[Geld-terug actie + waar discs kopen] Bosch Tassimo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:46
true story.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
En bij Starbucks ben je 5€ kwijt voor een caramel macchiato denk ik dan altijd maar weer 👍 . Als het lekker is en je de prijs ok vindt dan is het toch prima?

Gister m'n cashback aangevraagd met de bestellingsmail van 12 maart. Hoop vandaag ook de bevestiging te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
maomanna schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:51:
60 ct voor een bakkie...
In een cafe/restaurant betaal je er >€2,50 voor
Ja, maar dan krijg ik het uit een 'echt' espresso apparaat, hoef ik niet eerst naar de Appie, hoef ik het zelf niet te zetten met 2 discs, wordt het geserveerd en hoef ik het glas niet zelf af te wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar niemand heeft een goed (buitenlands) adresje voor (nep) cups? Overal waar ik kijk lijkt het dezelfde prijs te zijn.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Volgens mij weten ze het bij Bosch ook niet helemaal meer. 11.37 mijn cashback aangevraagd nadat mijn apparaat vanochtend werd geleverd.

11.50 krijg ik een mailtje:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/gDWhe/1260668290.png

11.57 krijg ik vervolgens dit mailtje

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/gDWid/ecc6b86522.png

Ik ga er maar vanuit dat het goed komt.

Zometeen langs de appie voor wat discs. Ben benieuwd of het ook te drinken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-09 17:33
bij mij verwijzen ze steeds naar de nieuwe voorwaarden terwijl ik aan het begin van de middag het apparaat gekocht heb. schiet nog niet op. ik hoop dat ze bij de klantenservice een beetje schappelijk zijn, want anders laat ik bosch in het vervolg links liggen en gaat de tassimo retour (leek me wel een leuk dingetje).

[ Voor 15% gewijzigd door lama83 op 17-03-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
wat is je aanschaftijd/datum?

Je hebt m bij de AH weg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
Ik heb net even een pakketje Tassimo Jacobs Caffè crema classico XL gekocht bij AH. Schade: €4,89. Dus nu speel ik ongeveer quitte m.b.t. de aanschaf van de Tassimo. :P

Lekkere koffie! Ik ben geen koffiekenner maar het smaakt meer dan prima. Beter dan Senseo slootwater die we ook hebben.

Gisteren mijn aanvraag voor cashback ingestuurd. Nog geen mailtje van akkoord helaas..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
maomanna schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:27:
wat is je aanschaftijd/datum?

Je hebt m bij de AH weg toch?
ja, om 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Bij mij ook afgekeurd. Mailtje achteraan gestuurd met oude voorwaarden en bewijsaankoop datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:07
Krijg net een goedkeuring bericht. Bevestigingsmail van 12-03 van Otto gestuurd als aankoopbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Bij mij is die ook goedgekeurd, 12-03 besteld bij Otto. Heb mailtje bijgevoegd bij ontvangstbewijs.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hier ook goedgekeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Ben de code vergeten.... wilde het vandaag doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Drink hier nu zelf de Jacobs Caffè Crema Classico XL, best een lekker bakkie :D

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Gisteravond de aanvraag ingediend maar tot op heden niks gehoord. Dacht aan de reacties hier te lezen binnen 1 dag wel een respons te krijgen maar blijkbaar hebben ze het druk 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
laredo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:23:
Gisteravond de aanvraag ingediend maar tot op heden niks gehoord.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Gisteren tegen het eind van de middag cashbackaanvraag ingediend, met daarbij een paint-screenshot van de bevestingsmail van Otto van de bestelling op 12 maart. Hierbij heb ik de prijzen zwart gemaakt. Als dealer Otto BV met postcode 5026RT.

Vanmiddag rond het middaguur melding van goedkeuring van de cashback. Zo te lezen kan dit verschillen, maar ik ben blij dat het zo gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
objectief2 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:39:
Gisteren tegen het eind van de middag cashbackaanvraag ingediend, met daarbij een paint-screenshot van de bevestingsmail van Otto van de bestelling op 12 maart. Hierbij heb ik de prijzen zwart gemaakt. Als dealer Otto BV met postcode 5026RT.

