PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Jah, dat bedoel ik juistKasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:42:
Nu noem je 2 wapens met allebei firefly
Anyway ik gebruik Jewel of Osiris ook graag. Al zijn de perks beetje meh.
Buiten raid wapens zijn scouts de pve king.
Enige primaries die firefly kunnen rollen. En met fatsoenlijke mag size
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Nee helaas gaat dat mij niet lukken.
Maarja auto rifles krijgen een buff, en necrochasm helemaal, dus misschien is zometeen wel auto rifle king van pveLow_Profile schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:52:
[...]
Jah, dat bedoel ik juist
Buiten raid wapens zijn scouts de pve king.
Enige primaries die firefly kunnen rollen. En met fatsoenlijke mag size
Atlas#22744
Lukt iedereen, gewoon een kwestie van oefenen.Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:59:
Hahhaahhaa! jij bent grappig.![]()
Nee helaas gaat dat mij niet lukken.
zat net de weekly update te lezen, waar heb je gelezen over die wapens dan? ik zie alleen dat ze mogelijk de thorn aanpakken in pvp...Kasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:00:
[...]
Maarja auto rifles krijgen een buff, en necrochasm helemaal, dus misschien is zometeen wel auto rifle king van pve
Hier meer informatie over de changes m.b.t weapons.vegetto1983 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:05:
[...]
zat net de weekly update te lezen, waar heb je gelezen over die wapens dan? ik zie alleen dat ze mogelijk de thorn aanpakken in pvp...
https://www.bungie.net/7_Destiny-Weapon-Tuning-20/en/News/News?aid=13147
PSN: Res_Binshou
https://www.reddit.com/r/...eapon_tuning_20/?sort=topvegetto1983 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:05:
[...]
zat net de weekly update te lezen, waar heb je gelezen over die wapens dan? ik zie alleen dat ze mogelijk de thorn aanpakken in pvp...
Gjallarhorn
Changes
Reduce damage of Wolfpack Rounds
Black Hammer
Changes:
Increase ammo inventory to 18 rounds
White Nail perk now pulls ammo from your inventory
Ice Breaker
Changes:
Increase recharge time for Ice Breaker rounds to 1 every 8 seconds. Was 1 round every 5 seconds
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 17-07-2015 10:09 ]
Ik hoop het, vind necrochasm erg leuk schieten. Sowieso ar's in het algemeen. Alleen beetje jammer dat je anderhalve mag moet leegschieten op een majorKasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:00:
[...]
Maarja auto rifles krijgen een buff, en necrochasm helemaal, dus misschien is zometeen wel auto rifle king van pve
Neeeee niet mijn Yolohorn k*t spel.tha_crazy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:09:
De top 3 kut changes
Gjallarhorn
Changes
Reduce damage of Wolfpack Rounds
Black Hammer
Changes:
Increase ammo inventory to 18 rounds
White Nail perk now pulls ammo from your inventory
Ice Breaker
Changes:
Increase recharge time for Ice Breaker rounds to 1 every 8 seconds. Was 1 round every 5 seconds
Ah, na Shadow en Quelake hebben we de nieuwe NoYolo-king gevonden?MarkH NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:16:
[...]
Ik heb na een jaar nog niet eens een yolohorn![]()
Thorn change is een twijfelgeval. Als je al erg goed was met Thorn, blijf je nu ook goed met thorn. Vooral heb je nu de 'luxe' om ook bodyshots te laten tellen wegens de oplopende buff. In pve nu ook veel beter.
Heb vooral zin om Auto Rifle van ToO te gaan proberen na deze change. Die is nu al best redelijk namelijk!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
jammer van the last word.. naja ik vraag me af of je het echt zo merkt, moet het gewoon allemaal gaan ervaren denk ik als de patch er isUTADDICT schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:25:
Goede changes overall. De Icebreaker change gaan we in PVE niet zo erg merken, in pvp wel wat ook goed is.
Thorn change is een twijfelgeval. Als je al erg goed was met Thorn, blijf je nu ook goed met thorn. Vooral heb je nu de 'luxe' om ook bodyshots te laten tellen wegens de oplopende buff. In pve nu ook veel beter.
