Hettic schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:48:
Iemand mij nog helpen met een nf?
- Hettic1
- MisterxBee
-
Ben al begonnen! Dus kan nog ff hulp gebruiken. We zijnbij eindbaas
Iemand?.
Nog 1
PSN-ID: Hettic1
Zo de 1e nf compleet nu op naar de volgende
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
[ Voor 10% gewijzigd door Buizerd__NL op 19-07-2015 22:12 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Jij gaat mij helpen om hem te krijgen volgende week.
Truth erbijBuizerd__NL schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:18:
Sssssst stil jij
Jij gaat mij helpen om hem te krijgen volgende week.
Ik heb Destiny net gehaald en ben aan het levelen, zit op level 5 bijna.
Ik heb nog geen dlcs gekocht, en ik vroeg me af tot welke level ik met de basis destiny kan levelen?
Kan ik low level quests ook in de dlcs doen?
En is het nu al handig om een guild/clan te vinden? Zo ja, waar zoek je zoiets? Bungie forums?
Dank
Ongelooflijk dit!!
DLC's (house of wolves, the dark below) zijn pas interessant vanaf lvl26 ongeveer.Aws schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:03:
Noob vragen:
Ik heb Destiny net gehaald en ben aan het levelen, zit op level 5 bijna.
Ik heb nog geen dlcs gekocht, en ik vroeg me af tot welke level ik met de basis destiny kan levelen?
Kan ik low level quests ook in de dlcs doen?
En is het nu al handig om een guild/clan te vinden? Zo ja, waar zoek je zoiets? Bungie forums?
Dank
Op het level waar je nu op zit zul je eerst de normale story door moeten.
Standaard kan je tot lvl30
TDB lvl32
HOW lvl34
Klopt niet helemaal, ik ben level 33 en heb de dlc niet gekocht.Viper® schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:24:
[...]
DLC's (house of wolves, the dark below) zijn pas interessant vanaf lvl26 ongeveer.
Op het level waar je nu op zit zul je eerst de normale story door moeten.
Standaard kan je tot lvl30
TDB lvl32
HOW lvl34
Verwijderd
Klopt je kunt zonder de DLC's gewoon level 34 worden. Alleen doordat je geen toegang hebt tot de Prison of Elders en Trials of Osiris kun je geen end-game gear krijgen, en met verminderde toegang tot de NF heb je nog minder kans op de Etheric Light die je nodig hebt om vendor gear te upgraden tot maximaal 42 light (het lightlevel dat je nodig hebt om level 34 te worden).MichawwZki schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:38:
[...]
Klopt niet helemaal, ik ben level 33 en heb de dlc niet gekocht.
De enige verdere manier om aan Etheric Light te komen zonder DLC is de Iron Banner.
Ik ben nog geen ervaren zwaard slet, relic lukt me wel. Zou het dus waarderen als er een ervaren zwaardslet mee wil doen. Dus ik stel voor: vanavond 19:30 starten. De keus voor welke raid laat ik aan jullie over, mij brengt VoG niks meer behalve een avondje vermaak. Bij Crota jaag ik nog op een shotty, en een crux of crota.
Overigens: mochten we er snel doorheen gaan en we genoeg mensen hebben wil ik best proberen allebei te doen
1: Michel8704
2: (dit plekje, hou ik even gereserveerd voor iemand. Ik laat rond 4 uur vanmiddag weten of dit plekje vergeven is of dat we de reserve gaan inzetten mits diegene nog wil)
3:
4:
5:
6:
Reserve:
[ Voor 8% gewijzigd door Michel8704 op 20-07-2015 06:00 ]
Met mijn warlock kan ik VoG Hard doen en met mijn Hunter Crota, dus zeg maar welke je wilt doen.
Mijn voorkeur gaat uit naar VoG Hard.
Lord_Viper doet ook mee!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Tweet van Bungie:"
Ff vraagje,e've determined we can't safely alter Xur at this time. He'll be back next week with a full inventory, including an Exotic weapon.
