Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk gebruiken voor op internet te browsen en te gamen. Echter ik speel geen zware games zoals BF4, Skyrim etc etc op een pc, daar gebruik ik liever mijn ps4 voor. Ik speel games zoals Heroes of the Storm/ LoL etc op een pc, Simcity etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 750 euro inclusief OS en dat het voor mij in elkaar gebouwd wordt en geïnstalleerd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier durf ik geen uitspraak over te geven, ik heb kennis van een vis als het gaat om pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wel een product dat van goede kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
paar eisen:
1. Hij moet stil zijn, ook als ik games speel zoals bv Heroes of the Storm.
2. een mid tower, niet te groot dus en niet te klein.
Ga je overklokken?
Nee
Ik ga er voornamelijk gebruiken voor op internet te browsen en te gamen. Echter ik speel geen zware games zoals BF4, Skyrim etc etc op een pc, daar gebruik ik liever mijn ps4 voor. Ik speel games zoals Heroes of the Storm/ LoL etc op een pc, Simcity etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 750 euro inclusief OS en dat het voor mij in elkaar gebouwd wordt en geïnstalleerd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier durf ik geen uitspraak over te geven, ik heb kennis van een vis als het gaat om pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, wel een product dat van goede kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
paar eisen:
1. Hij moet stil zijn, ook als ik games speel zoals bv Heroes of the Storm.
2. een mid tower, niet te groot dus en niet te klein.
Ga je overklokken?
Nee
nothing stops this train