[Geld-terug actie + waar discs kopen] Bosch Tassimo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:46
17-03 aangevraagd
19-03 bevestiging
27-03 Cashback ontvangen.

[ Voor 53% gewijzigd door maomanna op 27-03-2015 12:46 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maomanna schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:09:
Ik had er ook een geannuleerd dn heb mn geld allang terug. Was slechts 1 mailtje naar de klantenservice
Bedankt, uiteindelijk na 2 weken ook mijn geld terug gehad. Geen idee waarom het zolang moest duren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Bij MediaMarkt Venlo kost hij momenteel €9 na cashback, ze hebben momenteel namelijk een megamagazijn uitverkoop. Geld nog tot en met 6 april.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• framdien
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-06-2017
Bij de Kijkshop:
BOSCH Tassimo TAS4011 voor €65,-

BOSCH Tassimo TAS2002 voor €59,-

Via BOSCH: Tassimo €40,- cashback
(tussen 12-03-2015 en 14-06-2015)

Let op; goedkoop apparaat, prijzige koffie (T-Discs)!

Vanaf dinsdag in de bonus bij AH:
Dolce Gusto Piccolo Titan voor €39,99
(of €29,99 + 1000 Air Miles)

[ Voor 33% gewijzigd door framdien op 05-04-2015 18:11 . Reden: Tassimo "bij de Kijkshop" (niet AH) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
framdien schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:09:
BOSCH Tassimo TAS4011 voor €65,-

BOSCH Tassimo TAS2002 voor €59,-

Via BOSCH: Tassimo €40,- cashback
(tussen 12-03-2015 en 14-06-2015)

Let op; goedkoop apparaat, prijzige koffie (T-Discs)!

Vanaf dinsdag in de bonus bij AH:
Dolce Gusto Piccolo Titan voor €39,99
(of €29,99 + 1000 Air Miles)
Volgens de actievoorwaarden niet geldig als je deze machine bij AH koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebeyinki
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2020
26 april aangemeld
27 april goedgekeurd
1 mei zou cashback moeten plaatsvinden (gezien eerdere berichten eerstvolgende vrijdag na goedkeuring)
1 mei was helaas dag van de arbeid waardoor geen betalingsverkeer mogelijk was, dus zou ik verwachten dat het 4 mei overgemaakt zou zijn, MAAR NOG STEEDS GEEN CASHBACK ONTVANGEN.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?? Of is bij sommigen wel cashback gestort?

EDIT: 8 mei cashback ontvangen, cashback wordt blijkbaar 2e vrijdag na aanmelding gestort.

[ Voor 10% gewijzigd door ebeyinki op 27-06-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
hier duurde het bijna 2 weken. geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Ik wil met een party opkopen en ver onder de prijs (10,- ) voor 80 cups verkopen.
5 reguliere zakjes met 16 cups.
Is daar animo ervoor en mag de vraag hier gesteld worden ?
Smaak: Cafe Long Classic Velours Noir ( tht: 22-08-2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
thethe2010 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:00:
Ik wil met een party opkopen en ver onder de prijs (10,- ) voor 80 cups verkopen.
5 reguliere zakjes met 16 cups.
Is daar animo ervoor en mag de vraag hier gesteld worden ?
Smaak: Cafe Long Classic Velours Noir ( tht: 22-08-2015)
edit: mijn fout, volgens mij idd tassimo discs. had die benaming niet eerder gezien voor tassimo schijven.

[ Voor 14% gewijzigd door MMaster23 op 08-05-2015 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even een heads-up: Afhankelijk van wanneer je je Tassimo geregistreerd hebt, is er kans dat je kortinsbon einde van de maand verloopt.

Ik heb de mijne vlak na ontvangst na de actie geregistreerd, mijn eerste liep eind april en mijn tweede eind mei af.

FYI :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Mooie actie op www.tassimo.nl:

Met de kortingscode ''TASSIMO6NL'' krijg je bij aankoop van 8 T-disc verpakkingen een koffiezetapparaat voor €9,99, dit geldt voor alle machines. Er zijn nog maar 2 machines op voorraad, de rest is uitverkocht. De duurste hiervan kost normaal €119. Aanbieding is geldig van 01.06.2015 tot 01.07.2015. Komt niet in aanmerking voor de cashback actie.

Als je bv. 8x Twinings Green Tea and Mint bestelt, betaal je in totaal maar €44,31. Los kost de Fidelia elders ongeveer €40 na cashback.