Vanmiddag rond het middaguur melding van goedkeuring van de cashback. Zo te lezen kan dit verschillen, maar ik ben blij dat het zo gelukt is :)
Same here. Alleen dan zonder prijzen zwart te maken. Moest volgens de voorwaarden wel. Ik vind het een bijzondere voorwaarde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:04
LuPo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:41:
[...]

Same here. Alleen dan zonder prijzen zwart te maken. Moest volgens de voorwaarden wel. Ik vind het een bijzondere voorwaarde. :D
Hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat je niet de cashback aanvraagt en dan het apparaat terugstuurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Als dat de reden is dan is het een vreemde voorwaarde. Ik heb namelijk alleen de prijzen op het screenshot zwart gemaakt met een virtuele stift ;) Hoe dan ook heeft het bij mij prima gewerkt blijkbaar. Heb de papieren leveringsbon niet eens hoeven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
oohh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:51:
[...]

Hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat je niet de cashback aanvraagt en dan het apparaat terugstuurt ;)
Kan je dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
De actie zou eigenlijk alleen geldig zijn bij Blokker, Marskramer en MediaMarkt. Als je daar dus een Tassimo apparaat koopt en de prijs op de bon doorstreept, dan weten ze bij die winkels dat je een cashback hebt aangevraagd, of dat in ieder geval hebt geprobeerd. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik denk dat ze dat dus hebben gedaan zodat je het apparaat niet zomaar terug gaat brengen. Want er zijn mensen die de cashback aanvragen en dan hun apparaat terugbrengen, waarna ze 40 euro rijker zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ah, zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:52
Ik heb de prijs op mijn scan gewoon in MSpaint weggekrast =) Als ik op de originele bon zou gaan krassen sta ik straks te kijken als ik beroep wil doen op garantie bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:23
Vandaag ook de cashback aangevraagd. Mooi apparaatje. M'n ouders hadden er al één en de koffie is erg lekker (Milka chocolademelk enzo zou ik links laten liggen, niet speciaal en komt echt maar een klein laagje uit een disc).

Persoonlijk had ik liever dat ze de discs wat goedkoper maakten ipv deze acties op de apparaten. Strategie zal wel zijn zoveel mogelijk apparaten op de markt brengen, en dan volt de koffie verkoop vanzelf? Alleen gebruiken de mensen die ik ken het apparaat voornamelijk voor af en toe een extra lekker kopje. Zeker niet als het standaard koffie apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:16
Ik heb hem vandaag opgehaald bij een PostNL Afhaalpunt.

Er zat een extra kadootje in van Otto :O

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yjLrpiEl.jpg

Dit artikel: http://www.otto.nl/product/10036360091/?itemId=10036341860 Maatje 48-50...

Ik denk dat iemand in Nederland haar XXL T-Shirt niet krijgt... 8)7

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Tjiwa schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 02:21:
Ik heb hem vandaag opgehaald bij een PostNL Afhaalpunt.

Er zat een extra kadootje in van Otto :O

[afbeelding]

Dit artikel: http://www.otto.nl/product/10036360091/?itemId=10036341860 Maatje 48-50...

Ik denk dat iemand in Nederland haar XXL T-Shirt niet krijgt... 8)7
Is volgens mij geen vergissing. Ik kreeg een tegoedkaart van €20 voor Hellofresh boxen (die ik meteen weg heb gegooid :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k E
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-10-2018
Een tegoedkaart van HelloFresh lijkt mij gewoon reclame, zo'n shirt niet. Gewoon retour zenden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik heb hier maandag avond een cashback verzoek ingediend, maar tot op heden nog niks terug. Voor mijn gevoel zijn ze bij jullie sneller of wachten er meer mensen nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
G33st schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:38:
Ik heb hier maandag avond een cashback verzoek ingediend, maar tot op heden nog niks terug. Voor mijn gevoel zijn ze bij jullie sneller of wachten er meer mensen nog steeds?
Hier precies hetzelfde. Zou natuurlijk goed kunnen dat ze maandagavond overspoeld zijn met aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Hmm. Mijn actie werd gisteren afgekeurd. Vandaag mailtje binnen dat ie is goedgekeurd. In de tussentijd had ik wel een mail gestuurd naar acties@bshg.com. Maar op die specifieke mail heb ik nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
Erwin schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:32:
Ik heb de prijs op mijn scan gewoon in MSpaint weggekrast =) Als ik op de originele bon zou gaan krassen sta ik straks te kijken als ik beroep wil doen op garantie bij de winkel.
ja dan zal je net treffen dat ze dat niet accepteren omdat ie niet origineel is.

