voor een kut spel toch nog goede value for moneyyyyyybrambest schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:47:
421 uur hier, meer dan ik dacht.
34 uur (in 1 week
)
De uurtjes gaan hard met jullie samen gamen haha!
*maakt ondertussen Warlock character aan
De uurtjes gaan hard met jullie samen gamen haha!
*maakt ondertussen Warlock character aan
[ Voor 23% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 12-08-2015 11:21 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Wat dat betreft zijn we ook allemaal wel een boel verslaafde bij elkaar. On drugsDestiny
The time displayed does not include idle time spent in the Tower, Reef, or waiting in orbit.Low_Profile schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Ik zit op 1530 ofzo![]()
Thuiswerken en je ps4 altijd aan laten staan enzo![]()
'Thuiswerken'
Hahaha bustedEreaser schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
The time displayed does not include idle time spent in the Tower, Reef, or waiting in orbit.
'Thuiswerken'
YepEreaser schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
The time displayed does not include idle time spent in the Tower, Reef, or waiting in orbit.
'Thuiswerken'
Maar ff koffie halen tussendoor en dan 'ff' spelen. Je weet hoe dat gaat
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Je bedoelt ff gamen en tussendoor werkenLow_Profile schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Yep
Maar ff koffie halen tussendoor en dan 'ff' spelen. Je weet hoe dat gaat
Iemand tips om mijn Warlock sneller te levelen? Duurt zo lang van 1 naar 20..
Zorgen dat er een lvl 34'r met je mee doetMother_Goozz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:
Zit helaas op me werk, anders had ik ff geholpen.
Iemand op een hoger level laten meelopen. Dat is minder leuk om te spelen, maar wel sneller.Mother_Goozz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:
Probeer zoveel mogelijk bounties te doen. Als je niet direct achter elkaar wil levelen, gaat het veel sneller als je levelt met de dagelijkse bounties.
Dat Crusible (MP) is niet echt leuk als je level rond de 10 zit. Ben nu 12, maar merk dat er vrijwel alleen maar lvl > 25 in speelt. Kan me kont nog niet keren of ik ben al kapot geschoten of zelfs geslagen 
Toch heb ik elk potje wel een kill, of zelfs enkele kills, en ook al sta ik onderaan. De slechtste na mij heeft vaak maar net iets meer punten, terwijl die gene ook lvl + 20 is. Doe ik het ergens toch nog goed haha.
Kan je in de game ook de progress van een bounty zien? Ik heb me nog niet eens verdiept in bounties. Af en toe heb ik er 1 voltooid, maar dat is zonder dat ik daarmee bezig was. Was gewoon bezig om weer een level te voltooien.
Toch heb ik elk potje wel een kill, of zelfs enkele kills, en ook al sta ik onderaan. De slechtste na mij heeft vaak maar net iets meer punten, terwijl die gene ook lvl + 20 is. Doe ik het ergens toch nog goed haha.
Kan je in de game ook de progress van een bounty zien? Ik heb me nog niet eens verdiept in bounties. Af en toe heb ik er 1 voltooid, maar dat is zonder dat ik daarmee bezig was. Was gewoon bezig om weer een level te voltooien.
Zoiets ja
De Crota en VOG hard runs waren lachen gisteren
Ik bak er alleen nog weinig van haha.
[ Voor 26% gewijzigd door Baiko op 12-08-2015 12:12 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Crucible (ik doe control). Het is zonder kills al 4k aan xp per potje. Een assist/kill is 60 xp en dat tikt ook best aan. Als je na de 1e missie meteen Crucible in gaat dan heb je tot lvl6 maar 1 potje nodig om te levelen daarna duurt het steeds langer maar krijg je wel bounties erbij.. 5 potjes control voor 5k xp, 3 wins, 25 warlock kills etc.. bij een hoop hoef je er niet echt bewust iets voor te doen.Mother_Goozz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:
Ik zou dat minstens tot lvl12 proberen te doen daarna kan je het verhaal helemaal op hard doorlopen, wel de PVE bounties pakken en helemaal ideaal als iemand meeloopt.
Wapens kan je tussendoor bij de gunsmith of cryptarch kopen en je kan er met de juiste best mee meekomen. Zoek een Shotgun met veel impact. En er zijn witte snipers met evenveel impact als de efrideet spear. Qua primary is de keuze wat minder fijn, een autorifle/pulse met veel impact is denk ik de fijnste keuze.
