Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Wijzigen profiel foto levert error op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn profiel-foto wil wijzigen (https://gathering.tweakers.net/forum/edit_user/) of verwijderen krijg ik de volgende error
Error™

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De ingevoerde URL voor homepage is ongeldig: de URL mag geen spaties bevatten.
(interne identificatie: user::edit_user::homepage_error)
Ik heb mijn wachtwoord correct ingevuld en heb het zowel in Vivaldi (Chromium based) als in IE11 geprobeerd op Windows 7 Home Premium Service Pack1.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 17:58 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Wat staat er in het vak "Homepage" ingevuld? Dat vak moet helemaal leeg zijn als ik het goed heb en een ander (ouder) topic hierover lees: Forum avatar instellen. :)
Wel vervelend dat je iets wat er standaard staat moet weghalen voordat het werkt...
En als je de foutmelding leest dan staat daar dat er een spatie in je url staat... Staat er misschien "http:// "?

[ Voor 17% gewijzigd door Migrator op 16-03-2015 18:23 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Verwijderd

Topicstarter
@evest, dank je wel. Het was het auto ingevulde http://.

Voor de tweakers.net-devs: Haal dit alsjeblieft weg. Dit bespaard een hoop gezeur!!!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat ligt eraan. Je ben de zoveelste die gewoon niet leest wat er staat. De error is toch echt heel erg duidelijk.

Mocht een van de devs de code die hier achter hangt onder handen nemen voor iets, zal het vast meegenomen worden. Tot die tijd, gewoon lezen. Zo moeilijk is 't niet. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:35:
Dat ligt eraan. Je ben de zoveelste die gewoon niet leest wat er staat. De error is toch echt heel erg duidelijk.
De error had zich nooit mogen voordoen want ik heb nooit aan de homepage-URL gezeten en lezen kan ik echt wel :(, zo moeilijk vind ik dat niet!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 08:56 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:54:
[...]

De error had zich nooit mogen voordoen want ik heb nooit aan de homepage-URL gezeten en lezen kan ik echt wel :(, zo moeilijk vind ik dat niet!!!
NOFI, maar als je echt kon lezen, had je het volgende wel gezien in de Stoute Bugs FAQ sticky:
Om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken verzoeken we je als je een bug wil melden om éérst hier of in het archief te zoeken. Kijk daarnaast hier beneden of het iets wat vaker voorkomt.
Dan had je [bug]\[profiel/forum] Forumicoon toevoegen gevonden in dit zelfde deel met dezelfde melding en oplossing.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1