan brengen.Michaelg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:17:
Ik wil zaterdagavond ook poging doen om naar het huis met de lichtjes te gaan. Wil best meerdere pogingen wagen, zodat er ook een beetje ingespeeld raken. Let me know.
BTW: wat zie ik je hier veel laatste tijd, zijn je clanmaten allemaal gestopt of?
Ze zijn gewoon jaloersFlix20 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
Het was een team effort! sommige wat meer dan ander
Lighthouse=lightouse:+
En nee joh, zoek geen carrier. Gewoon iemand die ook gedreven is en leuk is om mee te knallen. Dus zorg maar dat je er zaterdagavond bent. Ghehe
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
PSN: djmurcielago
Michaelg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:30:
Haha ja die gaan met ttk weer allemaal spelen.
En nee joh, zoek geen carrier. Gewoon iemand die ook gedreven is en leuk is om mee te knallen. Dus zorg maar dat je er zaterdagavond bent. Ghehe
Quests en je laten carryen door ieder story level, niks kapot schieten en doorheen rennen, ben je er binnen 5-6 uren.Svennos1 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:28:
Toch maar eens begonnen aan een extra character, een Warlock. De snelheid van het levelen valt me toch wel weer tegen. Ben nu eerst wat bounties aan het doen, om straks wat makkelijker door de story line heen te gaan. Nog andere suggesties? Nog tweaks of cheats om dit zo snel mogelijk te doen?
Heb ik ook aan gedacht, maar als die Warlock een beetje opschiet kan ik de boost beter gebruiken voor me Hunter die ik nog moet doen.Flix20 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:31:
3 weken wachten en de boost gebruiken die je naar 25 brengt?
Dat wordt mijn zoon aan het werk zetten dan! #Kinderarbeidsteffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:29:
[...]
Quests en je laten carryen door ieder story level, niks kapot schieten en doorheen rennen, ben je er binnen 5-6 uren.
Ik heb toen tot lvl 10 story gedaan. Zoveel mogelijk missies op Hard. Daarna paar potjes PvP. Dan ben je zo 15. Daarna weer missie op hard. Gaat best rap als je 5 levels hoger bent dan aangegeven.
En hier en daar proberen een 34 mee te krijgen die je ff door een paar missies wilt rennen.
En zoveel mogelijk bounties pakken.
Ik ook trouwens
Griffx schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Neem je toch Kabamboo mee![]()
Niks zo lekker als slapend Destiny spelen
Whole lot of stars ***
Ik vind het juist mooi dat je het blijft proberenCrashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:41:
[...]
en maar toezien hoe ik week op week geen flawless haal. Vinden ze mooi.
Ik ook trouwensOp zich is het wel leuk om iets in Destiny niet binnen 1 week te halen
keyboard slaapt beter dan een controllerRudios schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
![]()
Behalve de volgende ochtend, het idee dat je oor verkracht isRudios schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
![]()
Of al die toetsen in je wangCrashhill schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
Behalve de volgende ochtend, het idee dat je oor verkracht is
Erger is als je hebt liggen kwijlen.
:W
Jij ligt haast met je hamer en rest van gereedschappen slapen denk?, of sleutel van huis nog niet gekregen?tha_crazy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:05:
[...]
Of al die toetsen in je wang
Erger is als je hebt liggen kwijlen.
:W
PSN - M4uSzi // -
De muren en vloeren liggen er al uit en bij de stort zijn ze me al zatM4uSzi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Jij ligt haast met je hamer en rest van gereedschappen slapen denk?, of sleutel van huis nog niet gekregen?
daarom, maar ff een nightfall soloen
+1 je hebt helemaal gelijk.Michaelg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:18:
Wil geen spelbreker zijn hoor, maar dit topic is al een keer gesloten geweest. Laten we ervoor zorgen dat dat niet nog eens gebeurd. Maw: mag wel weer iets meer on topic gaan.
OT: Hebben jullie de breakdown van alle subclasses al gezien? (https://www.reddit.com/r/...breaks_down_destinys_new/)
Ik weet dus echt niet wat ik van die hunter-arrow moet vinden. Het lijkt wel cool, ook omdat je 3 schoten hebt. Maar het is niet echt een super om dan ook 3x iemand heel hard mee te vermoorden, zoals Golden Gun dat bijvoorbeeld wel is.