Toevallig vorige week 2 keer van 1 tot 20 gegaan. Volgens de app was ik 6 uur en 8 minuten bezig (solo) maar het kan nog stukken sneller.
I served in a company of heroes.
Vanaf lvl 4 alle bountys mee pakken, je kunt al wel meteen switchen naar sunsinger meestal voor dat je op Mars zit ben je al lvl 20Mother_Goozz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:
PSN: jansoe13
Zeg dat wel, hoef ik the taken king niet meer te halen. Ga nooit nog een keer dat halen hahaCrashhill schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:51:
[...]
voor een kut spel toch nog goede value for moneyyyyyyhahaha.
Dank voor alle tips.
Crucible speel ik niet, ik vind dat zo gruwelijk saai. 1 groot shotgun spam feestje.. Wordt ik alleen maar saggo van
Crucible speel ik niet, ik vind dat zo gruwelijk saai. 1 groot shotgun spam feestje.. Wordt ik alleen maar saggo van
Dan zou ik iemand lief vragen om mee te rennen
je wilt alles op hard spelen maar als lvl 4 gaat een lvl 5 missie onwijs traag.. Daarom dat crucible omdat je eenmaal op lvl 10+ snel door het verhaal kan rammen.
Ik ben nog bezig met een Hunter lvl6 
schiet ook niet op, ik moet steeds maar Raid's en Nightfalls doen
Ik wil zo met m'n level 34 wel meelopen met wat lagere level guardians.Viper® schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:18:
Zelf met shotgun gaan rennen ookMother_Goozz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:59:
Dank voor alle tips.
Wil iemand helpen met poe 32 we zijm al met zn 2e we willen 1600 a 16.15 beginnen.
Psn tollenaar24
Psn tollenaar24
Pak jij je shotgun, pak ik m'n thorn.
Kijken wie er wint
All heb ik een gjalla en jij mellee, je wint nog steeds.tha_crazy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:53:
[...]
Kijken wie er wint
Hebben we dat ook weer opgehelderdbrambest schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
All heb ik een gjalla en jij mellee, je wint nog steeds.
Pfff, kan Bungie niet de hele week Trials open houden? Is er tenminste iets interessants te doen!
Agreed!AlexMar schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:06:
Pfff, kan Bungie niet de hele week Trials open houden? Is er tenminste iets interessants te doen!
Of hoe slecht ik benCrashhill schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:24:
[...]
Hij wil alleen maar horen hoe goed dat ie is
Bram jongen, jij bent kaai goed joh.. !! in niet goed zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Crashhill op 12-08-2015 16:29 ]
2 raids die je kan doen voor materials die je in TTK in kan wisselen bij de factions voor rep, wie weet krijg je daar nog een leuke shader uitAlexMar schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:06:
Wel grappig dat de shaders en ships uit die packages nog de enige dingen zijn die echt rare zijn. Al hoewel de oude gear dat ook wel is, maar die moet je uit blauwe engrams zien te krijgen.
1 energy/shard 1 rep ofwat? (is dat btw confirmed?)Ereaser schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:43:
[...]
2 raids die je kan doen voor materials die je in TTK in kan wisselen bij de factions voor rep, wie weet krijg je daar nog een leuke shader uit
Wel grappig dat de shaders en ships uit die packages nog de enige dingen zijn die echt rare zijn. Al hoewel de oude gear dat ook wel is, maar die moet je uit blauwe engrams zien te krijgen.
En anders kun je altijd nog shards/energies inwisselen voor glimmer
Zal wel meer zijn dan 1 repCrashhill schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:46:
[...]
1 energy/shard 1 rep ofwat? (is dat btw confirmed?)
En anders kun je altijd nog shards/energies inwisselen voor glimmer
Reddit mega thread over game informer info:
"You can turn in materials to these above factions for a Rep Gain (like the Speaker with Glimmer)"
Straks met TK, kun je 1 char toch gewoon een buff geven.Viper® schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:18:
Ik heb op moment maar 2 char. Straks die ene bewaren voor TK.
1 energy/shard 250 rep points
Helemaal mijn spear heeft motes gekost NIET normaal. Hij moest Arc, 6 magazine en last round hebben. (Voor Skolas). Haalde ze de burn weg
Dat vind ik het enige pijnlijke aan heel de taken king. Straks is alles waarvoor je year 1 hebt gespeeld, haast nutteloos..
