PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Had het al aangepast
Atlas#22744
Iedereen, die actief Trials speeltKasai schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:25:
Mijn vraag is wie nog meer de Lighthouse heeft gehaald
I served in a company of heroes.
Wat is de Lighthouse?Kasai schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:25:
Mijn vraag is wie nog meer de Lighthouse heeft gehaald
Ja, al die Guardian Down NL posts zijn namelijk onmisbaar voor dit forum.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:19:
Ik zal maar een keer de volwassene spelen en er niet verder op in gaan.
En maar afvragen waarom dit topic 2x gelocked is.
Verwijderd
Want ik post zoveel.L490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:27:
[...]
Ja, al die Guardian Down NL posts zijn namelijk onmisbaar voor dit forum.
Ereaser schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:21:
[...]
Eindelijk spellen jullie hunter eens goed
Hoho nu begin ik een beetje aangesproken te voelen..L490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:27:
[...]
Ja, al die Guardian Down NL posts zijn namelijk onmisbaar voor dit forum.
Oh, in dat geval neem ik alles terug!Buizerd__NL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Hoho nu begin ik een beetje aangesproken te voelen..
Ik zeg dat ik geen volledige teams met thorns ben tegen gekomen. Tuurlijk ben ik wel een aantal Thorns tegen gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Ten eerste gratz met mercury.
Ten tweede: Je zegt dat je geen thorn tryhards bent tegengekomen. Maar je 2 teammaten waren blinkende bladedancers met thorn en TLW. Dus eigenlijk ben je ze elke game tegengekomen in je eigen team.
Niet vervelend bedoeld hoor. Ik gebruik zelf ook thorn. Alleen klopte het niet helemaal.
En ja, één van mijn teamgenoten gebruikte voornamelijk Thorn, de ander gebruikte ook TLW, maar die heb ik ook meerdere potjes met NLB rond zien lopen dat ik dacht oke..
Voor de duidelijkheid, ik heb geen afkeer tegen Thorn, ik heb/had geen mening over Thorn omdat ik er nog niet in een Trails vorm tegen gespeeld hebt.
Ik had alleen na al die verhalen zowel hier, als op bv een Reddit complete Thorn teams verwacht. En dat je tegen Thorn compleet machteloos bent.
Dit vond ik wel meevallen.
Ik kon met m'n Red Death prima meekomen en heb ook 1v1 van Thorn gewonnen.
PSN: Flix20-NL
zie trouwens net dat ik nog een PoE quest moet voltooien voor de Dreg's Promise..
[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 18-08-2015 14:41 ]
Verwijderd
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen hoor. En TLW is net zo ergFlix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Ik zeg dat ik geen volledige teams met thorns ben tegen gekomen. Tuurlijk ben ik wel een aantal Thorns tegen gekomen.
En ja, één van mijn teamgenoten gebruikte voornamelijk Thorn, de ander gebruikte ook TLW, maar die heb ik ook meerdere potjes met NLB rond zien lopen dat ik dacht oke..
Voor de duidelijkheid, ik heb geen afkeer tegen Thorn, ik heb/had geen mening over Thorn omdat ik er nog niet in een Trails vorm tegen gespeeld hebt.
Ik had alleen na al die verhalen zowel hier, als op bv een Reddit complete Thorn teams verwacht. En dat je tegen Thorn compleet machteloos bent.
Die gasten waar je mee speelde waren ook echt wel bonkers goed. Nummer 60 en 100 in de trials DTR ranking.
Verwijderd
Wat heb ik nu weer gedaan. Jezus man.L490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:41:
Oef, laat ik maar de volwassene zijn zegt 'ie nog, zit 'ie er helemaal naast, hahaha.
Bemoei jij je er nou eens niet mee man.....Griffx schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:42:
Laten we de burnstoppen, iedereen gebruikt de thorn, back on topic.
Vieze lagswitcher
Lekker boeiend wie ze gebruikt, net als al die jankerds die final round cheaten vinden, lolololol
Net even Destiny Tracker gekeken. Je bent ook niet uitgenodigd door de eerste de beste jesusFlix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Ik zeg dat ik geen volledige teams met thorns ben tegen gekomen. Tuurlijk ben ik wel een aantal Thorns tegen gekomen.
Verwijderd
Echt he!? Hij heeft de goeie teammaten gekozen.Crashhill schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:46:
[...]
Net even Destiny Tracker gekeken. Je bent ook niet uitgenodigd door de eerste de beste jesusdie ene heeft in zen laatste paar Trials 2.5 K/D lol.