Als jullie meerdere malen PoE(28/32/34/35) doen, hoe komen jullie aan meerdere keys?
Heb afgelopen week m'n key op de 32 gebruikt nadat ik de eerste bounty gedaan heb en deze ingeleverd bij de queen.
Vervolgens de andere bounty's gedaan, maar daar geen key voor gekregen.
Daarna maar 3 keer de 28 gedaan in de hoop dat uit de kleine chests een key zou droppen meer helaas ook niet...
PSN: Flix20-NL
Buizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:53:
Naast de plesure kist staan nog 2 kistjes, daaruit is de kans iets groter dat je daar een key uit kan krijgen.
Flix20 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:50:
Daarna maar 3 keer de 28 gedaan in de hoop dat uit de kleine chests een key zou droppen meer helaas ook niet...
Of was dit gewoon pech aan mijn kant? (zoals gewoonlijk met destiny)
[ Voor 7% gewijzigd door Flix20 op 20-07-2015 10:03 ]
Ik denk gewoon pech inderdaad. Maar als je 3 chars heb, kan je er sowieso 3 per week verdienen, door die queen bounties geloof ik.Flix20 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:54:
[...]
[...]
Of was dit gewoon pech aan mijn kant? (zoals gewoonlijk met destiny)
Mijn broer is LVL 33 Hunter en ook nog niet veel raids gedaan. We zoeken voor vanavond iemand die ons wat wegwijs wil maken in eens van die raids. We Spelen op Xbox One. Ben gewoon op zoek naar wat ervaring , fun en gear. Dus als iemand zich geroepen voelt laat maar weten, afhankelijk van hoeveel mensen kunnen we zien wat te doen.
1. Gotjee
2. Lestatros
3.
...
Mag ons ook steeds adden als contact.
Spelen meestal s'avonds.
Misschien een gekke vraag maar Xbone of de stofzuiger360? hehgotjee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:25:
Ben sinds dit weekend zo'n LVL 32.5 Hunter maar heb nog geen VoG, Crota of NF gedaan.
Mijn broer is LVL 33 Hunter en ook nog niet veel raids gedaan. We zoeken voor vanavond iemand die ons wat wegwijs wil maken in eens van die raids. We Spelen op Xbox. Ben gewoon op zoek naar wat ervaring , fun en gear. Dus als iemand zich geroepen voelt laat maar weten, afhankelijk van hoeveel mensen kunnen we zien wat te doen.
1. Gotjee
2. Lestatros
3.
...
Mag ons ook steeds adden als contact.
Spelen meestal s'avonds.
Gelukkig staat die stofzuiger opgeborgen nu, XB1 dusFTusveld159 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:27:
[...]
Misschien een gekke vraag maar Xbone of de stofzuiger360? heh
Heb nu net een tweede char welke ik dit weekend heb aangemaakt, en nu op lvl 13 heb.brambest schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:09:
[...]
Ik denk gewoon pech inderdaad. Maar als je 3 chars heb, kan je er sowieso 3 per week verdienen, door die queen bounties geloof ik.
Heb er al wel 'The Ram' voor dus na 20 zal het vrij rap gaan.
Maar dan zit je 'nog' maar op 3 keys. Moet toch wel meer kunnen zijn.
Zal het na de reset nogmaals proberen om meerdere keys te bemachtigen.
Via start en dan het linker tabblad. Daar zie je rechts de lijst staan met welke players er in 'jouw' wereld(server) lopen en van daaruit kan je ze toevoegen.Aws schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:25:
Hoe kan je iemand inviten tot je party als je degene in de spelwereld ziet? Kan dat als degene ver van je staat?
Althans, op de xbox, maar PS zal het vast hetzelfde zijn.
Ik start er zo 1, mocht je mee willen/kunnenDarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:32:
Iemand vanmiddag nog even een Nightfall? Moet er nog 1 zag ik!
Ik kan vanavond wel even helpen met de NF.gotjee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:28:
[...]
Gelukkig staat die stofzuiger opgeborgen nu, XB1 dus, zal even updaten.
Haal ik m'n 34 titan wel uit de stal.
VoG/CE wil ik opzich ook wel helpen, alleen heb deze ook nog maar 4/5 keer gedaan en dat was ook meer volgen dan leiden.
Heb wel aantal mensen in m'n lijst die mogelijk wel ff kunnen helpen.
En anders zullen ze vanaf morgen zeker wel willen helpen(dan moeten ze 'm zelf toch ook doen)
Nee, maar met zn 2en rennen we er zo doorheenDarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:34:
Heb je al 2 man, dan vind ik het prima!
Haha, jammer ik ben nog aan het sparen.. Ik zal je toevoegen wanneer ik ook dat ding uit het raam kan gooien!gotjee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:28:
[...]
Gelukkig staat die stofzuiger opgeborgen nu, XB1 dus, zal even updaten.
Ook prima, ik join je zo.AlexMar schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:35:
[...]
Nee, maar met zn 2en rennen we er zo doorheen
Heb geen zin in headset nu, maar kan makkelijk zonder
AlexMar schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:35:
[...]
Nee, maar met zn 2en rennen we er zo doorheen
PSN: Ky66881
DarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:39:
Joh ren maar mee.
Goed ik add zet je er al bijFlix20 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:35:
[...]
Ik kan vanavond wel even helpen met de NF.
Haal ik m'n 34 titan wel uit de stal.
VoG/CE wil ik opzich ook wel helpen, alleen heb deze ook nog maar 4/5 keer gedaan en dat was ook meer volgen dan leiden.
Heb wel aantal mensen in m'n lijst die mogelijk wel ff kunnen helpen.
En anders zullen ze vanaf morgen zeker wel willen helpen(dan moeten ze 'm zelf toch ook doen)
1. Gotjee
2. Lestatros
3. Flix20
...
Ja maar ik heb andere sociale verplichtingen...Buizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:43:
Jaaaaa ik doe mee!!
Met mijn warlock kan ik VoG Hard doen en met mijn Hunter Crota, dus zeg maar welke je wilt doen.
Mijn voorkeur gaat uit naar VoG Hard.
Lord_Viper doet ook mee!![]()
ps. Nee hoor ik heb geen sociaal leven
Je kan trouwens zonder uitbreiding inderdaad ook lvl33/34 worden. Ik bedoelde meer dat me de uitbreiding het maximal haalbare level aangepast werd.
We hebben nog een gorgon VoG Hard checkpoint.
Ja maar wie weet vinden we nog 3 mensen extra voor een VoG ofzo vandaar dat ik de optie open liet, maar als jij liefst NF doet is dat ook goed voor mij hoor.Flix20 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:53:
Nightfall is 3 man fireteam he;)
Hebben jullie gisteren de run niet afgemaakt? Het liefst wil ik fresh run ivm Templar.Viper® schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:54:
[...]
Ja maar ik heb andere sociale verplichtingen...
ps. Nee hoor ik heb geen sociaal leven
Je kan trouwens zonder uitbreiding inderdaad ook lvl33/34 worden. Ik bedoelde meer dat me de uitbreiding het maximal haalbare level aangepast werd.
We hebben nog een gorgon VoG Hard checkpoint.
Bij het gorgon kistje hebben een aantal characters gewisseld.
natuurlijk alleen maar troep gekregen
Xbox Live: MarkH
Zet mij er maar bij voor VOG, bedankt:) Heb een Warlock op level 33,Michel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 05:59:
Goedemorgen allemaal! Wie o wie heeft er zin om vanavond een rondje VoG hard of Crota hard te doen?!
Ik ben nog geen ervaren zwaard slet, relic lukt me wel. Zou het dus waarderen als er een ervaren zwaardslet mee wil doen. Dus ik stel voor: vanavond 19:30 starten. De keus voor welke raid laat ik aan jullie over, mij brengt VoG niks meer behalve een avondje vermaak. Bij Crota jaag ik nog op een shotty, en een crux of crota.