heeft iemand het 1202 model, zo ja, welke fd hoort erbij (die van mij accepteert ie niet)?

[ Voor 11% gewijzigd door lama83 op 18-03-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
lama83 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:10:
[...]

ja dan zal je net treffen dat ze dat niet accepteren omdat ie niet origineel is.

heeft iemand het 1202 model, zo ja, welke fd hoort erbij (die van mij accepteert ie niet)?
Mijne is gewoon geaccepteerd en heb de prijs zwart gemaakt in paint. En als het goed is staat de FD code met inkt op de doos gestempeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
lama83 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Je moet FD er niet voor typen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Toen ik het apparaat kreeg van Otto.nl stond er op de leveringsbon dat ik hem ook online kon betalen (ik heb hem besteld met acceptgiro), echter als ik op de site kijk kan ik niet vinden waar ik hem moet betalen, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
G33st schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:00:
Toen ik het apparaat kreeg van Otto.nl stond er op de leveringsbon dat ik hem ook online kon betalen (ik heb hem besteld met acceptgiro), echter als ik op de site kijk kan ik niet vinden waar ik hem moet betalen, meer mensen hier last van?
Inloggen -> mijn otto -> klantenrekening -> 35,94 invoeren en afrekenen met iDeal. Heb ik eergisteren gedaan en kreeg vandaag een mailtje dat Otto de betaling had verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Mr. Jummy schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:08:
[...]

Inloggen -> mijn otto -> klantenrekening -> 35,94 invoeren en afrekenen met iDeal. Heb ik eergisteren gedaan en kreeg vandaag een mailtje dat Otto de betaling had verwerkt.
Dank, ik ga voor de zekerheid wel even bellen met otto.nl, aangezien ik al wel geprobeerd heb wat te betalen, maar dit is nog niet afgeschreven van mijn rekening volgens mij.

Daarnaast zegt de site:
Je achterstand bedraagt:€ 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
hier nu ook de goedkeuring binnen! nu Otto nog even betalen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:57
Wij hebben uw aanvraag voor deze Bosch actie verwerkt.
Helaas is uw aanvraag afgewezen. Het door u opgegeven factuurnummer klopt niet. Deze aanvraag wordt dus niet gehonoreerd.

Met vriendelijke groet,

Bosch Huishoudapparaten

Wat doe ik verkeerd. Ik heb het servicenummer opgegeven als bonnummer. Ik heb besteld bij otto en als bon de bevestigingsmail mee gestuurd. Welk nummer dien ik in te vullen bij bonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Bartezzzb schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:42:
Wij hebben uw aanvraag voor deze Bosch actie verwerkt.
Helaas is uw aanvraag afgewezen. Het door u opgegeven factuurnummer klopt niet. Deze aanvraag wordt dus niet gehonoreerd.

Met vriendelijke groet,

Bosch Huishoudapparaten

Wat doe ik verkeerd. Ik heb het servicenummer opgegeven als bonnummer. Ik heb besteld bij otto en als bon de bevestigingsmail mee gestuurd. Welk nummer dien ik in te vullen bij bonnummer?
Edit: misschien had ik je bericht moeten lezen... :'( . Ik heb het bestelnummer gebruikt ipv het servicenummer.