Zie je gelijk welke class build & wapen perks
dit.. Het zit in de game, dus dan hoort het erbij. Anders moet Bungie het maar fixxen, al die ongeschreven regels... Helemaal als het om trials gaat verandert de normaal zo normaal zo positieve destiny community al snel in puberende Call of Duty spelers heb ik het ideeAlexMar schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:45:
Het probleem van een broken metagame, handcannons & shotgun !
Lekker boeiend wie ze gebruikt, net als al die jankerds die final round cheaten vinden, lolololol
Oh, ik vatte het ook absoluut niet aangevallend op hoor(is wel meer voor nodig bij mijVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:41:
[...]
Ik bedoelde het ook niet om je aan te vallen hoor. En TLW is net zo erg
Die gasten waar je mee speelde waren ook echt wel bonkers goed. Nummer 60 en 100 in de trials DTR ranking.
Maar wou wel even wat puntjes recht zetten.
De meta zal misschien wat anders liggen, maar ik heb het anders ervaren. En het was een goede ervaring.
Heb het naar m'n zin gehad en ben naar the lighthouse geweest so /care:+
En die gast en chick waar ik mee speelde waren echt bizar.
Zij zat gewoon met 't kind op schoot te spelen.
Voor een match begon zat hij het andere team te inspecteren en noemde hun gear op. Vervolgens wist hij ongeveer wat hun speelstijl zou zijn en anticipeerde daarop.
Super chill om zo te spelen. Kan niet wachten om volgende keer minder een backseat rol te spelen en echt mee te kunnen rollen.
Ze waren zowaar onder de indruk van me gezien m'n PvP ervaring binnen Destiny.
Verwijderd
Het is niet cheaten. Het is goedkoop. En als je final round gebruikt door eerst alle andere kogels in de muur te schieten ben je een lul.AlexMar schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:45:
Het probleem van een broken metagame, handcannons & shotgun !
Verwijderd
Gewoon oefenen. Je hebt zo te zien goeie leerkrachtenFlix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Oh, ik vatte het ook absoluut niet aangevallend op hoor(is wel meer voor nodig bij mij).
De meta zal misschien wat anders liggen, maar ik heb het anders ervaren. En het was een goede ervaring.
Voor een match begon zat hij het andere team te inspecteren en noemde hun gear op. Vervolgens wist hij ongeveer wat hun speelstijl zou zijn en anticipeerde daarop.
Super chill om zo te spelen. Kan niet wachten om volgende keer minder een backseat rol te spelen en echt mee te kunnen rollen.
Haha ja want shotguns zijn high class, lol.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Het is niet cheaten. Het is goedkoop. En als je final round gebruikt door eerst alle andere kogels in de muur te schieten ben je een lul.
Hij moet ze even naar PS4 halen en mij voorstellenVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:48:
[...]
Echt he!? Hij heeft de goeie teammaten gekozen.
Of een slimme perk userVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Het is niet cheaten. Het is goedkoop. En als je final round gebruikt door eerst alle andere kogels in de muur te schieten ben je een lul.
Ik schiet ze de lucht in, mag dat wel?Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Verwijderd
Dat heb ik nooit gezegd. Maar de Final round discussie gaan we niet weer beginnen.AlexMar schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Haha ja want shotguns zijn high class, lol.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 14:52 ]
Alleen als je de laatste ook in de lucht schiet
Verwijderd
Haha. WTB Like knopGearloose schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Die schiet ik meestal in iemands kleine teen.Gearloose schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Dan ben je een lul heb ik net begrepen.....L490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:53:
[...]
Die schiet ik meestal in iemands kleine teen.
Ik vind het skills aangezien een kleine teen een stuk kleiner is dan een hoofd
Of alsnog voor de headshot/ dubbel kill gaanL490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:53:
[...]
Die schiet ik meestal in iemands kleine teen.
Haha ik zou de contacten warm houden, als is het alleen maar om pvp van te leren.Flix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:49:
[...]
Oh, ik vatte het ook absoluut niet aangevallend op hoor(is wel meer voor nodig bij mij).
Goh je wordt een keer meegenomen, haha mazzelpik.
Je had net zo goed op je spawn kunnen gaan zitten.
Ik vind het skills aangezien een kleine teen een stuk kleiner is dan een hoofd
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 18-08-2015 14:55 ]
Of een shotgunnende Titan no-scopen in dat tunneltje bij Burning Shrine.AlexMar schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
Of alsnog voor de headshot/ dubbel kill gaan
Thorn is ook niet broken of OP, alleen in goede handen ( zoals elk wapen ) is 'ie enorm goed. Veel mensen die niet goed zijn en elke keer door dat wapen worden vermoord beginnen te klagen ( as usual: wie het niet mee zit begint direct van alles te roepen ).Flix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
En ja, je kan prima van een thorn 1 vs 1 winnen, het is niet zo dat 'ie met 2 body shots jou dood heeft, met een pulse is een headshot ook einde verhaal.
