<zeikmodus>
Volgens mij is de tekst te lang die onder 'mededelingenforum' staat
</zeikmodus uit>
Offtopic:
Weet iemand hoeveel punten mededelingenforum oplevert met scrabble?
Arjan of Arjen (wat was het ook al weer) doe er iets aan!
Advanced sheep-counting strategies
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Maar ik vindt het allemaal 1 grote vooruitgang!
Verwijderd
Verwijderd
Advanced sheep-counting strategies
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
ik ook...Op vrijdag 15 juni 2001 20:27 schreef HGM het volgende:
[..]
Ja klopt had/heb ik ook..
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Heb geen toestemming om daar te poste...Op vrijdag 15 juni 2001 20:32 schreef wfvn het volgende:
hellow... everyone beetje dromerig vandaag?
mededelingenforum
(tweede keer in dit topic)
dat is geloof ik ook de bedoeling eik..Op vrijdag 15 juni 2001 20:33 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Heb geen toestemming om daar te poste...
indeed... daar staat dus dat ze (waarschijnlijk) aan het fukken zijn met policies....Op vrijdag 15 juni 2001 20:34 schreef HGM het volgende:
[..]
dat is geloof ik ook de bedoeling eik..
Verwijderd
Euh... hoe moet je dan iets mededelenOp vrijdag 15 juni 2001 20:34 schreef HGM het volgende:
[..]
dat is geloof ik ook de bedoeling eik..
Verwijderd
Daar staat nog nix!!! 6e keer in 5 minuten!!! Jezus man, dat zie je toch zelf ook wel dat het (bijna) leeg is?!Op vrijdag 15 juni 2001 20:32 schreef wfvn het volgende:
hellow... everyone beetje dromerig vandaag?
mededelingenforum
(tweede keer in dit topic)
Je moet de mededlingen lezen, niet postenOp vrijdag 15 juni 2001 20:35 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Euh... hoe moet je dan iets mededelen
Ze zijn bezig met de policies.... gewoon geduld hebben dus....
OowOp vrijdag 15 juni 2001 20:36 schreef HGM het volgende:
[..]
Je moet de mededlingen lezen, niet posten

[edit: mij te frustie]
Ben je net een lang verhaal aan 't type mag je niet meer posten....
Wil je LA bekijken waarom kan het ook niet meer
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
LeedvermaakOp vrijdag 15 juni 2001 20:37 schreef PsyFlux het volgende:
Mooie actie van Snake trouwes op de mededelingenbord
Workaround: via de active topics pak je een onderwerp uit het sub-forum waar je wilt wezen.Op vrijdag 15 juni 2001 20:28 schreef HeatWave het volgende:
er klopt nog geen jota van op dit moment. jammer want zo kom ik nooit aan mijn 150 posts in de tech forums als ik ze niet kan zien
Vervolgens kan je naar de index van dat sub-forum.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
bijna nix....Op vrijdag 15 juni 2001 20:35 schreef 007 het volgende:
[..]
Daar staat nog nix!!! 6e keer in 5 minuten!!! Jezus man, dat zie je toch zelf ook wel dat het (bijna) leeg is?!
het is in ieder geval duidelijk dat de schrijfrechten in dat subforum niet in orde zijn. Als je uitlogt, kan je alle forums wel weer zien. Maar als je weer inlogt kan je weer niets zien en dus ook niet posten in de 'onzichtbare' fora... conclusie?
Ze zijn bezig en waarschijnlijk zijn ze dus bezig met schrijfrechten over een hele vracht subforums...
SJEES.....Beetje nadenken kan ook geen kwaad....
I could be wrong... maar dit lijkt me helemaal geen vreemde gedachte...
Verwijderd
Ik geef wel toe dat het er allemaal vaag uit ziet en de voorlichting erover is ook niet best.
Nog iemand vage problemen?? Verzin anders maar wat (grapje! mods, admins etc.)
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
nu niet meer
Verwijderd
Verwijderd
Waarom zouden gewone users daarin moeten posten? Om te mededelen dat hun computer het niet meer doet?! Beetje nadenken kan ook geen kwaad...Op vrijdag 15 juni 2001 20:39 schreef wfvn het volgende:
het is in ieder geval duidelijk dat de schrijfrechten in dat subforum niet in orde zijn.
Verwijderd
Dude, die Snake zit via LAN vast aan de servers van TrueServer. Alleen admins/mods kunnen daar posten, de rest niet. Die Snake is gewoon een uitzondering.Op vrijdag 15 juni 2001 20:49 schreef 007 het volgende:
[..]
Waarom zouden gewone users daarin moeten posten? Om te mededelen dat hun computer het niet meer doet?! Beetje nadenken kan ook geen kwaad...
ROTFL, dat slaat nergens op! Zat ik maar bij TrueServerOp vrijdag 15 juni 2001 20:50 schreef 208 het volgende:
[..]
Dude, die Snake zit via LAN vast aan de servers van TrueServer. Alleen admins/mods kunnen daar posten, de rest niet. Die Snake is gewoon een uitzondering.
Verwijderd
Ooh, in het mededelingen forum:Op vrijdag 15 juni 2001 20:52 schreef Snake het volgende:
[..]
ROTFL, dat slaat nergens op! Zat ik maar bij TrueServer
Maar ik denk dat ik nu pas snap wat dievolgens mij wordt jij als crew gezien door je lan-access
Op vrijdag 15 juni 2001 20:49 schreef 007 het volgende:
[..]
Waarom zouden gewone users daarin moeten posten? Om te mededelen dat hun computer het niet meer doet?! Beetje nadenken kan ook geen kwaad...
Heb je je verstand in z'n achteruit staan?
Met LAN-access bedoelt hij dat ik toegang heb tot het LANforum in Area51!Op vrijdag 15 juni 2001 20:53 schreef 208 het volgende:
[..]
Ooh, in het mededelingen forum:
[..]
Maar ik denk dat ik nu pas snap wat diesmiley daar doet
Sorry voor de verwarring dan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Mja, boeie... ik ga nu poolen, ik zie straks wel of het werkt of niet
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Nee, jij beweert dat je daar als gewone user mag posten. Bewijs? Ok...Op vrijdag 15 juni 2001 20:53 schreef wfvn het volgende:
[..]
Heb je je verstand in z'n achteruit staan?
Op vrijdag 15 juni 2001 20:33 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Heb geen toestemming om daar te poste...
Dat waren ze toen dus niet, wij mogen daar gewoon niet posten...Op vrijdag 15 juni 2001 20:35 schreef wfvn het volgende:
[..]
indeed... daar staat dus dat ze (waarschijnlijk) aan het fukken zijn met policies....