[PC] Act of Aggression

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
pfff hoe hebben jullie de missie Countdown to Apocalypse uitgespeeld? Ik kan maar geen genoeg units bouwen om de secondary bases te slopen die non stop met helikopters en tanks komen..

Even mijn frustratie kwijt raken, aargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
vinpower schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:22:
pfff hoe hebben jullie de missie Countdown to Apocalypse uitgespeeld? Ik kan maar geen genoeg units bouwen om de secondary bases te slopen die non stop met helikopters en tanks komen..

Even mijn frustratie kwijt raken, aargh!
Misschien heb je hier wat aan ?

Helaas kan ik de video nu niet afspelen!

Zelf ben ik nog lang niet zover, helaas nog te weinig tijd!
Denk dat ik vanavond wel even een paar potjes kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Game ziet er eigenlijk wel geweldig uit. Misschien maar ff wachten tot een steam-sale voor ik deze aanschaf.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Oxigeon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:46:
Game ziet er eigenlijk wel geweldig uit. Misschien maar ff wachten tot een steam-sale voor ik deze aanschaf.
Op kinguin is hij veel goedkoper!

Meen dat ik hem voor 27 euro heb gekocht!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kent iemand een goed youtube kanaal met multiplayer potjes met uitleg hoe je het beste kan spelen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

gewoon zoeken op act of aggression multiplayer.
Heb een aantal filmpjes van the last australian gamer en Unit Lost gekeken.

Wel goede tips. Onder andere; shift gebruiken tijdens je scout erop uitsturen. Dan kun je meerdere plekken ontdekken.

Daarnaast veel uitleg over de verschillende facties.

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 21:26
Hier staat een hele verzameling goede videos. Van commentaries, tot normale gameplay tot uitleg videos:
http://www.gamereplays.or...ession/videos.php?game=91

• vinpower
Het blijft voorlopig aardig stil hier, terwijl het naar mijn mening toch een goed spel is.

Nog mensen hier geintresseerd om als beginners onder elkaar een multiplayer potje te spelen? Voeg me toe @ steam; Vinpower

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
vinpower schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:54:
Het blijft voorlopig aardig stil hier, terwijl het naar mijn mening toch een goed spel is.

Nog mensen hier geintresseerd om als beginners onder elkaar een multiplayer potje te spelen? Voeg me toe @ steam; Vinpower
volledig mee eens. zelf echter eigenlijk voor de herfst en wintermaanden gekocht. zal komende week je toevoegen. (luck_luciano)

• Renzzie
Voor nu vermaak ik me prima met de single player. Heb al wat potjes in de MP gedaan, maar voorlopig even op mn gemak de missies en alle secondary objectives uitspelen :)

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
ik zal je ook toevoegen.
(ik weet mn steam niet meer, volgens mij BeeBie)

• delaitinho

delaitinho

Mooi, kunnen we een keer 3 of 4 vs 4 doen. :)

Mijn steam; delaitinho
Wellicht een lijstje maken?

-delaitinho
-BeeBie
-luck_luciano
-Vinpower
-....

Ben er wss zaterdagavond pas voor een multiplayer pot, vandaag en morgen etentjes..

• beebie121
Wellicht is het goed om eerst ff te oefenen tegen de AI :)
Medium/hard AI is een lastige opgave hehe

• delaitinho

delaitinho

beebie121 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:40:
Wellicht is het goed om eerst ff te oefenen tegen de AI :)
Medium/hard AI is een lastige opgave hehe
Easy is voor mij nu easy. Medium heb ik een lastige kluif aan. Was in mijn laatste potje aan het experimenteren met die POW, prisoners.. en moet zeggen dat dat aardig wat cash oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ja easy lukt me ook goed. Medium blaast me nog wel weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik ga de game dit weekend ook aanschaffen. Vandaag eerst mijn PC even ombouwen (nieuwe kast en extra SSD) en dan kan ik aan de slag!

Zodra ik aan de multiplayer toe ben zal ik ook wat tweakers gaan toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
delaitinho schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:00:

Mijn steam; delaitinho

-delaitinho
-BeeBie
-luck_luciano
-Vinpower
-....

Ben er wss zaterdagavond pas voor een multiplayer pot, vandaag en morgen etentjes..
Misschien is het handig dit even in de topic start te laten zetten?

