Nee, die is gelockt
Maar voor de 3 nieuwe wel
Nee, die is gelockt
Ik kan pas vanaf circa half 9.... Probeer er 8 uur te zijn, als dat niet lukt kan er zo iemand anders mee... Heb ik gewoon pechBinshou schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:12:
[...]
Tussen 20:00 en 21:00 uur.
Indien iedereen kan het liefst om 20:00 beginnen.
Of het VOG Normal of Hard gaat worden ligt nog even aan het aantal ervaren mensen die mee gaan gok ik
[ Voor 5% gewijzigd door Michel8704 op 14-07-2015 16:49 ]
Ik doe liever poe dan vog, ben vanaf +- 20:00 online.strompel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:50:
Nog mensen VOG vanaf 2000 en anders poe
1
2
3
4
5
6 jansoe13
[ Voor 13% gewijzigd door Low_Profile op 14-07-2015 17:39 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Low_Profile schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:11:
[...]
Ik doe liever poe dan vog, ben vanaf +- 20:00 online.
Moet overigens ook nog 3x NF eigenlijk
Edit: damn it, komt iets tussen. Mot me ff terugtrekken, later op de avond maybe!
PSN: jansoe13
PSN: libbes1979
Ik gooi m zo aan! Kom eraanstrompel schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:56:
[...]
jammer
Ben iets eerder thuis van werk... Jeuh
Iemand een NF?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Wat is je psn?
PSN: ZogstotenV
Neem mijn plek maar in anders, als ze een 2e run doen kan ik eventueel wel mee doen als er plek is?Deluge schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:15:
Ik wil rond 20:00 ook nog wel ergens bij aanhaken, raid/PoE/nf alles best.
We kunnen wel op je wachten hoorMichel8704 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:40:
[...]
Neem mijn plek maar in anders, als ze een 2e run doen kan ik eventueel wel mee doen als er plek is?
PSN: Houtvlot
Ik moet er nog 1 --> zit inmiddels al in een groepPhysx schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:28:
Nog animo voor nightfall?
[ Voor 10% gewijzigd door fritske23 op 14-07-2015 19:44 ]
Als het na deze run niet te laat is wil ik er nog wel even 1 doen hoor.
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 14-07-2015 19:49 ]
nvm zie het in je signature...tha_crazy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:49:
[...]
Als het na deze run niet te laat is wil ik er nog wel even 1 doen hoor.
Ik heb tot 11/half 12 de tijd
Ik pak wel voor de 1e run m'n hunter, is even wat makkerlijker bij clutch momenten
[ Voor 18% gewijzigd door Binshou op 14-07-2015 19:59 ]
PSN: Res_Binshou
Ik wil wel. Hoe laat?Physx schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:28:
Nog animo voor nightfall?
Nee, gaat m helaas toch niet worden voor mij... Sorry voor de late afzegging
Ik wil wel invallen.Michel8704 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:27:
[...]
Nee, gaat m helaas toch niet worden voor mij... Sorry voor de late afzegging
PSN-ID: Hettic1
Je kan Vegetto en mij joinen, brambest is mijn psn. We zijn net gegonnen. Ps4 he?Grudgie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:29:
Als er nog een nightfall run wordt gedaan, wil ik wel mee
[ Voor 54% gewijzigd door Grudgie op 14-07-2015 21:06 ]
Sure. Of ben je al begonnen?tha_crazy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:02:
Iemand hier zin in een crota normal sherpa run?
ERvaring niet nodig
[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 14-07-2015 22:18 ]
Slechts 400 uurtjes (actief), nog eens 120 uurtjes chillen in de tower.
Had ik net een T-shirtje voor je besteld...
CrazyVin was zeker al aan de overkant van de brug, terwijl een aantal nog op de startplaat in the abyss stonden?Binshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:08:
Gisteren voor het eerst VOG / Crota gedaan met wat hulp van tweakers.
Zeer geslaagde avond en heb me goed vermaakt.
Werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen en daarna zelf uit te voeren, ondanks dat het lvl verschil het wat makkelijker maakt was het toch nog leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar.
Thanks voor de hulp!!
lekkah!
Atlas#22744
En dat is geen insult jouw kant opLow_Profile schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:10:
[...]
CrazyVin was zeker al aan de overkant van de brug, terwijl een aantal nog op de startplaat in the abyss stonden?
Haha nee dat viel gelukkig mee.CrackSlet schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:15:
[...]
En dat is geen insult jouw kant op
De meeste hebben moeite die gek bij te houden
Waarschijnlijk hield hij zich nog enorm in.Binshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:31:
[...]
Haha nee dat viel gelukkig mee.
Hij moest af en toe wel even uitsloven en laten zien dat het sneller kon, maar dat mag als je de groep onder je hoede neemt ;-)
Uiteindelijk nog een crota hard run gedaan, en daar heb ik de pulse en scout rifle met arc damage aan overgehouden.In VOG hands gevonden.Low_Profile schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:36:
[...]
