Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][profiel/forum] Forumicoon toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:23
Goedemiddag,

Het lukt me niet om een forumicoon toe te voegen.

Ik krijg deze melding:
"Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De ingevoerde URL voor homepage is ongeldig: de URL mag geen spaties bevatten.
(interne identificatie: user::edit_user::homepage_error)"

En m'n browser vraagt het volgende:
"Wil je het wachtwoord voor '0000-00-00' onthouden?"

Ik heb mijn geboortedatum weggehaald, maar het lijkt me dat hij sowieso 'Tweakers.net' of eventueel mijn gebruikersnaam moet vermelden.

Browsers:
Pale Moon x64 zowel zonder ABP, Ghostery en incl. cookies als andersom.
Firefox x86 voor zover ik weet stock.
Internet Explorer x86 voor zover ik weet stock.

Volgens Cookiemonster heb ik 7 cookies, waarvan 1 "Hele oude userid cookie" zonder naam. Ik dacht, ik meld het maar.

Ik heb 2 iconen geprobeerd. Ze waren beide .jpg, 1 was 60 x 59px en 1 was 60 x 60px. 1 was ongeveer 25 kB en 1 was ongeveer 15 kB.

Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar misschien hebben meer gebruikers dit probleem. Ik doe overigens al jaren zonder icoon, dus ik heb echt geen haast.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, de foutmelding is toch wel heel duidelijk, of niet? Je hompage staat ingesteld op 'http://' en die moet je leeg laten als je daadwerkelijk geen homepage wilt. Er zijn 2 plekken waar je dat aan kan passen en eentje zet er automatisch 'http://' voor waardoor 't bij de andere plek al staat ingevuld.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:23
Ah... Aangezien ik naar de hoofdpagina werd geleid was ik al op zoek gegaan naar spaties, maar niet op de bewerkingspagina zelf.
Dankjewel!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Was een bug, is opgelost :)

Intentionally left blank