Wat moet je doen?
  1. Selecteer je favoriete machine in je gewenste kleur en plaats deze in jouw winkelmandje;
  2. Kies je 8 favoriete T-disc verpakkingen;
  3. Creëer je persoonlijke account en log in;
  4. Gebruik aan het einde van je aankoop de code TASSIMO6NL en je betaald slechts €9,99.
Heb je al een machine? Bij de Albert Heijn vanaf morgen, T-discs de tweede voor de halve prijs:

Koffie en thee van Tassimo, €7,33 per 2 pakken. Normale prijs is €5 per pak.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 14-06-2015 20:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Gisteren 1 besteld, zal mij benieuwen of die koffie nu echt veel lekkerder smaakt dan mijn Senseo.

Voor als de AH actie afgelopen is kan je ook cups bestellen op
https://www.deprijshamer....rch&catalog[pagination]=1

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 16-06-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Zelf vind ik het om het even. Er zit wel wat meer smaak aan de tassimo dan de senseo.

Wel is het denk ik afhankelijk welk merk en smaak je pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:58
Maandag een machine besteld plus 8 pakken koffie.
Direct daarna een bestelbevestiging via de mail.
Daarna helemaal niks geen teken van verzending of levering.
Op de website stond levering binnen 1 dag.
Nu snap ik dat het waarschijnlijk wat drukker is dan normaal dus woensdag pas een mail gestuurd hoe het staat met de verzending. Geen reactie tot vandaag dat ze de mail hebben ontvangen.

Kom ik net thuis is er een pakket van Tassimo met 6 pakken koffie en zonder een machine :9

Gaat lekker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Haha, hier ook zes pakken koffie en geen machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:00
Hier ook besteld. Volgens de klantenservice is er vertraging op de tassimo T55. Er is mij wel beloofd dat ik de tassimo t55 line white wel geleverd krijg icm de 8 pakken koffie.

Besteld op 15 juni.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:22
mathy_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:03:
Maandag een machine besteld plus 8 pakken koffie.
Direct daarna een bestelbevestiging via de mail.
Daarna helemaal niks geen teken van verzending of levering.
Op de website stond levering binnen 1 dag.
Nu snap ik dat het waarschijnlijk wat drukker is dan normaal dus woensdag pas een mail gestuurd hoe het staat met de verzending. Geen reactie tot vandaag dat ze de mail hebben ontvangen.

Kom ik net thuis is er een pakket van Tassimo met 6 pakken koffie en zonder een machine :9

Gaat lekker 8)7
heb hetzelfde, heb vrijdag de 19e besteld (
TASSIMO AMIA (T20) en 8 pakken koffie ), na mijn bestelling stond er ook geen enkel apparaat meer op leverbaar, zou zaterdag geleverd moeten zijn maar geen pakje, geen vertraginsmail, vandaag ook nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb besteld. Vandaag maar eens de klantenservice gebeld, ze hebben er duizenden verkocht. En zal erg veel vertraging opleveren. Ze gaan eerst de koffie versturen en daarna pas de machine...

Ik heb op de 18e besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owner01
  • Laatst online: 09-09 09:56
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:34:
Ook ik heb besteld. Vandaag maar eens de klantenservice gebeld, ze hebben er duizenden verkocht. En zal erg veel vertraging opleveren. Ze gaan eerst de koffie versturen en daarna pas de machine...

ook de 18e besteld eigenlijk vaderdag cadeau maar dit kan nu dus niet meer..
Heb al naar klantenservice gemailt maar nog geen reactie erop gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:34:

fijn ook dat ze dat even aan de klanten laten weten. enig idee of erg veel een week, een maand of een jaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konden ze niet zeggen... Ik baal ervan! Maar ja doe je niets aan , wel is het jammer dat ze eerst op de site 24 uurs levering hadden staan, nu duurt het 2 dagen staat op de site. Stuur mensen een e-mail, informeer in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Vandaag reactie gehad via de mail maar daar heb ik niet echt wat aan.
Geachte heer *****,

Dank voor uw mailtje naar onze Tassimo klantenservice.

Vanwege de drukke tijd van het jaar en de vele promoties gaat de levering van uw pakket gepaard gaat met de nodige vertraging.

Als uw bestelling zowel drankjes als een machine bevat, gelieve er dan rekening mee te houden dat uw bestelling in meerdere pakketen kan aankomen. Elk pakket kan bovendien op een ander tijdstip geleverd worden.

We stellen uw begrip op prijs en we zullen trachten om uw bestelling zo snel mogelijk aan u te leveren.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Dat is iets wat langer duurt is te begrijpen maar een 1 week zonder ook maar een melding van uit hun zelf vind ik niet echt klanten binden. Wat me toch de bedoeling lijkt van zulke actie's.

Benieuwd hoe lang we mogen wachten.

*edit
Of het is toeval of ze lezen mee. Ik krijg net via de mail een verzend bevestiging.