Waarschijnlijk hield hij zich nog enorm in.
Nog leuke loot overgehouden aan de runs?
NiceBinshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:38:
[...]
Uiteindelijk nog een crota hard run gedaan, en daar heb ik de pulse en scout rifle met arc damage aan overgehouden.In VOG hands gevonden.
Mag niet klagen al had ik niks gevonden de ervaring alleen al was het waard.
Graag gedaan heren, fijn dat jullie t leuk vondenBinshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:08:
Gisteren voor het eerst VOG / Crota gedaan met wat hulp van tweakers.
Zeer geslaagde avond en heb me goed vermaakt.
Werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen en daarna zelf uit te voeren, ondanks dat het lvl verschil het wat makkelijker maakt was het toch nog leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar.
Thanks voor de hulp!!
Heb(ben) je/jullie vanavond tijd/characters voor nog een avondje VoG of Crota?? misschien wil Vinnie wel weer mee? dit keer ben ik wel van de partij, al hebben we gisteravond laat nog even 1 potje crota gedaan...Binshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:38:
[...]
Uiteindelijk nog een crota hard run gedaan, en daar heb ik de pulse en scout rifle met arc damage aan overgehouden.In VOG hands gevonden.
Mag niet klagen al had ik niks gevonden de ervaring alleen al was het waard.
Zei het gisteren ook al tegen hun, vandaag ben ik er pas om half 10.Michel8704 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Heb(ben) je/jullie vanavond tijd/characters voor nog een avondje VoG of Crota?? misschien wil Vinnie wel weer mee? dit keer ben ik wel van de partij, al hebben we gisteravond laat nog even 1 potje crota gedaan...
Desnoods starten wij alvast, kun jij later eventueel aanhaken? Half 10 starten kan wat mij betreft natuurlijk ook...tha_crazy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:30:
[...]
Zei het gisteren ook al tegen hun, vandaag ben ik er pas om half 10.
Moet van half 8 tot 9 sporten vandaag.
In anderhalf uur moet 't makkelijk lukken, probeer er wel ff wat eerder te zijn maar ga maar van half 10 uitMichel8704 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:33:
[...]
Desnoods starten wij alvast, kun jij later eventueel aanhaken? Half 10 starten kan wat mij betreft natuurlijk ook...
Ik wil ook wel mee.tha_crazy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:35:
[...]
In anderhalf uur moet 't makkelijk lukken, probeer er wel ff wat eerder te zijn maar ga maar van half 10 uit
Whole lot of stars ***
Nee joh, eerst kwartier bakkeleien van wie hem gaat pakkentha_crazy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:02:
Oh en ik wil nog even mijn complimenten geven aan de relic dragers gisteren, goed gedaan heren!
Ps, wel als je geteleport wordt, gelijk pakken, dan is de shield sneller opgeladen
Atlas#22744
Dat vond ik misschien wel je beste actie van de avondtha_crazy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:02:
Oh en ik wil nog even mijn complimenten geven aan de relic dragers gisteren, goed gedaan heren!
Ps, wel als je geteleport wordt, gelijk pakken, dan is de shield sneller opgeladen
Kabammerd wil geen Relic drager zijn... hoop dat dat voor mij pleitdinges schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:26:
[...]
Dat vond ik misschien wel je beste actie van de avond
"Ik ga geen relic pakken. Houtvlot, jij ook niet!"
Gewoon laten zwoegen voor hun chatterwhite!
Vanavond half 10 VoG hard!
Kabamboo en michel8704 willen allebei als 6e mee, dus 9:15 Destiny's top talent! De winnaar mag mee
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Anders was 't helemaal makkelijk geweestdinges schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:26:
[...]
Dat vond ik misschien wel je beste actie van de avond
"Ik ga geen relic pakken. Houtvlot, jij ook niet!"
Gewoon laten zwoegen voor hun chatterwhite!
Vanavond half 10 VoG hard!
Kabamboo en michel8704 willen allebei als 6e mee, dus 9:15 Destiny's top talent! De winnaar mag mee
[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 15-07-2015 10:58 ]
Twee Fatebringers in je hand en 1 in je broek?
Hallo?Kasai schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:12:
OT: Ik heb de Nightfalls nog niet gedaan, ben vanaf half 5 beschikbaar. Wie doet er mee? Ik wil er 3 doen.
Atlas#22744
Ik kan ook niks meer krijgen, dus mij maakt het ook niet uitMichel8704 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:42:
[...]
Kabammerd wil geen Relic drager zijn... hoop dat dat voor mij pleitJust kidden'
Mij maakt het niet uit, VoG kan mij hoogstens nog 1 fatebringer geven zodat ik er 3 heb
, verder heb ik alles al en speel ik dus voor de fun. Dan gun ik het liever iemand anders die nog spullen moet hebben dan dat ik zelf ga. Mij maakt het dus echt totaal niet uit.