Juist daarom heb ik weer zin in ttk. Gewoon een soort van reset.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
En juist ook weer niet wat er vaker gezegd word dat je alles weg gooit waar je zo hard aan hebt gewerkt!Michaelg schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:05:
Juist daarom heb ik weer zin in ttk. Gewoon een soort van reset.
Ach ja een ding is zeker. We stoppen allemaal een keer met Destiny. Al het harde werk is dan voor niets. Of... We hebben veel lol gehad in de tijd dat we het speelde.
It's about the journey, not the destiny-tion.Playmaster schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:06:
Ach ja een ding is zeker. We stoppen allemaal een keer met Destiny. Al het harde werk is dan voor niets. Of... We hebben veel lol gehad in de tijd dat we het speelde.
If you don't like the journey, you're doing it wrong
Hoop gewoon weer dat je het gevoel krijgt ergens naartoe te werken. Van lvl 20 tot aan 27 was je alleen bezig zodat je de raid kon spelen. En daarna was het met je lvl 27 poppeke echt zwoegen om door de raid te komen en na veel pogingen eindelijk de complete raid set te bemachtigen. How had dat gevoel totaal niet. Binnen een week was ik 34 en toen was de fun er eigenlijk wel vanaf. Voor de heb, heb ik toen maar al mijn wapens geleveld naar 365, maar niet omdat het echt nodig was.
Vandaar prima dat je alle oude shit weg kan gooien en gewoon opnieuw kunt bouwen, en opnieuw (hoop) veel moeite moet doen om straks de raid te kunnen halen.
Vandaar prima dat je alle oude shit weg kan gooien en gewoon opnieuw kunt bouwen, en opnieuw (hoop) veel moeite moet doen om straks de raid te kunnen halen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Komt dat zien, Komt dat zien
Nog 2 plekken vrij in een Crota Hard run met de meest leuke Destiny groep
Ik kom eraanViper® schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:35:
Komt dat zien, Komt dat zien
Hallo allemaal, ik heb een nieuw account aangemaakt in destiny en ben op zoek naar mensen om de quests te door lopen van af begin tot de laatste DLC.
Als er mensen geintresseerd zijn, kunnen jullie me toevoegen onder psn naam jamuraan
Als er mensen geintresseerd zijn, kunnen jullie me toevoegen onder psn naam jamuraan
Ik heb gehoord dat jij met een final round sniper speelt, foei!tha_crazy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:53:
[...]
Kijken wie er wint
Dat doe ik ook!steffeh schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 05:15:
[...]
Ik heb gehoord dat jij met een final round sniper speelt, foei!
Soms, hangt van de tegenstander afsteffeh schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 05:15:
[...]
Final Round bitching - Round 1 Results
Tegen 1 - 2 Voor
Round 2 - Starting at 09:00
Tegen 1 - 2 Voor
Nope,geen destiny ttk for me. I'm out.
Tot in september, wedden dat je hem wel haalt na alle berichten hierbrambest schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:05:
Nope,geen destiny ttk for me. I'm out.
Tegen 1 - 3 VoorCrashhill schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:20:
Final Round bitching - Round 1 Results
Tegen 1 - 2 Voor
[ Voor 33% gewijzigd door Griffx op 13-08-2015 09:21 ]
Brammetje gaat hem sowieso halen. Nieuw artikel op gameinformer is ook wel lachen. Er komt echt veel nieuwe content en redesign van het spel. Nog steeds niks over de RAID :O! Wil er blanco ingaan maar ben toch ook wel weer superbenieuwd wat de eerste die er doorheen lopen van vinden.Griffx schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:20:
[...]
Tot in september, wedden dat je hem wel haalt na alle berichten hier
[...]
Tegen 1 - 3 Voor
Of het WOW is of MEEHHEHEEHHHHHHHH
Steffeh mist ons.steffeh schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 05:15:
[...]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Yup maar jammer genoeg nog steeds niks over de RAID
Misschien als die in de budgetbak ligt... Ik ga sowieso niet pre-orderen, ga begin sept verhuizen, en mgs5 komt 1 sept. Gisteren voor t eerst gameplay beelden daarvan gezien, en dat is gewoon...vegetto1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:12:
Bram jij koopt hem toch wel
Ik wil ook blind de raid in gaan maar denk dat het voor mij niet helemaal uit gaat komen......