[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 22-06-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
mathy_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:02:
Vandaag reactie gehad via de mail maar daar heb ik niet echt wat aan.

[...]

Dat is iets wat langer duurt is te begrijpen maar een 1 week zonder ook maar een melding van uit hun zelf vind ik niet echt klanten binden. Wat me toch de bedoeling lijkt van zulke actie's.

Benieuwd hoe lang we mogen wachten.

*edit
Of het is toeval of ze lezen mee. Ik krijg net via de mail een verzend bevestiging.
Wanneer heb jij besteld? Ik zit onderhand vanaf de 15-6 (rond 9:00 uur besteld) te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
pinokkia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:39:
[...]

Wanneer heb jij besteld? Ik zit onderhand vanaf de 15-6 (rond 9:00 uur besteld) te wachten.
Ook op 15-06 rond een uurtje of 10.

Net een bericht gekregen dat het met dpd geleverd gaat worden.

Misschien ook maar even een mailtje sturen met de vraag waar je levering blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:59
mathy_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:37:
[...]

Ook op 15-06 rond een uurtje of 10.

Net een bericht gekregen dat het met dpd geleverd gaat worden.

Misschien ook maar even een mailtje sturen met de vraag waar je levering blijft.
hier 10 minuten geleden een klacht naar tassimo verzonden. krijg ik zojuist een verzendbevestiging in de mail. puur toeval of zit er toch meer achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
RenaldoN schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:21:
[...]

hier 10 minuten geleden een klacht naar tassimo verzonden. krijg ik zojuist een verzendbevestiging in de mail. puur toeval of zit er toch meer achter :)
Krijg je zeker alleen de koffie. De koffiemachine krijg je ooit eens toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
pinokkia schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:53:
[...]

Krijg je zeker alleen de koffie. De koffiemachine krijg je ooit eens toegestuurd.
ik had al 5 pakken koffie ontvangen. :) maar daar geen bevestiging van hopelijk is dat niet deze bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Tjonge...als je in mytassimo kijkt zie je of je bestelling verzonden. Daar staat ook je track and tracé code voor dpd. Ik moest alleen de laatste letter verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 10-09 10:52

MrN

Wil ook gebruikmaken van de actie alleen kan ik geen machine meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Na vrijdag de vijf pakken cubs/tablets ontvangen te hebben, gisteren de machine. De eerste twee bakjes waren goed, maar die machine en de cups/tablets zijn wel behoorlijk groot in vergelijking met alles van concurrent Nespresso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colin.
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12-2024
MrN schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:13:
Wil ook gebruikmaken van de actie alleen kan ik geen machine meer bestellen.
Ik zou geregeld kijken, soms zijn ze ineens weer beschikbaar.
bvbal79 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:55:
Tjonge...als je in mytassimo kijkt zie je of je bestelling verzonden. Daar staat ook je track and tracé code voor dpd. Ik moest alleen de laatste letter verwijderen
Als bestelling hebt geplaatst als eenmalige klant is er geen manier om het terug te kijken.

Ik heb mijn bestelling 8 zakjes + apparaat op maandag 15 juni 13.30 gedaan, maar nog niets gezien of gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
nvm, niet goed gelezen

[ Voor 90% gewijzigd door SAWYER op 24-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
hier is die vandaag dan toch geleverd. 15de besteld eerste levering 19de met alleen 4 pakken koffie. vandaag de overige koffie geleverd + apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Gister het complete pakket binnen gehad.
Vanavond eerste bakkie gezet na de machine eerst 8 x doorgespoeld te hebben.

Smaak is prima maar wint het niet van dolce gusto en nespreso helaas.
Ook neemt hij best veel plaats in op het aanrecht en duurt het koffie zetten me net iets te lang (van het aan zetten tot cup weggooien)
Dus als me 8 pakken koffie er door heen zijn gaat hij op marktplaats.

Heb nu 4 koffie zet apparaten staan beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:52
Vandaag bij de AH 3 pakken Classico meegepakt met 35% korting. Kennelijk een verpakkingswijziging en daarom de oude pakken in de afprijsbak :) . Dus hou je lokale AH in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
18-06-2015 een machine + 8 pakken cups besteld, vandaag een bevestiging dat alles is verzonden, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Heeft er iemand een screenprint van de actievoorwaarden van 13-06-2015 waarop ook Tassimo.nl nog vermeld werd als deelnemende winkel. Bosch heeft de cashback afgewezen omdat volgens hun tassimo.nl niet vermeld werd. Terwijl ik zeker weet van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
J-roenn schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:48:
18-06-2015 een machine + 8 pakken cups besteld, vandaag een bevestiging dat alles is verzonden, ik ben benieuwd.
Helaas zijn alleen de cups geleverd, de machine zat er nog niet bij ondanks dat deze wel op de pakbon staat.
we gaan weer mailen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 17e besteld. Alles op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Mail gehad dat er vertraging was.
Gisteren gebeld, na meerdere mailtjes zonder antwoord. Ik kreeg te horen dat ze er niets aan konden doen. Ze hadden duizenden aanvragen gekregen. Gevraagd wanneer het geleverd zou worden, hier konden ze geen antwoord op geven. Uitgelegd dat wij volgende week al op vakantie gaan en graag wilde weten wanneer het pakket bezorgd zou worden. Ook aangegeven dat het geld wel bij mij van de rekening af is en bij hun opstaat (wel rente ontvangen).
Vervolgens werd mij mede gedeeld dat ik 2 opties had. De 1e was de bestelling annuleren en de 2e geduldig afwachten.
Ik heb ze gezegd dat ik de service bij Tassimo geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag laatste doos ontvangen met de laatste 5 pakken koffie. Tevens mail gehad van Bosch dat de cashback toch ook goed gekeurd is. Besteld 13-06 actievoorwaarden gewijzigd 15-06 dus Tassimo Videlia T40 + 8 pakken koffie + €40,- cashback totaal aan kosten uiteindelijk € 8,99. Goedkoper kan je het bijna niet krijgen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:09:
Vandaag laatste doos ontvangen met de laatste 5 pakken koffie. Tevens mail gehad van Bosch dat de cashback toch ook goed gekeurd is. Besteld 13-06 actievoorwaarden gewijzigd 15-06 dus Tassimo Videlia T40 + 8 pakken koffie + €40,- cashback totaal aan kosten uiteindelijk € 8,99. Goedkoper kan je het bijna niet krijgen:)
Toevallig ook 13/6 besteld, ook maar ingediend, effe afwachten! Thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Had hem ook besteld 13/6, van de week ook afgewezen, zou niet meedoen. Stuur hem opnieuw in, weet ook 100% zeker dat tassimo.nl als dealer mee deed voor de voorwaarden werden veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij van de week afgewezen. Hier op een mail gestuurd dat tot 14-06 tassimo.nl ook vermeld werd als dealer die mee deed, en dat de voorwaarden 15-06 pas zijn gewijzigd hierop de volgende reactie gekregen.

"Het klopt inderdaad dat toen u het apparaat kocht, de actievoorwaarden anders waren. Mijn collega die uw aanvraag heeft behandeld was hiervan niet op de hoogte. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw aanvraag zojuist goedgekeurd. Hierover ontvangt u een bevestigingsmail. Binnen 4 weken krijgt u het refundbedrag op uw rekening gestort.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben ingelicht.

Voor verdere vragen ben ik te bereiken op acties@bshg.com"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Dan geef ik dat ook maar op, als ik weer bericht krijg. Tenslotte aan de juiste voorwaarden voldaan.

De rode TASSIMO FIDELIA (T40) is weer te koop.
http://www.tassimo.nl/mac...40xxeu-114/?ColorCode=RED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Wasabi! schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:43:
Dan geef ik dat ook maar op, als ik weer bericht krijg. Tenslotte aan de juiste voorwaarden voldaan.

De rode TASSIMO FIDELIA (T40) is weer te koop.
http://www.tassimo.nl/mac...40xxeu-114/?ColorCode=RED
Bedankt, gelijk besteld. Best wel een goede deal 8 pakken koffie á 16 cups, inclusief apparaat voor 38,52 inclusief verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:52
Erwin schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:50:
Vandaag bij de AH 3 pakken Classico meegepakt met 35% korting. Kennelijk een verpakkingswijziging en daarom de oude pakken in de afprijsbak :) . Dus hou je lokale AH in de gaten!
Oh crap! De 35% sticker zat deels over de voorkant van de verpakking :X , heb dus Espresso gekocht! Aangezien wij die niet drinken, iemand in omgeving Arnhem interesse in 3 pakken voor een tientje? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Bij ons in de AH (Rijnstraat Amsterdam) zitten er 50% korting op de verpakkingen waardoor de prijs uit komt op €2.45 per pak.

Bij deze vestiging hoef je het niet te meer te proberen want m'n vriendin heeft de meeste mee genomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
En nu ook goedgekeurd, kreeg vanochtend weer de afwijzing..... daarna weer gemaild. (Het gaat om apparaten die uiterlijk tot 13-14 juni zijn gekocht)

Goedemiddag Janmetdegrotepet ;)

U heeft gelijk. Uw aanvraag had niet door mijn collega’s afgekeurd moeten worden. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw aanvraag zojuist goedgekeurd. Hierover heeft u een bevestigingsmail ontvangen.

Voor verdere vragen ben ik te bereiken via acties@bshg.com

[ Voor 7% gewijzigd door Wasabi! op 29-06-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bvbal79 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:01:
[...]

Toevallig ook 13/6 besteld, ook maar ingediend, effe afwachten! Thks
Hier gelijk goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zojuist verzendbevestiging gekregen van mijn bestelling van 27 juni. Tassimo heeft netjes aangegeven dat levering iets langer zou duren dan normaal. Ik ben erg benieuwd naar de smaak, wel een beetje balen dat er geen ijs uit komt met dit warme weer haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
20% korting op alle discs bij besteding vanaf €50.
Gebruik code: JULTWENL
03-07 tot 07-07

http://www.tassimo.nl/dranken/c-248/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nostordici schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:37:
Zojuist verzendbevestiging gekregen van mijn bestelling van 27 juni. Tassimo heeft netjes aangegeven dat levering iets langer zou duren dan normaal. Ik ben erg benieuwd naar de smaak, wel een beetje balen dat er geen ijs uit komt met dit warme weer haha ;)
Ik heb ook de 27e besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Net maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice, op de website staat dat alles wat ik heb besteld nog steeds leverbaar is binnen 1 tot 2 werkdagen. Ergens daar heeft iemand de communicatie en voorraadbeheer nog niet helemaal onder controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 18e besteld, en zo als het er nu naar uit ziet krijg ik hem vandaag binnen, na meerdere klachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
FiXeR.nl schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:08:
[...]

Ik heb ook de 27e besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Net maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice, op de website staat dat alles wat ik heb besteld nog steeds leverbaar is binnen 1 tot 2 werkdagen. Ergens daar heeft iemand de communicatie en voorraadbeheer nog niet helemaal onder controle.
Volgens mij moet je dan je spam gaan controleren, want ik ben zeer goed op de hoogte gesteld door Tassimo. Ik kreeg namelijk de volgende berichten:

Je bestelling is bevestigd!
Bedankt voor het winkelen in de TASSIMO Online Shop.
Van maandag 29 juni tot donderdag 2 juli wordt onze bezorgtermijn tijdelijk verlengd van 2 naar 4 dagen vanwege uitvoeringswijzigingen. Onze reguliere 2-daagse termijn geldt weer vanaf 2 juli. Onze excuses voor het ongemak.
We hebben je bestelling ontvangen op 27-6-15

Vanwege extra drukte in deze periode van het jaar, kan het bezorgen van je bestelling enige vertraging hebben. We vinden dat vervelend.
Als je bestelling bestaat uit koffieproducten en een machine, weet dan, dat deze in 2 aparte pakketten worden bezorgd. Het moment van leveren kan verschillend zijn.
Wij hopen dat we op je begrip mogen rekenen. Intussen doen wij onze uiterste best, om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:55:
Ik heb de 18e besteld, en zo als het er nu naar uit ziet krijg ik hem vandaag binnen, na meerdere klachten!
Bij mij is de DPD bezorger nu ook onderweg, vreemd dat jullie niet op de hoogste zijn gesteld. Verder is het jammer dat DPD niet zo snel is als TNT, want ze kregen het 3 juli aangeleverd van Tassimo, dan zou je verwachten de volgende dag, maar 4 juli werd het naar een depot gebracht en op zaterdag bezorgen ze niet. Gelukkig bezorgen ze wel op maandag en tussen 14 en 15 uur kan ik mijn pakket verwachten. Ik ben benieuwd, scheelt misschien ook dat het nu wat koeler weer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb de 15 juni besteld en nog niets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Heeft iemand al zijn 40 euro terug gestort gekregen na goedkeuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Bummer, had een 2e apparaat besteld op 17-6, zie ik nu dat ie geannuleerd is zonder tegenbericht in mijn account. Mensen klagen ook al op FB..... slechte zaak........ Op 3 juli kreeg ik het bericht (geen annulering):

Vanwege extra drukte in deze periode van het jaar, kan het bezorgen van je bestelling enige vertraging hebben. We vinden dat vervelend.

Als je bestelling bestaat uit koffieproducten en een machine, weet dan, dat deze in 2 aparte pakketten worden bezorgd. Het moment van leveren kan verschillend zijn.

Wij hopen dat we op je begrip mogen rekenen. Intussen doen wij onze uiterste best, om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Hartelijke groet,
Tassimo team

[ Voor 66% gewijzigd door Wasabi! op 11-07-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Heeft iemand deze wel eens geprobeerd?
http://ecx.images-amazon..../71QotMP1EwL._SL1500_.jpg

[ Voor 153% gewijzigd door Wasabi! op 10-07-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colin.
pinokkia schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 01:52:
Ik heb de 15 juni besteld en nog niets gekregen.
+1 hier.