Ik had wel verwacht dat je dat even zou doen om op te scheppentha_crazy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:52:
[...]
Anders was 't helemaal makkelijk geweest
Rende ik ook bij de gatekeepers wel ff bij beide naar binnen, relic halen, droppen, 2e halen, zelf houden, alles nuken, ect ect
Ja, hoef je niet te reloaden je pakt gewoon de volgendeUTADDICT schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:53:
[...]
Hoef je minder te wisselenUTADDICT schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:53:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 15-07-2015 11:02 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha nee dat doe ik wel op hardmode.dinges schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:59:
[...]
Ik had wel verwacht dat je dat even zou doen om op te scheppen
Zonder burn is het lastig inderdaad. Gisteren even tijd tussen de luiers door gehad voor 3x nf, vanavond denk ik weinig tijd.
Je kan nog loot krijgen op de VoG Hard.Binshou schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:29:
Ik heb helaas maar 1 character dus na de runs van gisteren zit er voor mij niks meer in.
Geloof dat ik ook een VOG hard checkpoint gekregen had, weet niet hoe dat precies zit.
Ben wel 2 andere chars aan het levelen dus zodra die er zijn en ik tijd heb ga ik graag mee.
Indien er nog andere activiteiten gaan gebeuren, ik gok dat ik om 22:00 online kan zijn, moet eerst nog een boel verhuizen vanavond..
PSN: Flix20-NL
Behalve de ervaring niet neeFlix20 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:36:
Als je Crota en VOG al op hard hebt gehaald, heeft het dan nog nut om beide op normal te doen?
Completing the raid on hard mode first will give you double drop rolls, as you'll get a chance for drops from normal mode at the same time. You also get double drops from the left chest in the Gorgon maze, the only chest that drops in both difficulties. Basically, if you can complete hard mode, you don't even have to bother doing normal anymore and you get the same amount of loot as if you completed both.
It's also good to know, that the double rolls you get in hard mode will BOTH roll on hard mode gear, thus giving you a doubled chance to get the hard mode only weapons and helmets.
Even een reminder voor de mensen die niet alles terug lezenPlaymaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:47:
Vanavond gaan we een Crota Hard run doen. We hebben nog 2 plekken over. Wie wil er meedoen. Het is voor de PS4 en we starten om 19:00.
1. Romiith_666
2. Skipzor
3. Lord_Vipah
4. Blij_
5.
6.
Ja daar was ik bekend mee.Viper® schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:51:
Als je trouwens de Destiny bungie app hebt kan je bij advisors bij de raids zien welke "checkpoints" je gehaald hebt op normal/hard. Als je een "checkpoint" op hard haalt is die op normal ook direct gehaald.
Op Destinystatus.com kan je zien hoe vaak je welke raid al gedaan hebt, volgens mij kan je hier echter niet de checkpoints zien.
Playmaster schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:57:
[...]
Even een reminder voor de mensen die niet alles terug lezen
Omdat het kan..... en omdat ik lui ben/wil zijn in de zin van niet meer hoeven te switchen en na te denken bij welke char de fatebringer ook al weer aanwezig is....
Atlas#22744
Prima, ik zet je erbij.NippleWarrior schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:02:
Wil ook wel weer meedoen zoals maandag, maar wederom geen ervaring hahah
[...]
Jep, gebruik het al een tijdje hoor... maar evengoed wil ik er 3 hebbenKasai schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:58:
Wel eens gehoord van Tower ghost?
[ Voor 85% gewijzigd door UTADDICT op 15-07-2015 13:15 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Android versie werkt die ook goed?Kasai schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:58:
Wel eens gehoord van Tower ghost?
Yeah.
Atlas#22744
Ik gebruik m sinds ie uit is op android en ben zeer tevreden.
[ Voor 17% gewijzigd door CrackSlet op 15-07-2015 15:08 ]
Atlas#22744
Ja, maar morgen!
Atlas#22744
OK, wil er nog iemand meedoen??? ik ben er over 15 minuten
Miejsol, ik heb me gisteren een ei uit de broek gerelict.. maaruh, jij mag gerust ook mee, mij boeit het ook niet. Heb eigenlijk alleen de Fang en de VOC nog nodig. Kijk maar, als ik er nog niet ben join jij maarMichel8704 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:42:
[...]
Kabammerd wil geen Relic drager zijn... hoop dat dat voor mij pleitJust kidden'
Mij maakt het niet uit, VoG kan mij hoogstens nog 1 fatebringer geven zodat ik er 3 heb
, verder heb ik alles al en speel ik dus voor de fun. Dan gun ik het liever iemand anders die nog spullen moet hebben dan dat ik zelf ga. Mij maakt het dus echt totaal niet uit.
Whole lot of stars ***
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq