Let wel op! Wij hebben VoG nog nooit gedaan! Ik denk dat het handig is als iemand ons zou willen gidsenPinjataaa schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:46:
[...]
Nice! Ik heb jullie alvast toegevoegd, ook mooi dat jullie al een hogere level hebben, kunnen jullie me mooi op sleeptouw nemen![]()
----Knip---
DarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:18:
Wie straks Skolas? Rond 14:30
1. DarkElement1987 - 34 Warlock
2. libbes1979
3.
PSN: libbes1979
Met hoeveel zijn jullie?Svennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:49:
[...]
Let wel op! Wij hebben VoG nog nooit gedaan! Ik denk dat het handig is als iemand ons zou willen gidsenIemand?
Hoe laat?
En wat is jullie psn
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 30-07-2015 12:55 ]
Is er nog ruimte in een IB fireteam?
I served in a company of heroes.
Hou is op, dat wou ik al vragen ik doe ook wel mee.tha_crazy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Met hoeveel zijn jullie?
Hoe laat?
En wat is jullie psn
PSN - M4uSzi // -
Bij Low en mij is nog plaats. Ff match afmakenVuvuzela schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:55:
Is er nog ruimte in een IB fireteam?
We hebben:M4uSzi schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:56:
[...]
Hou is op, dat wou ik al vragen ik doe ook wel mee.
- Pinjataaa
- TheyCallMeBas
- SvennosNL
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
Te laat, als ze met 5 zijnM4uSzi schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:56:
[...]
Hou is op, dat wou ik al vragen ik doe ook wel mee.
Als ze met 4 zijn doen we wel ff met zijn 2en sherpa spelen.
Destiny is trouwens voor een 10tje op te pikken bij Media Markt! Voor alle consoles
Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^
Oke, dan doen we t ff zoSvennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:57:
[...]
We hebben:
- Pinjataaa
- TheyCallMeBas
- SvennosNL
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
PS4. 8 uur?
- CrazyVin987 (sherpa)
- M4uSzi (sherpa)
- Pinjataaa
- TheyCallMeBas
- SvennosNL
-
Akkoord voor TheyCallMeBas en SvennosNL. VoG here we come!tha_crazy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Oke, dan doen we t ff zo
PS4. 8 uur?
- CrazyVin987 (sherpa)
- M4uSzi (sherpa)
- Pinjataaa
- TheyCallMeBas
- SvennosNL
-
Dan eens kijken of we nog 1 newbie kunnen vinden.Svennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Akkoord voor TheyCallMeBas en SvennosNL. VoG here we come!
Anders wordt t wel erg makkelijk
Nee willen een nieuweling =$
PSN - M4uSzi // -
tssss, nee prima
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 30-07-2015 13:01 ]
* Ornathon kijkt of hij een PS4 kan verstoppen op werk..
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Remote play, problem solved.Ornathon schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:02:
* Ornathon kijkt of hij een PS4 kan verstoppen op werk..
Dat werkt trouwens echt goed! Laatst een vriend van me een uurtje laten spelen op mijn Z3 compact toen ik bij hem was, ging probleemloos!
Kan het een half uurtje later? Ik moet om 18:00 uit etentha_crazy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Oke, dan doen we t ff zo
PS4. 8 uur?
- CrazyVin987 (sherpa)
- M4uSzi (sherpa)
- Pinjataaa
- TheyCallMeBas
- SvennosNL
-
Ik zal proberen eerder te zijn, heb ze al wel verteld dat ik om 20:00 een afspraak heb.
Heb jullie ook vast toegevoegd op psn.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 30-07-2015 13:36 ]
Klopt, deed 't ook vaak zat bij m'n ex.Pinjataaa schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:32:
[...]
Dat werkt trouwens echt goed! Laatst een vriend van me een uurtje laten spelen op mijn Z3 compact toen ik bij hem was, ging probleemloos!
[...]
Kan het een half uurtje later? Ik moet om 18:00 uit eten![]()
Ik zal proberen eerder te zijn, heb ze al wel verteld dat ik om 20:00 een afspraak heb.![]()
Heb jullie ook vast toegevoegd op psn.
Daar was toch geen zak te doen
Maar ik zet de PS4 wel aan en hoor wel wanneer iedereen er is.