Bij mij werd het ook in eerste instantie afgekeurd. Ik heb toen de afkeuringsmail geforward naar acties@bshg.com, met onderstaande tekst en bijlagen. Dag erna kreeg ik de standaardmail dat het was goedgekeurd.
Geachte heer/mevrouw,

Toen ik op de actiepagina keek waren de volgende actievoorwaarden (zie bijlage) actief. Hierin werd met geen woord gesproken over bepaalde winkels waar het product aangeschaft zou moeten zijn. Als bijlage vindt u verder nogmaals mijn bon en bewijs van aankoopdatum 12-3. Ik ga er vanuit dat mijn aanvraag alsnog gehonoreerd wordt.

Met vriendelijke groeten,

[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 18-03-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Zojuist ook bevestiging dat de cashback akkoord is, nu maar eens koffie bestellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb mijn aanvraag ook met de printscreen van bestelbevestiging en servicenummer als bonnummer ingestuurd en dag later akkoord bevonden. Bij mij gaf het 'ordernummer' namelijk de melding dat die al gebruikt was. :P
Zal wel een generieke code zijn dan.

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 18-03-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
Bedankt voor uw Bosch aankoop!
Gefeliciteerd, uw aanvraag voor 40 euro geld terug bij aankoop van een Bosch apparaat is goedgekeurd.
U ontvangt zo spoedig mogelijk 40 euro op uw bankrekening.
Netjes. Gratis apparaat + eerste setje koffie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Zojuist (binnen 24u) ook goedgekeurd met servicenummer en bevestigingsmail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
op 17 maart 2015 23:43 ingediend en nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
18e een mail achteraan gestuurd bij initiele afwijzing, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Nadat ik had betaald zegt Otto al mijn persoonlijke gegevens nodig te hebben om mijn bestelling te kunnen versturen, onder andere een kopie van mijn ID en een kopie van mijn inschrijfbewijs.

[ Voor 20% gewijzigd door SilenceMurderer op 19-03-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
SilenceMurderer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:39:
Nadat ik had betaald zegt Otto al mijn persoonlijke gegevens nodig te hebben om mijn bestelling te kunnen versturen, onder andere een kopie van mijn ID en een kopie van mijn inschrijfbewijs.
met als doel? edit: misschien voor bkr registratie.

[ Voor 7% gewijzigd door lama83 op 19-03-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
vaag. waarom hebben ze dat nodig? om te verifieren dat je 18 bent?

Als je je ID wilt opsturen, haal wel ff je BSN weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:52
SilenceMurderer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:39:
Doet mij hier aan denken:

klantenservice_van_otto_snapt_het_niet

Mijn eigen cashback was goed gekeurd, de AH bon van een kennis niet. Net hoor ik dat de aanvraag via de email opnieuw is afgekeurd omdat de kassabon niet duidelijk genoeg is. Logisch als je alle bedragen moet wegstrepen. Wat een bende zeg.

Wat als je nou je echte bon had zwartgemaakt? Sta je mooi met lege handen :'( :'(

Bosch ;w :F

[ Voor 58% gewijzigd door Erwin op 19-03-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
maomanna schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:40:
vaag. waarom hebben ze dat nodig? om te verifieren dat je 18 bent?

Als je je ID wilt opsturen, haal wel ff je BSN weg.
Ze zeggen dat er iets is fout gegaan met de gegevens van mijn bestelling en ze deze gegevens nodig hebben om mijn bestelling uit te kunnen voeren.

Op de website van de overheid staat:
Een bedrijf of organisatie mag alleen in uitzonderlijke gevallen een kopie van uw identiteitsbewijs (ID-bewijs) maken. Dit geldt als het in de wet staat.
http://www.rijksoverheid....even-aan-een-bedrijf.html

Alleen in uitzonderlijke gevallen als het in de wet staat dus, als ik het goed begrijp. Maar ik vind op internet niks over bedrijven die om een inschrijfbewijs vragen. Is het überhaupt wel legaal om dit te vragen aan een klant?
Ja, ze vroegen dit ook aan mij, maar dan ook nog mijn ID en inschrijfbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
maomanna schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:18:
op 17 maart 2015 23:43 ingediend en nog geen reactie.
Goedgekeurd!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
gefeliciteerd. ik heb nog hoop.

dat id doen ze waarschijnlijk voor bkr registratie als je niet betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft al betaald;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
ik zou vragen waar ze die informatie voor willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
maomanna schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:04:
ik zou vragen waar ze die informatie voor willen hebben
Geachte heer,

Uw gegevens zijn bij ons op de lijst gekomen om na te kijken of het adres klopt voor de leveringen.
Dit houdt in dat wij uw persoonlijke gegevens moeten nakijken. Helaas kunnen wij uw naamgegevens niet op het opgegeven adres traceren.