Toch zag ik wat kills voorbij komen in diverse trailers waarin de nieuwe hunter super gebruikt is.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:53:
Je gebruikt hem ook om supers mee te cancelen of crowd control. Niet voor kills.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
[ Voor 86% gewijzigd door UTADDICT op 20-08-2015 18:54 ]
UTADDICT schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:49:
Nog 1 voor raids!
Welke?steffeh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:46:
Iemand die zometeen mee wilt doen met de raids? : )
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
[ Voor 9% gewijzigd door xavento op 20-08-2015 23:22 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Verwijderd
Plaatjes in de VIP reward filmpje gevonden.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 23:23 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kasai op 21-08-2015 07:52 ]
Atlas#22744
Atlas#22744
/doesnotgivesashadershitz
Dit is toch Het grote kroeg / slowchat topic! Dus er wordt af en toe ook gewoon in geouwehoerd zoals in een kroegMichaelg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:18:
Wil geen spelbreker zijn hoor, maar dit topic is al een keer gesloten geweest. Laten we ervoor zorgen dat dat niet nog eens gebeurd. Maw: mag wel weer iets meer on topic gaan.
Vanavond Trials, ga ik hem halen?
[ Voor 85% gewijzigd door Crashhill op 21-08-2015 09:01 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Heb je snel gedaanxavento schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:02:
Woohoo eindelijk me Thorn!Vanacht met 2 amerikanen even doorheen gerend, wat een toffe fight die laatste part.
Atlas#22744
Wees gerust, ik zal vandaag geen BBQ foto's postenMichaelg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:18:
Het is wel mooi weer voor een ...
yep, beter dan de chatterwite shader (erg mooi) maar zie je van ver al aankomen in pvp.
die rift modus in pvp lijkt me erg gaaf.
Aangezien ik nu al een superspons ben, sla ik de mayhem maar over.
[ Voor 18% gewijzigd door Griffx op 21-08-2015 09:17 ]
Verwijderd
Geen idee of dit kan, maar zou wel helpen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:16:
Ze moeten gewoon bepaalde mensen een topic ban geven. Zodat ze niet meer kunnen posten.
Geen idee of dit kan, maar zou wel helpen.
Gisteravond tijdens een potje pvp had iedereen een slechte ping, is dat vaker de laatste tijd ?
Verwijderd
En ik bedoel ipv een topic lock, dat ze beter wat aan de personen kunnen doen die het veroorzaken.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 09:30 ]
En net als chatterwhite dat iedereen hem heeftGriffx schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:16:
[...]
yep, beter dan de chatterwite shader (erg mooi) maar zie je van ver al aankomen in pvp.
die rift modus in pvp lijkt me erg gaaf.
Aangezien ik nu al een superspons ben, sla ik de mayhem maar over.
Atlas#22744
Dan zit je in een game met een brakke hostViper® schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:27:
[...]
![]()
Gisteravond tijdens een potje pvp had iedereen een slechte ping, is dat vaker de laatste tijd ?
m.b.t. design zitten er best aardige zaken tussen, maar de styling options die je zelf hebt zijn zeer beperkt.
alle hosts zijn brak, that's the general problem
[ Voor 12% gewijzigd door Viper® op 21-08-2015 10:05 ]
Ghehe nee je gaat hem morgen avond pas halen. Haha
Daarover gesproken. Nog iemand anders die morgen avond rond de klok van 8en trials wilt doen?
Ik vind hem vet!Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:22:
http://imgur.com/a/QO1zD
Plaatjes in de VIP reward filmpje gevonden.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik moet nog even kijken of ik zaterdag avond online benMichaelg schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Ghehe nee je gaat hem morgen avond pas halen. Haha
Daarover gesproken. Nog iemand anders die morgen avond rond de klok van 8en trials wilt doen?
Moet nog bij Xur zijn voor de bad juju bounty
[ Voor 59% gewijzigd door Viper® op 21-08-2015 11:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()