Heb vooral zin om Auto Rifle van ToO te gaan proberen na deze change. Die is nu al best redelijk namelijk!
Reduce effective range while in ADS.
Increase accuracy and precision damage aim assist scale when firing from the hip. “Get three coffins ready.” Fixed bugs with Hipfire damage bonus applying incorrectly
ja ik vond m heerlijk knallen, we zien wel hoe het loopt
Waarom tlw als je een matador hebt... Wat betrefd de gjallaborn dingest, moest straks iedereen een raketje meer schieten, archon priest/valus tarik gast met 20 sec dood ipv 15 als er solar burn op zit.. Dat is erg!!vegetto1983 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:27:
[...]
jammer van the last word.. naja ik vraag me af of je het echt zo merkt, moet het gewoon allemaal gaan ervaren denk ik als de patch er is
Matador wordt (gelukkig) ook een stuk minder door de shotgun-nerfs, al gelezen?brambest schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Waarom tlw als je een matador hebt... Wat betrefd de gjallaborn dingest, moest straks iedereen een raketje meer schieten, archon priest/valus tarik gast met 20 sec dood ipv 15 als er solar burn op zit.. Dat is erg!!
Yeah auto rifles ftw, helemaal degene met wat hogere impact en lagere rate of fire. Ben echt heel benieuwd naar Necro.Low_Profile schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:10:
[...]
Ik hoop het, vind necrochasm erg leuk schieten. Sowieso ar's in het algemeen. Alleen beetje jammer dat je anderhalve mag moet leegschieten op een major
Ze nerfen toch alleen de accuracy en range? En ze fixen dat je met mikken de damage buff krijgt van jip fire. Dus TLW is nog steeds het TTK beest. Alleen moeilijker te gebruiken.UTADDICT schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:28:
TLW is een stuk minder door de change dat bij snel schieten de damage naar verloop van tijd minder wordt. Dat beïnvloedt de TTK behoorlijk.
Atlas#22744
Increased stability, mag size
Cursed thrall explosion 100% bij crit kills
Increased explosion radius.
En daar bovenop de general AR boosts
Nee. Er is ook een algemene nerf op wapens die snel schieten.Kasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:42:
[...]
Yeah auto rifles ftw, helemaal degene met wat hogere impact en lagere rate of fire. Ben echt heel benieuwd naar Necro.
[...]
Ze nerfen toch alleen de accuracy en range? En ze fixen dat je met mikken de damage buff krijgt van jip fire. Dus TLW is nog steeds het TTK beest. Alleen moeilijker te gebruiken.
ze fucken met onze prigge prigge tak tak tak tak gun.
Hmm oke, maar dan nog zal TLW een TTK beest blijven.UTADDICT schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:56:
[...]
Nee. Er is ook een algemene nerf op wapens die snel schieten.
Atlas#22744
Verdomme, ik kan niks anders meer dan m'n vertrouwde TLW + shotgun met ridiculous range combo.vegetto1983 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:06:
[...]
ze fucken met onze prigge prigge tak tak tak tak gun.
Atlas#22744
TLW is ook een handcannonLow_Profile schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:11:
Ik dacht dat de nerf op fast fire alleen over hand cannons ging? (Dat ze geplaatste schoten willen stimuleren ipv trigger spammen)
Die reacties van Xur op twitter zijn soms echt geniaal ook hierover.Kasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:16:
Xur is gewoon een hufter.
Misschien 1 dag lang de gjalla?
Wie weet na de gjallanerfGriffx schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:17:
[...]
Die reacties van Xur op twitter zijn soms echt geniaal ook hierover.
Misschien 1 dag lang de gjalla?
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Gjalla wordt generfed, maar zal nog steeds veel sterker zijn dan legendary counterparts (want exotic). Ook omdat de overige exotic launchers echt troep zijn.
Edit: calling it, nieuwste hits in crucible gaan zijn MIDA en Hard Light.
[ Voor 11% gewijzigd door UTADDICT op 17-07-2015 11:31 ]
icebreaker van 5 > 8 seconde
Gjalla > wolfpack rounds
Denk dat Hunger of Crota interessant gaat worden, zeker omdat deze legendary is en dit ruimte maakt voor een exotic weapon.