Let wel even op dat je AoA account iets heel anders kan zijn dan je steam naam.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14
Ook wel in voor wat multiplayer, maar moet het spel nog voor de eerste keer opstarten dus zal nog schietvoer zijn :) Ben COH(1) voor de 6e keer aan het uitspelen en dan wil ik met dit spel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Voor degene die het tof vinden om met toernooitjes mee te doen:
http://www.gamereplays.or...ion-act-of-dominance-aod2
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
Supertof spel....

Als RTS'er van het eerste uur kan ik dit zeker waarderen.
Lekker oldschool RTS zonder dat het te makkelijk wordt,

De AI is zeker niet makkelijk om tegen te spelen..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Welke units gebruiken jullie veel bij de US?

En welke upgrades doen jullie veelal op de humvee's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Humvee's gebruik ik zelden. De Stryker MGS met TUSK 1 upgrade gebruik ik voornamelijk. Echte rete sterke tank waar je al best snel toegang tot hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Renzzie schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:53:
Humvee's gebruik ik zelden. De Stryker MGS met TUSK 1 upgrade gebruik ik voornamelijk. Echte rete sterke tank waar je al best snel toegang tot hebt!
Die ja en dan ook nog met een extra upgrade voor de missile's, die ik zo niet even weten. Maar daarmee wordt de range uitgebreid. Dit maakt die Stryker echt supersterk, alleen wel heel gevoelig voor luchtaanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Ik doe ook wel mee paar potjes multiplayer, ben alleen nog net echt goed hier in haha.
robertb88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Let even op dat de volgende namen dus niet correct zijn binnen Eugen net (of hoe het ook heet):
-BeeBie
-luck_luciano

[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 11-09-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nu 18 uur speeltijd opzitten.
Erg leuk spel, doet zeer sterk denken aan Red Alert / C&C. Lang geleden dat ik zo'n spel heb mogen aanraken.

Ben nu nog echt een noob, maar ben evt ook wel in voor wat potjes met (en tegen!) medetweakers.

Steam naam:
spoiler:
Morellow

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 22:06 ]

• Chrosser

Chrosser

Ik heb ook eindelijke de eerste uren er op zitten. Tot nu toe wel alleen met US Army gespeeld.

Is even zoeken naar wat de juiste volgorde is met bouwen en wat precies waarvoor dient.

Ik merk inderdaad dat er erg veel te upgraden valt bij bijna elke unit. Hier ben ik nog niet echt achter..

2vs2 tegen easy AI is wel te doen onderhand, al doe ik wel redelijk lang over de potjes. Ik vind het in het begin een redelijk langzame game.. Echt vanaf het begin rushen zit er niet (of bij mij) niet echt in tot nu toe.. Ook vind ik dat units soms niet goed luisteren naar de commands die ik ze geef. Bijv 4 zelfde tanks, ik wijs 2 aan om een andere tank neer te schieten en 2 om een gebouw kapot te schieten, als het gebouw dan wat dichterbij staat dan blijven de tanks wat rommelen en lijken ze eerder door te blijven schieten met zn alle op dat gebouw ipv naar de commands die ik gegeven heb.

Verder wel erg positief.. Morgaan ga ik verder spelen :)

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik zit er nu al een paar weken mee te stoeien, wat een gave game zeg. Ieder potje is weer anders en de ai is echt pittig vanaf medium. Je kunt mij ook toevoegen hoor, Steam en AoA: Nightcrow
Ik heb zelf alvast wat invites verstuurd die hier stonden aangegeven ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Nightcrowy op 12-09-2015 10:52 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb het een week terug ook gekocht op Steam. Leuk spel, doet me echt denken aan een mix tussen C&C Generals en hun eigen Act of War. De haat-liefde verhouding die ik met AoW had komt ook terug: je moet een heel andere strategie gebruiken. Er is tegen ieder type voertuig wel iets dat enorme schade brengt (zelfs tegen de zwaarste tanks), of een heli in praktisch 1 schot uit de lucht schiet. De bommenwerpers schieten hele groepen tanks in 1 klap aan gort, etc.

Het leuke daaraan is dat je moet nadenken en dat mensen die maar hele groepen tanks spammen genadeloos in de pan worden gehakt door luchtaanvallen, maar het maakt een aanval op de AI een erg arbeidsintensief verhaal, omdat je continu units aan het switchen bent. Handig trouwens dat je onderin ziet welke groepen je hebt aangemaakt (0-9).