Tot 15 september, wanneer de final round wordt gefixt, welk wapen ga je dan kiezen?L490 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:41:
Oef, laat ik maar de volwassene zijn zegt 'ie nog, zit 'ie er helemaal naast, hahaha.
Thnx voor de tip!AlexMar schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:48:
Tip voor trials, www.destinytrialsreport.com
Zie je gelijk welke class build & wapen perks
Is er al bekend of Trials actief blijft in TTK?
Bij mij staat Blink Shotgun
Die tripmine is zo lekkerrrr..
Ho ho, laatste potje had ik ook gewoon 6 kills hoor!Griffx schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:54:
[...]
Haha ik zou de contacten warm houden, als is het alleen maar om pvp van te leren.
Goh je wordt een keer meegenomen, haha mazzelpik.
Je had net zo goed op je spawn kunnen gaan zitten.
Haha, nu gelooft niemand je meer hoor, hier kom je nooit meer vanaf!Flix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:01:
[...]
Ho ho, laatste potje had ik ook gewoon 6 kills hoor!
Je quote me verkeerd, maar goed, ik weet het nog niet is afhankelijk van wat TTK gaat brengen, maar ik neig naar Pulse Rifle + Sniper Rifle. Die Messenger is zo'n fijn wapen, die blijf ik nog wel even houden.steffeh schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:56:
[...]
Tot 15 september, wanneer de final round wordt gefixt, welk wapen ga je dan kiezen?
Overigens wordt het nooit cheaten genoemd, maar veel mensen vinden het goedkoop om die eerste paar kogels in de muur te schieten (of lucht).
Atlas#22744
Daar hebben we gelukkig Destinytracker voor!steffeh schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Haha, nu gelooft niemand je meer hoor, hier kom je nooit meer vanaf!
Ja omdat dat hun ze helemaal kapot geschoten haddenFlix20 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:01:
[...]
Ho ho, laatste potje had ik ook gewoon 6 kills hoor!
Nee zonder dollen lekker toch zo'n run.
I beg to differsteffeh schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:56:
[...]
Thorn is ook niet broken of OP, alleen in goede handen ( zoals elk wapen ) is 'ie enorm goed. Veel mensen die niet goed zijn en elke keer door dat wapen worden vermoord beginnen te klagen ( as usual: wie het niet mee zit begint direct van alles te roepen ).
Thorn: 2 headshots + DoT = kill.
Het is gewoon cheap, dat je 2x kan schieten en dan verstoppen. Daarbij heeft de Thorn echt een hele hoge range als je send it gebruikt.
Last word: 2 hip fire headshots = kill.
De hipfire detection is zo glitched als het maar zijn kan. Buiten de normale detectie schijnt het zo te zijn dat je met de knuckle head radar altijd hipfire damage doet. En 3 body shots is ook een kill met hipfire damage.
En er is een reden waarom die wapens zo populair/overused zijn, vast niet omdat het zo lastig is ze te gebruiken
Maar goed kan niet wachten op de weapon balancing
[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 18-08-2015 15:48 ]
Verwijderd
Hawkmoon en Timurs lash 2shot ook.Ereaser schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
I beg to differ
Het is gewoon cheap, dat je 2x kan schieten en dan verstoppen. Daarbij heeft de Thorn echt een hele hoge range als je send it gebruikt.
De hipfire detection is zo glitched als het maar zijn kan. Buiten de normale detectie schijnt het zo te zijn dat je met de knuckle head radar altijd hipfire damage doet. En 3 body shots is ook een kill met hipfire damage.
En er is een reden waarom die wapens zo populair/overused zijn, vast niet omdat het zo lastig is ze te gebruiken
Maar goed kan niet wachten op de weapon balancingMochten ze van mij wel eerder doen, ipv 2 maanden van te voren aankondigen.
Maar ze moeten idd gewoon ff die balancing patch uitleveren.
Maar dat ligt vooral in de handen van RNGVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:51:
[...]
Hawkmoon en Timurs lash 2shot ook.
Maar ze moeten idd gewoon ff die balancing patch uitleveren.
Weet niet of jullie wel eens pvp spelen, maar daar kom ik maar sporadisch iemand tegen die mij consequent op mijn hoofd raakt. De meesten kunnen dat niet, zelfs niet met de hulp die je al van het spel krijgt. Degenen die dat wel kunnen, verdienen de kill.