Van 14 t/m 18 sept heb ik weer een cursus....
en de release is ook ergens rond die tijd
Plus dat ik dan wat meer te doen heb want eigen huisje
ff kijken hoe 't allemaal uitkomt.
Eerste paar dagen wordt het toch eerst men chars allemaal naar lvl 40 knallen denk. Als je cursus hebt en savonds gewoon thuis ben kun je gewoon levellen toch, ik ga iig geen vrij pakken omdat ik waarschijnlijk de eerste paar dagen alleen maar bezig ben met levellen, denk dat ik de RAID het eerste of tweede weekend in ga.tha_crazy schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:51:
Ik wil ook blind de raid in gaan maar denk dat het voor mij niet helemaal uit gaat komen......
Eerste weekend moet mij ook wel lukken om de raid in te gaan duiken denk ik.Crashhill schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:54:
[...]
Eerste paar dagen wordt het toch eerst men chars allemaal naar lvl 40 knallen denk. Als je cursus hebt en savonds gewoon thuis ben kun je gewoon levellen toch, ik ga iig geen vrij pakken omdat ik waarschijnlijk de eerste paar dagen alleen maar bezig ben met levellen, denk dat ik de RAID het eerste of tweede weekend in ga.
Eens kijken of er dan een team blinde gasten samen gesteld kan worden
lekker, dacht laat ik eens de nf solo doen had toch niks te doen is hij bugged, bij die waves die poort die open moet blijft er een schildje staan maar komen geen enemies meer ... pffffff
Moet ik ff helpenvegetto1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:18:
lekker, dacht laat ik eens de nf solo doen had toch niks te doen is hij bugged, bij die waves die poort die open moet blijft er een schildje staan maar komen geen enemies meer ... pffffff
ja weet niet of het nog te fixen is.. zal wel niet
Beter hier dan dat hij niet uit zn cell komtvegetto1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:18:
Waarschijnlijk ben je te ver weg gaan staan. Vroeger kon je bovenaan vanaf de rotsen gaan snipen maar nu bugged dat.vegetto1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:18:
Mensen hier al iets gemerkt van een Postmaster bug? Je kan oude gifts nog een keer krijgen blijkbaar.. hier waren het 3 extra redbull buffs. Maar er zijn dus ook mensen die wapens krijgen.
Iedereen krijgt iets bij de postmaster vanaf vandaag.
Ik kreeg gisteren al een pakketje
. Vandaag weer?
Volgens mij is het daar wel bugged als je radiance gebruikt, blijft shit spannen maar deur gaat niet open dacht ik.vegetto1983 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:18:
Zoiets heb ik ook 2x meegemaakt. Inderdaad beide keren nadat iedereen de pijp uit was en er radiance werd gebruikt.Viper® schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:29:
[...]
Volgens mij is het daar wel bugged als je radiance gebruikt, blijft shit spannen maar deur gaat niet open dacht ik.
Inmiddels 3x gedaan ws weer easy goed om te weten haha
Klopt, kreeg 9 strange coins (had ik al gehad van Postmaster ivm email items) pulse rifle en XP boost 5xbaronruud schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:11:
Iedereen krijgt iets bij de postmaster vanaf vandaag.
Yes! Zojuist lvl 2 vanguard geworden. En gelijk een legendary bij hem gekocht. Ik ben nu lvl 26Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:18:
[...]
Legandary Armor ga je nodig hebben om in "Light level" omhoog te gaan. (deze zul je na the taking king niet meer gebruiken) maar dat is dan.
Beste is zo snel mogelijk lvl 2 worden bij vanguard. Dan stukje bij stukje legendary gear kopen.
Probeer ook Rare (Blauw) armor te sparen. Upgrade deze niet, want dat is sonde van je upgrade materials, die je waarschijnlijk nog niet heel veel hebt.
Zodra je level 26/27 bent kun je hier posten om "RAID's" te doen. Daar kun je ook legendary gear en weapons scoren. Eenmaal daar ben je zo lvl 34.
Had deze link gisteren ook al gepost. Maar misschien heb je wat aan
Klik
Lijkt me echt leuk om vanavond met een groepje te spelen. Wie durft het aan? Ik kan vanaf ongeveer 20.00 tot diep in de nacht
Nog vraagje zijn er blauwe items die ik beter niet kan dismantlen? Sommige zien er niet erg spannend uit, maar durf er nog geen afstand van te doen als ik niet zeker weet of dat verstandig is.
De strangers rifle zou ik bewaren, voor als je ooit nog een 2e karakter aanmaakt, voor de rest shader/banners naar smaakLekkerboeie86 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:12:
[...]
Yes! Zojuist lvl 2 vanguard geworden. En gelijk een legendary bij hem gekocht. Ik ben nu lvl 26
Lijkt me echt leuk om vanavond met een groepje te spelen. Wie durft het aan? Ik kan vanaf ongeveer 20.00 tot diep in de nacht
Nog vraagje zijn er blauwe items die ik beter niet kan dismantlen? Sommige zien er niet erg spannend uit, maar durf er nog geen afstand van te doen als ik niet zeker weet of dat verstandig is.
Is er nog een NF of VoG waar ik aan mee kan doen?
Ik ga zo meteen wat vanguard Dragon strikes doen, als je wilt kun je ff meedoen. Goed voor je vanguard rep en marks.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:12:
[...]
Yes! Zojuist lvl 2 vanguard geworden. En gelijk een legendary bij hem gekocht. Ik ben nu lvl 26
Als iemand anders nog wil joinen is hij/zij welkom.
Iemand die atheon nog 2x wil neerhalen? Ik heb een checkpoint. Zoek alleen nog 5 4 3 mensen 
Friez-nl
M0nkeymen81
Pinjataaa
Friez-nl
M0nkeymen81
Pinjataaa
[ Voor 24% gewijzigd door M0nkeymen op 13-08-2015 19:55 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik wil wel helpenM0nkeymen schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:50:
Iemand die atheon nog 2x wil neerhalen? Ik heb een checkpoint. Zoek alleen nog 4 5 mensen
Ik wil ook wel meehelpen (hunter 34). Ben nu online. Moet iemand wel even zeggen wat er gedaan moet worden op de belangrijke momenten (heb niet veel raids e.d. gedaan)M0nkeymen schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:50:
Iemand die atheon nog 2x wil neerhalen? Ik heb een checkpoint. Zoek alleen nog 5 4 3 mensen
Friez-nl
M0nkeymen81
Pinjataaa
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ik wil ook wel meedoen. Sasha1103 is mijn psn.
nog 1tje, sorry jongens hieronder net vol
[ Voor 67% gewijzigd door M0nkeymen op 13-08-2015 20:31 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ga binnenkort eens wat van jullie toevoegen.
Level 32 Warlock en 32 Titan.
Kom echter niet hoger omdat ik niet door de Prison of elders heen kom met m'n maat op level 32. Mis echt een 3e player.
Level 32 Warlock en 32 Titan.
Kom echter niet hoger omdat ik niet door de Prison of elders heen kom met m'n maat op level 32. Mis echt een 3e player.
Mochten er mensen richting The Vault of Glass gaan. Ik zou heel graag mee willen!
Wel mn eerste keer, dus ben heel benieuwd!
Ben hele avond nog beschikbaar
Wel mn eerste keer, dus ben heel benieuwd!
Ben hele avond nog beschikbaar
Zijn er nog mensen die het spel vanaf het begin tot de laatste dlc wil spelen, of alleen high levels hier? ik ga een tweede account maken en zou ook spelers van hier willen ontmoeten. Misschien zouden we een line chat beginnen of jullie kunnen ook een joinen die reeds eerder is aangemaakt, mijn line id is hetzelfde als mijn psn ID "jamuraan"
Nog twee plekken bij Crota hard, starten nu.
en klaar in speed run:)Griffx schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:39:
Nog twee plekken bij Crota hard, starten nu.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
woensdag om 20.00 de twitch stream van bungie over de veranderingen in TTK.
Nice, Woensdag 20:00 de laptop aan danVuvuzela schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:58:
woensdag om 20.00 de twitch stream van bungie over de veranderingen in TTK.
Gjallarhorn! Lololololol!
Nou voor iedereen die nog even drie weken wilt genieten van de Power of yolo. Hihi
haha wat een bazen actie van xur, nog ff de Gjally aanbieden ff voor dat hij useless wordt.
Dit topic is gesloten.
![]()