Het grootste probleem dat ik met het spel heb (maar misschien moet ik het wat meer spelen) is dat de minimap vrij onbruikbaar is om je units terug te vinden. Zeker op de grote skirmish-maps ben ik nogal eens wat surveyers kwijt of een hele groep tanks of heli's omdat alles een witte stip is: je basis, ingenomen gebouwen in de stad, verdedigingswerken, refineries en dus je voertuigen/heli's. Hoe doen jullie dat?

Oh, en ik zou het fijn vinden als het een optie zou worden dat aluminium, ore en oil fields respawnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 12-09-2015 11:15 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sdk1985
Ik vindt tot nu toe lucht (choppers) erg zwak aanvoelen. Gisteren potje met Dennis.deVries had ik er 8. Ging goed tot de ai met anit-air kwam (zowel vliegtuigen als grond units). Toen was ik ze alle 8 in no-time kwijt. Dit bleef ook zo voor de rest van het potje.

Verder is het inderdaad jammer dat ze zijn afgestapt van de overview zoals in RUSE. Zal wel met het "generals" gevoel te maken hebben. Anders wordt het meer RUSE2 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
delaitinho schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:00:

Mijn steam; delaitinho

-delaitinho
-BeeBie
-luck_luciano
-Vinpower
-....

Steam: Luck_luciano
Eugen account: Serdadu
Ingame: Matsumotu

lekker makkelijk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
sdk1985 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:55:
Let even op dat de volgende namen dus niet correct zijn binnen Eugen net (of hoe het ook heet):
-BeeBie
-luck_luciano
Mijn steamnaam is Beebsel (niet Beebie net ff gecheckt :)) en mijn Eugen naam is Clavenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
die laatste 'mexican standoff' missie is een pittige zeg, hoe hebben jullie die uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
Sjoepap schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:57:
die laatste 'mexican standoff' missie is een pittige zeg, hoe hebben jullie die uitgespeeld?
Door mijn computer uit het raam te gooien. Zelfs met een walktrough op youtube krijg ik hem niet uitgespeeld. Ik ben vervolgens maar met de campaign van de Cartel begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
mijn toetsenbord is hier ook al bijna gesneuveld

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Sjoepap schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:57:
Ik geloof dat ik daar nu ook ben, allemachtig zeg. Weinig resources, constant verschillende soorten aanvallen. Alles wordt binnen enkele seconden de t*ring in geholpen |:(

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Gisteren eerst potje skirmish gespeeld, 1 tegen 1 tegen een medium tegenstander. Als ervaren C&C speler dacht ik dat dat wel aardig zou zijn. Nou niet dus, in 23 minuten lag m'n basis in puin. Kwam voornamelijk door cashflow problemen in het begin en doordat ik nog geen idee had welke gebouwen eerst te plaatsen, welke upgrades handig zijn, etc. Even oefenen nog... :X

Roomba E5 te koop

• beebie121
sig69 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:19:
Gisteren eerst potje skirmish gespeeld, 1 tegen 1 tegen een medium tegenstander. Als ervaren C&C speler dacht ik dat dat wel aardig zou zijn. Nou niet dus, in 23 minuten lag m'n basis in puin. Kwam voornamelijk door cashflow problemen in het begin en doordat ik nog geen idee had welke gebouwen eerst te plaatsen, welke upgrades handig zijn, etc. Even oefenen nog... :X
hahaha ik dacht toen ik begon precies hetzelfde haha
je kan beter met easy beginnen :)

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
Lol ben uiteindelijk terug gegaan naar very easy, om ook even de tijd te hebben om het een en ander te proberen. Easy is nu gemakkelijk te doen maar medium is al een flinke stap omhoog. Daar win ik zeker nog niet elk potje.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb de very hard AI nu onder controle!

Blijf nog wel een beetje puzzelen met geld inkomen, de AI is ook erg voorspelbaar. Zo komt hij met een redelijke legertje rond 5 minuten aanzetten bestaande uit alleen armor. Gebruik maken van de gebouwen met infanterie en puur anti tank voertuigen maken en ze aanval afslaan ze inkomsten neerslaan.

Upgrades zijn ook erg belangrijk merk ik, maar als je blazers geupgarde hebt met de mogelijkheid missles neer te halen kan je eigenlijk alles wel winnen met een old skool tank spam en wat snipers.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Sjoepap
ivm de 'mexican standoff' missie: het is me eindelijk gelukt. Weliswaar na vele pogingen + reloads.

Key is: vliegtuigen. Die artillerie colonnes die je basis in enkele schoten in puin kunnen leggen kan je dan vroeg detecteren en onschadelijk maken. Toch moet je vaak saven en als er iets groots misloopt (bvb als je vergeten was je anti-superweapon gebouw/voertuig te bouwen) opnieuw herladen.

• Renzzie
Is er interesse om een tweakers toernooitje te doen? :)
Gewoon 1v1, simpele brackets of evt een poule.

Who is in? :D

• sdk1985
Is twee tegen twee niet leuker met het relatief beperkt aantal tweakers? Dan kun je redelijk eenvoudig de spelers balanceren (winnaars steeds opsplitsen).

• Renzzie
Kan ook. Redeneerde de andere kant op, juist omdat we weinig spelers hebben doen we 1v1 ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
beebie121 schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:54:
[...]

Mijn steamnaam is Beebsel (niet Beebie net ff gecheckt :)) en mijn Eugen naam is Clavenger
Niet te vinden op steam. Luck_luciono ook niet overigens. (Wel een Lucky Luciano uit Duitsland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
beebsel is toch echt mn naam op steam haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Topic loopt niet echt hard...Doet het spel het in het algemeen niet zo goed of ligt het aan de tweakers ? :)

Ben er zelf ook nog steeds niet aan begonnen aangezien ik net aan de zoveelste playtrough van COH was begonnen en ik mijn vakantie nog aan het uitstippelen ben. Iedereen nog enthousiast of is het toch net niet een topper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Iedereen is druk aan het spelen. Dit is zeker wel een topper! Alles wat in de volgende C&C had moeten zitten, zit er in. Klopt wel dat er weinig hypetrain omheen was, maar dat is misschien maar goed ook ergens.
Goede games verkopen zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hij staat niet in de top 100 van Steam dus de verkopen zullen tegen zijn gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Prima spelleke, vermaak me er goed mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
FlyEragon schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:18:
Iedereen is druk aan het spelen. Dit is zeker wel een topper! Alles wat in de volgende C&C had moeten zitten, zit er in. Klopt wel dat er weinig hypetrain omheen was, maar dat is misschien maar goed ook ergens.
Goede games verkopen zichzelf.
Mwah ben ik niet helemaal met je eens. Genoeg goede games die onder het radar blijven. Die gasten van Skylines bijvoorbeeld hebben gewoon elke beetje succesvolle Youtuber de game laten spelen en daarom verkocht die game als een malle en is het ook opgepikt door de gamesites. Nu volg ik behoorlijk wat van die Youtubers en ik heb er maar 1 in mijn lijst die dit spel heeft gespeeld.

Het lijkt er dan ook sterk op dat de weg via de gamesites/bladen niet meer de beste manier is om een hype te starten. Dat het een goede game is geloof ik zo van je ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 28-09-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Beakzz schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:01:
[...]

Mwah ben ik niet helemaal met je eens. Genoeg goede games die onder het radar blijven. Die gasten van Skylines bijvoorbeeld hebben gewoon elke beetje succesvolle Youtuber de game laten spelen en daarom verkocht die game als een malle en is het ook opgepikt door de gamesites. Nu volg ik behoorlijk wat van die Youtubers en ik heb er maar 1 in mijn lijst die dit spel heeft gespeeld.

Het lijkt er dan ook sterk op dat de weg via de gamesites/bladen niet meer de beste manier is om een hype te starten. Dat het een goede game is geloof ik zo van je ;)
Ik beaam dat volledig. Er zijn in verhouding maar zeer weinig mensen online (1500 ofzo) dus ik hoop niet dat het een stille dood gaat sterven. De aandacht is er gewoon te weinig op gericht in combinatie met een redelijk hoge prijs, waardoor de drempel hoog wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik denk niet dat de vergelijking met Cities Sklyines eerlijk is. City builders zijn gewoon heel erg populair (zie coverage van Simcity 2013 hier op tweakers, zelfs eigen forum) en er kwam al jaren geen goede game uit (zie flop Simcity 2013 en herkauwen van CitiesXL).

Het is beter vergelijken met Company of Heroes (9235) en Warhammer (stuk of 4 games, elk +- 4000). De game is nog niet zo lang uit dus het kan nog komen (mbv een steamsale).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tot heden twee keer met een tweaker online gespeeld. Misschien heeft iemand zin een steam group te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

heb het spel ook aangeschaft maar kan er tot nu toe niet echt inkomen. Vanavond nog maar eens proberen

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:05

Eijkb

Zo.

Zodra het in een steam-sale komt koop ik het, evenals het cluppie waar ik nog af en toe online mee speel. Al tijden op zoek naar een up-to-date Red Alert / Generals spel dus wat hier allemaal geschreven is doet watertanden. Maar we spelen zo weinig dat 45 euro net iets te veel van het goede is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zo zie je maar dat de steam sales ook in het nadeel van een game kunnen werken. Eugen's eigen Wargame Red Dragon heeft ongeveer het dubbelen aantal spelers.

Jammer want de kans op een vervolg / expansion van deze game wordt hiermee wel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet goed in kom. Heb samen met 2 buddy's waarmee we destijds onnoemelijk veel C&C generals hebben gespeeld. Replays bekeken, tactieken daar op aangepast, Verschillende unit combo's ingezet, maar het lukt ons niet een fatsoenlijke pot te spelen online.

Op dit moment zijn we in totaal iets anders gestapt, namelijk heroes of the storm haha.. helaas voor deze game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33
sdk1985 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:10:
Zo zie je maar dat de steam sales ook in het nadeel van een game kunnen werken. Eugen's eigen Wargame Red Dragon heeft ongeveer het dubbelen aantal spelers.

Jammer want de kans op een vervolg / expansion van deze game wordt hiermee wel erg klein.
red dragon is dan ook een leukere game ;) nee geintje natuurlijk maar ik denk inderdaad dat eugene te weinig aan promotie heeft gedaan in combinatie met dat het een relatief onbekende ontwikkelaar is en er best wel alternatieven zijn qua RTS ervaring waardoor er maar weinig mensen zijn die het spel hebben gekocht.
de wargame spellen van eugen bevinden zich daarintegen echt in een specifieke RTS niche waardoor spelers die die ervaring waarderen langer zullen blijven hangen. Ook is Red dragon natuurlijk al een aantal keren in de steam sales geweest waardoor er elke keer weer een nieuwe golf aan spelers bij komt (die vaak ook snel genoeg afhaken omdat het te moeilijk is :P )

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Haha tja...

Wargame is inderdaad erg "niche". Toch heb ik mij best vermaakt met Wargame European Escalation (72 uur). Maar met Airland Battle is het bij 5 uur gebleven. Red Dragon heb ik dan ook maar niet gekocht. De communities van de eerst genoemde games zijn al uitgestorven.

Act of Aggression is zeker niet makkelijker om te masteren maar wel makkelijker om te spelen (Lees je hoeft niet eerst een analyse van 200+ units te maken en je deck samen te stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
ik geloof inderdaad wel dat AoA niet makkelijker om te masteren is maar het spel stapt makkelijker in omdat het meer traditioneel speelt (ik heb zelf alleen de beta gespeeld). Doordat Wargame al lastig is om in te komen haken nieuwe mensen waarschijnlijk sneller af en blijven de vaste mensen langer hangen.

Ik hoop dat met de eindejaarssales AoA wel wat meer een succes word want ik gun het de ontwikkelaars zeker wel (hoewel ik hoop dat de volgende weer een wargame upgrade word). Ze luisteren in ieder geval wel naar de community, en brengen ook nu nog gratis DLC voor Red Dragon uit.

Airland battle (is nog niet helemaal uitgestorven maar wel bijna inderdaad) en Red dragon zijn beide vooral uitbreidingen en verbeteringen van EE. Waarom heb je ALB zo weinig gespeeld dan als je EE wel leuk vond?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
kick voor de mensen die AoA nog niet aangeschaft hebben omdat het te duur was: http://store.steampowered.com/app/318020/ 33%off op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
nog mensen actief hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 21:51
Hier wel :D maar niet met AoA, nu ff bezig met Fallout 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23

charrel

Cortisol4life..

Ik speel het nog regelmatig, de leercurve viel me wel tegen maar nu kan ik aardig mee komen.
Spel lijkt wel weer een stille dood te sterven, weinig games en maar een maximaal aantal van 350 spelers online of zo.
Ondanks de steam actie van laatst, hopelijk doen ze er met de kerst nog wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is de staat van AoA op dit moment? zijn de balances eindelijk fair?(early, mid en end game)
van wat ik hoorde was cartel in een 4v4 map niks voor end game, de econ is dan echt weg bijv.
is de game ook nog levend? any news? updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
Ik heb het laatst weer opgestart, solo campaign, ik vind multiplayer meestal toch leuker met mensen die ik ken. Maar heb dan weer te weinig vrienden die AoA hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
Ik overweeg om AoA te kopen op steam, ik ben zelf een fan van de CnC series (tiberium wars en generals) en doe skirmish op de hoogste moeilijkheidsgraad en vaak ook co-op met vrienden, maar ik ben opzoek naar een frisse uitdaging aangezien CnC repetitief begint te worden.