Ik heb afgelopen donderdag een reply gestuurd op het nietszeggende antwoord wat ik had gekregen (standaard antwoord).
Daarin vroeg ik naar de status en maakte ik een verwijzing dat mensen die later een bestelling hebben geplaatst wel hun product(en) al ontvangen hebben.

2 uur later kreeg ik het geld teruggestort op mijn PayPal account (zonder hier om gevraagd te hebben)
Verder heb ik geen reactie meer ontvangen op mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb zojuist gebeld met de Tassimo-helpdesk (0800-0226670, even vragen naar Tassimo en je wordt doorverbonden). Ze gaan niks meer uitleveren. Want hun leverancier kan het niet uitleveren. Dus ze gaan alles terug betalen, dit wordt gedaan zonder te communiceren. 8)7 Ik wacht inmiddels al meer dan 2,5 week en had alleen een mailtje gehad dat het 2 werkdagen langer zou duren.

Ook vertelde de helpdeskmedewerker dat Tassimo dit geintje ook in Duitsland heeft geflikt (al eerder) en daar toen ook niet uitgeleverd is want er was geen voorraad bij de leverancier meer. Vervolgens doen ze dezelfde actie in Nederland. Niets geleerd zou je zeggen. Toch vreemd dat de machine dan wel bij andere webshops op voorraad is en de factoryshop zelf afhankelijk is van een derde leverancier. 8)7 In Duitsland zijn de klanten schijnbaar later gecompenseerd met een gratis machine en gratis koffie. (Plus volledige terugbetaling) maar eerlijk gezegd geloof ik daar niks van. :X

Ik ben niet akkoord gegaan met terugbetaling, want ik wil gewoon mijn bestelling, maar ze gaan het desondanks toch doen. :F Mocht je dus nog een Tassimomachine met koffie in bestelling hebben staan, bel ff. Want dat bedrijf is een grote chaos en als je niets doet, doen zij ook niks en hebben ze wel je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
FiXeR.nl schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:18:
Ik heb zojuist gebeld met de Tassimo-helpdesk (0800-0226670, even vragen naar Tassimo en je wordt doorverbonden). Ze gaan niks meer uitleveren. Want hun leverancier kan het niet uitleveren. Dus ze gaan alles terug betalen, dit wordt gedaan zonder te communiceren. 8)7 Ik wacht inmiddels al meer dan 2,5 week en had alleen een mailtje gehad dat het 2 werkdagen langer zou duren.

Ook vertelde de helpdeskmedewerker dat Tassimo dit geintje ook in Duitsland heeft geflikt (al eerder) en daar toen ook niet uitgeleverd is want er was geen voorraad bij de leverancier meer. Vervolgens doen ze dezelfde actie in Nederland. Niets geleerd zou je zeggen. Toch vreemd dat de machine dan wel bij andere webshops op voorraad is en de factoryshop zelf afhankelijk is van een derde leverancier. 8)7 In Duitsland zijn de klanten schijnbaar later gecompenseerd met een gratis machine en gratis koffie. (Plus volledige terugbetaling) maar eerlijk gezegd geloof ik daar niks van. :X

Ik ben niet akkoord gegaan met terugbetaling, want ik wil gewoon mijn bestelling, maar ze gaan het desondanks toch doen. :F Mocht je dus nog een Tassimomachine met koffie in bestelling hebben staan, bel ff. Want dat bedrijf is een grote chaos en als je niets doet, doen zij ook niks en hebben ze wel je geld.
ik wacht al vanaf 15 juni :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Vervelend mensen, zeker aangezien ik veel later heb besteld, namelijk 27 juni. Bij mij is er namelijk wel geleverd, het gaat om de rode T40, ik kreeg deze gratis bij acht pakken koffie. Machine bevalt verder erg goed. Misschien kunnen ze wel een ander model/kleur leveren onder dezelfde voorwaarden? Zeker het proberen waard, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik had ook de rode besteld op 27 juni, gratis bij 8 pakken koffie. Ze hadden naar eigen zeggen enkele duizenden (!!!) bestelling waar ze er honderden niet van kunnen uitleveren. Ze hebben dezelfde fout ook gemaakt in Duitsland, als eerder schijnbaar. Wat een bedrijf... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kick. Nogmaals gebeld, de helpdeskmedewerker heeft me verteld dat vorige week vrijdag eigenlijk iedereen bericht zou hebben moeten gekregen maar dat is nog niet gebeurd. Dus we zouden nu deze week een mail krijgen met informatie en een "nieuwe" actie speciaal voor iedereen die niks heeft geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij mij hebben die Ei***** eenzijdig geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
FiXeR.nl schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:37:
Kick. Nogmaals gebeld, de helpdeskmedewerker heeft me verteld dat vorige week vrijdag eigenlijk iedereen bericht zou hebben moeten gekregen maar dat is nog niet gebeurd. Dus we zouden nu deze week een mail krijgen met informatie en een "nieuwe" actie speciaal voor iedereen die niks heeft geleverd gekregen.
Dat verhaal heb ik ook gehoord. Belde al een paar keer, eerst zou het vrijdag bekend worden gemaakt, gister weer gebeld, oh, u bent de eerste die weer belt, zou al gedaan moeten zijn. Er schijnt een lijst te zijn waarop je op moet staan, anders krijg je de aanbieding niet. Vandaag weer gebeld, nu zou je deze week een mail moeten krijgen als je op de lijst staat. Heel toevallig kreeg ik iedere keer dezelfde medewerker aan de lijn........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Inderdaad, vorige week vrijdag zou die e-mail al verzonden moeten zijn. Inmiddels al weer een week verder en nog geen geld terug, bericht gehad of wat dan ook. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand de Tassimo van 40 euro al binnen overigens? Ben wel benieuwd namelijk, zoek wat anders :+