Om uw bestelling z.s.m. in orde te krijgen, dienen wij van u te ontvangen (kan doorgemaild worden) een bewijs van inschrijving en een kopie identiteitsbewijs.

Met vriendelijke groet,

Back Office
Orderacceptatie & Fraude

OTTO B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
wel raar hoor. was cbp of consumentenbond ook niet tegenstander van het zomaar je paspoort geven bij inchecken hotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
idd. de ANWB heeft er speciale hoesjes voor gemaakt.

[ Voor 40% gewijzigd door maomanna op 19-03-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
SilenceMurderer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Geachte heer,

Uw gegevens zijn bij ons op de lijst gekomen om na te kijken of het adres klopt voor de leveringen.
Dit houdt in dat wij uw persoonlijke gegevens moeten nakijken. Helaas kunnen wij uw naamgegevens niet op het opgegeven adres traceren.

Om uw bestelling z.s.m. in orde te krijgen, dienen wij van u te ontvangen (kan doorgemaild worden) een bewijs van inschrijving en een kopie identiteitsbewijs.

Met vriendelijke groet,

Back Office
Orderacceptatie & Fraude

OTTO B.V.
Hier is een jaar ofzo geleden een periode geweest dat er flink wat pakketjes van Otto e.d. onder acceptgiro besteld werden door mensen die hier niet woonden. Een afrikaan stond dan buiten wat rond te slenteren en als de pakketbezorger langskwam kwam ie zogenaamd net thuis. Of ze werden nadien afgehaald met het excuus het verkeerde huisnummer o.i.d.
Ik hoef niet uit te leggen dat die producten nooit betaald of teruggezien werden, met aardig wat gezeur voor de daadwerkelijke bewoners.

Op een of andere manier zal je dus een check gefailed hebben ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 19-03-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Niet online
henri86 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:18:
[...]

Hier is een jaar ofzo geleden een periode geweest dat er flink wat pakketjes van Otto e.d. onder acceptgiro besteld werden door mensen die hier niet woonden. Een afrikaan stond dan buiten wat rond te slenteren en als de pakketbezorger langskwam kwam ie zogenaamd net thuis.
Ik hoef niet uit te leggen dat die producten nooit betaald of teruggezien werden, met aardig wat gezeur voor de daadwerkelijke bewoners.

Op een of andere manier zal je dus een check gefailed hebben ofzo?
Ik heb al betaald met overschrijving en er al eens eerder besteld (dat ging allemaal goed), het enigste verschil is dat ik nu een andere voornaam heb ingevuld.

Het systeem van Otto lijkt trouwens mijn account ook geblokkeerd te hebben, ik kan er niet meer inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer te wijzigen krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
dan denk ik dat het daar fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
ik wacht nog steeds op reactie. als het product/kwaliteit net zo slecht is als de service van bosch dan belooft dit niet veel goeds voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door lama83 op 20-03-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
gewoon ff mailen wat de status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:32:
Ik heb er twee besteld. M'n vriendin was namelijk niet thuis op het moment van bestellen en zij mag de kleur kiezen. De andere gaat terug. :P
Toch maar wel ingestuurd want een gratis machine en nog 4 euro toe is natuurlijk zonde om te laten liggen. :P

*knip*

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 20-03-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Heb er een gehaald bij de MM voor 70 euro, dadelijk even de cashback invullen. Zelf niet zo'n koffie drinker echter het oude Senseo apparaat voor het bezoek mag ook wel eens vervangen worden. 30 euro voor een nieuwe? Ach, we proberen het.

Echter het aanbod in NL vind ik een beetje karig als het om T-Discs gaat.. als ik een beetje rondzoek op Duitse amazon kom ik toch veel meer smaken tegen. Het aanbod in NL / bij de AH, deed me een beetje zorgen maken over of dit wel populair genoeg gaat worden. Senseo, Nespresso en Dolce hebben immers meer smaken (en belangrijker: klonen) wat er op wijst dat er goede markt voor is. Hopelijk brengt deze actie wat meer impuls en ik hoop dan ook dat het bezoek ervan kan genieten.

Iemand al een NLse webshop gevonden met meer smaken en ietjes gunstigere prijzen? Amazon.de is overigens wel een tip voor wie wat wil verkennen.. zoek naar T-Disc en je kunt genoeg groot verpakkingen of verzamelsets vinden.. denk bijvoorbeeld aan 30+ verschillende discs in een verpakking (om te proeven) of setjes met alle choco's. Er is dus ook een 3e choco variant die schijnbaar stuk beter te pruimen is: Cadbury. De Milka vindt de vriendin wel lekker maar zelf maar niks. Oreo begin ik niet eens aan, zo slecht staat het merk bekend en de reviews online.

Al met al .. beetje shaky start van Bosch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
*knip* dat noemen ze fraude

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 20-03-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
walterworld schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:57:
Is het op dit moment nog mogelijk een Taschimo te bestellende datum op de aankoopbon aan te passen en vertellen dat je het onder oude voorwaarde hebt gekocht? 8)7
Dat heet fraude en gaan we hier niet op in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
MMaster23 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:52:
Heb er een gehaald bij de MM voor 70 euro, dadelijk even de cashback invullen. Zelf niet zo'n koffie drinker echter het oude Senseo apparaat voor het bezoek mag ook wel eens vervangen worden. 30 euro voor een nieuwe? Ach, we proberen het.

Echter het aanbod in NL vind ik een beetje karig als het om T-Discs gaat.. als ik een beetje rondzoek op Duitse amazon kom ik toch veel meer smaken tegen. Het aanbod in NL / bij de AH, deed me een beetje zorgen maken over of dit wel populair genoeg gaat worden. Senseo, Nespresso en Dolce hebben immers meer smaken (en belangrijker: klonen) wat er op wijst dat er goede markt voor is. Hopelijk brengt deze actie wat meer impuls en ik hoop dan ook dat het bezoek ervan kan genieten.

Iemand al een NLse webshop gevonden met meer smaken en ietjes gunstigere prijzen? Amazon.de is overigens wel een tip voor wie wat wil verkennen.. zoek naar T-Disc en je kunt genoeg groot verpakkingen of verzamelsets vinden.. denk bijvoorbeeld aan 30+ verschillende discs in een verpakking (om te proeven) of setjes met alle choco's. Er is dus ook een 3e choco variant die schijnbaar stuk beter te pruimen is: Cadbury. De Milka vindt de vriendin wel lekker maar zelf maar niks. Oreo begin ik niet eens aan, zo slecht staat het merk bekend en de reviews online.

Al met al .. beetje shaky start van Bosch...
Account aanmaken bij Bosch Tassimo en je krijgt 2 kortingscodes van 10 euro. Vervolgens bestellen en zorgen dat je net over de 40 euro zit (= gratis verzending). Dan die 10 euro korting eraf en je betaalt uiteindelijk ongeveer 23 cent per t-disc (als je voor de 16 stuks verpakkingen van ~€4,80 gaat).

Je eerste twee bestellingen zijn dus goedkoper via Tassimo. Daarna is Amazon.de waarschijnlijk een goede website om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
LuPo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:00:
[...]

Account aanmaken bij Bosch Tassimo en je krijgt 2 kortingscodes van 10 euro. Vervolgens bestellen en zorgen dat je net over de 40 euro zit (= gratis verzending). Dan die 10 euro korting eraf en je betaalt uiteindelijk ongeveer 23 cent per t-disc (als je voor de 16 stuks verpakkingen van ~€4,80 gaat).

Je eerste twee bestellingen zijn dus goedkoper via Tassimo. Daarna is Amazon.de waarschijnlijk een goede website om te kopen.
Meeste spul is een jaar houdbaar toch? Veel gaat er hier niet doorheen. Was ook een reden om Senseo weg te doen.. pads bleven te lang in open verpakking.. kan me niet voorstellen dat het er veel lekkerder van wordt. Bleef maar pakken weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
LuPo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:00:
[...]

Heb je toevallig een linkje om je tregistreren ?, of bedoel je een account aan maken op de tassimo site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raaa010 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Heb je toevallig een linkje om je tregistreren ?, of bedoel je een account aan maken op de tassimo site ?
Account aanmaken op Tassimo-site, tijdens registratie wordt serienummer van je apparaat gevraagd, dus houdt die bij de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Raaa010 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:49:
[...]

https://www.tassimo.nl/mytassimo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net van de AHXL ,en daar was een rek met 35% korting. [misschien elders ook?]
heb zelf de laatste 5 pakken cappuccino meegenomen.ze hadden nog veel pakken,maar dan de gewone Tassimo koffie,heb ze zelf maar niet meegenomen,heb nog zoveel senseo.
En wil de dit apparaat eigenlijk alleen voor luxe verwen drankjes gebruiken.
In het normale tassimo rek stonden nog maar 2 rijen koffie ervan.
houdb datum 29-01-2016 dus ik vermoed dat ze al uit het assortiment gaan,of nieuwe verpakking?
Is ahxl in Alexandrium winkelcentrum
3,20 per pak nu,komt op 40 cent per cappuccio, nog wat prijzig,maar we hebben het apparaat gratis :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik had de gewone koffie ingeslagen. Die is namelijk erg goed te pruimen. En met 35% korting helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:19:
3,20 per pak nu,komt op 40 cent per cappuccio, nog wat prijzig,maar we hebben het apparaat gratis :*)
anders kan je dit nog proberen ;):
http://blog.chapmanconsul...serve-coffee-machine.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Leuk om te lezen. Dank voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha,nou ingewikkeld hoor!

Idd LuPo,heb nog even getwijfeld over de gewone Tassimo pakken,komt dan maar op 20 cent per kop
Maar blijf toch maar mijn senseo als hoofd ding gebruiken :)
en voor het verwen moment komt dan de Tassimo Pink :+ jaja tevoorschijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Edit inmiddels gelukt...

[ Voor 93% gewijzigd door Raaa010 op 20-03-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:54
bij mij is inmiddels de 40 euro ook al bijgeschreven ! ( op 13-3 aangemeld en goedgekeurd)
Lekker vlot, stukken beter dan de gemiddelde cashbackactie ( het duurt soms maanden voordat de meeste bedrijven een bedrag terugstorten)

[ Voor 4% gewijzigd door tvdoc op 20-03-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
tvdoc schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:20:
bij mij is inmiddels de 40 euro ook al bijgeschreven ! ( op 13-3 aangemeld en goedgekeurd)
Lekker vlot, stukken beter dan de gemiddelde cashbackactie ( het duurt soms maanden voordat de meeste bedrijven een bedrag terugstorten)
Hier ook:

16 maart Tassimo bezorgd en direct cashback aangemeld
17 maart cashback geaccepteerd
20 maart cashback ontvangen terwijl ik de acceptgiro nog moet betalen

Top! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Ja heel snel :D beter dan bij Gusto, dat duurde toen lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Nadat de cashback was afgerond heb ik de Oreo t-discs gekocht. Echt heel erg smerig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Xenos heeft Café Long Décaféiné te koop voor €2,99.

https://www.tassimo.fr/Bo...C3%A9?eshopProduct=951288

Zie hem niet op tassimo.nl

[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-03-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
WhySoSerious? schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:59:
Xenos heeft Café Long Décaféiné te koop vopr €2,99.

https://www.tassimo.fr/Boissons/Carte%20Noire%20Café%20Long%20Décaféiné?eshopProduct=951288

Zie hem niet op tassimo.nl
Blijkt dat het aanbod in Frankrijk dus vele male groter is als ik het zie op de .fr site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Een wat suf vraagje, maar op het meegeleverde papierwerk van Otto staat bij de betalingsopties
Let op: betalen op otto.nl is gratis. Maakt u hiervan gebruik, dan kunt u de al berekende 0,25 euro bankkosten van het totaalbedrag aftrekken.

Betekent dit dat je via otto.nl geen 35,94 maar 35,69 hoeft te betalen? Saldo geeft wel gewoon 35,94 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WhySoSerious? schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:59:
Xenos heeft Café Long Décaféiné te koop voor €2,99.
Heb je een linkje, kan het op de Xenos-site niet vinden, of heb je het in de winkel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
henri86 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:43:
Een wat suf vraagje, maar op het meegeleverde papierwerk van Otto staat bij de betalingsopties
Let op: betalen op otto.nl is gratis. Maakt u hiervan gebruik, dan kunt u de al berekende 0,25 euro bankkosten van het totaalbedrag aftrekken.

Betekent dit dat je via otto.nl geen 35,94 maar 35,69 hoeft te betalen? Saldo geeft wel gewoon 35,94 aan.
Ik heb zelf gewoon 35,94 overgemaakt. Bespaard misschien een heleboel problemen in de toekomst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
anandus schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:55:
[...]
Heb je een linkje, kan het op de Xenos-site niet vinden, of heb je het in de winkel gezien?
Ja in alle twee Xenos winkels hier (Leeuwarden) dus denk dan landelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
ik heb nu ook goedkeuring. nu nog aantrekkelijk geprijsde cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Bij mij ook al het bedrag ontvangen op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Krijg net een mailtje:

Alleen voor Pasen trakteren we je twee weken lang op onze beste aanbiedingen!

Meedoen is simpel:

• Vind de verborgen eieren op de TASSIMO drankenpagina
• Gebruik de geheime code binnenin om een aankoop te doen
• Kies uit vele geweldige aanbiedingen, zoals 20% korting, gratis bezorging en nog veel meer

De code die ik kon vinden was

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

*Geldig van 24.03.2015 tot en met 06.04.2015 23.59h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k E
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-10-2018
MMaster23 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:28:
Krijg net een mailtje:

Alleen voor Pasen trakteren we je twee weken lang op onze beste aanbiedingen!

Meedoen is simpel:

• Vind de verborgen eieren op de TASSIMO drankenpagina
• Gebruik de geheime code binnenin om een aankoop te doen
• Kies uit vele geweldige aanbiedingen, zoals 20% korting, gratis bezorging en nog veel meer

De code die ik kon vinden was

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

*Geldig van 24.03.2015 tot en met 06.04.2015 23.59h
Volgens mij kan je maar een code per keer gebruiken, dus zijn de twee codes voor €10 die je bij registratie krijgt voor de meeste mensen de betere optie. Tenzij die natuurlijk al op zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus mijn bestelling bij Otto diezelfde dag nog geannuleerd, maar al wel betaald met iDEAL. Echter heb ik nog geen terugbetaling gehad en ook in mijn klanten overzicht bij Otto kan ik niets vinden over mijn bestelling. Zijn er anderen die ook hebben geannuleerd en nog geen geld terug hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Ik had er ook een geannuleerd dn heb mn geld allang terug. Was slechts 1 mailtje naar de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Ik was vandaag bij xenos Eindhoven centrum tegenover de hema.. Helemaal geen discs, ook geen leeg schap. Wel de metalen houder voor tassimo discs van huismerk voor tientje te koop daar.

Wel veel nespresso kloons en kant en klaar zakkies. Dan maar gewoon een rare theebeker voor vriendinlief en wegwezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
In Haarlem Schalkwijk lagen ze wel voor 2,99€ Helaas alleen de decafe variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
hoe lang duurt t overmaken na goedkeuring bij eenieder? want ik heb t geld nog steeds niet op mn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
14-03 aangemeld
16-03 goedkeuring
20-03 uitbetaald
Pagina: 1 2 3 4 Laatste