Ik heb Wargame: Red Dragon geprobeerd, maar dat spel vindt ik dan weer veel te ingewikkeld. Ik twijfel nog of ik AoA ga aanschaffen. Ik ben bang dat mijn vrienden AoA niet gaan kopen en twijfel nog of het spel niet te ingewikkeld is aangezien het door de zelfde mensen als Wargame is gemaakt.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

De game sucks nog steeds. De balance is nog steeds verrot zoals altijd en het lijkt wel of het spel een beetje in een zwart gat is gedoken.
Het spel zelf is op zich wel makkelijk, maar de balans ervan tegen AI, klopt gewoon niks van.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:15:
De game sucks nog steeds. De balance is nog steeds verrot zoals altijd en het lijkt wel of het spel een beetje in een zwart gat is gedoken.
Het spel zelf is op zich wel makkelijk, maar de balans ervan tegen AI, klopt gewoon niks van.
gelukkig dan :
http://forums.eugensystem...&t=56059&start=10#p892643

We are presently working on a much different version of the game, based on the feedbacks we've had since release.

ik zit zelf nogsteeds te twijfelen om te kopen maar het is niet in een zwart gat gedoken.
denk wel dat nu met 50% korting ik hem halen ga deze week:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Xtr3me4me schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:15:
Je bedoelt dat je niet kunt winnen en daarvan gefrustreerd raakt? :P

Vond de sterke AI eigenlijk juist een pluspunt. Dat kom je tegenwoordig niet vaak tegen. De Ai is een stuk beter dan die van de eerder genoemde C&C Generals. Aangezien er 4 niveau's zijn zie ik het probleem niet zo...
Gijs007 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:03:
Ik overweeg om AoA te kopen op steam, ik ben zelf een fan van de CnC series (tiberium wars en generals) en doe skirmish op de hoogste moeilijkheidsgraad en vaak ook co-op met vrienden, maar ik ben opzoek naar een frisse uitdaging aangezien CnC repetitief begint te worden.

Ik heb Wargame: Red Dragon geprobeerd, maar dat spel vindt ik dan weer veel te ingewikkeld. Ik twijfel nog of ik AoA ga aanschaffen. Ik ben bang dat mijn vrienden AoA niet gaan kopen en twijfel nog of het spel niet te ingewikkeld is aangezien het door de zelfde mensen als Wargame is gemaakt.
Lijkt me een prima game om aan te schaffen. De drie factions zijn divers genoeg om het een tijd interessant te houden. Maar het gaat niet zo ver als de Wargame serie. Er zit geen fuel en ammo in en je hoeft ook geen deck samen te stellen.

Wat er vanwargame inzit zijn de wegen (die de units automatisch gebruiken, dus geen aparte knop meer), de engine (graphics) en de off-map vliegtuigen. Dat wil zeggen dat je een radar station bouwt en vervolgens maximaal 3 vliegtuigen kunt bouwen. Die staan dan niet op de grond zoals in C&C Generals maar die vliegen de map in.

[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 10-02-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je 2 radars bouwt kan je dan 6 vliegtuigen ehbbne of is die max dan nogsteeds 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:04:
als je 2 radars bouwt kan je dan 6 vliegtuigen ehbbne of is die max dan nogsteeds 3?
Volgens mij kan je dan idd 6 vliegtuigen bouwen. "Each center can only call in a maximum of three aircraft. " Bron: http://actofaggression.wi...ol_center_%28U.S._Army%29

Dus dat zou betekenen dat meer centers ook betekent dat je meer vliegtuigen kan hebben. Correct me if I'm wrong.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Je kan er 10 bouwen en dan heb je 30 vliegtuigen. Bekende strategie voor USA :). Gebouw heeft overigens een dubbele rol. Ze dienen ook daadwerkelijk als radar. Kosten zijn +- 3000. Je krijgt er echter geen gratis vliegtuigen bij. Die zal je daarna moeten aanschaffen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gameplayinside.com/wp-content/uploads/2015/08/act-of-aggression-combat.jpg
De krachtige B2 bommenwerpers kosten overigens ook nog de rode endgame resource.

Kijk anders gewoon even naar de review: Act of Aggression review: The new command and conquer generals?