I know, maar dacht dat je effe alle wapens bedoelde, niet alleen HC
Meh, vind die wolfpackrounds wel veel meer toevoegen dan die clusterbom van HoC vanwege hun tracking. Die HoC is leuk als er een meute dregs bij elkaar staat, maar bij een boss oid doet ie nauwelijks meer damage omdat al die clusterbommen gewoon naast m neer vallen en bijna geen damage op m doen.Viper® schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:39:
Top, net alle goeie loot gekregen wordt de shit generfed
icebreaker van 5 > 8 seconde
Gjalla > wolfpack rounds
Denk dat Hunger of Crota interessant gaat worden, zeker omdat deze legendary is en dit ruimte maakt voor een exotic weapon.
MIDA denk ik ook, gezien deze al hogere damage doet dan een vergelijkbare scoutrifle met dezelfde impact. Maar volgens mij gaat alleen de damage in pve omhoog.UTADDICT schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Gjalla wordt generfed, maar zal nog steeds veel sterker zijn dan legendary counterparts (want exotic). Ook omdat de overige exotic launchers echt troep zijn.
Edit: calling it, nieuwste hits in crucible gaan zijn MIDA en Hard Light.
Atlas#22744
Misschien moet ik maar een clan oprichten.. Mensen zonder YolohornCrackSlet schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:22:
[...]
Ah, na Shadow en Quelake hebben we de nieuwe NoYolo-king gevonden?
Xbox Live: MarkH
Maar wel de nighthawk
En het lijkt alsof de meeste aanpassingen zijn gedaan voor de pvp spelers behalve de yolo
We are aware of issues with Xur's inventory. We are currently investigating. Standby for updates.
[ Voor 31% gewijzigd door Qualixo op 17-07-2015 13:01 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
KaaaakQualixo schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:55:
Bungie Help @BungieHelp
We are aware of issues with Xur's inventory. We are currently investigating. Standby for updates.
Niet updaten tot ik m'n nighthawk heb!
Persoonlijk vind ik de hunter wat lastiger spelen. Blade Dancer is echt super vet, maar je hebt er naar mijn idee niet echt iets aan, gebruik hem bijna niet omdat je altijd dood gaat. De schade die je doet tegen wat sterkere is te laag om echt er doorheen te komen. Ik heb een playstyle van melee en grof aanvallen
Tot zover is Warlock mijn fav. Goede balans tussen armor en agility, en vette moves
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Vrijdag 21:30 VoG normal Sherpa run
Heb je geen ervaring en wil je graag raiden, schrijf je in!
- CrazyVin987 (sherpa)
- Michel8704
- TheNameIsMees
- SleeplessPower
-
- NLRev0lution (sherpa)
[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 17-07-2015 13:34 ]
Mag ik er ook bij dan?MarkH NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:07:
[...]
Misschien moet ik maar een clan oprichten.. Mensen zonder Yolohorn
Is dat waar het vooral om gaat?
Welke deal zou ik het beste kunnen kopen? Nieuw incl dlcs of tweede hands de basis versie?
Cheers
Ik weet niet of je de versie inclusief taken king al kan bestellen, maar dat is voor jou de beste deal.Aws schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:57:
Ik zit erover na te denken om Destiny te kopen voor de ps4, alleen om samen met een vriend van me online Co op te doen.
Welke deal zou ik het beste kunnen kopen? Nieuw incl dlcs of tweede hands de basis versie?
Cheers
Atlas#22744
Even uitgaande van de PS4 (en geld voor XOne ook)Aws schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:57:
Ik zit erover na te denken om Destiny te kopen voor de ps4, alleen om samen met een vriend van me online Co op te doen.
Cheers
pricewatch: Destiny: The Taken King - Legendary Edition, PlayStation 4
60 euro bij MM of Bol.
NextLever verkoopt Destiny nog voor 25 euro http://www.next-level.nl/?content=product&pid=30866
[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 17-07-2015 14:05 ]
Ja idd, voordat de TK uit is zal het wel handig zijn dat je lvl34 bent.Kasai schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:58:
[...]
Ik weet niet of je de versie inclusief taken king al kan bestellen, maar dat is voor jou de beste deal.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Thanks voor de tips
Atlas#22744
Heb maatje van me gevraagd, is ook nog vrij nieuw hierin!tha_crazy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:32:
Post em nog even, heb nog 1 plekje vrij:
Vrijdag 21:30 VoG normal Sherpa run
Heb je geen ervaring en wil je graag raiden, schrijf je in!
- CrazyVin987 (sherpa)
- Michel8704
- TheNameIsMees
- timmenehh
- NLRev0lution (sherpa)
Yeah, als je meteen aan de slag wilt, zou ik destiny + season pass halen (beide dlc)Aws schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:22:
Dat vooruitbestellen betekent helaas dat ik nu niet alvast kan spelen om te levelen. Behalve als ik het digitaal vooruitbestel maar dat is 90 euro
Thanks voor de tips
Destiny zelf kun je om geld te besparen misschien ergens 2e hands kopen.
Prima, dan hebben de 2 sherpa's, 1tje met wat ervaring en 3 newbs als ik t goed heb.Michel8704 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:31:
[...]
Heb maatje van me gevraagd, is ook nog vrij nieuw hierin!
- CrazyVin987 (sherpa)
- NLRev0lution (sherpa)
- Michel8704
- TheNameIsMees
- timmenehh
- SleeplessPower
Aah jammer zie dat ik net te laat benMichel8704 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:31:
[...]
Heb maatje van me gevraagd, is ook nog vrij nieuw hierin!
Zet mij dan maar op de reservelijst.
Nog iemand anders die van plan is Vog op normal te doen? dan wil ik graag joinen.
[ Voor 13% gewijzigd door MichawwZki op 17-07-2015 14:47 ]
SP1 = 35 25 euro (25 euro ps3, 35 euro ps4, cause discrimination)
TTK uitbreiding = 40 euro
TTK compleet met alles = 60 euro
[ Voor 20% gewijzigd door Viper® op 17-07-2015 14:49 ]
Deed hij zwart, hebben ze gefixed met patch. Kan ie nu niet meerBuizerd__NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:29:
Ja, maar welke wapen verkoopt die nu?
Wat kwam eruit; The ram.
Komt goed uit gezien ik op punt sta een tweede char aan te maken en zat te twijfelen tussen een hunter en een warlock.
Is dat ook opgelost
PSN: Flix20-NL
Ik zou toch voor een hunter gaan als ik jou was.Flix20 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:38:
Heb wel een helmet engram gekocht bij Xur net.
Wat kwam eruit; The ram.
Komt goed uit gezien ik op punt sta een tweede char aan te maken en zat te twijfelen tussen een hunter en een warlock.
Is dat ook opgelost
Ik ben wel reserve, als iemand weg valt doe ik graag mee =)tha_crazy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:36:
[...]
Prima, dan hebben de 2 sherpa's, 1tje met wat ervaring en 3 newbs als ik t goed heb.
- CrazyVin987 (sherpa)
- NLRev0lution (sherpa)
- Michel8704
- TheNameIsMees
- timmenehh
- SleeplessPower
PSN - M4uSzi // -
Dan hebben we nu 2 reserves. Als er nu nog 4 mensen zich melden kunnen we er ook een spelen...M4uSzi schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:51:
[...]
Ik ben wel reserve, als iemand weg valt doe ik graag mee =)
- MichawwZki
- M4uSzi
- ?
- ?
- ?
- ?
[ Voor 9% gewijzigd door MichawwZki op 17-07-2015 17:00 ]
Uiteindelijk komen ze er beide wel.tha_crazy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:44:
[...]
Ik zou toch voor een hunter gaan als ik jou was.
Is Xur eigenlijk al gefixt?
PSN: Flix20-NL
Flix20 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:31:
[...]
Uiteindelijk komen ze er beide wel.
Is Xur eigenlijk al gefixt?

Ik doe wel meeMichawwZki schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Dan hebben we nu 2 reserves. Als er nu nog 4 mensen zich melden kunnen we er ook een spelen...
- MichawwZki
- M4uSzi
- ?
- ?
- ?
- ?
Oke mooi!
- MichawwZki
- M4uSzi
- UTADDICT
- ?