Hallo tweakers, binnekort ga ik voor het eerst een PC'tje bouwen. Door gebrek aan ervaring en kennis wil ik graag jullie mening horen over de bij elkaar gezochte componenten; of dat deze vlekkeloos samen zullen werken, ergens een overkill in zit of juist niet goed genoeg zal presteren
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het volle pakket; ik wil graag de nieuwere games op hoge resoluties op een 1080p scherm kunnen spelen en de wat zwaardere programma's zoals; photoshop, lightroom en visual studio soepeltjes kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De bedoeling is zo goedkoop mogelijk, ik denk dat ik inclusief beeldscherm op zo'n €1000,- uit kom, het liefst minder maar ik moet natuurlijk realistisch blijven
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en energieverbruik boeien me weinig, als het maar niet lijkt alsof ik op schiphol zit vind ik het prima.
Ga je overklokken?
Misschien lichtjes.
Bij voorbaat dank
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het volle pakket; ik wil graag de nieuwere games op hoge resoluties op een 1080p scherm kunnen spelen en de wat zwaardere programma's zoals; photoshop, lightroom en visual studio soepeltjes kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De bedoeling is zo goedkoop mogelijk, ik denk dat ik inclusief beeldscherm op zo'n €1000,- uit kom, het liefst minder maar ik moet natuurlijk realistisch blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 166,95 | € 166,95 |
| 1 | Biostar TA970 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 269,- | € 269,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 62,80 | € 62,80 |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 164,70 | € 164,70 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.037,25 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en energieverbruik boeien me weinig, als het maar niet lijkt alsof ik op schiphol zit vind ik het prima.
Ga je overklokken?
Misschien lichtjes.
Bij voorbaat dank