Overigens: mochten we er snel doorheen gaan en we genoeg mensen hebben wil ik best proberen allebei te doen![]()
2: (dit plekje, hou ik even gereserveerd voor iemand. Ik laat rond 4 uur vanmiddag weten of dit plekje vergeven is of dat we de reserve gaan inzetten mits diegene nog wil)
3:
4:
5:
6:
Reserve:
Even de mensen erbij gezet, zoeken dus nog 2/3 man. Graag eentje met ervaring erbij zodat we het wat makkelijker hebben qua verdelingMichel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 05:59:
Goedemorgen allemaal! Wie o wie heeft er zin om vanavond een rondje VoG hard of Crota hard te doen?!
Overigens: mochten we er snel doorheen gaan en we genoeg mensen hebben wil ik best proberen allebei te doen![]()
3: BUIZERD____NL
4: MichawwZki
5:
6:
Reserve:
Doe m overigens beiden maar 1x mits we genoeg tijd hebben. Eventueel kunnen we wel even pauzeren bij het gorgon kistje....
> Lavidz
>
>
PSN: Lavidz
Cool, maken we dan een groepje voor PoE32DarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:55:
Ik wil wel mee rond 1400!
PSN: Lavidz
Hoe laat? Ik wil ook wel mee.Michel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Even de mensen erbij gezet, zoeken dus nog 2/3 man. Graag eentje met ervaring erbij zodat we het wat makkelijker hebben qua verdeling![]()
Doe m overigens beiden maar 1x mits we genoeg tijd hebben. Eventueel kunnen we wel even pauzeren bij het gorgon kistje....
edit, oh 19.30. noteer mij maar dan.
5: DarkElement1987
6:
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 20-07-2015 13:12 ]
Nevermind is al vol zie ik
.
[ Voor 9% gewijzigd door Ky66881 op 20-07-2015 13:19 ]
1. Lavidz
2. iManchuu
3. Darkelement1987
6: Jorijnn
Kan zowel relic bij Templar als bij Atheon doen, NP.
Edit: Wil wel graag ff CP pikken bij Gorgon chest.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorijn op 20-07-2015 13:56 ]
PSN: Jorijnn
Super man! Ik zei ook pauze bij de gorgon juist daarvoor 😋Jorijn schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:56:
19.30. noteer mij maar dan.
![]()
Kan zowel relic bij Templar als bij Atheon doen, NP.
Edit: Wil wel graag ff CP pikken bij Gorgon chest.
Ging op zich niet eens zo slecht, paar keer misgeschoten door slechte game mechanics en bugs
Okidoki!Buizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:09:
Ik hoef in principe tot The Templar, dus mocht iemand the Atheon willen doen mogen ze mijn spot nemen.
Mijn reservering heeft afgezegd, 1 vast plekje vrij en 1 plekje vrij voor na de templar! Wie o wie wil wel mee? hebben genoeg ervaren mensen dus kan best iemand mee de het nog niet zoveel ervaring heeft maar wel hoog genoeg level is.
2:
3: BUIZERD____NL (vertrekt na de templar cp) daarna: Lord_Vipah
Geen probleem ik neem je plekje wel. Komt alle goeie loot net als je weg bentBuizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:39:
Mocht je geen vervanger kunnen regelen, ben ik wel bereid om hem af te maken.
Maaruh er is sowieso nog een spot vrij, dus je kan af het begin mee.
[ Voor 21% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-07-2015 15:04 ]
Ik hoop vanavond bij Vog hard een goede auto rifle te krijgen.
Dan houd mijn hoop opBuizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:38:
Omdat daar geen goeie auto rifle te behalen is.
Leer andere wapens te gebruiken, ik was voorheen een echte auto rifle gebruiker maar tegenwoordig hou ik het bij hand cannons en scout riflesMichawwZki schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:27:
Vandaag mijn 2eThorn bounty gekregen. Die gaat mooi naar mijn 2e guardian.
Ik hoop vanavond bij Vog hard een goede auto rifle te krijgen.
Helaas heb ik de dlc niet.DarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:45:
Het is een kut gun, hij heeft wel Void, maar als je het voor die Thorn bounty doet kan je beter eens met een groepje een paar keer Crota Hard doen voor de Word of Crota, daar zal je veel meer aan hebben.
Daarom wil ik juist een goede auto rifleMichel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:50:
[...]
Leer andere wapens te gebruiken, ik was voorheen een echte auto rifle gebruiker maar tegenwoordig hou ik het bij hand cannons en scout riflesvision of confluence, word of crota en fatebringer zijn mijn favo trio
Kun je beter zorgen dat je een Suros neemt, hard light vind ik ook wel lekker schieten. Als het gaat om legendary's zou ik gaan voor een abyss defiant...MichawwZki schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Helaas heb ik de dlc niet.
[...]
Daarom wil ik juist een goede auto rifleIk wil juist met andere wapens spelen. Zelf zijn de Thorn en de Invective mijn favoriete wapens en gebruik ik die dus het meest maar wil daar een goede autorifle aan toevoegen..
Als hij de DLC niet heeft kan ie ook Crota's End niet doenMichel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:00:
[...]
Kun je beter zorgen dat je een Suros neemt, hard light vind ik ook wel lekker schieten. Als het gaat om legendary's zou ik gaan voor een abyss defiant...
[ Voor 86% gewijzigd door DarkElement op 20-07-2015 17:05 ]
Ga je dan nog wel mee vanavond met VoG Hard run?
Zeker! ik ga vooral voor de ervaring.Buizerd__NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:27:
[...]
Ga je dan nog wel mee vanavond met VoG Hard run?
Hoop alleen wel dat het sneller gaat dan de vorige keer dat ik een hard run deed. Duurde echt veel te lang. Volgens mij +-3 uur..
[ Voor 110% gewijzigd door MichawwZki op 20-07-2015 17:49 ]
We hebben vanavond aardig wat ervaren mensen, zou dus goed moeten komenMichawwZki schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Zeker! ik ga vooral voor de ervaring.
Hoop alleen wel dat het sneller gaat dan de vorige keer dat ik een hard run deed. Duurde echt veel te lang. Volgens mij +-3 uur..
AR krijgen straks een buff, hand cannons worden generfedDarkElement schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:28:
Voor de Fatebringer!beter dan die poep auto rifle.
[ Voor 17% gewijzigd door CrackSlet op 20-07-2015 18:56 ]
CrackSlet schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:55:
Zijn er nog geïnteresseerden voor een paar rondjes PoE 34 en 32 rond een uurtje of half 8
Ik kan 1 poe32 mee doen. Poe34 zal anders met lvl33 Hunter moetenCrackSlet schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:55:
Zijn er nog geïnteresseerden voor een paar rondjes PoE 34 en 32 rond een uurtje of half 8
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 20-07-2015 19:26 ]
Jullie kunnen mij joinen in orbit en de partyMichel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:34:
[...]
Okidoki!
Mijn reservering heeft afgezegd, 1 vast plekje vrij en 1 plekje vrij voor na de templar! Wie o wie wil wel mee? hebben genoeg ervaren mensen dus kan best iemand mee de het nog niet zoveel ervaring heeft maar wel hoog genoeg level is.
2:
3: BUIZERD____NL (vertrekt na de templar cp) daarna: Lord_Vipah
Schaamteloze bump.L490 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:52:
Nog 2 ervaren PvP'ers die mij even aan flawless willen helpen? Moet nog 3 wins.
Heb een verzoek gestuurd...Michel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:28:
[...]
Jullie kunnen mij joinen in orbit en de party
Heb je nog plek?Michel8704 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:28:
[...]
Jullie kunnen mij joinen in orbit en de party
Weet ik niet zeker, missen Jorijn en Viper nog.......
Ben over een kwartiertje online, mocht je hulp nodig hebben.
Ik was wat later, maar je kan me toevoegen als je wilt!
Zou top zijn! Ik ben al met RoystonRicky.Griffx schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:42:
[...]
Ben over een kwartiertje online, mocht je hulp nodig hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()