Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Ik ben al een tijd je bezig om een GamePC samen te stellen.
Op deze wil ik dan ook de meeste spellen kunnen spelen Ultra niveau.
De prijs van desktop maakt niet uit zolang het niet hoger wordt dan €1200,00
De PC wil ik zelf inelkaar zetten dus niet een kant en klare game desktop.
Wat ik al gedachten heb is een intelcore i5 of i7 te plaatsen op het moederbord en een goede nividia gforce kaart. Ook wil ik een waterkoeling aansluiten alleen weet ik niet wat goed merk daarvoor is.
Maar wat is een goede voeding en een moederbord dat je kan over klokken met een processor?
Ook moet de desktop een goede geluidskaart hebben en moet de wel redelijk energiezuinig zijn.
En ik wil de PC overklokken.
Dus wie kan mij helpen voor een goed advies
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Ik ben al een tijd je bezig om een GamePC samen te stellen.
Op deze wil ik dan ook de meeste spellen kunnen spelen Ultra niveau.
De prijs van desktop maakt niet uit zolang het niet hoger wordt dan €1200,00
De PC wil ik zelf inelkaar zetten dus niet een kant en klare game desktop.
Wat ik al gedachten heb is een intelcore i5 of i7 te plaatsen op het moederbord en een goede nividia gforce kaart. Ook wil ik een waterkoeling aansluiten alleen weet ik niet wat goed merk daarvoor is.
Maar wat is een goede voeding en een moederbord dat je kan over klokken met een processor?
Ook moet de desktop een goede geluidskaart hebben en moet de wel redelijk energiezuinig zijn.
En ik wil de PC overklokken.
Dus wie kan mij helpen voor een goed advies