P.s.
Last Word is niet OP maar bugged, heeft Bungie al een bevestigd (maar nooit gefixed).
[ Voor 13% gewijzigd door UTADDICT op 18-08-2015 16:07 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Timurs lash sowieso 2 shot kill. Headshots dan he.Ereaser schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:53:
[...]
Maar dat ligt vooral in de handen van RNG
Wat Utah zegt klopt precies. Daarnaast zijn er meer wapens die het kunnen, maar eens dat de wapens balans liever gister dan vandaag live mag gaan.Ereaser schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
I beg to differ
Maar goed kan niet wachten op de weapon balancingMochten ze van mij wel eerder doen, ipv 2 maanden van te voren aankondigen.
Tuurlijk zijn ze populair doordat ze goed zijn, maar ik word echt sporadisch 2 x in m'n hoofd geraakt door een Thorn.
Speel de laatste tijd best veel PvP want er is weinig anders te doen en ik zie het best vaak gebeuren dat mensen 2 headshots maken met Thorn. Met TLW wat minder, maar die schiet zo snel dat body shots ook voldoen.UTADDICT schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:53:
Weet niet of jullie wel eens pvp spelen, maar daar kom ik maar sporadisch iemand tegen die mij consequent op mijn hoofd raakt. De meesten kunnen dat niet, zelfs niet met de hulp die je al van het spel krijgt. Degenen die dat wel kunnen, verdienen de kill.
Headshot + final round ofVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Timurs lash sowieso 2 shot kill. Headshots dan he.
Headshot + luck in the chamber.
Maar die handcannons schieten dan ook een stuk trager.
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 18-08-2015 16:31 ]
Verwijderd
Ik wil wel meeDarkElement schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:36:
Wie wil mee doen met 3x nf?
1. darkelement1987
2. stony-times
3.
Starten als we compleet zijn.
Niemand? Ben bij de tank of walker....
[ Voor 39% gewijzigd door strompel op 18-08-2015 17:08 ]
PSN: jansoe13
Ik ook, doe wel even mee! Al een derde?
PSN: ZogstotenV
Heb nog geen 3e, ben nu bij de tank, en heb nog 10 minuutjes
PSN: ZogstotenV
Kan het nog?strompel schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:54:
Ff snel een NF, moet zo eten
Niemand? Ben bij de tank of walker....
Is al kapot
Na het eten ga ik nog wel een keer
Ik zie een Ghost shell (blauw/rare) op 0:18!!
En ik lees in de youtube-comments dat je je gedismantlede exotics van bijvoorbeeld Year 1 kan terugkrijgen, maar wat hiervan waar is weet ik niet, zie geen source.
- Verder zie ik op 0:34 een aantal nieuwe exotics (1 niewe autorifle, iets wat lijkt (of bestaat uit) een Monte Carlo (zelfde geldt voor Bad Juju), + 2 nieuwe hand cannons)
- Ook zie ik de Thunderlord onder 'Year 2', staan maar wat dit precies betekent weet ik ook nog niet.
- Bounties uitgebreid naar 16 slots
https://www.reddit.com/r/..._teaser_destiny_year_two/
[ Voor 78% gewijzigd door DarkElement op 18-08-2015 18:55 ]
1. Jansoe13
2.
3.
4.
5.
6.
Zelf ff aanvullen
strompel schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:59:
Iemand om 2000 een VOG?
1. Jansoe13
2. Armyboy666
3. Pinjataaa
4.
5.
6.
Zelf ff aanvullen
Iemand om 2000 een VOG?
1. Jansoe13
2. Armyboy666
3. Pinjataaa
4. M0nkeymen81
5.
6.
Zelf ff aanvullen
[ Voor 27% gewijzigd door M0nkeymen op 18-08-2015 19:12 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
strompel schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:59:
Iemand om 2000 een VOG?
1. Jansoe13
2. Armyboy666
3. Pinjataaa
4. djmurcielago
5. M0nkeymen81
6. xKingDaanx (vriend van murcielag)
Zelf ff aanvullen
[ Voor 8% gewijzigd door Murcielago op 18-08-2015 19:14 ]
PSN: djmurcielago
[ Voor 100% gewijzigd door GMacD op 18-08-2015 19:19 ]
Trouwens hoop ik dat auto rifles weer gaan shinen, heb wel weer zin om Suros af te stoffen!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
3 pagina's terug hadden we het er overDarkElement schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:11:
waar lees je dat
PSN-ID: Hettic1
Doe ff gezellig mee dude.Buizerd__NL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:33:
Ik moet Crota doen, en geen VoG.
Zoeken jullie nog iemand heb check points.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
FF DNS instellingen naar 8.8.8.8 instellen dan doet ie t weerBuizerd__NL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:41:
Net op het moment dat jij mij invite pleurt mij internet eruit, k*t ziggo
We hebben tegenwoordig allemaal ziggoBuizerd__NL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:41:
Net op het moment dat jij mij invite pleurt mij internet eruit, k*t ziggo
nieuws: Ziggo kampt met dns-storing
[ Voor 44% gewijzigd door Buizerd__NL op 18-08-2015 22:16 ]
Je mag vanavond wel met mij mee als je nog moetBuizerd__NL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:56:
Zucht! waarom kunnen hunters geen NF solo'en.
Atlas#22744
Hij is lvl 29, dus iemand die ons even door lvl 32 PoE wil loodsen? Tegen een uurtje of 20:00.
Gisteren wouden we beginnen aan 2e crota normal mode
Vanavond anders morgen me kistjes. en Vrijdag weer Trials
En dan maar 3460 grimoire hebben?!Crashhill schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:45:
Hunters kunnen ook gewoon Nightfall solo doenJe moet dan alleen niet denken dat je een selfres warlock of defender titan bent
. Dan komt het helemaal goed
Gisteren wouden we beginnen aan 2e crota normal modewa denkte? Internet eruit
. Toen maar naar bed gegaan, ik bedoel de 3 nightfalls, alle ghosts, en alle WANTED maar even gedaan
Vanavond anders morgen me kistjes. en Vrijdag weer Trials
Edit: gelijk maar ff mn bericht posten:
Zijn er mensen die vandaag zin hebben om mij te helpen ( en wellicht ook jezelf) om wat grimoire cards te completen? Ik moet nog:
- 27 strikes doen (niet van strike playlist maar planeten los selecteren. Bij het doen van deze met 3 spelers telt elke strike as 3. In mijn geval zou ik er dan dus 9 moeten doen).
- 93 hydra's killen.
- 21(!) public events (Rank maakt daarbij niets uit).
- 200(!) VIP patrol kills (Kunnen we dusdanig doen door te verspreiden in patrols en zoeken naar aparte vip missies, de target kills tellen ook voor je mede guardians).
Ik moet er nog een flink aantal maar dit zijn er een aantal die je goed samen zou kunnen doen.
Dit is natuurlijk mijn lijstje maar mocht je zelf nog een aantal moeten die goed te doen zijn help ik daar uiteraard bij mee als dat kan
[ Voor 42% gewijzigd door Michel8704 op 19-08-2015 09:37 ]
Uhu,,, ik moet nog alles gaan farmenMichel8704 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:30:
[...]
En dan maar 3460 grimoire hebben?!![]()
Edit: gelijk maar ff mn bericht posten:
Zijn er mensen die vandaag zin hebben om mij te helpen ( en wellicht ook jezelf) om wat grimoire cards te completen? Ik moet nog:
- 27 strikes doen (niet van strike playlist maar planeten los selecteren. Bij het doen van deze met 3 spelers telt elke strike as 3. In mijn geval zou ik er dan dus 9 moeten doen).
- 93 hydra's killen.
- 21(!) public events (Rank maakt daarbij niets uit).
- 200(!) VIP patrol kills (Kunnen we dusdanig doen door te verspreiden in patrols en zoeken naar aparte vip missies, de target kills tellen ook voor je mede guardians).
Ik moet er nog een flink aantal maar dit zijn er een aantal die je goed samen zou kunnen doen.
Dit is natuurlijk mijn lijstje maar mocht je zelf nog een aantal moeten die goed te doen zijn help ik daar uiteraard bij mee als dat kan.
Hydra's en Ogres heb ik helemaal geen zin in.
En om nou nexus op lvl 8 te doen voor auto, scout, pulse rifle kills zie ik ook niet zitten hahahaa
Moet misschein wat vaker met me warlock en Titan spelen
Achjah loopt wel los. Vind het alleen stom van Bungie dat ze Weekly nightfall en RAID kills niet meetellen.. was ik een stuk verder geweest ook met Ogre's in PoE.
Damn bitches daar
[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 19-08-2015 09:54 ]
- Shotgun nerf
- Handcannon nerfs (echt niet leuk meer...hoeveel die nu worden gebruikt)
- blink nerf (gebruik ik zelf ook maar niet om exclusief te shotgun - blinken, begrijp goed dat ze daar wat aan willen doen)
- En alle andere weapon balancing dingetjes.
TTK wordt denk ik echt dope, vanavond met een zak chips de stream checken.
The first casualty in war is always the truth...
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Dit topic is gesloten.
![]()