Je weet nu toch hoe die gaat, of heb je niet goed opgeletDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:50:
Libbes en ik zoeken nog 1 persoon voor Skolas over 40 minuten, zou graag iemand met wat meer ervaring dan ikzelf mee hebben aangezien dit mn 2de run word (als ie uberhaupt door gaat)
Het was niet zoDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:56:
Jawel maar het ging wel erg snel allemaalzeg eens dat het niet zo is
We hebben er prima de tijd voor genomen
Daily:
The Buried City Meridian Bay, Mars
Clear out the Cabal occupying the lost city of Freehold and explore what remains.
Ascendant Materials
Cryptarch Engram
Relic Iron × 12
Vanguard Marks × 5
XP Bonus × 6000
Kan de Relic Iron goed gebruiken !
The Buried City Meridian Bay, Mars
Clear out the Cabal occupying the lost city of Freehold and explore what remains.
Ascendant Materials
Cryptarch Engram
Relic Iron × 12
Vanguard Marks × 5
XP Bonus × 6000
Kan de Relic Iron goed gebruiken !
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
kan je ook kopen met marks en farmen. Maar zit je op ps4 of xbox? Indien ps4 ren ik wel even mee.
Onze clan zoekt voor vanavond btw nog een 6de voor Vault of Glass Hard. Graag iemand die goed weet hoe het werkt en relic kan dragen bij de Oracles, daar hebben we er nu te weinig van.
edit: Oh starten om 19:00
Onze clan zoekt voor vanavond btw nog een 6de voor Vault of Glass Hard. Graag iemand die goed weet hoe het werkt en relic kan dragen bij de Oracles, daar hebben we er nu te weinig van.
[ Voor 98% gewijzigd door DarkElement op 30-07-2015 14:26 ]
Ps4 mijn tag is MarsGameEventsDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:10:
kan je ook kopen met marks en farmen. Maar zit je op ps4 of xbox? Indien ps4 ren ik wel even mee.
Ben er alleen pas vanavond denk ik.
Bedankt voor de tip, ga eens kijken naar me marks en farmen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wij zijn ook online, en zie iedereen wel verschijnen. Thanks!tha_crazy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:49:
[...]
Klopt, deed 't ook vaak zat bij m'n ex.
Daar was toch geen zak te doen
Maar ik zet de PS4 wel aan en hoor wel wanneer iedereen er is.
Van mij mag je, volgens mij is er bij ons nog 1 plek vrij om 20:00.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:40:
Kan ik ook nog meedoen met de VoG raid? Nog nooit gedaan, dus een newb.
PSN: Riietish
Ik heb je al in de lijst zag ik.
Loop vanavond graag mee. Heb al zo vaak die Relic gedragen, dus dat moet lukken.DarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:10:
PSN: djmurcielago
PSN: djmurcielago
@tha_crazy Hoelang doe we vanavond denk je btw over VoG? Uiteraard met 2 ervaren gidsen, maar de rest newbies ;-)
Om 2030 doen we een VoG hard Sherpa run, wil je alle geheimen weten van VoG en Guardian Down, geef je dan snel op. We hebben nog 1 plek
Atlas#22744
Als vin jullie snel leert relicholden dan kan het heel snel gaanSvennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:52:
@tha_crazy Hoelang doe we vanavond denk je btw over VoG? Uiteraard met 2 ervaren gidsen, maar de rest newbies ;-)
Hou rekening met 5 a 6 kwartier.. dat is dan wel de lange variant.Svennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:52:
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Houd er even 2 uur voor vrij.Svennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:52:
Hangt er vanaf hoe snel jullie het oppikken.
Maus en ik pakken de relic btw niet!
Die is 20 min geleden toch ingevuld?
Pinjataaa in "[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2"
[ Voor 59% gewijzigd door DarkElement op 30-07-2015 15:05 ]
In dat geval heb ik niks geplaatstDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:05:
Die is 20 min geleden toch ingevuld?
Is nog niet bevestigd hoor. Ik ben trouwens even druk met "Howto hold the relic" filmpjes
Vast al mee begonnen.DarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:40:
Libbes en ik willen nu met Skolas beginnen, heeft er nog iemand interesse anders gaan we wat anders doen zo. Als iemand wil mee doen, dan graag een Hunter!starten wanneer de derde er is.
Maar Skolas is PoE lvl35 toch?
Ben toevallig Hunter, en wil 'm nu ook wel eens doen
Vanavond nog een poging wagen?
Easy, controls:
L1 (granaat-button): Cleansen, ongeveer 1 seconde vasthouden, dat is kort genoeg om te cleansen en dan laadt de cleanse-ability ook zo snel mogelijk weer op, Cleansen doe je omdat in de gates met de seconden je zicht vermindert. Na een cleanse kan je zon 10 á 15 seconden weer redelijk zien
R1 (meleeknop) = Slaan (gebruik ik persoonlijk alleen in de lucht om snel te bewegen)
R2 (schietknop) = Hard beuken
Spring + R2 = Hulk smash
(effectiefst)
Springen + R1 bashen = door de lucht voortbewegen
Eenmaal uit de teleports moet de relicholder op het middelste platform gewoon constant de Cleanse-button vasthouden.
Wat je in de teleports als 1e doet is zo snel mogelijk de vijanden killen (op mars mag niemand schieten want dan gaan ze in defense mode en hebben ze een schild), daarna gelijk onderaan het trapje de overige 2 cleansen.
Dan tussen het cirkeltje onderaan de gate nog snel een cleanse en dan ben je weg, als alles goed is gegaan hoeven ze op dit moment alleen nog maar de laatste 2 oracles af te slachten en hebben ze voldoende zicht om het platform buiten te bereiken.
Op Venus sloop ik altijd eerst de Goblins met een Hulksmash en dan beuk ik de Praetorian kapot met een paar schouderbashes (R2, R2, R2)
Eenmaal op het middelste platform voor Atheon word de rest vanzelf gecleansed zodra ze hier komen (radar)
Makkelijkste kills maak je als de goblins/praetorian in een groepje staan, dan zijn de 2 goblins gelijk dood na de Hulk-smash.
L1 (granaat-button): Cleansen, ongeveer 1 seconde vasthouden, dat is kort genoeg om te cleansen en dan laadt de cleanse-ability ook zo snel mogelijk weer op, Cleansen doe je omdat in de gates met de seconden je zicht vermindert. Na een cleanse kan je zon 10 á 15 seconden weer redelijk zien
R1 (meleeknop) = Slaan (gebruik ik persoonlijk alleen in de lucht om snel te bewegen)
R2 (schietknop) = Hard beuken
Spring + R2 = Hulk smash
Springen + R1 bashen = door de lucht voortbewegen
Eenmaal uit de teleports moet de relicholder op het middelste platform gewoon constant de Cleanse-button vasthouden.
Wat je in de teleports als 1e doet is zo snel mogelijk de vijanden killen (op mars mag niemand schieten want dan gaan ze in defense mode en hebben ze een schild), daarna gelijk onderaan het trapje de overige 2 cleansen.
Dan tussen het cirkeltje onderaan de gate nog snel een cleanse en dan ben je weg, als alles goed is gegaan hoeven ze op dit moment alleen nog maar de laatste 2 oracles af te slachten en hebben ze voldoende zicht om het platform buiten te bereiken.
Op Venus sloop ik altijd eerst de Goblins met een Hulksmash en dan beuk ik de Praetorian kapot met een paar schouderbashes (R2, R2, R2)
Eenmaal op het middelste platform voor Atheon word de rest vanzelf gecleansed zodra ze hier komen (radar)
Makkelijkste kills maak je als de goblins/praetorian in een groepje staan, dan zijn de 2 goblins gelijk dood na de Hulk-smash.
Het komt Libbes intussen niet meer uit, vanavond doe ik al een VoG met de clan, dus helaas. Rest van het weekend ben ik weg.M.Koers schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:40:
[...]
Vast al mee begonnen.
Maar Skolas is PoE lvl35 toch?
Ben toevallig Hunter, en wil 'm nu ook wel eens doen![]()
Vanavond nog een poging wagen?
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 30-07-2015 15:45 ]
Goed bezig, wordt vanavond gezellig en leuke raidPinjataaa schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:36:
Is nog niet bevestigd hoor. Ik ben trouwens even druk met "Howto hold the relic" filmpjes
PSN - M4uSzi // -
Nu nog iemand in voor een paar potjes iron banner?
Misschien bij genoeg animo nog ff door crota hard rennen vanaaf. En anders maar aan de IB
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
The grind was real! Vanmiddag rank 5 iron banner gehaald
Holy ShizzleAlexMar schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:19:
Gratz
mensen die nog trials willen doen morgen, voeg me toe op xbox one GT = Bmf alan shore, al paar keer flawless gegaan!
Nu je andere 2 characters nogAlexMar schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:19:
Ik geef vanaf vrijdag toch de voorkeur aan Trials
Denk van het weekend aan me... moet nog steeds een keer de lighthouse van binnen zienAlexMar schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:48:
[...]
Ik geef vanaf vrijdag toch de voorkeur aan Trials
sjezus, in IB, gewoon lui met 1 en 0 kills in mijn list
sta je dan bovenaan
6de loss in a row
6de loss in a row
[ Voor 10% gewijzigd door Ornathon op 30-07-2015 19:03 ]
Gewoon ff afspreken met gasten van hier, veel leuker en vaak ook beter voor je winsOrnathon schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:03:
sjezus, in IB, gewoon lui met 1 en 0 kills in mijn liststa je dan bovenaan
6de loss in a row
Aye, ik wil nu eigenlijk ook ff paar potjes gaan knallen. Kunnen vast een fireteam vullen.
Je bent lekker op tijd! Team komt pas 20:00.
Ik kom er ook pas zo aanSvennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:31:
[...]
Kan ik ff warmdraaien ;-)Svennos1 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:31:
[...]
Mmmmm, Destiny servers haperen een beetje .....
Wordt er nog iets gedaan? VoG? PoE?
Had net een potje IB verloren met 13000 - 20000.
We stonden nog denk 1000 punten achter toen er een weg ging, en even later waren er 4weg.
Ze moeten echt een timeout ofzo erop zetten.
We stonden nog denk 1000 punten achter toen er een weg ging, en even later waren er 4weg.
Ze moeten echt een timeout ofzo erop zetten.
Iemand nu wat spelen? Voeg maar toe marsgameevents
waar kan je dat kopenDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:10:
PoE?Grudgie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:20:
Wordt er nog iets gedaan? VoG? PoE?
Ik wil wel mee.
PSN-ID: Hettic1
in de tower naast je scheepsmonteur
PSN: jansoe13
Ik slinger de PS ff aan,stuur je wel een invite voor party
A al bezet.
[ Voor 84% gewijzigd door M.Koers op 30-07-2015 20:40 ]
Heb nu genoeg Relic Iron.
Hoe kom ik aan Radiant Shard? Is dat ook te koop
ik weet niet hoeveel je nodig hebt, maar je kunt het eerste kistje farmen in CEMars18 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:44:
Heb nu genoeg Relic Iron.
loop wel ff meeDarkElement schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:42:
We hebben een plekje over voor Atheon Hard (checkpoint op het einde)
Dank
Als iemand IB wilt doen. Nu 3 plekken in fireteam
Doe zo wel ff meeVuvuzela schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:21:
Als iemand IB wilt doen. Nu 3 plekken in fireteam
Trials kan ook solo blijkbaar 
Toch bijzonder in dat soort filmpjes dat het lijkt als of de tegenstander niet veel doet
Atlas#22744
Inderdaad, de tegenstander is op zijn minst slecht. 1 vs 3 en hij komt ze continu 1 voor 1 tegen.Kasai schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:41:
Toch bijzonder in dat soort filmpjes dat het lijkt als of de tegenstander niet veel doet
Tja, als ze alle drie een nade gooien is het feest over voor hem.Kasai schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:41:
Haha precies of flanken of met zijn 3en pushen.
Atlas#22744
Waren gewoon 3 maatjes van hem om zijn 1337 skills te tuben..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Heeft er iemand zin in een of meerdere rondes poe 32/34 vanavond?! Ik moet er in totaal 5 doen, kijk dus even hoever we komen. Ik begin om 19:00/19:30.
Zo als jij dat ook altijd doet, Shadow en Spider het werk laten doen.Kasai schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:41:
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Wat een haat Buizie, ben je jaloers?Buizerd__NL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:13:
[...]
Zo als jij dat ook altijd doet, Shadow en Spider het werk laten doen.
Atlas#22744
IB ging gister best lekker met het tweakers team. Leuker dan solo!
Ging lekker IB gisteren. Vanavond weer liefhebbers?
Hahaha, ja en nee PVP is niks voor mij.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Haha, mooie post timing. Ik hoop het wel, zit midden in een verbouwing,Playmaster schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:17:
Ging lekker IB gisteren. Vanavond weer liefhebbers?
Dit topic is gesloten.
![]()