[ Voor 188% gewijzigd door weszz op 24-07-2015 15:23 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nou, weer gebeld, inderdaad zou deze week moeten zijn.
Hij: Klopt het email adres?
Ik: Ja, heb ik al 5 keer eerder genoemd en het staat ook op de geannuleerde bestelling.....
Hij: Mmm, misschien hebben meer mensen dit probleem..... ga ik even uitzoeken....
En toeval of niet, weer dezelfde medewerker.....

We shall see.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wasabi! schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:07:
Nou, weer gebeld, inderdaad zou deze week moeten zijn.
Hij: Klopt het email adres?
Ik: Ja, heb ik al 5 keer eerder genoemd en het staat ook op de geannuleerde bestelling.....
Hij: Mmm, misschien hebben meer mensen dit probleem..... ga ik even uitzoeken....
En toeval of niet, weer dezelfde medewerker.....

We shall see.......
Ik heb mail, geld terug en een unieke code waarmee je voor 5 euro een machine en 8 pakken koffie kan uitzoeken. :P Ik ben benieuwd of ze nu wel gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Hier ook de code, ik had vanmiddag weer geklaagd, en verrek, binnen 5 minuten de mail. Nu alleen geen machines op voorraad... en enkele smaken ook niet.....
Duitsland heeft maar 1 machine op voorraad, die is hier niet te krijgen.

http://www.tassimo.de/mas...e-der-vorrat/p-tas45xxeu/

Kan niet in Duitsland bestellen en hier laten leveren......

[ Voor 43% gewijzigd door Wasabi! op 27-07-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:17:
[...]

Ik heb mail, geld terug en een unieke code waarmee je voor 5 euro een machine en 8 pakken koffie kan uitzoeken. :P Ik ben benieuwd of ze nu wel gaan uitleveren.
Dus jij krijgt nu in principe voor 5 euro dezelfde aanbieding? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Yes, mijn nieuwe Tassimo is verzonden met 8 pakken voor 5 euro :)
Ik kwam deze gisteravond tegen, bij toeval......

http://www.tassimo.nl/mac...xeu-114/?ColorCode=PURPLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Wasabi! schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:00:
Yes, mijn nieuwe Tassimo is verzonden met 8 pakken voor 5 euro :)
Ik kwam deze gisteravond tegen, bij toeval......

http://www.tassimo.nl/mac...xeu-114/?ColorCode=PURPLE
Pfff, misschien nu ook maar klagen dat jullie nu een nog betere deal hebben haha >:)
Werkt alleen met code zeker? Wel netjes dat het nu wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colin.
Hier ook een code ontvangen voor bestelling te doen voor het mooie bedrag van 5 euro.

Code is helaas eenmalig te gebruiken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 10-09 10:52

MrN

Ik heb ook gemaild voor de code, jammer dat het zoveel moeite kost dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb dezelfde machina als Wasabi, maar dan in het wit. Hij is al binnen zelfs, met 8 pakken koffie er bij. Voor 5 euro. 8)7

Als ze nou gewoon mijn originele bestelling hadden verzonden met de betere machine die ik nu heb was ik ook blij geweest. :D Wat een bedrijf, en wat een bedrijfsvoering. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Krijg nou wat. Ik kreeg gisteren ook zo'n code gekregen. Heb voor de gein toch maar besteld, omdat ik niet geloofde dat het echt maar €5 kost. Krijg ik vandaag mail dat mijn bestelling (TASSIMO JOY Intenso purple/black met 8 pakken cappuccino) is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Laatst online: 13-08 23:36
Is die code nog uniek of gewoon publiek te krijgen? Los daarvan, voor 29,95 staan de Tassimo's weer bij de AH deze week/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
MMaster23 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:50:
Is die code nog uniek of gewoon publiek te krijgen? Los daarvan, voor 29,95 staan de Tassimo's weer bij de AH deze week/weken.
link?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
De AH actie was toen de cups ook in de aanbieding waren, geloof vorige week of 2 weken geleden.
Code is uniek, je moest ook op een speciale lijst staan.