[ Voor 97% gewijzigd door sdk1985 op 10-02-2016 16:49 ]

Verwijderd

gister gekocht, 1 potje op 8 player map vs 2 very easy ai gespeeld als cartel.
wel al gewonnen, half usa kamp voergenomen scheelde later wat credit problemen.
hoe werkt de economy van cartel end game? die prisoners krigj ik niet zo vaak, laat staan een volle prison dan voor die blauwe resource (de resource waar ik meeste problemen mee had).

die tankjes die blijven scheitne in stealth, anti heli kunnen en stealth detect heeft zijn wel leuk:) alleen ksotne ze die blauwe resoruce waar ik problemen mee had later.

welk team heeft de beste end game resoruce income?(zodat ik de basics beter kan leren voor ik tegen easy ai of meer dan 2 very easy ai ffa ga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Deze week gespeeld, best een gaaf spel. Wel jammer dat je inderdaad zo snel tegen de lege resources aan loopt. Zit ik ook nog een beetje mee te klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Chimera is wel makkelijk, die maken zelf alu en olie. America moet je snel doorgaan naar olie maken dus zorgen dat je alle upgrades al hebt.
Ik word helemaal gestoord van die plane spams, dat is eigenlijk het enige kunstje wat je moet kunnen online.....

Verwijderd

Hoe houden jullie je resources op peil? Ik ben er op een gegeven moment doorheen en heb dan alleen de banken nog om resource te krijgen. Aluminium en dat rode spul raken jammer genoeg vrij vlot op. Verder lekkere game om te spelen! :)

• sdk1985
De bedoeling is dat je Prisoners of War verzamelt in je prison. Die genereren geld per seconde :). Het veroveren van een dergelijke prisoner levert ook direct 500 op. Vaak staan er zo 10 voor het oprapen.

[ Voor 36% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2016 13:07 ]

Verwijderd

Het geld is niet echt een probleem door de aanwezige bank of inderdaad prisoners. Maar Aluminium en dat rode spul is op een gegeven moment op.

Verwijderd

ook banken kunnen opraken voor mij gevoel. of is dat fout?

Verwijderd

Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt. Maar het is jammer dat de resources wat schuin lopen

• sdk1985
Een bank heeft zo even uit het hoofd 60.000. Hoe meer units je erin zet des te sneller het leeg loopt.

Chimera is de beste faction voor iemand die wil "turtlen" aangezien die zowel cash als aluminium kunnen genereren. De terugverdientijd is echter lang. Heb de getallen hier niet precies maar stel dat een upgrade 2500 kost en je krijgt 20x per minuut +10 dan duurt het een kwartier voor je die investering terugverdient.

Nadeel van Chimera is dan weer dat de beste tanks aluminium kosten, 2000. Voor je dat snel verdient heb je een behoorlijk park aan gebouwen nodig. Die vervolgens wel een erg makkelijk doelwit zijn voor bijvoorbeeld een b2 bomber.

Usa kan alleen geld maken, echter kun beste tanks kosten dan ook alleen geld en geen aluminium.

Wil je veel nukes dan moet je bij the cartel zijn. Die kunnen het rode spul (rare earth metals) genereren. Toch zit er voor elke player normaal +- 3000 in de grond. Dat is genoeg voor 6-10 nukes + upgrades.

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cartel kan alles genereren (via pows). nadele van cartel is dat zie neit die pow upgrad eehbben voor meer pows. en hun goede tankejs kosten vaka 2 resources (er is maar 1 die alleen rood spul ksot en ofc de nuke cost alleen rood spul)

ik heb tegen ai wel al meegemaakt dat bankejs leeg raakte denk ik, de banken bij ai zijn dan zonder units(ben geen rusher en zo is easy ai niet, mijn niveau nog ja:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
Goed nieuws voor de mensen die Act of Aggression leuk vonden:

de ontwikkelaar eugen systems vond het jammer dat het spel niet zo goed is ontvangen en is door blijven werken aan de game waarbij ze rekening hebben gehouden met de kritiek van spelers.
There are too many changes coming to list here in their entirety. Instead, we’ve summed up just a few of the major ones here, which we will detail in a devblog soon:
- Single-resource economy.
- Improved unit reactivity.
- Unit facelifts.
- Up-front payments for construction.
- and many more ...
Binnenkort komen ze met de reboot edition (behoorlijk slechte naam :P) een "verbeterde" multiplayer versie die gratis word voor alle mensen die het spel al hebben en een apart spel voor alle nieuwe mensen.

http://forums.eugensystem...hp?f=112&p=918405#p918405

hopelijk geeft dit het spel een leuke boost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ben erg benieuwd, is nu zo goed als dood online. Die plane spam blijf ik erg irritant vinden. De cash flow van chimera ook. Mooi als dat beter verdeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
superwashandje schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:19:
Goed nieuws voor de mensen die Act of Aggression leuk vonden:

de ontwikkelaar eugen systems vond het jammer dat het spel niet zo goed is ontvangen en is door blijven werken aan de game waarbij ze rekening hebben gehouden met de kritiek van spelers.

[...]

Binnenkort komen ze met de reboot edition (behoorlijk slechte naam :P) een "verbeterde" multiplayer versie die gratis word voor alle mensen die het spel al hebben en een apart spel voor alle nieuwe mensen.

http://forums.eugensystem...hp?f=112&p=918405#p918405

hopelijk geeft dit het spel een leuke boost :)
Oh nice :D

Heb het spel met release gekocht, maar nog niet echt aan begonnen dus dat hou ik maar ff zo tot de ze de verbeteringen hebben doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ik heb dit gister geprobeerd. was erg leuk! je hebt nu alleen olie als resource.
Wel even wennen hoor.
Maar ik vond het meer een 90's RTS dan eerder (hoewel ik het toen ook al leuk vond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Beakzz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:41:
[...]

Oh nice :D

Heb het spel met release gekocht, maar nog niet echt aan begonnen dus dat hou ik maar ff zo tot de ze de verbeteringen hebben doorgevoerd.
Same here :)
Ik heb het aan het begin een paar keer opgestart, maar in het weekend na een zware avond vond ik het echt nog te lastig om in de vingers te krijgen. Mezelf voorgehouden "hier ga ik een keertje voor zitten een dagje" maar daar nooit aan toegekomen

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:49
Via steam kan de "Reboot" versie nu gespeeld worden, wel even wennen aan de betaal methode. Normaal gooi je de que vol in de wetenschap dat je toch wel genoeg genereert om het op te vangen. Nu moet je eerst sparen voordat je dingen kan produceren. Het is nog een beta dus houdt daar rekening mee, niet alles werkt even lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Maar toch vind ik het 1 resource economy wel een goede verbetering.
Qua queuen van dingen is het indeerdaad wennen.
Maar ik denk dat dit wel ervoor zorgt dat het niet een super snel micro management game wordt.

ik vind het echt wel een leuke verandering hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dikke vooruitgang, zeker de vliegtuigen die minder belangrijk zijn geworden.
Whoohoo, minder plane spam!
Die economie is even wennen, upgraden moet je bewuster doen. Dat is een stuk duurder geworden. Mooie beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Kun je inmiddels al verder uitzoomen of is het nog steeds alsof je op 640x480 speelt?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Nee, dat is nog dichterbij geworden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
Heb gister tijdje de reboot versie gespeeld, en vind em persoonlijk erg vet eigenlijk! Beetje CnC gevoel met wat meer diepgang en realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
als je een vervangen voor generals/zero hour zoek, is AoA dan de place to be, of kan ik beter kijken naar ashes of singularity?

AoA lijkt me wel gaaf, maar ashes komt ook wel goed uit de verf volgens mij.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
huntedjohan schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 12:05:
als je een vervangen voor generals/zero hour zoek, is AoA dan de place to be, of kan ik beter kijken naar ashes of singularity?

AoA lijkt me wel gaaf, maar ashes komt ook wel goed uit de verf volgens mij.
Ik vind van wel, en dan heb ik het over die reboot versie. Wel stuk minder cartoony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
nieuw nieuws!
After 50 days of a thrilling beta, Act of Aggression: Reboot Edition, the alternative version of Act of Aggression (included in the original game) is now released! Get 50% discount on the game until the end of the week!
http://aoa.eugensystems.c...d-is-now-50-off-on-steam/

(en binnenkort ook nieuws over wargame :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

is dit spel nu al wat of is de balance nog steeds zoek? Ik had gehoopt op een beetje generals zero hour vervanger maar lijkt veel trager te gaan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:53:
[...]

is dit spel nu al wat of is de balance nog steeds zoek? Ik had gehoopt op een beetje generals zero hour vervanger maar lijkt veel trager te gaan.
ik heb geen idee en kan je alleen verwijzen naar online reviews (steam reviews). ik heb het spel zelf niet maar speel vooral de andere "grote" spelserie van dezelfde ontwikkelaars die ik persoonlijk erg goed vind. Deze heeft me nooit kunnen overtuigen om het aan te schaffen.

Pagina: 1 2 3 Laatste