Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, muziek produceren (expliciet voor deze reden voor een i7 processor gekozen, anders was ik bij een i5 gebleven)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1300-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de kast, heb al muis, keyboard, scherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje van hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVidia, Intel, Cooler Master, Western Digital
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nu een GTX480, die wordt echt heel warm, en maakt behoorlijk veel geluid, hopelijk is dat de afgelopen 5 jaar een beetje verbeterd?
Ga je overklokken?
Nee
Over het algemeen betaal ik liever wat meer voor componenten van een wat betere kwaliteit. Mijn doel is altijd om ongeveer 5 jaar met een PC rond te kunnen komen. Zouden jullie mijn lijstje willen checken op kwaliteit en of ik niet ergens overkill heb? Dit lijstje is samengesteld door het lezen van reviews op verschillende websites, gecombineerd met mijn eigen wensen. Ik hoop dat alle componenten ook compatible zijn, omdat ik daar eigenlijk geen verstand van heb. Misschien kan ik beter ergens downgraden en dat geld ergens anders in steken? Zoals bijvoorbeeld een case die een betere airflow heeft?
Ik hoor het graag van jullie! Wees kritisch.
Gamen, muziek produceren (expliciet voor deze reden voor een i7 processor gekozen, anders was ik bij een i5 gebleven)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1300-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat puur om de kast, heb al muis, keyboard, scherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje van hardware.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVidia, Intel, Cooler Master, Western Digital
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nu een GTX480, die wordt echt heel warm, en maakt behoorlijk veel geluid, hopelijk is dat de afgelopen 5 jaar een beetje verbeterd?
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 340,- | € 340,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,79 | € 12,79 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 81,10 | € 81,10 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.286,54 | |
Over het algemeen betaal ik liever wat meer voor componenten van een wat betere kwaliteit. Mijn doel is altijd om ongeveer 5 jaar met een PC rond te kunnen komen. Zouden jullie mijn lijstje willen checken op kwaliteit en of ik niet ergens overkill heb? Dit lijstje is samengesteld door het lezen van reviews op verschillende websites, gecombineerd met mijn eigen wensen. Ik hoop dat alle componenten ook compatible zijn, omdat ik daar eigenlijk geen verstand van heb. Misschien kan ik beter ergens downgraden en dat geld ergens anders in steken? Zoals bijvoorbeeld een case die een betere airflow heeft?
Ik hoor het graag van jullie! Wees kritisch.