Check anders even hier.

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=b&b=8697 en niet die van BOL.com kopen......

[ Voor 4% gewijzigd door Wasabi! op 30-07-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Wasabi! schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:55:
[...]

De AH actie was toen de cups ook in de aanbieding waren, geloof vorige week of 2 weken geleden.
Code is uniek, je moest ook op een speciale lijst staan.

Check anders even hier.

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=b&b=8697 en niet die van BOL.com kopen......
Danku! bol.com dus ontwijken, omdat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
weszz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Danku! bol.com dus ontwijken, omdat? :+
Bosch Speelgoed Tassimo Koffiezetapparaat, als je even niet oplet op de vergelijkinspagina
[ Bol.com tassimo koffieapparaat ]
€ 30.99
http://www.bol.com/nl/p/b...bf92970065bba51d000006606

[ Voor 26% gewijzigd door Wasabi! op 30-07-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Vandaag heb ik mijn Tassimo Joy die ik gisteren heb besteld (helaas niet de T55 die ik op 15-6 besteld heb :( ) met de 8 T-Pad cappuccino binnen gekregen en dat maar voor €5. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
pinokkia schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:25:
Vandaag heb ik mijn Tassimo Joy die ik gisteren heb besteld (helaas niet de T55 die ik op 15-6 besteld heb :( ) met de 8 T-Pad cappuccino binnen gekregen en dat maar voor €5. :9
Liever voor 5 euro een apparaat en 8 pakken, dan een T55, moet je nog van die aparte waterfilterpatronen kopen als je dat nodig vindt..... Had die ook in eerste instantie. Gelukkig had ik dubbelgeluk, een paar dagen eerder had ik de T40 besteld met 8 pakken voor 48 euro - 40 euro cashback :), op de 15e hadden ze de voorwaarden veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Wasabi! op 30-07-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
*knip* nee dus

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 08-08-2015 03:45 ]

• Wasabi!
Dagdeal Bosch Tassimo TAS1252 bij Blokker, 69,95 - 50 euro cashback= 19,95

http://www.blokker.nl/nl/blknl/bosch-tassimo-tas1252

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:49
Er staat cashback via www.Bosch-home.nl/blokker , maar die pagina bestaat niet.

• Wasabi!
[EDIT] Hij is nu online http://www.bosch-home.nl/tassimo-actie-bij-blokker.html

Ik zie het, hij verwijst ook naar file:///C:/Users/PepVos/Desktop/www.bosch-home.nl/blokker bij "Klik hier voor de uitleg en voorwaarden"

In de text:
Uitgebreide omschrijving

Krijg € 50 euro retour!
Krijg na aankoop van dit artikel 50 euro van het aankoopbedrag terug van Bosch Tassimo! Klik hier voor de uitleg en voorwaarden. Geldig voor aankopen tussen 3 september en 17 september 2015.

Deze doet ook mee, Bosch Tassimo TAS3205 Suny - Pacific Blue net als enkele andere modellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wasabi! op 03-09-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 21:59

flipkipse

Google it

En dan ook nog voor 69,95... nu bij de blokker.
Na de 50 euro cashback geeft dat nog 19,95 voor het gehele apparaat

http://www.blokker.nl/nl/...kgenerator&utm_term=62719

iemand nog tips waar je de discs goedkoop kan halen momenteel? :) :)

[ Voor 11% gewijzigd door flipkipse op 15-09-2015 07:50 ]

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeyverhoef
  • Laatst online: 18:06
Bij Albert Heijn in de bonus tm Zondag, 2e verpakking Tassimo discs halve prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
mikeyverhoef schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:26:
Bij Albert Heijn in de bonus tm Zondag, 2e verpakking Tassimo discs halve prijs
Thanks, het is niet veel (25% korting), maar Tassimo-discs zijn echt zelden in de aanbieding, valt me op.
(Niet vreemd, daar verdienen ze natuurlijk op, maar nog :P )
Straks maar even wat inslaan.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 11-10-2015 07:46 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19
Bovenstaande aanbieding is deze week ook weer geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 04-12-2015 20:48 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste